Amia Skrevet 29. september 2008 #151 Skrevet 29. september 2008 Ja, er vel lov å bli litt smådeppa...men etter at vi startet prøvingen, er jo humøret som en jo-jo Hehe... Skal prøve å tenke på andre ting noen dager nå....heeelt til ikm...yeah right!!! ) Som om dèt går bra! Synes du skal lytte til kroppen wowo... Kanskje få en 50% sykemelding så du kan jobbe halve dager og komme sent eller no? Er jo ofte en grunn til at kroppen sier ifra...men vi er flinke til å ignorere den fordi vi gjerne vil prestere på jobb:) Litt ekkelt, men nå ikveld kjennes det ut som det "renner" litt der nede...hmm...kanskje EL er her nå da! Får se om jeg ikke får lurt med sambo en tur i høyet før han drar da
**micke** Skrevet 29. september 2008 #152 Skrevet 29. september 2008 fytti katta så travelt det har vært siste uka!!! tror ikke jeg har vært inne å smuglest en gang!!!!!! fikk såvidt skumlest litte granne... du føler deg bedre i magen, pfeew? ingen pos g-test? hehe... el-pling ønsker jeg også meg kjenner forsåvidt litt stikking i høyre eggstokk nå, også virker det som el-slimet er like rundt hjørnet...det er vel kanskje det nærmeste jeg kommer et pling?! vi hadde oss et lite 'nyp' igår kveld, ellers så har jeg også tenkt å spare litt på 'kruttet' denne mndn... taktikk, taktikk... håper den slår til denne gangen!
Amia Skrevet 29. september 2008 #153 Skrevet 29. september 2008 Ja....hihi...."pling" - nå er jeg klar Hadde passet meg ypperlig ) Null stress, null testing...jeg innfører det fra IDAG!! Hurra! Ja, vi får nå bare hekke når vi kan ja...og når det passer! Ikke lett det der, men går det ikke denne gangen, så blir det NULL sex før EL perioden neste pp, og da skal det være HVER dag! Dermed BASTA ) Hehe... Sikkert lurt å spare litt frem til el som du sier, så blir det sikkert mer fart i svømmerne! Har også snufset noen tårer ja..blir litt frustrert selv, og spesielt når man sitter å ser på en negativ test! Kan liksom ikke bli mer tydelig enn det.. Men skjønner godt at du blir "sinna" på kroppen din når den tuller sånn! Når skal du starte EL testingen da pfeew? Nå er det straks middag her, så skal jeg snike meg til litt sengekos etter det:) Så blir det alene tv tid når sambo har reist...kanskje jeg skal stå på hodet, så svømmerne får max hjelp frem...hihi:)
wowo Skrevet 29. september 2008 #154 Skrevet 29. september 2008 Rett i køya da Amia;), og hvorfor skal man ikke tenke på el-løsning, ikm og alt det der?? Er jo det som opptar oss nå. Tenke den perioden vi var forelselsket i våre menn, hvorfor ringer han ikke, hva mente han med det osv osv. hadde ingen side å skrive på da, så venninner ble vel drittlei, og hvor mye tenkte vi ikke da...... Så litt har vi lov. Å ja pfeew en tåre er også lov, man prøver og vil så gjerne, så klart kan man bli skuffet og vi jenter har en del tårer, slipp de ut innimellom er godt det. Denne runde skal dere bli med over, er jo som dere påpeker en del her inne som er på tur over nå, og om et par uker er det dere;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 Forfatter #155 Skrevet 29. september 2008 Kos deg med middag og hekking da Amia Heeeei micke! Lenge siden sist Du har drevet med den siste tiden da? Nå er middagen i magen og jeg ser på Sykehuset. Sambo har reist på kamp. Sa til sambo at nå vil jeg bli gravid den neste måneden! Hehe..han ler bare av meg Han synes at jeg er litt rar noen ganger
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 Forfatter #156 Skrevet 29. september 2008 Jeg skal ikke teste etter el denne gangen. Hvis jeg fortsetter å ha el-smerter slik jeg pleier så vet jeg når el er.. Så lar det bare gå sin gang jeg..
