Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

En liten lyd fra meg også. Er ikke så ofte her inne. Bare mest for å lese litt, men legger ellers sjelden igjen spor etter meg :)

Har mest "fosset igjennom" innleggene nå, men fikk med meg det triste at både anki og mybones (påsan og puddingen) har mistet.

Jeg sier bare nei og nei og nei. Ikke en gang til. Dette er så urettferdig! Og jeg som var sikker på at NÅ skulle det gå bra! Huff. Mange trøsteklemmer sendes deres vei.

Jeg selv har jo "holdt på" i over 3 år, men har jo aldri hatt en SA (eller en MA) som jeg vet om. Tester aldri før IKM, så en ev. mensblødning er bare en mensblødning for meg! Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste. Gå fra den største glede med positiv test, til den største skuffelse og sorg når man mister :(

Om jeg husker rett ser det i hvert fall ut til at kroppen til Maddemor er "i orden igjen" og kanskje du lykkes med en ny og sterk liten spire snart :) Uansett håper jeg virkelig dere alle ikke gir opp, men får oppleve lykken med en ny liten baby, meg inkludert.

Orker liksom ikke håpe lenger heller jeg da. Synes det er så vanskelig å ta skrittet og "be om hjelp" også. Men heller det enn ikke å få en ny liten røver.

Hadde besøk av ei kollega på jobben her om dagen med hennes lille 6 uker gamle baby. Åhhh. Kan ikke huske at de var sååå små :) Jeg vil, jeg vil ha en baby NÅ. Vel, om 9 mnds. tid da :)

Håper det klaffer for Tirilgirl og Så gla' nå da dere egger samtidig :) Skal se dere blir gravide likt!!! Hadde vært velfortjent og morro!

Ønsker Bumlebie masse lykke til med lille spire og gratulerer med overstått 1 års dag!

Var gøy å høre fra deg igjen også D&G og kos dere videre i Spania!! Bare liiiiiiitt misunnelig :)

Eva, Snorkefrøken og alle dere andre som henger her inne som kanskje ikke er nevnt? Håper alt står bra til :)

 

Ha en flott helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Her kommer en liten oppgradering fra meg.

 

skal innrømme at jeg ikke har vært så mye innom her den siste uka, bare lest litt av og til.

Så har det gått en ike siden det skjedde men jeg tar det egentlig veldig bra, litt for bra trur jeg så det kommer kanskje en smell snart,???

skal til psykologen til tirsdagen , å det er bra trur jeg.

 

Ellers har jeg rydda huset etter å ha hatt 15 søte små i bursdagselskap til minste man i huset, tenk 5 år alt uff tiden går fort.

 

Dotten tusen takk for all trøsteklemmer, deilig å ha dere her inne, godt å prate med folk og ha støtte både i motgang og i gledens gang.

 

Ellers så vil jeg bare ønske alle en fin kveld, her blir det biff og rødvin i kveld, det synes jeg fortjener nemlig he he he

skal lage marsipankake til i morgo da er det familiefest for puddingen, svigerfar kommer fra bergen så etter selskapet i dag måtte jeg jammen rydde ut av gjesterommet (som har blitt brukt som lager rom etter all oppussingen vi har holdt på med, å det var ikke lite heler, )

så da sa jeg ifra at gubben får vaske vaskerommet og badet som svigerfar må bruke,

da fikk jeg til svar : bursdag er bare oppskrytt å hysteri.

 

sier han som ikke har gjordt en dritt til denne festen........ mannfolk ,,,,,,,,,,,,

 

vel vel, nå er det å få lagt to unger etter hvert (full av sukker)

det blir deilig å bare få slappet av litt å planlegge dagen i morgo.

