Gå til innhold

***Ny tråd igjen - oss over 30***


*anki *

Anbefalte innlegg

Varme klemmer til deg Tirilgirl!! Veldig trist å høre at det er tilbakefall med metastaser, men godt å lese at hun tåler cytostatikaen bra. Er hun knyttet til et sykehus med godt nettverk av kreftsykepleiere og smerteteam? Det er heldigvis mye de kan gjøre i dag for å holde sykdommen i sjakk og sørge for smertelindring. Håper av hele mitt hjerte at hun rekker å bli stolt bestemor før hun dør. Blir det hennes første barnebarn?

 

Har selv en mor som har slitt med mye sykdom og derpåfølgende pilleavhengighet. Heldigvis er hun rusfri nå, men jeg merker jo at det har gjort noe med henne. Det er sårt. Og så lever jeg hele tiden med en frykt for at noe skal skje så jeg mister henne. Det tok meg faktisk noen måneder med angst og samtaler hos gestaltterapeut i voksen alder før jeg klarte å la den frykten slippe såpass at den ikke styrte livet mitt. Men nå ser vi fremover og gleder oss over hver dag! (selv om frykten ikke er langt unna...skal lite til før jeg blir engstelig for henne)

 

Den mensen hørtes ikke god ut Maddemor-g07, 1xu, 1MA. Håper du kommer fort inn til gyn igjen og får kartlagt veien videre.

 

Sitter nå her med en cappucino og BIM mens jeg egentlig skulle vaske. Klarer ikke motivere meg. Har nå ca en time på meg til jeg må hente gullet i barnehagen, og det MÅ være rent her når mannen kommer hjem. Jeg lovet nemlig å ta meg av det i dag... Hvor er vaskelysten????? Å vaske med gullet hengende rundt beina kan jeg bare glemme.

 

I morgen skal jeg på Ahus, fødepoliklinikken. Synes det er rart at de skal ha meg inn så tidlig, er bare 6+5 i morgen, men det er nok pga blodtrykket. Skal jo følges opp nøye gjennom svangerskapet. Håper å slippe medisiner frem til iallefall 2.trimester, det er nemlig ingen medisiner som er helt ufarlige i 1.trimester. Målte selv hjemme i går og det ser bra ut enn så lenge. Håper de tar UL for å se at alt er som det skal, har så lyst å se hjertet slå! Har ikke ømme pupper eller knipinger i livmoren som jeg hadde sist svangerskap, så det hadde vært deilig å få vite at alt er bra.

 

Heldigvis ikke kvalm, men det var jeg ikke sist heller. Men er luktømfintlig som jeg så fint kaller det :) Kan brekke meg over det rareste. Hadde med meg to brødskiver uten pålegg på jobb på søndag men fikk ikke spist dem. Skulle da ta dem ut av veska (de lå selvsagt i pose) og legge dem tilbake i brødboksen, men brakk meg da hele veska luktet av brød. Usj! Mannen bare flirer...Sliter litt på jobb også, lukter blir så sterke. :)

 

Nei, nå MÅ jeg bare svinge meg rundt å vaske her. Kattevask i det minste. Ha en god dag jenter!!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Hvordan gikk det på kontroll Bumblebie? Godt å få tett oppfølging da :-)

 

Her har tiden løpt i fra meg. Sjekket CB monitoren i ste og skulle visst startet med EL testing. Men, har jeg husket å kjøpe tester.....Nei. Sukk. Ja, ja. Da får vi ta ting som de kommer og se hva som skjer. Har du begynt å teste Tirilgirl?

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja alt var fint på kontrollen.Blodtrykket var bra, blodsukkeret bra og en ultralyd (faktisk utvendig) viste en klump med et bankende hjerte. Ble litt nervøs i starten, jeg klarte nemlig ikke å se noe hjerte. Men legen sa med en gang at her er det fin hjerteaktivitet. Så klarte jeg å se flimring jeg også og pustet lettet ut :)

 

Lykke til med jakten på egget da jenter! Nå skal jeg på nattevakt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer en liten kvelds hilsen fra meg:) Var ikke inne her i går da jeg først sov etter nattvakt, raste ut og handlet og lagde mat til sy møte damen mine som ikke hadde vett til å gå før etter kl 2400.........hehe:)

 

Jeg er vel kommet til syklus dag 6 i dag, vært og tatt akupunktur og spist min andre tablett med pergo:) Denne gangen har jeg ikke merket noen bivirkninger i det hele tatt......ikke en liten hetetokt en gang......hmmmm, blir jo skeptisk av det jeg da:/ Så ahr jeg rint til gynekolog og skal dit på førstkommende mandag for og sjekke statur på eggene:))) Så man er jo i gang igjen. Jeg har ikke begynt og teste etter EL. Sist måned fikk jeg den på dag 15-16, og det er nærmere neste helg. Skal ta akupunktur igjen da, med tanke på egg modningen:)

 

Til Meg og lille Snuppis:) Blir jo bare fryktelig spennede da, men ikke begynn og test for tidlig:) Heier på deg.....ikke slit deg ut med for mye ting. Skal vel bli deilig og bli ferdig med oppussingen tenker jeg meg......:)

 