Amia Skrevet 29. september 2008 #157 Skrevet 29. september 2008 ÆSJ....dårlig med hekking her, bare middag! Sambo hadde glemt et møte han måtte dra på på jobb før vakten starter....aaarghh... Tenk om vi går glipp av muligheten denne gangen da! Ååååååå....nå blir jeg frustrert! Virker jo som el er idag, og ikke lørdag eller søndag som jeg trodde!! Blæh!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 Forfatter #158 Skrevet 29. september 2008 Åå..så kjipt Amia.. Når kommer han fra jobb da? Kanskje han kan vekke deg så dere tar en kjapp en da? :-P Men, dere hadde jo sex i helgen, og det er jo det beste utgangspunktet hvis el er i dag
Amia Skrevet 29. september 2008 #159 Skrevet 29. september 2008 Ja, huff......frustrert nå! Blæ... Han slutter ikke før kl 7, så vi møtes i døra hvis vi er heldige! Jaja, da er det jo bare å satse på at det holdt med sex i helgen da, og ta det derfra... Er jo ikke stort annet man kan gjøre:o) *tryll tryll* Også så jeg på Sykehuset, og det så SÅ kos ut med UL...sukk...jeg vil også!!
wowo Skrevet 29. september 2008 #160 Skrevet 29. september 2008 de overlever jo i noen dager da, og om el-løsningen er i dag og dere hadde lørdag og i går, er jo sjansjen ganske stor da!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 Forfatter #161 Skrevet 29. september 2008 Vi krysser fingrene Amia!! Ja..jeg vet..UL..baby..sukk..
Amia Skrevet 29. september 2008 #162 Skrevet 29. september 2008 Ja....får bare krysse det som er ) Sitter å forbanner el smerter, og kan ikke gjøre noe med det! Blæh...jaja, vi får satse på at det holdt med helgen! Prøver å tenke positivt nå
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 29. september 2008 Forfatter #163 Skrevet 29. september 2008 Å..gjesp..trøtt.. Tror det blir leggetid snart.. Har tenkt litt i kveld..og er jo bra at jeg ikke er gravid nå..så er jeg bedre rustet til å få lille valpen! Og så kan jeg komme i bedre form før en evt. graviditet!
Amia Skrevet 29. september 2008 #164 Skrevet 29. september 2008 Ja, nå er det nattatid her og:) Gjett om du får nok å tenke på når valpen kommer da, det blir jo SÅ gøy! Natti natt alle sammen:)
**micke** Skrevet 30. september 2008 #165 Skrevet 30. september 2008 bare jobb er jeg redd håper trykket letter litt, men på en måte er det jo greit også da...for tiå flyr jo og da blir det mindre tid til syklus-tenking så lenge vi har tid til hekking rundt el, så er jo det det viktigste! når er det du får valpen nå igjen?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 30. september 2008 Forfatter #166 Skrevet 30. september 2008 Hei micke! Greit at det er litt travelt så går tiden fortsere til ikm ja Vi skal hente valpen helgen i uke 46 Jeg gleder meg kjempemasse!!! Uh..har så vondt i korsryggen i dag etter mye løfting på jobb.. Har noen låsninger i noen ledd der, så burde kanskje gå til en kiropraktor for å fikse på det..men har ikke råd nå..
