Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Hei kjære Maddemor:)

 

Tusen takk for hyggelig hilsning, joda helgen her har gått med til eggløsnings testing kan du si:) Jeg fikk først positive test lørdag kl. 14, så var den positiv kl 09 dagen etter, og den var positiv kl. 19 i går kveld. Så var den positiv i dag tidlig, men nå var den negativ kl 1300:) Så da slippes vel egget i dag kanskje........men har jo lagt noen "aksjer" i løpet av helgen, også har min kjære lovet meg en runde når han kommer hjem fra jobben. Ble ikke noe i dag tidlig da han mått tidlig på jobb:)

 

Så da håper jeg vi har gjort det vi kan, så er det vel opp til naturen!!!!!!!!!

 

Jeg støtter deg masse i måten du tenker på, ikke bry deg om hva andre mener!!!! Kos deg når du er på tur, det er så tidlig i et evt. svangerskap at da hadde det ikke blitt født mange friske barn hvis alle hadde tatt skade av at vi hadde levd et normalt liv i starten av et svangerskap!!!!!!!!! Nei, gjør det du føler er riktig for deg, og masse kos på tur:)

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi oi:) Ja blir vi gravide denne pp så vil vi jo ha termin omtrent samtidig:) Krysser alt jeg har for det nå altså!

Min EL varte så kort den, men til gjengjeld var den veldig kraftig Hadde skikkelig vondt og det kom masse slim med blodstriper i... Ja da, detaljer er viktig:)

Takk for gode ord ifm hvordan jeg tenker når vi skal på tur:) Jeg gleder meg helt villt, men det er fortsatt 10 dager igjen til vi drar:) Vi hadde et lite planleggingsmøte i går og planen ble da at vi skal besøke en spesiall slakter og handle litt, ta en tur til Pisa og en tur til Sienna og ellers skal vi på en vinsmaking på gården vi bor og resten tar vi på sparket:) Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, ikke noe hadde vært bedre enn det:) Så det er lov og håpe kjære venn:)

 

Er det ikke deilig å ha noe å se frem til, slik som dere har nå når dere skal ut og reise:) Koz dere med forberedelsene...

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med Italiaferie da Maddemor! Det unner jeg deg virkelig. Og jeg er helt for tankegangen din, lever/levde sånn selv jeg, drakk vin bare noen dager før positiv test. Ikke ideelt, men det går nok bra. Jeg levde som gravid mellom el og ikm i starten, men ble så skuffa da tanta kom at jeg orket ikke holde på sånn. Man aner jo ikke hvor lang tid det tar. Så KOS DEG med god samvittighet. Du skal se at ferie og kos er det som skal til for at spiren klorer seg fast :)

 

Satser på full klaff for dere begge Maddemor og Tirilgirl, så kan dere følge hverandre gjennom 8 mnd til, og jeg ligger jo bare noen uker foran. Kos!

 

Jeg er nå 8+4 og fortsatt sliten. Men skal ikke klage. Fikk nettopp tlf fra pappa nå om at jeg og veslemor skal få komme på gratistur til Spania en uke i oktober. Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig og høre fra deg Bumlebi:) Og så deilig og høre at det går bra med deg, takker for lykke ønskinger fra deg:) Kos deg masse på gratis ferie, de pleier å være de beste feriene....hehe

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger Bumblebie:) Godt å høre at jeg ikke er helt horribel i tankegangen min med å leve som ikke-gravid inntil det motsatte er bevist:)

Jeg koser meg vel så mye med forberedelsene til tur som selve turen tror jeg:) Gleder meg så innmari til å bare være meg og sambo og være kjærester og sove leeenge og drikke vin og spise god mat og oppleve en litt annen kultur og er vi riktig heldige så får vi fine sommerdager også:)

Kose deg masse på tur du også Bumblebie og nyyyyyt å være gravid (selv om det også er litt slitsomt:)

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Jeg er delvis frisk igjen, men ikke helt. Hoster og har vondt i brystet, og feberen vil ikke helt slippe taket. Siden jeg også må løpe og tisse så ofte leverte jeg en urinprøve i går. Den ble satt til dyrkning, men var negativ. Altså ikke uvi. Har legetime i morgen, så da får jeg høre hva legen sier.

 

Kjære Tirilgirl; Hvordan går det med deg? Leste inne på en annen tråd at du var på riksen i går, og at det ikke var spesielt oppmuntrende. Skjønner at dette går inn på dere og at dere er i en fortvilet situasjon.