 

 

lykke til dere med spirer og babystøv til alle de som prøver :)

 

alle dere andre god helg til dere også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Dotten; Så koselig å høre fra deg igjen. Vi har savnet de superlange innleggene dine, men skjønner godt at du har måtte holde deg litt unna bim. Denne prøvingen kan virkelig ta på ja. Hvor blir det å oppsøke hjelp for deres del om dere går for IVF? For vår del blir det Aleris i Oslo, men vi har ikke tatt noen avgjørelse på om vi skal gå til det skrittet eller ikke. Utsetter liksom hele tiden....Håper det blir klaff for oss snart nå, oss gamle slitere...sukk

 

påsan og puddingen; sikkert bra og få snakket ordentlig ut om det. Selv om det tilsynelatende går bra, er det ikke til å komme i fra at det blir en påkjenning når en må gjennomgå sånne ting gang på gang. Håper dere snart blir gravide igjen og at spira da klorer seg fast i hele 9 mdr. Masse lykke til

 

Tirilgirl; Hvordan går det med deg? Ikke testet ennå eller? Her er det ikke noen symptomer på hverken det ene eller andre. Men veldig bra at jeg ikke har begynt å spotte ennå i hvert fall. Sitter med litt mensmurringer nå, men dem kommer jo gjerne noen dager før ikm selv om jeg er gravid eller ikke. Greier vi å holde oss helt til onsdag tro ;-) ??

Vel, vi får jo se. Hadde vært utrolig moro med et par positive tester her inne denne uka. Minst to. Er kanskje flere som har ikm denne uka også? Husker ikke jeg.

 

Ha en fortsatt god søndag jenter. I morgen er det mandag, og det fine med mandag er at da er det snart helg igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Har tenkt på deg i helgen så gla` og lurt fælt på om du greide stå for fristelsen:) Flink pike.....hehe

 

Selv har jeg hatt jobbehelg, en veldig travel en også:/ Fredag før jeg skulle på senvakt, kom jeg ut av dusjen og fikk en vridning på kroppen og vips satt den en skikkelig kink neders i ryggen.Mer midt i rompa egentlig........og den har jo bare blitt verre utover i helgen. Når jeg går over gulvet ligner jeg mer Ringeren av Notredam................hehe-tror nok jeg står og klorer på utsiden av døren til kiropraktor i morgen tidlig og roper mayday mayday:) Har derfor ikke hatt lyst til å ta så mye Ibux siden jeg ikke vet hvordan det står til med noe der nede.......

 

Fikk bare så sinnsykt lyst til og teste nå i sted, men hadde akkurat vært på dø. Men satt koppen under, men kom ikke så mye som en dråpe ut.....hehe-utrolig hvor mye man forteller her inne:)

Så da greide jeg og beherske meg, så får jeg se i morgen tidlig......mulig jeg ikke greier det lenger. Men håpet er jo onsdag om jeg skulle greie og finne et skjult lager med selvdisiplin:)))

 

Hyggelig at det kommer folk innom her som har vært her tidligere og har vært med en stund:) Men det betyr vel kanskje at det ikke har blitt noen spire og det er ikke så hyggelig:/

 

Til påsan og puddingen: høres ut som en god ide. Håper det kan hjelpe deg/dere til og komme videre, godt å få litt proff hjelp slik at alt kommer på plass der oppe i hodet. Lykke til iallfall....................

 

Ønsker også dere andre en riktig så fin helg:)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, au Tirilgirl. Kink i ryggen er ikke godt. Heldigvis for dere at det ikke var midt i EL da. Håper det slipper av seg selv, hvis ikke får du ta en tur til kiropraktor ja. Det bruker være veldig effektivt. Hva jobber du forresten med siden du arbeder skift og helger? Har tenkt på deg også. Litt artig å ha noen som er likt som en selv i syklusen.

 

Når det gjelder testing så ligger det en klar på toalettet allerede, og koppen står bare og skriker etter å bli fyllt opp. He, he...Skal prøve å holde meg til onsdag siden jeg aldri tidligere har fått positiv test før ikm. Men, har jo så mange tester liggende så... Testefest til uka kanskje???