**micke** Skrevet 1. oktober 2008 #167 Skrevet 1. oktober 2008 så spennende!! jeg er sååå glad i dyr! høres ikke bra ut med ryggen... du får være forsiktig. hvordan går det med aku? jeg strikker forresten så sant jeg har mulighet snart ferdig med første nøstet, hvitt perlestrikk med et kjempemykt garn, blanding mellom merinoull og bomull blir kjempefint tror jeg har el idag, og har en god følelse denne måneden - håper det slår til!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter #168 Skrevet 1. oktober 2008 Hei micke! Fikk nye valpebilder i dag og de er sååå søte!! To uker gamle i dag Må søke mattilsynet om å ta valpen inn til Norge, men regner med det skal gå i orden. Må droppe aku. Fant ut at det blir for dyrt for meg pga valpekjøpet og nå må jeg nok til kiropraktor med ryggen. Vanligvis har jeg bare vondt om morgenen, men det løsner utover dagen. Men, i dag har det vært vondt hele dagen. I korsryggen og i halebeinet. Blir ingen spinning i dag Perlestrikk er nydelig! Jeg er halvveis med første teppet. Kjøpte nytt garn forrige uke til et nytt teppe. Må kose dere ikveld da, siden el er her Sambo og jeg er godt i gang med kosing annenhver kveld vi nå
wowo Skrevet 2. oktober 2008 #169 Skrevet 2. oktober 2008 Hei hei jenter:) Hvordan er det med dere? Hekking på dere pfeew og micke? Amia venter du bare nå?!? Er ikke så lenge til du får valpen da pfeew, så gøy;) Jeg er hjemme, går dag og i morgen. Så satser jeg på å være tilbake på jobb på mandag. Ble helt skutt på tirsdagen, veldig sliten og så har jeg begynt å blitt litt kvalm. Er jo glad for litt sympt. er jo pos. det. Kvalmen klarer jeg nesten å holde i sjakk med å spise, så håper jeg kan komme med på jobb til uka igjen... Det er KJEDELIG å være hjemme....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #170 Skrevet 2. oktober 2008 Hei wowo! Her er det sengekos annenhver dag nå! Fant denne artikkelen i går, så følger rådet der.. http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article251484.ece Fant en fin artikkel på babyverden også: http://www.babyverden.no/templates/Article____27035.aspx Dette ga meg håp Håper det skjer snart!!! Valpen er i mine hender om 6 uker og 1 dag forhåpentligvis Og vi slipper å reise til Danmark for å hente den. De tilbyr seg å komme hit med den, sammen med en annen valp. Så bare betaler vi halvparten av båtreisen. Er jo mye tryggere for valpen å reise med matmor og en bror Skjønner det er kjedelig å gå hjemme ja. Men, det er jo litt kos når du vet du har en spire i magen som gjør deg dårlig
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter #171 Skrevet 2. oktober 2008 Æsj..jeg har så lyst til å trene spinning i dag.. Men, har hatt ømt halebein i kanskje tre uker nå. Har bare blitt verre, spesielt den siste uka.. Og de siste dagene har jeg fått vondt i korsryggen også. Aner ikke hva det kommer av. Muligens det er pga spinningen..men, har aldri fått vondt i halebeinet eller korsryggen etter spinning.. Så får se det an noen dager før jeg evt går til legen for å få en henvisning til kiropraktor.. Har vært plaget med korsryggen i perioder tidligere..men ikke i forbindelse med spinning.. Da var det sannsynligvis stress pga skolen. Men, jeg føler ikke at jeg er stresset nå.