Men, som du sa - kan det gå bra. Nå husker jeg ikke navnet på diagnosen du fikk, men det virker jo alvorlig nok. Det er mye og ta hensyn til ved en eventuelt ny graviditet, og det blir nok tøfft på mange måter om dere velger å prøve igjen. Håper du har fått pratet med din kjære, og at det største sjokket har lagt seg. Varme trøste- og oppmuntringsklemmer er på vei.

 

Maddemor; Så bra at du koser deg med planlegging av kjærestetur til Italia. Jeg får bare signere på hva Tirilgirl og andre har sagt i forhold til det å sette livet på vent mens en prøver å bli gravid. Det kan en ikke gjøre. Vi erfarer jo det at denne prøvingen tar tid, og frem til en får positiv test må en bare nyte livet. Jeg synes du så absolutt gjør rett i å kose deg og innta alt du har lyst på :-)

 

Bumlebie; Så deilig at pappa spanderer tur til Spania da :-) Håper du får hvile ordentlig ut og at kreftene så smått vender tilbake. Når du først kommer over i 2. trimester vil vel forhåpentligvis denne trettheten forsvinne. Uansett slitsomt når en er så sliten, og det er lov til å klage litt ;-) men bare litt ;-))

 

Sanna; Så koselig at du tittet innom. Kjekt å høre at alt er bra med deg og lillegutt. Kan tenke meg at dere gleder dere til julen. Det blir nok noe ekstra når det er lange avstander til nærmeste familie og en ikke har anledning til å være sammen så ofte. Skulle gjerne ønsket dere ei knallfin julefeiring, men det er vel litt tidlig - he, he...Du stikker vel innom igjen før den tid :-)

 

Hvordan er det forresten med dere som har født og fått deres etterlengtede nurk - treffes dere innimellom? Tenker spesielt på dere Sanna, D&G (er du hjemme igjen fra Spania nå eller?), Pappalille og Mortine. Det ble jo en del treff før dere nedkom vet jeg :-)

 

Nei, nå får jeg prøve å sette meg ned og skrive praksisrapport. Har fri i dag, og er inne i siste uke av praksisperioden. Skulle egentlig ha levert rapporten i morgen, men har fått utsettelse siden jeg har vært syk, og ennå ikke er frisk igjen. Vanskelig å tenke når hodet føles som det er fullt av bomull....

 

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen.

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet litt på lista vår også jeg.... Mange som ikke har oppdatert på en stund.

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ikm ca. 29. sept. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. oktober. (andre enkle pergokur denne mnd:)

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 04.10.09 (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

 

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm???etter utskraping, gutt 6 og gutt 9.

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får oppdatere listen litt jeg også da :)

 

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

 

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm???etter utskraping, gutt 6 og gutt 9.

- så gla': ikm ca. 29. sept. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Dotten ikm ca 1. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. oktober. (andre enkle pergokur denne mnd:)

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 04.10.09 (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

 

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære så gla`:)

 

Så godt er å ha deg tilbake, er formen bedre eller???

 

Tusen takk for gode og varme ord. Selvsagt ble det en del og tenke på. Men etter råd fra min kjære skal jeg prøve og begynne og ikke ta alle sorger på forskudd, noe jeg har litt lett for. For det først må vi se om vi klarer å bli gravide igjen, gjør vi ikke det har på en måte ting løst seg selv. Skulle vi bli det, får vi ta veien derfra. Følte meg veldig trygg på Riksen og det opplegget de er villige til å stille opp med om vi skulle bestemme oss for og prøve......

 

Så der er jeg litt nå, prøver og ikke tenke for mye. Vi hadde et veldig rikt liv sammen før vi ble gravide og det har vi fortsatt, og det vil vi fortsette å ha om vi ikke skulle få barn. Og selvsagt så er min helse veldig viktig........men drømmen er nå der, så vi får se..........

 

Nok en gang, takk for varme ord. Setter utrolig stor pris på dere alle her inne:) Klem fra meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry sorry sorry, har vært litt lite her inne , det har vært så mye å gjøre i det siste, begynnt på jobb igjen, deilig, kjenner det på kroppen etter endt dag men likavell , moro å treffe småtrolla mine igjen :)

 

har ikke lest så mye her inne heler i det siste,

 

Veit ikke om det er noen som har lest innlegget mitt i dag men , en lang historei kort, fikk mensen på tirsdagen, blødde masse fram til fredagen, så stoppa det opp, bare litt på lørdagen.

tok en test i dag der stod det gravid ,unnfag. 1 eller 2 uker siden, altså 3-4 uker på vei.

 

tok en test på mansdagen da var den blenda hvit, men disse clerblue testene er vel sikkre eller?

 

Er vel bare forrvira nå,anner ikke noe.