 

Når det gjelder den pre-seed greia så har jeg aldri prøvd den før. Men den har jo egentlig samme funksjon som en glidekrem (tror jeg), så det vil vel bli noe mindre friksjon vil jeg tro. Har lest om andre som synes det er klissete og blir for "glatt". Noen ligger visst med den en halv time også går de på do og presser ut restene. Hi, hi....ja her er ingen temaer dårligere enn andre altså *flire*

 

 

Du må holde meg oppdatert på testing etc. da. Og god bedring!

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som intensivsykepleier på en Intensivavdeling med tre delt turnus......og vi har hatt den sinnsyke travle helgen!!!!!!! Også med meg da som nesten ikke har kunnet gått, stått eller sittet......og når jeg hadde gjort noen av de tingen en stund, fikk jeg nesten ikke reist meg opp i rett stilling.....så litt av et syn skal jeg si deg:)

 

Men helger er sårbare og det er ikke lett å få andre til og jobbe, så jeg prøvde og bite tennende sammen og holde ut. Trøsten er at jeg har fri hele neste uke.........

 

Koppen står klar he rogså......hehe

 

God klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære så gla`:)

 

Da greide jeg ikke stå i mot fristelsen, og tok en test i dag. Den var nok negativ, og selvsagt er jeg skuffet:/ Sist gang jeg var gravid slo den ut 5 dager før IKM, så derfor regner jeg dette resultatet som sikkert.

 

Selv om jeg prøvde og ikek ha det, skrudde man nok opp forventningene litt denn mnd. da jeg gikk på pergo. Men sånn er livet....

får nå bruke noen dager til og skru hodet om til å bli klar for neste pp:)

 

Lykke til til deg iallfall:)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Tirilgirl! Huff, skjønner at du er skuffet *trøste* Det ble negativ test her også i morges. Greide ikke dy meg. Men, vi får vel leve i håpet så lenge tanta ikke viser seg. Noen ganger bruker egget lengre tid på å feste seg, og det begynner jo ikke å produseres hcg før etter det. Jeg holder forstatt en knapp på at tanta har tatt lang ferie. Fra oss begge :-)

 

Hvis tanta skulle dukke opp, skal du ha pause mnd fra pergo da? Er det enkelkur du har gått på? Mange blir jo gravide i pausemnd og :-)

 

klemme

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Tirilgirl: He, he. Måtte dessverre le litt av deg og forklaringen din om bl.a. Ringeren av Notredam :) He, he. Ser det for meg. Men au, au, au. Høres ikke godt ut. Masse god bedring til kroppen din :)

Vi får håpe testen lyver og at du for en gangs skyld er litt sen med å produsere hcg. Krysser fingrene jeg og håper tanta har dratt sin vei for en gooood stund :)

Som Så gla' skriver er det mange som blir gravide i pausemnd etter Pergo, så ikke gi opp håpet :) Skjer det ikke noe denne pp-en, så kanskje neste :)

 

Påsan: Høres hyggelig ut med biff og rødvin. Håper dere koste dere masse. Det unner jeg deg!! Nå drikker ikke jeg vin, men biffen hadde jeg gladelig delt. Og heller tatt en rusbrus til :) He, he.

Vi får håpe du tar MA-en lettere enn du selv hadde trodd og at du ikke får deg en smell om litt tid! Rett deg opp og gjør det klar til ny babylaging når tiden føles riktig, så får vi bare krysse alt for at en sterk liten spire kommer raskt på plass!! Ellers lykke til hos psykologen :) Håper du ikke trenger å møte mange gangene!!

Vi skal ha 4-års selskap snart med 18-19 småtroll om alle kommer. Hele barnehageavdelingen blir invitert. Siden alle de andre gjør det, må jo vi det også. Og så får jo snuppa være midtpunktet denne dagen :) He, he. Blir sikkert stas.