Til Bumlebi:) Så herlige nyheter du kommer med:) Blir så glad inne i meg når jeg leste dette, særlig det siste innlegget med dette fantastiske bankende hjertet:))))))))) Senk skuldrene og kos deg masse i svangerskapet:)

 

Til Maddemor:) Må ikke reise så mye at du ikke får vært hjemme og kost med mannen din da.....hehe-stikker bare innom for en kjape`n.....hehe:)

 

Sist men ikke minst, kjære så gla:) Har ikke startet med testingen ennå, begynner vel til uken tenker jeg meg:) Da er det frem med monitoren og da får vi se. Sa akkurat til min kjære i kveld at neste eggløsning faller i helgen, og det er jo bra. Så slipper jeg og vekke han kl. 0600 på morgenen for å få meg et nummer......hehe:)

 

Nå får jeg vel komme meg til sengs, opp kl. 0600 i morgen:) Vi snakkes snart igjen herlige damer:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg vel nesten si god morgen til deg Tirilgirl/1MA + en i hjertet: Klokka er snart seks og du skal opp!!! Opp og hopp! (særdeles dårlig humor her altså, holder på å segne om over tastaturet, er sååå trøtt) Har 2,5 timer igjen av nattevakten. Det er første nattevakten min hvor jeg ikke går på opplæring og det har vært travelt. Fikk først satt meg ned kl 03:30. Om en halv time braker det løs med antibiotikaer og BT-målinger og rapportskriving. Typisk at alt skal skje når man bare vil hjem og sove...

 

Er du sykepleier Tirilgirl?

 

Jordmor på sykehuset sa jo at jeg ikke burde jobbe natt pga at morkakefunksjonen ble nedsatt, men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker å gå dag- og kveldsvakter. Det er enda mer travelt og da kan jeg være sikker på at hoftene begynner og skrangle tidlig. Dilemma dette!

 

Mye spennende testing hos dere i tiden fremover. Jeg gleder meg til dere skal følge etter meg på 1.trimester og videre mot termin. :)

 

Nå får jeg vel prøve å organisere hodet mitt litt så jeg får unna det jeg skal. Gleder meg stort til å krype til køys i et kaldt og stille soverom om noen timer. Da skal jeg sove helt til jeg skal hente snuppa i bhg, husarbeid får bare ligge.

 

God dag til dere med normal døgnrytme!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå igjen damer:)

Tenkte jeg burde gi lyd fra meg igjen....

Sitter på jobben og smyger meg inn her da vettu:)

 

Normal døgnrytme??????? Hva er det???????

Jeg som jobber 8-16 man-fre burde vel ha det, men med et lite krapyl på drøye 2 år som fortsatt ikke har skjønt det der med å sove, så startet dagen så smått kl 03.38 hos meg i dag.....:S Han kom tuslende inn hos oss for å "kose litt mamma", men det nytter bare ikke å sove i samme seng som han, så jeg bar han inn i senga si og la meg ned på senga ved siden av han. Men da skal han bare "holde hånda mamma" heeeeele tiden og ligger der og ruller og knøler med den hånda, så ingen av oss får sove. Lar jeg være så blir det et sant helvete med hyl og vræl og det makter jeg ikke midt på natta altså..... Så kl 04.30 så mente han at han var "ferdig sove mamma", men der var vi ikke enig, så da ble det hyl og vræl og så endte han opp i senga mi likevel. Da lå han der og knøla rundt og rundt og pillet meg på ryggen med de kalde klamme tærne sine med alt for skarpe tånegler (som forøvrig ble klippet i går)...... STØNN!!!!!!!!!!!! Jeg er sååååååå trøøøøøøøøt......

Om 1 time skal jeg i møte med sjefen og legge planer fremover, he he. Særlig at jeg klarer å tenke mye nå liksom!

Ja ja, det var dagens lillle sutremelding fra meg.

 

Ellers har nå mensen normalisert seg, men er fortsatt myyye for å være på syklusdag 5 da. Pleier vanligvis å være ferdig på dag 5-6, men det blir jeg ikke denne gangen nei. Ringte gyn på mandag for jeg hadde jo ikke sjangs å komme meg på jobb med Niagara Falls mellom beina, så da fikk jeg cyklokapron-tabeltter som jeg skal ta 9 stk om dag i 3 dager! Er ferdig med kuren i kveld. De hjalp i alle fall og fikk roet ned blødningene slik at jeg kom meg på jobb på tirsdag:)

Og så fikk jeg ny time for etterkontroll på mandag som kommer. Håper bare for guds skyld at jeg er ferdig med mensen da, ellers må jeg utsette enda en gang, og nå vil jeg bare komme i gang med prøvingen igjen og det får jeg ikke gjort før jeg har vært på etterkontrollen.

 

Bumblebie; så fantastisk å lese opdateringen fra deg! Kjempekjekt at du fikk se et bankende hjerte ja!!!!! Nå må du bare prøve å senke skuldrene pittelitt og nyte det å være gravid:)

Misunner deg det kalde soverommet akkurat nå:)

 

Tirilgirl; neida, jeg skal ikek være så mye borte fra mannen heldigvis, men de få nettene jeg skal være borte fra han så er det en viss sjangse for EL akkurat da. Vi får bare legge inn noen aksjer rett før jeg drar:)

Blir spennende å følge med på deg fremover nå i jakten på EL:)

 

Meg og lille snuppis: hvordan går det med deg? har du kommet deg til IKM ennå eller?