 

ringte legen så håper han ringer meg i morgo, lova jo han at jeg skulle vente noen mnd, men sist så prøvde vi jo i 4 mnd før jeg blei gravid så trudde jo liksom at det ville ta like lang tid denne gangen, gubben har også vært litt tilbake holdene ang om vi skulle prøve igjen (ikke vært så tilbake holdene ang det å hoppe i høyet da men hihihi)

 

er det noen dere som veit noe, kan man ha mensen å være gravid alikavel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Liten oppdatering fra meg. Er fortsatt syk, men fikk antibiotika for bronkitt på torsdag, og nå begynner det å bli bedre. Hoster fortsatt mye, og det river litt i brystet, men føler meg i hvert fall bedre. Denne sykdommen har nok hatt sin innvirkning på syklusen min. Tanta kom med stormskritt på fredag. Hadde jo ingen forhåpninger denne mnd siden jeg har vært syk, og ikke aktiv i prøvingen, men bekymrer meg at syklusene mine ikke er stabile og at de er så korte. Ble 22 dagers syklus denne mnd :-(

 

Påsan og puddingen: Noen har jo menslignende blødning første del av graviditeten, og siden du har tatt en test som var negativ fra før betyr jo det at hcg var ute av kroppen etter MA. Er jo gått 5-6 uker siden det nå eller? Og cb bruker å være til å stole på. Kan ikke skjønne annet enn at du er gravid igjen jeg.... Det sies jo også at man er ekstra fruktbar i nærmeste tiden etter en sa/ma. Du må holde oss oppdatert da. Har du testet noe mer siden fredag? Håper vi kan rope ut et rungende gratulerer snart (selv om dere skulle vente litt...) Masse lykke til!

 

Tirilgirl: Hvordan går det med dere? Har mannen kommet hjem fra jobb? Tenker masse på dere *klemme*

 

Til alle dere andre; Håper alt står bra til og at dere har hatt ei fin helg!

 

Ha en fin søndag alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FORVENTET IKM:

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm???etter utskraping, gutt 6 og gutt 9.

 

- Dotten ikm ca 1. oktober (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. oktober. (andre enkle pergokur denne mnd:)

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 04.10.09 (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- så gla': ikm ca. 21. okt. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei ja tok en slik test på fredagen og det samme svaret og en med + tegn også begge posetive.

 

godt at du begynner å bli bedre, ikke godt å være syk ønsker deg god bedring.

skal snakke med legen til uka, lova han at me skulle vente noen mnd når jeg snakka med han sist men hihihi

trudde ikke jeg skulle bli (viss) dette stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen:)

 

Så hyggelig at du tenker på meg/oss kjære så gla`, blir glad når jeg leser det:) Joda, her går nå dagan.....blir jo en del tenkevirksomhet enten man vil eller ikke......hehe-men nå er det vel ca. en uke igjen til IKM, så får vi se hva den testen viser. Før det skal jeg på to nattvakter, og det gruer jeg meg mer til.......kjenner på kroppen at disse er blitt tøffere og tøffere etter som åren går:/

 

Godt og høre du er bedre, men du sliter jo en del ennå da, ta den tiden kroppen trenger for å bli frisk, slik at du ikke må slite med detter utover hele vinteren!!!!!!

 

Kjære påsan og puddingen: Du får jo spenningen til og stige i taket her da, om jeg får si det selv:) Håper så idelig du kommer inne og sier at de ser en liten spire på UL:) Men dette virker jo veldig lovende da.....krysser virkelig fingrene for deg:)

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere damer:)

Påsan; svarte deg på egen tråd i går jeg. Det ser jo lovende ut da, men skjønner jo at du er bekymret... Men du ringer legen i morgen og får målt hcg vel? Spent på oppdatering fra deg!

 

Så gla; uffamegen, så kjedelig å plages med så mye sykdom! Det er nok derfor syklusen din tuller såpass mye også. Sykdom gir jo stress som igjen påvirker syklusen.... Håper du kommer deg til hektene igjen snart og får orden på syklusen:) God bedring!

 

Tirilgirl; har også svart deg i egen tråd. Dere er sterke og jeg er sikker på at dere klarer dette uansett hva dere velger å gjøre! tenker masse på deg....:)

 

Her har jeg og lillegutt vært alene i helgen mens far har vært på tur for å hjelpe en kompis med å bygge hytte. Vi har kost oss masse sammen likevel vi og har hatt litt kvalitetstid bare mor og sønn:) deilig!

Ellers er det nå fortsatt 1 uke til IKM da. Hadde EL forrige lørdag og på mandag hadde jeg voldsomt med smerter i livmora som minnet faretruende om det samme som da lillegutt festet seg. Men kan man ha festesmerter alleredet 2 dager etter EL da? Er vel tidlig det?

I går begynte jeg å få ømme pupper og i dag er det enda mer ømt... Pleier ikke å ha ømme pupper ellers jeg da. men herlighet; det er jo en uke til IKM, så det er sikkert bare innbilte symptomer jeg kjenner:)

Ja ja, i morgen er det jobb igjen og så er det jo en kort uke på meg da, som tar ferie fra torsdag av:)

Ha en fin kveld jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk i like måte må jeg si da påsan:) Men det er ALT for tidlig å teste ennå vel.... Må også tilføye at jeg er så usigelig trøtt i dag, men det kan jo være like tilfeldig som alt annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Bare kjapt innom.....Må bare fortelle - Har bestillt time på Aleris. Vi har ikke bestemt oss for ivf eller noe ennå, men skal i hvert fall til samtale og ny utredning. Fikk time 12. november. Leeenge å vente, men på tide å gjøre noe etter to år uten positiv test.

 

Nesten frisk nå. Antibiotikaen har begynt å virke :-)

 

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da! Det er jo veldig greit å sjekke hvilke muligheter dere har i alle fall:) Blir spennende da!

 

Her har jeg gått til innkjøp at graviditetstest i dag....:S Gruer meg til å sjekke jeg altså! Orker ikke skuffelsen når jeg har så mange symptomer; er jo stuuuuptrøtt, småkvalm, skikkelig ømme pupper og rare stikkinger der nede.... hmmmm, men det er jo egentlig alt for tidlig å kjenne symptomer ennå for ikm er til helga liksom....

ja ja, må i alle fall holde meg et par dager til før jeg evt tester da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager for deg Maddemor :-) Tror ikke det er for tidlig i forhold til det å få symptomer. Kjempeoppløftende med alle de symptomene dine da. Krysser det jeg har for at det blir positiv test i løpet av de nærmeste dagene xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk takk:)

Vet jo at det er mye som tyder på at det har klaffet igjen og hvis vi er så heldige at det faktisk HAR klaffet igjen så blir jeg så klart glad, men også kjemperedd! 3 nye måneder med usikkerhet og bekymringer...

Skulle jo vært lovlig heldig om jeg er gravid nå og da! Da har jeg i så fall fått full uttelling og blitt gravid på 4 av 7-8 eggløsninger! Det vil jeg jo si er å ha statistikken på sin side!

Har tidligere ikke hatt EL selv og til slutt klart det med pergo 2 av gangene. Siste gang endte i exu og etter den ser det ut som om kroppen min plutselig virker igjen og slipper egg hver mnd..... (med 1 eggstokk og 1 eggleder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maddemor; Det er jo bare helt utrolig at du har begynt å få EL hver mnd etter det du har vært igjennom. Kanskje var det noe med den eggstokken eller egglederen du har fjernet som gjorde at du ikke fikk EL. Nå har den andre tatt over, og du får EL uten pergo-støtte. Er jo bare fantastisk. Det virker jo som om du lett blir gravid nå, så da er det bare om å gjøre at spira klorer seg fast i hele 9 mdr. Skjønner at det blir mange bekymringer til å begynne med i et event. nytt svangerskap, men det er vel ikke til å komme i fra. I og med at du har vært igjennom det du har, får du vel tett oppfølging på sykehuset? Håper så inderlig at du er gravid igjen Maddemor, og at det går bra denne gangen. Har du bestemt deg for når du skal teste?

 

Hvordan er det med dere Tirilgirl og Dotten? Snart ikm nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ganske utrolig, sant? Er VELDIG lykkelig over at kroppen funker uten pergo altså! Gyn sa også det at det var mulig at den defekte eggstokken og egglederen som jeg mistet i exu kunne ha forhindret hele eggløsningen altså. Det var jo ALLTID på den siden jeg hadde sterke smerter hver gang kroppen prøvde å slippe egg også. Nå har jeg ikke de smertene lengre og kroppen slipper egg som bare det den:)

 

Tok en test i dag jeg da, men den viste ikke gravid. Men det var jo lovlig tidlig da, så jeg depper ikke ennå:)

Testoman som jeg er så plukka jeg testen fra hverandre og der kunne jeg ikke unngå å se 2 blå streker på begge stripsene (cb digital med ukeindikator). Den ene streken var sterk og de andre var svake, men lilke fullt blå..... Så jeg henger i håpet ennå, men venter i alle fall til torsdag før ny test. Mulig jeg venter til søndag og ser om tanta kommer også før jeg tester......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...