 

Så gla': Takk for det. Klarer ikke å holde meg helt unna. Blitt mest lesing her inne, men må jo bare skrive litt innimellom. Er jo godt over en måned siden sist, tror jeg.

OM vi kommer til å be om hjelp har også jeg tenkt på Aleris i Oslo. Trodde først det omtrent bare var Volvat, men "oppdaget" Aleris for litt siden. Vet ikke hvem som er "best" jeg. Vet du?

Håper det samme for deg også ang. neg. test og sen produksjon av hcg. Drittanta kan bare dra og ikke vise seg igjen før om tidligst ett år!! Lykke til :) NÅ må det da bli vår tur snart :)

 

Ellers har det vært en rolig helg. Har fått ryddet og kastet mye søppel fra bl.a. oppussing og kjempedeilig å være kvitt det!

 

Har ikm rundt 3. september om jeg ikke har regnet helt feil. Skrev ikke opp sist tanta kom, og med gullfiskhukommelsen min er det ikke så greit å tenke en hel måned tilbake :) He, he. Vel.

 

Lykke til med tesing jenter, og la oss håpe på noen positive denne pp-en :)

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok spenningen over for denne gang :-( Nå er det spotting på gang, så da er vel tanta rett rundt hjørnet. Sukk. Men, heldigvis er ikke skuffelsen så ille som den har vært tidligere og jeg får bare gjøre meg klar til ny pp. Da får vi se om pre-seed kan være til hjelp.

 

Dotten; Da satser vi alt på et kort for at det er din tur denne gangen. Heia, heia.

Også er det jo fortsatt håp for deg Tirilgirl. Heia, heia.

 

Ha en fin dag alle sammen

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere herlige damer:)

 

Dotten: takk for et langt og hyggelig innlegg fra deg. Hvor "aktiv" er dere i prøvingen, eller er det litt sånn det som kommer det kommer stadie??? Håper likevel ikke du får besøk at tr rundt den 3. september da:)

 

Påsan og puddingen: hvordan gikk det med dere i dag, har tenkt på deg i dag. Håper det var en positiv opplevelse og at det kan hjelpe dere inn på rett spor igjen etter alt dere har opplevet. Håper du orker og komme inn og oppdatere oss litt.......

 

Så gla`: her har jeg svidd av en test til i dag tidlig og den var også veldig negativ. Så slik det er akkurat nå ser det ut som du og jeg skal følge hverandre iallfall en mnd. til:) Og tanken på det gjorde at jeg ikke ble så veldig skuffet etter testen i dag:)

 

Mulig jeg trenge og komme i litt mer vater før spiren skal sitte. Sist mnd. ble jo litt ekstra spent da mamma fikk en dårlig beskje ang. kreften sin. Men det går jo mye bedre nå og hun tåler jo cellegiften bra, så kjenner jeg slapper mere av og ikke minst sover om natten:/ også har jeg bestillt time til akupuntur, begynner der i morgen......og det ser jeg frem til:)

 

Håper det står bra til med dere andre her inne også, klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at jeg skal ikke ha noen pausemnd. men gå rett på neste enkle pergokur. Tror jeg kommer til og koste på meg en UL denne gangen også, følge litt med så det ikke blir noen cyster. Har jo ikke all verdens gode tid, så tørr ikke utsette meg for faren for det. Synes det er godt å bli fulgt opp:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei da er jeg her igjen, skal prøve å bli litt flinkere til å skrive.

 

jeg hadde en lang samtale med psykologen i dag, (gått der i 2 år snart men , det er første gang jeg har sitti med gråten i halsen) så han meinte at jeg skulle få slippe å jobbe litt å bruke tiden på meg selv å få komme meg til hektene igjen, han meinte at jeg hadde vært igjennom mye nå på kort tid, familie greier også på toppen av dette.

 

så blei sykd. i 10 dager , skal ringe han etter dette å ta en samtale med han da, å så skal han vurdere om jeg trenger lengre en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen alle sammen!

Her er det fortsatt bare spotting, men regner med at tantekreket kommer. Det som er bra er jo at syklusen er blitt litt lengre. Spotte i noen dager har jeg jo alltid gjort, så nå er i hvert fall syklusen oppe i 26 dager :-)

 

Påsan og puddingen; Håper en sykemelding og noen samtaler med psykologen kan hjelpe deg å komme over det værste. Selv om det ikke alltid oppleves like traumatisk, er det mange ting som vi egentlig trenger hjelp til å bearbeide, men som da bare legger seg bak der et sted, for så lage trøbbel på en eller annen måte. Håper du kommer deg raskt igjen *klemme*

 

Dotten; Jeg aner ikke hva som er best med volvat eller aleris. Men, jeg lurer på om aleris har kommunal avtale eller noe sånt, og at egenandelen pr konsultasjon i utredningsfasen bare er 280.- (Mulig du må ha henvisning fra fastlegen din eller gynekolog da...)Hvis du har frikort koster ikke disse konsultasjonene noe. Men, ta dette med ei klype salt. Er ikke hundre prosent sikker altså. Noen tegn til spire eller tantekrek?

 

Tirilgirl; Testet i dag og eller? Jeg holder fortsatt en knapp på spire hos deg så lenge tanta holder seg borte. Skulle hun dukke opp blir det fint å gå sammen med flere inn i neste pp:-) Har ikke fått med meg at moren din er syk, men godt å høre at hun tåler behandlingen godt da. Moren min har også kreft. Fikk en type leukemi i 2000, og etter cellegift og siden noen andre tabletter, holder de det i sjakk. Det har vært tøffe tak innimellom, og jeg støtter deg på at det du og din familie har vært igjennom i forhold til moren din sin sykdom, kanskje har hatt innvirkning på at dere ikke har blitt gravide igjen. Håper dere går lysere tider i møte, og at moren din blir frisk og at det blir spire på dere snart.

Hold oss oppdatert på testing osv. da :-)

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Har ikke testet i dag, tror vel jeg begynne rog kjenne noe mens murringer???? Men har vært til akupunktur i dag, og håper virkelig det skal hjelpe til:)))) Også fått noen kostråd jeg skal begynne og følge......kunne nemlig ha gått ned noen kilo uten at det hadde gjort noe galt.......hehe:)

 

Fant ut når jeg leste litt mer i boken min der jeg skriver ned alt, at jeg har IKM den 5. september og ikke den 3. som jeg har trodd hele tiden:) Men tror ikke det kommer til å ha noen ting å si........ser frem mot neste pp med enkel pergokur, riktig kost, akupunktur og masse deilig sex:)

 

Hvordan står det til hos deg da??? Deilig at syklusen din har blitt bedre da, selv har jeg vel nå sånn rundt 31-32 dager, hvis den ikke blir forskjøvet pga pergo.......

 

Hold meg oppdatert:) klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Tirilgirl!

Her våknet vi til tantebesøk (som forventet). Så med 26 dagers syklus blir vel neste ikm ca 29. september.

 

Testet noe mer? Pergo kan gi deg lengre syklus enn vanlig. Min ble 29/30 dager mot 25/26 før pergo. Har hørt at mange har fått god hjelp med akupunktur, både i forhold til å få orden på syklus, EL og å bli gravide. Masse lykke til. Jeg prøvde også akupunktur, men siden jeg er redd nålene ble jeg liggende og bare spenne meg, og følte det bare utrolig slitsomt og ubehagelig. Da ble det med to behandlinger... Men, du virker som ei tøff jente så de nålene fikser du nok. Jeg var forresten hos ei i Drammen :-)

 

Hvordan går det med dere andre? Dotten; ikm i morgen???? Hvordan er ståa? Håper tanta holder seg langt unna.

 

Ja, ja. Det var litt herfra. Får dukke ned i fagbøkene igjen jeg :-))

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla dumt med den tanta da:/ Men sånn er livet, da er vi bedre rustet til neste pp:)

 

Min syklus er noe lengre, de sist mnd. har den vært på rundt 30 dager, pluss /minus. Så får jeg jo bare se om den blir forskjøvet denne gang pga pergo......dumt det og da:/ Testet i dag, og den var like negativ. Så da er jeg ferdig med denne mnd. testinger og ser frem til neste pp:) Men ingen tegn til tanta, men hun kommer vel når hun selv vil........hmmm

 

Hva studerer du???

 

Oversender en bøtte med sånn trøste klemmer som hjelper på første mensdag, da er det lov og deppe litt og henge med nebbet. Hun som satt nåler på meg sa at vi som vil bli gravide ikke skal bruke Ibux for mens eller eggløsningssmerter.....

 

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for trøsteklem Tiril :-) *klemmer tilbake*

Håper ikke syklusen din er blitt veldig mye lengre pga pergo da. Hvis tanta først skal komme, er det greit å slippe og gå å vente i det lange og det breie.

 

Jeg er førskolelærer og holder på med videreutdanning innen lese- skrive- og matematikk. Moro, men litt slitsomt å være nettstudent. Jeg regner med å være ferdig med dette studiet nå i november, og da skal jeg egentlig ta fatt på mere norsk. Men, lurer på om jeg skal vente med det til høsten og ta det på høyskolen. Hva jeg skal gjøre i mellomtiden??? Tja - lage barn kanskje :-))

 

Ha ei riktig god helg alle sammen. Vi reiser bort i helgen, så blir nok stille fra denne kanten et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg:) Kos deg masse.....

 

Da om tanta luskende i går kveld, men kom skikkelig i dag:/ Da ble ikke syklusen forskjøvet selv på pergo......så nå er det bare å se fremover til neste pp sammen med deg:))))))

 

Artig og studere, men når jeg var ferdig med videreutdanningen min i -05 sa jeg aldri mer!!! Aldri mer utsette meg for eksamenspress, aldri mer hovedoppgave og aldri mer utsette familien min for dette presset og stresset......hehe

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tr har vært har, det har vært vondt:/ Akupunktur damen sa jeg skulle ikke bruke Ibux, og jeg synes ikke jeg får samme effekten med Paracet......men blir vel bedre i løpet av dagen:)

 

Dagens lille suting.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

Så flinke dere har vært på tråden så gla og tirilgirl! Veldig kjedelig at det ikke ble klaff for dere denne måneden heller, men vi får satse på et sommerbarn likevel:)

Dotten; så kosleig å se deg igjen her inne! Du er jo så flink å skrive at jeg blir jo helt flau over meg selv....:)

Påsan; så bra at du er hos psykolog og at du har blitt sykemeldt nå! Det har vært mye for deg lille venn..... Håper du tar den tiden du trenger nå. Det er kun du selv som kjenner n år du er klar for hverdagen igjen. Tenker masse på deg i alle fall!

 

Her har det vært litt så som så i det siste..... Har slitt med mye smerter etter MA og utskrapning i juli. Blødde lite etterpå og neste mens var det også veldig lite bløding, men myue smerte. I helga kom mensen nr 2 og den er virkelig helt pyton! Løper på do 1-2 ganger i timen og bytter BÅDE tampong og bind og da er alt utblødd (Sorry detaljer altså). Det kommer klumper og mye blod og jeg har skikkelig vondt og knasker ibux jeg altå. man skal jo egentlig ikke det i prøvingen men nå har vi jo ikke begynt å prøve igjen heller så. paracet hjelper ikke en døyt på disse smertene i alle fall. Skulle egentlig på etterkontroll, celleprøve og planlegge veien videre hos gyn i morgen, men med denne sinna tanta på besøk er det ikke poeng i. De kan visst ike undersøke meg med mensen, så da må jeg vente enda noen uker sikkert. Skal ringe gyn i morgen og få ny time da, så får vi se.

Hadde jo sett frem til å få noen svar i morgen, så det er kjedelig å måtte vente enda lengre......

 

Ellers har jeg virkelig kost meg med familien min i helga da:) Vi har vært på utflukt gjennom skogen til en strand og tent bål sammen med alle våre venner og barn og grillet pølser og klatret i trær og bare kost oss. I ettermiddag klippet jeg både far og sønn og sendte de i badekare etterpå, så nå er de shina opp igjen:)

 

Resten av kvelden går vel med til Robinson og voksentid tenker jeg:)

Ha en fin kveld jenter!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Maddemor-g07, 1xu, 1 MA:)

 

Så hyggelig og høre fra deg igjen, men ikke hyggelig og høre at du har en del plager og så mye vondt da:/ Veldig dumt at du ikke får tatt den etterkontrollen i morgen, men håper det ikke går for lang tid til du får neste time:)

 

Erfarer det samme som deg, at Paracet ikke hjelper, skulle så gjerne tatt en Ibux. Jeg for min del hat begynt å ta akupunktur, og det var hun som sa dette ang. Ibux`en.......synes også jeg har blødd mer etter MA enn jeg gjorde før.....har også mye klumper. damen med nålen sier dette har med lever meridianen og gjøre, håper virkelig dette skal være til hjelp:)

 

Ellers begynner jeg på andre enkle perogkur på tirsdag som kommer, håper dette sammen med akupunktur skal gjøre susen:) Og at jeg har det bedre denne mnd. enn forrige.......mamma har begynt på cellegift, men det ser ut som hun tåler dette bra og er i god form etter forholdene. Så jeg griner ikke så mye mer, og sover om natten, noe jeg gikk gjorde forrige måned!!!!!

 

Så da håper jeg det blir spire på oss alle snart, og at vi får en gjeng med sommerbarn neste sommer:)

 

Godt og høre fra deg-klem fra meg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Tirilgirl, jeg glemte å kommentere at mamman din har kreft..... Så tankeløst av meg! Synes kreft er så skremmende ord jeg da. men det er jo ikke lengre slik at man skal dø selv om man får kreft. Men det er jo avhengig av når man oppdager det og hvor den er så klart. Hvis jeg husker riktig; har mamman din et tilbakefall nå? Hvilken kreft har hun? Huff, det er tøft for deg nå, men håper av hele mitt hjerte at mamman din kjemper seg gjennom dette! Og at du oppi det hele klarer å tenke litt på deg selv også....:)

 

vi får krysse fingrene for at det blir spire på oss snart vennen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg, ikke tenk på det da:)

 

Men mamma kommer aldri til å bli bra siden brystkreften har kommet tilbake etter 4 år og spredd seg til skjelettet, men vi håper cellegiften er en livsforlengende behandling hun tåler bra:)

 

Er jo veldig heldig som har fått beholde henne så lenge, hun ble 83 for noen uker siden. Men mistet jo min far når jeg var 12 år så det har liksom bare vært meg og henne:) Drømmen min er jo at hun skal rekke og bli bestemor før hun dør......håper jeg kan få til det da:)

 

Ønsker deg lykke til med etterkontrollen, og hold meg oppdatert:) Du er nå liksom en av de jeg følger ekstra godt med her inne....

 

Stoooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er uansett vondt å innse at foreldrene våre dessverre ikke er hos oss evig..... Men det er jo godt å høre at hun i alle fall responderer godt oå cellegiften og at du kan få ha henne hos deg en stund til:)

 

Jeg skal nok holde deg oppdatert snuppa:) Har bare vært på reise med jobbenm den siste uka og derfor ikke hatt tid til å kikke noe særlig innom dere.... Blir litt att og fram med meg de neste 2 mnd for da skal jeg være mye på farten med jobben og privat også, men ser jo innom dere og skriver når jeg kan:)

Synes det er veldig kjekt at det er liv på tråden vår og det er supert å høre fra deg også!

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...