 

Og alle dere andre; dere er ikke glemt! Jeg husker bare ikke alle innleggene så jeg får ikke svart til alle i dag....

 

Stor klem fra trøtteste maddemor i hele verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen alle dere flotte, lengtende og lykkelige damer!!!!!!!!

 

Nå er det skikkelig lenge siden jeg har vært innom og enda lengre siden jeg har fått skrevet noe. Dagene raser avgårde, får ikke tenkt meg om en halv gang før det er kveld og ungene skal i seng ;) men jeg prøver å nyte dem i fulle månn denne siste mnd av permisjonen min, huff gruer meg skikkelig til å begynne på jobb igjen.

 

Det er sååååå spennende å følge med på dere, men litt skummelt også, blir så innmari babysjuk igjen. Jeg har hatt min første mens etter fødselen i februar og hatt tydelig eggløsning også denne mnd, er spent på sykluslengde. Forrige gang hadde jeg syklus på ca 40 dager....

 

Må bare kommentere disse mens smertene, husker ikke hvem det var, men min erfaring er at 1 plate mørk kokesjokalade fungerer vel så bra som både ibux og paracet - så her er det bare å lange innpå og nyte (tror ikke en plate sjokolade gjør skade på verken det ene eller det andre ;))

 

 

Det var virkelig trist å lese om dere som har mødre som ikke er helt friske (som nevnt husker jeg ikke helt hvem som har skrevet hva, så jeg ber skikkelig om unnskyldning for det altså). Det er så tungt og vondt når de nære og kjære er alvorlig syke...håper at det går så bra som over hode mulig med dem begge og at kreften stagnerer en stund og at hun som nå er rusfri klarer å holde seg der. Dere vil være i mine tanker, vet så alt for godt hvordan slike ting kan påvirke hverdagen!!!!!

 

Maddemor: Må bare le av dine beskrivelser av 2 åringen, jeg kjenner meg så alt for godt igjen. 2 åringen vår har heldigvis skjønt at hvis han lager mye støy, så bærer det inn på sitt eget rom, så han ligger muuuuuuuuuuuse stille og sovner faktisk de aller fleste gangene ;) I dag våknet jeg av vekkerklokka kl 08 med han skikkelig flirende ved siden av meg "mamma tå opp???" Også ville han ha nam nam og mat...hehehe... Håper du får kommet deg til gyn nå, du fortjener virkelig å få startet prøvinga igjen og få ett super egg som fester seg og klorer seg fast i (minst) 9 mnd!!!!!

 

Dere andre som prøver og prøver, dere fortjener så virkelig inderlig en spire dere også!!!!!!!!!! Har så lyst å lese om graviditetsutfordringene nå!!!!

 

D&G: Har du vært i Molde også sa du ikke i fra????? Hadde jo vært sååååååååå skøy å møtt deg og den lille prinsessa di!!!!! Si fra neste gang!!!!!!!

 

Dotten: Jeg er såååå imponert over din tålmodighet og utholdenhet når det gjelder prøvinga, jeg hadde klikket for lenge siden...håper dere finner ut av hva som skal til for å få det etterlengtede barnet deres!!!!!

 

Så glad: Det samme gjelder deg, tar av meg hatten for tålmodigheten din altså!!!!!!!!!! Jeg ønsker virkelig at det klaffer nå snart!!!!!!!!!!!

 

Er det noen som vet hvordan det går med alle de andre??? Snorkfrøken, pappalille, Mortine, Sanna og alle de jeg sikkert glemte i farta????

 

Jeg er som nevnt babysjuk igjen og har skikkelig lyst til å gå gravid igjen, men kjenner at sist fødsel er litt for nærme enda ;) dessuten burde vi sikkert bruke tiden på å få livet vårt til å fungere (sliter med å få gubben til å være med på samtaler, men han oppdager nå stadig ett og annet med det å ha barn, så håper at det bare blir bedre og bedre;)) Håper på å kanskje starte prøvinga sånn at vi kan få ett 2010 barn, er så mange av vennindene mine her som prøver/er gravide, så hadde vært kjekt å kunne ta følge med dem ;) Vi begynner jo å bli litt gamle også så skal vi få alle de ungene jeg ønsker er det vel bare å hiver seg rundt....knis....gjør meg ingenting å gå hjemme ett år til ;) kanskje jeg kan klare å hente fram husmora i meg, hun har gjemt seg skikkelig godt i alt for mange år....

 

Nei, får vel innta litt kvelds og komme meg i seng, ingen vet hva natta og morgenen bringer, med en nysjerrig 2 åring og en liten en som kjenner på sprengt tannkjøtt (tennene vil liksom ikke ut) og en mann som er på jakt og som snorker iherdig;)

 

Go natt damer, også krysser jeg alt for at det kommer maaaaaaaange glad meldinger neste gang jeg er innom.

 

Mange varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bumlebie:)

 

Jo da her har du med en medsøster og gjøre......hehe-tok min videreutdanning og var ferdig i -05. Jobber nå som intensivsykepleier på medisinsk Intensiv her i Drammen. Jobber tredelt turnus, har en 100% stilling, men har at et års permisjon fra den og jobbet 75%. Noe som er et helt nytt liv føler jeg.....men pga alt som skjedde når jeg først mistet i uke 19 pg fikk alle mine blodpropper etterpå, har jeg vært lenge sykemeldt og tapt penger:/ Men dette er jo ikke noe man kan vite på forhånd. Men 75% er akkurat passe for meg:)

 

Er jeg så heldig å bli gravid igjen, skal jeg gjøre alt som står i min makt for og slippe nattvakter!!!! Føler det ikke er bra for kroppen i den slik situasjon. Tar så lang tid før man kommer seg igjen, men dette er vel pga tredelt turnus, blir så mange svingninger. Jobber du bare på natt eller??? Og hvor jobber du????

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Maddemor: måtte også le når jeg så den 2-åringen din skrape deg på ryggen med for lange tånegler:) Men du har jo en deilig grunn til og være trøtt da, tenk og bli vekket av en som sier mamma:))))) Håper du og mannen din møtes såpass at dere kan få utvekslet noen svømmere og noen modne egg:))) hehe Godt og høre at mensen begynner og bli mer normal, slitsom og blø så lenge og mye!!!!

 

Kjære kjære så gla:) Hvordan går det med deg der ute i den store verden, har testingen startet???? Selv begynner jeg på mandag:) På mandag skal jeg også til gyn pga pergokuren, håper hun har gode nyheter og komme med dag ang. eggene:)))

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirilgirl/1 MA + en i hjertet:

Jeg jobber som vanlig sykepleier på en akuttmedisinsk post på nye Ahus. Utrolig flott og moderne her nå, men hva hjelper det når ting ikke funker og det går med dundrende underskudd...hehe. Glad det ikke er jeg som er økonomisk direktør her ja ;)

 

Foreløpig går jeg bare natt, 60%, hadde ikke lyst til å ha lille snuppa i barnehage fulltid når hun er så liten. Har bedt om få 100% tre-delt turnus fra 1.januar (eller før om mulig), jeg aner nemlig at det kommer en sykemelding mot slutten av svangerskapet, pluss at jeg vil gjerne ha mer foreldrepengegrunnlag. Sjefen påstår nå at de er flinke til å tilrettelegge for gravide her, så det gjenstår å se. Sist var jeg plaget med hoftene, ble sykemeldt allerede i uke 22 tror jeg. Og med blodtrykket mitt vet man aldri, plutselig blir jeg sykemeldt tidlig...

 

Jeg kjenner også på tvilen når det gjelder å jobbe natt. Jeg vet at jeg har rett på å gå over til dag, og skal visstnok ikke tape økonomisk på det. Men det er så sykt travelt her på dag og kveld at jeg kvir meg noe innmari....er helt ny her også så det er mye jeg ikke kan, og det fører jo til at jeg kvir meg enda mer for å jobbe dagvakter. Mye rutiner og styr, her er alle mulige diagnoser så det er tusen leger og avdelinger å forholde seg til. Jeg tenkte å høre med legen neste gang jeg skal på fødepoliklinikken i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois igjen damer:)

Vittig altså: det første jeg gjør når ejg kommer på jobb om morgenen er å gå rett på bim og se om noen har svart på tråden vår og det er også det siste jeg gjør om kvelden før jeg legger meg. PLuss at jeg er sikkert innom 10 ganger i løpet av arbeidsdagen.... Avhengig av BIM??? JEG?????!!!???? Jaaaa, jeg er vel det da:)

Men det er så koselig å snakke med dere da! Føler liksom jeg kjenner dere ganske godt etterhvert og så har vi aldri møttes en gang! Litt rart å tenke på egentlig:)

 

Tirilgirl: joda jeg ER virkelig heldig som blir vekket av "Mamma.....!" Det er noe jeg drømte om i mange år før det ble virkelighet og jeg er uendelig glad for at jeg har fått oppleve det altså:) Misforstå meg rett... Men det er jo grenser for hvor opplagt jeg greier å være på jobb når det er slike netter... men men. Sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel:)

 

Tussemor!!! Sååååå koselig å se deg igjen her inne:) Har savnet deg her! Det høres nå i alle fall ut som du har det mye bedre nå enn hva du hadde på forsommeren. Håper at gubben din vlir klar etterhvert og at dere får livet på skinner igjen og en ny baby på vei om ikke alt for lenge.

Kjenner meg igjen med de der tennene du. Min 2-åring sliter også med at de ikke kommer gjennom tannkjøttet og slik har det holdt på i månedsvis nå..... Fikk til nød kjenne litt i går (før han jafset til og bet meg og lo seg skakk) og det er noen skikkelige byller der og denne gangen tror jeg ikke de går ned igjen, for tannkjøttet var liksom litt ru og hardt nå så jeg håper de bryter gjennom snart.

 

Bumblebie; Skjønner hva du mener med å få et litt større foreldrepengegrunnlag! Synes det er så urettferdig at det skal basere seg kun på mors inntekt altså. Det viser jo ikke likestilling i praksis! De skriker og skråler om at far må få bedre rettigheter, men det er jo sannelig ikke så lett når far tjener så mye bedre enn mor (vanligvis da).

Tenker bare på meg og sambo jeg; når sambo bytter jobb til nyttår så vil han ha over dobbel så høy inntekt som meg..... Men vi sliter ikke altså. Vi har bare vært heldig og jeg har en greit betalt jobb og han skal begynne i en j-.... godt betalt jobb:) SKal bli deilig det da. Men for å si det sånn; hadde jeg fått den jobben han skal ha fra nyttår så hadde jeg ALDRI fått den samme lønnen som han vil få. likestilling....

Ja det var dagens rødstrømpe-tale fra maddemor:)

Det jeg egentlig skulle si var at du må prøve å ta godt vare på deg selv og babyen først og fremst nå. Ikke slit deg ut tidlig i svangerskapet for noen ekstra kroner..... Det viktigste er jo at babyen får en frisk og opplagt mamma:)

 

Må bare fortelle om min snodige 2-åring i går altså; Han drev og kjørte med en lekebil på rekkverket ute på verandaen i går. I gå-banen hans lå den en neve stor stein på gulvet. Og han raste frem og tilbake uten å se på gulvet på den steinen men hver gang han nærmet seg så langet han ut med det ene beinet i reneste grevinnen og hovmesteren-stil. Holdt på å le meg skakk. Fikk filmet det også og sendt det til mamma og pappa:)

 

Og så ville han ikke ha middag i går, men vi lot fatet hans med kald middag stå på bordet en stund. Og så mens jeg holdt på å rydd på kjøkkenet, så klatret han opp i tripp-trapp-stolen og rigget seg til og begynte å spise. Og så tar han den ene grytelappen som ligger på bordet, putter den pent under haka, legger haka ned til brystet og fortsetter å spise! Han hadde jo ikke smekke på må vite, så da ordnet han seg selv:) som jeg lo der jeg stod på kjøkkenet og spionerte på han!

 

Og så nå jeg skulle legge han så skulle jeg fortelle eventyret om de tre bukkene bruse. Så sier han; "mamma; lyst te sånne djus mamma" og så rekker han meg vannkoppen sin og forstår ikke helt hvorfor det bare en vann oppi:) Jeg hadde jo snakket om brus må vite.

 

ja ja, det ble mye skryting av min kjære lille 2-åring, men det er liksom det som har skjedd siden sist da:)

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Bumlebie:)

 

Har ei venninne som jobber på intermediær avdeling på AHUS, og hun forteller også om litt kaos og ting som ikke er helt som det skal. Hun var på personalmøte sist uke, for og høre om alle de kuttene de må gjøre pga sprengt budsjett. Og nå måtte jo direktøren ta sin hatt å gå, han var direktør her i Drammen før han begynte hos dere:) Men her er det jo ikke så store forhold som hos dere......

 

Men ta godt vare på deg selv, og tenke helse og ikke noe annet. Selv om det er penger vi lever av, og en viss inntekt må man jo ha. Men se hva du orker, og vær deg selv nærmest:)))

 

Klem fra meg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn deg kjære Maddemor som er avhengig av BIM:)))) Min mann erter meg noen ganger og lurer på om jeg er inne på nettet igjen og bestiller en baby:))))) Hadde egentlig fått gjort mye annet om jeg ikke hadde vært så mye her inne......hehe-men er som du sier så mange hyggelige damer her inne, og man følger med på opp og ned turer, og jeg kjenner det gir meg faktisk ganske mye:))))

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå trenger lista vår en aldri så liten oppdatering jenter!

 

FORVENTET IKM:

- så gla': ikm ca. 29. sept. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, venter til høsten med prøving nå. (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

* Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. september. (prøver pergo for første gang denne pp)

 

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE;

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

- anki/gullegget: termin 8.mars 2010 (1MA3SA) 37 år 2 barn 6 og 9 år

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

 

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig lørrdan! He, he. Jeg har kommet til dag 10 i syklusen og i natt hadde jeg en vanvittig "slimete" drøm. Tror jeg hopper over unnskyldninger for "ekle detaljer", for det er vi jo ganske godt vant med her inne :-) Vel, drømte at vi snakket om når jeg kan forvente EL (tester ikke etter det denne mnd, for glemte jo å kjøpe tester), og når vi skulle legge inn de første aksjene. I drømmen skal jeg sjekke om det er noe EL-slim, og det er jo ikke så mange måtene å sjekke det på. Da flommer det bare over med slim og jeg står der med hendene fulle, og det ville ikke stoppe. Bare flommet over. Våknet og måtte bare sjekke at hendene virkelig ikke var fulle av slim *flire*. De var helt tørre altså, ikke antydning til noe som helst...hi, hi

 

Ellers er det koselig å lese om hva deres herlige 2-åringer kan finne på å si eller gjøre i løpet av dagen (natten ;-) ). Og, det er lov å skryte litt da :-) Litt masse også :-D

 

Jeg er rimelig sliten etter ei lang og litt slitsom, men utrolig interessant og givende uke i praksis, og egentlig burde vi vel lagt inn noen aksjer allerede i går, men jeg var så dønn sliten. Tok et par øl til middagen, og når Senkveld var ferdig, var jeg bare klar for å sove. Og - i dag blir det nok heller ikke noe siden sambo skal jobbe ekstra og ikke kommer hjem før veeeldig sent i kveld..... I morgen kanskje....

 

Liker så godt den reklamen - "til helga kanskje". Har i hvert fall et avslappet forhold til prøvingen nå, og det er godt å bare kunne si kanskje, også bare ta ting som de kommer. Spire i løpet av høsten - kanskje :-) Jeg håper i hvert fall det snart kommer noen positive tester her igjen. Selv bestillte jeg bare positive tester fra billigtest, men må nok reklamere på dem.... ;-/

 

Fint og se at det er stigende aktivitet her inne. Satt og leste de siste dagers innlegg før jeg satte meg ned for og svare, og nå har jeg snakket så mye om meg og mitt, at jeg har glemt hva jeg skulle kommentere. Sorry!

 

Vel, ønsker i hvert fall alle en riktig god helg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffi med slike drømmer du, man våkner og tenker at man kan ikke være riktig klok i hodet.....hehe

 

Jeg sovnet vedsiden av en veldig full mann i går. Var og hentet han i Oslo kl. 0100, og vi måtte stoppe to ganger på veien hjem til Drammen fordi han måtte ut og kaste opp:/ Nå har vi vært sammen i 10 år, og dette er faktisk første gang han har vært slik dårlig.....han fikk kommet seg til sengs, la seg selvsagt på ryggen og begynte og snorke i det han sovnet!!!!!!!! Men heldigvis var jeg såpass trøtt at jeg sovnet fort.....

 

Til morgenen i dag våknet han opp, hadde lyst på litt kos som han selvsagt fikk, sto opp og drakk en slurk Cola og ble bare så dårlig igjen.......hmmmm, hang over do skåla, og sov i mange timer etterpå:) Han var faktisk så dårlig at jeg ikke turte og erte han, men hadde jo bare så sykt lyst da.....hihi:)

 

Tenker masse på deg så gla`:) Håper virkelig både du og jeg greier og senke skuldrene denne gangen, og at det er det som skal til:) Ønsker deg god helg, slapp av og kos deg masse:)

 

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å lese om drømmen din så gla!!!!!!!! Må glise litt ;)

 

Jeg har kommet til ett punkt at jeg virkelig lurer på om kondomene til gubben ikke har holdt stand og at noe er på gang - litt små engstelig her, men d er ca 1 uke igjen til mensen, så jeg synes at murringene i ryggen og smertene i eggstokken (e) kommer litt vel tili, også er jeg så inni granskauen trøtt (spesielt på kvelden etter at ongene er lagt) også har jeg tidvis en hodepine som ikke ligner noe...så nå venter jeg i spenning, nevnte d for gubben i sta å da kom d tørt "har du vært å stukket hull i kondomene mine nå da?" Hehehe...har snakket litt om muligheten for d... hehehe...så får bare vente i spenning å se om d skjer noe spennende ;)

 

Maddemor: Jeg har det kanskje tidvis noe bedre enn sist, men jeg tror jeg har inntatt en noe fandnivolsk holdning overfor mannen min på den måten at jeg ikke gidder å jatte med og stryke han over ryggen (han er jo så flink til å gjøre det selv), i stede kjører jeg hardt mot hardt i håp om at han kanskje kan "våkne" litt å se på livet sitt. Jeg fikk en kjempe koselig sms fra en kamerat i går, hvorpå han skriver at jeg er god og kanskje den aller beste. Jeg fortalte det til gubben også måtte jeg bare stikke litt og sa at jeg syntes det var synd at smsen ikke hadde kommet fra ham...;) kom ingen kommentar. Har uanset bestemt meg for å leve livet mitt, jeg kan ikke sitte å vente på han hele tiden. Jeg kan ikke forandre han, men jeg kan gjøre noe med meg og den erkjennelsen har vært god!!!!

 

Tirilgirl/1MA+ en i hjertet: Stakkar mannen din ;) Håper formen har kommet seg litt ;) Jeg må innrømme at jeg er imponert over at du tok det så fint, her har vi hatt de heiteste kranglene når det har kommet til alkohol, men det har hatt litt med at gubben ikke har klart å begrense seg overhode, tom når jeg har vært høygravid har han kommet hjem så full at 2 store menn har vært nødt til å bære ham, men det har ordnet seg nå og han er blitt veldig flink!!!!!!!

 

Nei, nå venter loff med hvitløks smør og pepsi max før senga kaller, regner med at jeg blir alene også i kveld...sukk...ikke bare bare å være jakt enke ;)

 

Ha en god søndag herlige damer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- så gla': ikm ca. 29. sept. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, venter til høsten med prøving nå. (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. september. (prøver pergo for første gang denne pp)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm???etter utskraping, gutt 6 og gutt 9.

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

Heisan alle sammen.

Ja her var det på tide med oppdatering. Ikke vært her inne på to uker jeg no. Måtte slette meg fra gravidliste. Flytta samtidig de som er laaaangt over termin ned på liste. Er jammen kun en igjen på gravidlista. Det håper jeg blir annerledes fort.

 

Vet ikke hva det blir med oss enda. Om vi orker en runde til. Skal snart på samtale på sykehuset, så får jeg se hva de sier der...

 

Blir vel litt til og fra med meg her inne. Følte for en pause no. Må få tankene helt bort fra baby en stund, slik at jeg får føle på om jeg vil mere eller ikke.

 

Lykke til til alle sammen. Heier på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- så gla': ikm ca. 29. sept. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, venter til høsten med prøving nå. (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. oktober. (andre enkle pergokur denne mnd:)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm???etter utskraping, gutt 6 og gutt 9.

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

Hallo damer:)

 

Fant oss faktisk helt nederst på tredje side:/ og slik kan det jo ikke være....

 

Hvordan står det til rundt i de tusen hjem? Selv er jeg kommet til syklus dag 13, var til gyn på mandag der hun så to store follikkelposer, og flere små. De små er nok for små til at det skal bli noe av denne pp. Men jeg tåler pergo godt, og blir det ikke klaff denne mnd. har hun stor tro på neste pp med dobbel pergo:) Men selvsagt gjør vi en innsats denne mnd. også:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter! Har ligget syk siden mandag, derfor litt stille fra denne kanten. Har krøket meg ut av senga i dag, men bare for en liten stund kjenner jeg. Har kommet ut av tellinga i forhold til hvor jeg er i syklusen, men tror nok løpet er kjørt for denne mnd. Vi fikk lagt inn noen aksjer søndag morgen, men det var nok for tidlig i forhold til EL. Ja, ja. Neste mnd da kanskje.

 

Har ikke oppdatert meg på hvordan ståa er her på tråden, men skal gjøre det bare jeg kommer til hektene igjen. Håper alt står bra til med alle. Jeg kommer sterkere tilbake, bare formen vender tilbake.

 

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORVENTET IKM:

- så gla': ikm ca. 29. sept. (41 år, Samboer, gutt 19 år, jente 13 år, en liten engel 07, bor i Vestfold)

- Dotten ikm ca 4. august (Samboer, ei jente født 05, bor i Oslo)

- sib78 ikm 6. august (31 år, 3pp etter Ma uke 20 i mars, ingen barn fra før)

- Meg og Lille Snuppis 2 MA, (33 år, gift, en jente -06, 3 små engler -09, bor i Buskerud)

- Maddemor, 1 EXU april-09, 1 MA- juli 09, IKM 04.10.09 (sambo, 1 gutt 2 år bor i Arendal)

- mamma til gutt født aug 08: IKM 9. mai (33 år, 1 barn, bor i Oslo)

-attpåklattønskesNÅ;o): ikm ca 22. juni (35 år, gift, 2 barn 16 og 13 år, Hedmark)

- goldie, samboer, 31 år, har en gutt på 4 år. Bor i en by i Sogn og Fjordane:-)IKM 22. AUGUST:-)

- Tirilgirl (samboer, 40 år bor i Drammen) IKM 3. oktober. (andre enkle pergokur denne mnd:)

- anki e lei: 3SA og 2 MA, ikm???etter utskraping, gutt 6 og gutt 9.

 

 

IGANG MED IVF;

-Eva76 ett negativt og ett avbrutt forsøk. Prøver igjen en gang når legene bestemmer seg for hvilken stimulering de skal prøve denne gang (32 år, sambo, stebarn, bor i N-Tr.lag)

 

 

GRAVIDE:

- Bumblebie: termin ca 1.mai 2010 (31 år, gift, jente-08)

 

 

 

HAR DE FØDT?

- Vil-ha nr2-snart, term 18.okt

- Snowflake, termin 3.november

- Grandis, termin 14. november

- nr3hososs: termin i slutten av november...

- myrtel med blåbær. termin ca 19.12.08 (gift, gutt f:-99, bor i ofoten

- Kiss. termin 10.januar (33 år, gift, ingen barn fra før)

- BigDogMamma69: Termin 15.01.2009, 39 år, gutt'98 & gutt'06, Bergen

- Godiva. 21.mai (33,sambo 2 jenter 04 og 07, Arendal)

- Mamma til 2 gutter og en engel - 30.mai (gift, engelgutt 02, gutt 03, gutt 05, bor i Tønsberg

- 1snart2? Termin 28.juli (32 år, samboer, jente 2 år, bor i Oslo)

 

HAR FØDT;

- Bumblebie (tidl.Skrekkbl.fryd), (fått jente!!).

- Snart 4 barn? (fått gutt!).

- D&G-the one (fått jenta si ;-))

- Rose:-) (fått gutt :-))

- Pappalille (fått jente)

- Giina (gutten har kommet)

- Tussemor5 (gutten kom endelig)

- Sanna33 (en hælig keiser er kommet)

- Kassi: fikk jenta vår på termin

 

 

 

Hallo damer:)

Ja siden jeg er igang med prøvingen igjen, så var det vel på tide å oppdatere listen for min del også... wæææææ, synes det er litt skummelt å være i gang igjen, men det er bare å tenke positivt nå altså!

Jeg var jo på etterkontroll på mandag og alt så fint ut, så vi fikk GO på prøvingen igjen. MEN, nå blir det uten pergo i 6 mnd. Gyn hadde stor tro på at nå skulle vi klare det selv siden vi gjorde det da det endte i MA også. Fikk spurt om oppfølging neste gang jeg er gravid, siden jeg er så engstelig. Han lovte meg UL i uke 6-7, selv om det medisinsk sett ikke var nødvendig. På tirsdag var jeg hos fastlegen pga nakken og skuldra som jeg har slitt med i lang tid. Og før jeg fikk begynt å snakke om plagene der, så spurte fastlegen meg om hvordan det går med meg for hun så at jeg endte opp på sykehus nok en gang... Jeg sa at det går greit etter forholdene, men at jeg engster meg veldig for neste graviditet. Dette hadde hun full forståelse for og sa at jeg ikke skulle tenke på det. Det var bare å ringe henne så fort jeg får positiv test og så skulle hun sørge for at jeg får så mange UL jeg bare vil:) VELDIG DEILIG å ha en så fortåelsesfull lege som selv tar initiativ til å snakke om de nære ting:)

Og så fikk jeg sjekka nakken og skuldra og det viser seg at jeg har en kraftig senebetennelse...:( Så da ble det Voltaren i en uke for å se om det hjelper. Legen sa at det har ingen påvirkning på evt graviditet, men leser av pakningsvedlegget at det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Men det er kanskje ved langvarig bruk det da? Det som er litt dritt er at jeg venter EL midt i kuren, så jeg har ikke store håpet denne pp....

Ellers flyr nå dagene avgårde her da. Masse å gjøre på jobb, jeg og sambo flyr på trening om hverandre og i tillegg driver vi husjakten fortsatt, så tiden strekker ikke helt til om dagen... Men men, da rekker jeg i alle fall ikke å tenke så mye:)

 

Tirilgirl; jeg heier på deg nå! Og skulle det ikke bli noe denne mnd, så vet du jo at sjangsen er større neste mnd.

 

Så gla; uff så kjedelig at du er syk da. Ønsker deg masse god bedring!

 

he he, jeg sendte mail til sambo i stad om at han var klar over at i kveld skal han være kjæresten min og må levere noen aksjer:)

Han påsto at jeg bare var ute etter hans "love juice" hihi:) Vi prøver å ha litt galgenhumor på det hele da....

 

Nei nå må jeg jobbe litt igjen jenter!

Stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig godt og høre fra deg igjen Maddemor:) Håper så masse at det klaffer for dere om ikke for lenge, og ikke minst at vi får beholde de små:)

 

Hvordan er formen så gla`: savner deg masse her inne:) Oversender masse god bedrings klemmer:)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan alle mann...øøø det e vel få av dem her inne...:-)

Tenkte jeg skulle innom en tur for å hilse på.

Har lest litt på tråden og der va det mye triste greier, varme klemmer til alle som vil ha.

Her går det veldig bra, lillegutt vokser og trives og er en særdeles glad gutt.

Jeg har selv tatt meg i nakke for å gå ned i vekt før jeg skal tilbake i jobb i januar, har fått piffen så da må man bare trå til..:-)

Og hvis det i fremtiden blir flere graviditeter skal jeg ALDRI være så tjukk som jeg var med lillegutt.

Vi har forresten bestemt oss for å dra hjem til nordnorge i jula...:-) Tårene trillet da jeg bestilte billettene...huff så sentimental jeg er blitt etter lillegutt kom til..:-)

Klarer ikke synge sangen Lykkeliten engang..

Lykke til alle sammen håper dere alle sitter med spire i magen til jul...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, nå var vi nesten på tur inn i side 3, så jeg tenkte jeg måtte inn å dytte litt.

Så koselig å se deg igjen Sanna! Godt å høre at både du og lillegutt har det bra! Det er fort å å bli god og rund når man går gravid og det er jaggu ikke like enkelt for alle å amme det av igjen..... Håper du holder piffen og kan begynne i jobb igjen med ligg bedre selvbilde:) Det er jo deilig å trene når man bare først har fått kommet seg i gang.

Tenker det skal bli koselig å besøke familien i jula! Selv får jeg mamma og pappa som gjester hos oss for første gang og det storgleder jeg meg til! De bor tross alt 80 mil unna oss...

 

Tirilgril; ja nå er jobben unnagjort for denne gang, så nå er det bare å være sunnheten selv og håpe på det beste:) he he, jeg er vel ikke spesielt sunn akkurat nei...... Men men, jeg prøver så godt jeg kan å være avslappet til resultatet om knappe 2 uker, men det er ikke bare enkelt det nei.... Men vi er jo i Italia når IKM er og jeg sa til sambo at jeg gidder ikke å stresse med at jeg kasnkje er gravid og dermed la være å drikke vin, spise parmaskine og parmesan altså. Dersom jeg ikke får mensen 4. oktober, så kan jeg vel teste 5.oktober (vi reiser hjem igjen 6. oktober), men jeg vil helst ikke tenke for mye på det. Han var helt enig og sa at jeg fortjener å dra på tur og kose meg istedet for at jeg skal leve som om jeg er gravid fra 1.-4. oktober og ikke kose meg med noenting for deretter å kanskje få tanta smelt i trynet uten å ha kost meg i det hele tatt.... Det blir letter å takle hvis jeg koser meg som ikke-gravid frem til IKM i alle fall og så kan jeg heller være flink pike hvis testen da blir positiv.

Det er nok kanskje ikke noe som faller i god jord hos andre her som vet hva jeg har vært gjennom i sommer og at jeg derfor burde gjøre alt jeg kan for at det skal gå bra, men det er da sannelig ikke bra å bekymre seg hele veien heller. Og så klart; skulle jeg være gravid denne pp, så lever jeg deretter så fort resultatet er klart. Vil bare ikke ha hele livet på vent fordi vi er prøvere.....

 

ja ja, ble mange rare tanker som kanskje ikke er noe å bekymre seg for engang.... Sånn er det i disse tider; hodet går i hundre.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...