wowo Skrevet 3. oktober 2008 #172 Skrevet 3. oktober 2008 Hei. Pfeew, så kipt med halebeinet og korsryggen din, høres ikke bra ut. Har du fått vært hos legen? Hvordan er det ellers? Fortsatt i "hekketiden", hmm kanskje det er årsaken til korsrygg problemer;)!! Å så gøy med valpene, er jo ok at de komme med den til dere. Da får dere kanskje hilse på de som skal ha broren/søsteren også.. Ja skal ikke klage for å være hjemme, når det er en spire der. Fra mandag skal jeg jobbe 70% i en uke, se om det går. Kvalmen kommer sigende på meg, litt mer for hver dag, men er ennå ganske bra utover kvelden... Var på super tidlig ul i går, alt så veldig bra ut i forhold til hvor babyen lå i limoren og ut fra siste mens, legen kunne se hjerte... Termin ble 30 mai:) Han sa at han trodde dette kom til å bli plankekjøring, beroligende det:) I kveld kommer en venninne som jeg ser hvert 3 år, skal spise ute med de, gleder meg til det håper bare kvalmen slipper mot kvelden, slik det har vært til nu. Ellers er det en rolig helg på meg. Hva med dere andre
Amia Skrevet 3. oktober 2008 #173 Skrevet 3. oktober 2008 Hei jenter! Spennende planer for helgen på gang?! Jeg har tatt meg fri idag, vært hos frisøren og klippet og stripet håret....det var utrolig deilig:) Ny og fresh nå Jeg har en rolig helg tror jeg...sambo jobber natt hele helgen desverre. I morgen skal jeg i bursdagsfest til en kollega - det blir nok bra!! Jeg er i "vente" fasen nå...IKM neste helg igjen, men jeg har et utrolig avslappet forhold til det denne pp.. Stresser ikke, tenker mindre på det og går det ikke denne pp, så er det faktisk helg greit Og det er en deilig følelse! Det hjelper mye at det er mye spennende og nytt som skjer på jobben fremover, har derfor funnet ut at det ikke haster å bli gravid:) MEN, skjer det - er jeg selvfølgelig super happy for det!!! Men jeg synes det er deilig at jeg har klart å "roe ned" litt Så utrolig spennende med UL wowo! Det må jo ha vært kjempegøy. Var det noen spesiellt grunn til at du fikk tidlig ul, eller gjorde du det privat?
wowo Skrevet 3. oktober 2008 #174 Skrevet 3. oktober 2008 hei Amia:) Så gøy med ny firsyre, har lyst å klippe meg jeg å, men har en mann som like lengere hår, han har sagt at jeg bare må gjøre det om jeg vil.. Vi får se. Godt å høre at du har senket skulderene litt, hjelper nok på at det skjer en del på jobben også. Er jo spennede med nye oppgaver, blir givende da!! Kjedelig med en mann som må jobb hele helgen, men var bare for en periode sa du? Fest i morgen på deg, blir vel kjekt det!?! Neste helg skal mannen min på guttetur, og jeg skal passe noen søte små nieser lørdagen. Skal bli litt godt og savne hverandre litt og så trenger vi litt tid fra hverandre, for her er hormene høyt og lavt om dagene;) Mandag skal jeg på jobb igjen, og gleder meg, skal jobbe 70%. Privat ul, ville forsikre meg om at det så bra ut, og det gjorde det;) Kos deg masse i helgen!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter #175 Skrevet 3. oktober 2008 Hei jenter!! Endelig heeelg Halebeinet og ryggen føles faktisk litt bedre i dag Har litt problemer med korsryggen fra før av, så kanskje det tok seg opp litt pga eggløsning som jeg tror nærmer seg.. Synes jeg kjenner at det "stikker" litt på venstresiden.. Men, selve eggløsningen skjer nok ikke før i i morgen eller søndag.. Grattis med ny frisyre da Amia! Alltid deilig å klippe håret og freshe seg opp! Og så deilig at du bare er i ventemodus nå Jeg stresser også mindre nå kjenner jeg. Godt at jeg har bestemt meg for at vi kun skal ha sex 2. dag nå. Er så slitsomt når vi "må" ha sex hver dag fordi jeg har el... Har også nok å drive med fremover mot ikm, både jobb, trening og en eksamen jeg må begynne å lese til. Og blir jeg ikke gravid denne pp'n så er det ok for meg også. Det er greit siden hunden kommer om 6 uker Kun derfor!! Godt du kun skal jobbe 70% da wowo! Får håpe det funker bra for deg så du slipper å gå hjemme på heltid Og gratulerer med vellykket UL Nå skal jeg lage mat til meg og sambo. Rydde litt. Og så er det tv-kveld i sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå