Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #226 Skrevet 12. oktober 2008 Yes, krysser alt vi har for søte kulemager nå Amia ;-) Jeg også skal legge meg. Kjenner at jeg er veldig trøtt nå... Trenger en god natts søvn! Ha en fin mandag, så snakkes vi ;-) Spent på oppdatering om tr i morgen..
Amia Skrevet 13. oktober 2008 #227 Skrevet 13. oktober 2008 God morgen:) Ingen TR her enda, men masse murringer.... I natt våknet jeg litt fortumlet av kjempevondt i magen.. Stod opp og tok en smertestillende, for trodde det var mensen som kom.. Men fortsatt ingenting?! Var heeelt borte, husker så vidt å ha stått opp... Murringene har startet tidligere enn de pleier denne gangen, så nå håper jeg TR bare kan melde sin ankomst snart:) Herregud, man blir jo helt rar av dette jo....
wowo Skrevet 13. oktober 2008 #228 Skrevet 13. oktober 2008 Hei jenter:) Så spennede Amia, skjønner at du holder på å bli rar.... men så flink å ikke teste!!!! Imponert!! Høres ut som det ble litt jobbing på deg også i helgen, kipt med de arbeidsplassene som aldri stenger!!! Pfeew hvordan er det med ryggen din?? Kos med familiehelg. Å kost med baby, skal ikke det hjelp da (ifølge overtroen)?? Blir en spennende uke for deg å?? Jeg har også vært sammen med familie i helga, skulle være barnevakt på lørdag kveld, men der ble de hjemme med omgangssyken..... Kanskje like greit da formen min fortsatt er pretty bad!!! Har vært hos lege i dag, og blitt sm ut mnd. Aktiv sm var ikke noe, da måtte jeg har gjort andre arb.oppg. enn det jeg gjør, så da ble vitsen borte!! Får slå meg til ro med at det er et godt tegn og at det går over!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #229 Skrevet 13. oktober 2008 Hei Amia, da synes jeg at du skal ta en test i morgen tidlig om tr ikke har kommet enda ;-) Ryggen min er helt ok.. Den går veldig opp og ned, og blir som regel verre utover i uka.. Var dessverre ingen baby jeg koste med i helga..hehe.. Niesa mi er 6 år.. :-) Jeg er veldig spent på denne uka, men tr kommer helt sikkert.. Jeg føler ingenting på kroppen..bortsett fra at jeg er supertrøtt i dag..eller mer sliten kanskje.. Har ikke fått for lite søvn i helgen, så aner ikke hvorfor jeg skal være så sliten og trøtt nå.. Var i hvert fall skikkelig godt å komme hjem fra jobb i dag! Måtte hvile meg litt på senga før jeg orka å skifte klær..hehe.. Kjedelig at formen er bad, men du får trøste deg med at det er pga spiren i magen din! Og det pleier jo være et godt tegn med kvalme.. ;-)
Amia Skrevet 13. oktober 2008 #230 Skrevet 13. oktober 2008 Hei og hopp:) Huff, kjenner nok at den er "rett rundt hjørnet" nå...føler at den kommer hele tiden, og sånn pleier det å være rett før:( Blæsh...jaja... Har heldigvis ingen tester liggende, så hvis tanta ikke har kommet innen imorgen ettermiddag så kjøper jeg en test på vei hjem... Kanskje like greit å bli sykemeldt hvis formen er såpass dårlig wowo..Ikke noe poeng å overanstrenge seg hvis kroppen ikke vil ) Jeg er også kjempetrøtt idag....sitter bare å gjesper, og gleder meg egentlig til sengetid allerede jeg;) Blir alltid litt sånn av høstmørket jeg da...er et sommermenneske jeg!! Glad i sol og varme.. SKal jeg trives på vinteren bør jeg helst være på fjellet og stå på ski og kose meg:) Når skal du teste da pfeew? Blir jo utrolig spennende uke for deg dette da!! Får håpe dagene går fort frem til helgen nå da..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #231 Skrevet 13. oktober 2008 Æsj..dumme tanta som sniker seg innpå sånn da.. Får håpe hun bare lurer deg og ikke kommer likevel ;-) Jeg har gomlet sånne små kanelboller/kanelgifler..bare måtte ha noe mens jeg venter på sambo som er på trening.. Nå gleder jeg meg til middag, og så er det tv-kos før vi skal sove. Mmm..det skal bli godt å sove.. ZZzzzzz... :-) Jeg er sannsynligvis 8 dpo i dag..så kanskje jeg tar en test onsdag morgen (10 dpo) bare for gøy.. Har jo som regel hatt lutealfase på 12-13 dager..
Amia Skrevet 13. oktober 2008 #232 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, hun er ganske teit på det området ) Ååå....sånne kanelgifler er jo snadder! mmm...nam nam... Er super sulten jeg, heldigvis lager sambo middag idag..indisk..nam nam Å kose med puta er jo det beste som finnes...Zzzz...gleder meg!! Litt merkelig natt i natt, så jeg håper å sove bedre natten som kommer... Men mistenker at jeg kommer til å våkne av mensen smerter, og at mensen kommer i morgen tidlig...haha...rart hvordan man blir kjent med kroppen når man holder på med denne prøvingen!! Da synes jeg du skal ta en test onsdag morgen....bare for moro skyld! Hvem vet, kanskje den er positiv allerde da?!? JOhoooo:D
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #233 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg skal lage deilig bolognesegryte til meg og sambo når han kommer hjem..hvis jeg ikke sovner før den tid.. :-P Snorrk... Jeg har jo tre tester liggende..så why not.. :-P Bare for å roe ned nysgjerrigheten litt.. Og jeg håper så inderlig at to streker lyser mot meg denne gangen..sukk.. Man blir utrolig godt kjent med kroppen ja. Har snakket med noen venninner om dette her, men de skjønner ikke hva jeg snakker om når jeg snakker om slim, tapp, el-smerter osv...hehe... De har jo bare blitt gravide uten å prøve aktivt engang..så de har aldri tenkt over sånne ting..
Amia Skrevet 13. oktober 2008 #234 Skrevet 13. oktober 2008 Det hørtes godt ut det Det er sikkert ikke dumt å tilfredsstille nyskjerrigheten litt nei... så slipper man å tenke på det HELE tiden liksom..hehe:) Ganske fasinerende hvordan jeg kan tolke kroppen min nå etter at vi startet prøving i forhold til før.... Jeg skjønner de minste små signaler, og blander/mistolker de selvfølgelig noen ganger - men det er ganske morsomt! Bare det å få oversikt over syklus og ha testet EL noen ganger, gjør at jeg kjenner igjen så utrolig mye kroppen "sier ifra" om.. På godt og vont... Er jo derfor jeg er SÅ sikker på at TR kommer denne gangen også....er liksom heeeelt likt som det pleier rett før!! Egentlig ganske greit å være advart da:) Misunner såååååå mye de som bare har seg et par runder etter p-pille slutt, og så er de gravide!!! Heldige de!!
wowo Skrevet 13. oktober 2008 #235 Skrevet 13. oktober 2008 Lure tanter..., tja får bare vente å se!! Er det allerede nå snart du kan teste pfeew, trodde ikke det var før til helga, så spennede for deg å da!!! Kjenner at jeg blir litt "gira" når dere har ikm!!! Håper så at det skal bli et ekstra kryss for dere:) Får håper ryggen din holder nå!! Å bommet litt på babykos ja, ikke helt baby når hun er 6 år!! Indisk er snadder det, hva er det du får servert i dag Amia? Vi begynner å bli ferdig med kjøkkenet, det skal bli digg, merker at jeg savner en del matretter nå, ikke alt en får med fjorlands!! Noen som har "hørt" noe fra Amili, er ikke hun på samme ikm som dere? Så hun skrev at hun ble bort en stund, men er jo lenge siden det nå?!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #236 Skrevet 13. oktober 2008 Huff ja..er så mange som blir gravide før de rekker å tenke på el og ikm.. Jeg hørte i går at 6 mnd er gjennomsnittstiden man bruker på å bli gravid..så nå er jeg der..men, så er det sånn at de som har gått på pilla lenge gjerne bruker 3-4 mnd lenger tid.. Jeg tror ikm er på lørdag wowo.. Så hvis jeg tester ons/tors så blir det jo noen dager før..men er så nysgjerrig vettu.. ;-) Hvis jeg skulle bli gravid og kvalm osv..så har jeg ihvertfall en rygg å skylde på uten å måtte si at jeg er gravid..hehe.. :-P Har ikke hørt noe fra Alimi nei..spent på hvordan det går der...
wowo Skrevet 14. oktober 2008 #237 Skrevet 14. oktober 2008 God ettmiddag!! Er litt spent amia!?!?! Ja pfeew i morgen er det din tur, hva tester du med billigtester? Å så spennede.... Jeg har i dag fordypt meg i boken Tusen strålende soler, bra så langt og har fått litt dilla på gulrøtter og kålrot, hjelper på kvalmen og så er det jo så sundt:)
Amia Skrevet 14. oktober 2008 #238 Skrevet 14. oktober 2008 God dagen og vræææææææææææææææl!! Jeg kjøpte en CB digital på vei hjem istad siden tr ikke har kommet enda... Gikk en tur med hunden, tok en kaffe og skravlet litt med sambo... Tok den nå når jeg kom hjem.....og JAAAA!!! Gravid lyste det mot meg... Skrekkblandet fryd akkuratt nå! Skjelver her jeg sitter
wowo Skrevet 14. oktober 2008 #239 Skrevet 14. oktober 2008 ååååååååååååååååååååååååå, så gøy. GRATULERE jippi jippi jippi!!!! Hvordan går det,skjelver ennå??? :):):):) Hmm symptomer som vondt i magen og illinger i ryggen er et sikkert ting!!!!!!!!!!!!!!! Å så bra!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #240 Skrevet 14. oktober 2008 ÅÅÅÅÅÅÅ Amia!!!!!! GRATULERER!! JEG VISSTE DET =D=D=D Du er HELDIG!!! Kjenner jeg ble supermisunnelig nå!!! Skikkelig misunnelig liksom.... :-P Håper at 6. pp er min pp også......men, tror ikke det faktisk... Har ømme pupper nå....pms ømme.... Er ømt når jeg presser/trykker på dem... :-(
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #241 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg tenkte for meg selv i stad at jeg ville vente med å teste til torsdag morgen...for det er nok for tidlig imorra... Men, vet ikke om jeg klarer å vente likevel... Er jo bare 10 dpo i morgen... Har tre billigtester liggende...
wowo Skrevet 14. oktober 2008 #242 Skrevet 14. oktober 2008 Hei pfeew. Ja nå krysser jeg alt for deg... må komme å bli med:) Vil bare si til deg hvordan det var med meg når jeg testet. Testet med billigtest på onsdag blenda hvit, men fikk sterk el-test, torsdag ettermiddag med cb.dig.som viste gravid, fredag med morgenurin var det så vidt jeg kunne skimte to strekermed billigtest. Så tror billigtestene ikke er på langt nære så sensetiv som cb dig... Visste jo ikke når jeg skulle ha ikm, så vet jo ikke helt når jeg testet ifht.ikm.... Vil bare si det så du ikke blir skuffet dersom billigtestene ikke viser to streker, de sier vel også at du ikke skal ta de før ikm er nok en grunn....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #243 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet..de er litt usikre.. Jeg bare tester jeg, og så får jeg heller kjøpe en cb digital om tr ikke skulle komme iløpet av helgen.. Men, jeg er sååå sikker på at teite tanta kommer :-( Nå er jeg skikkelig negativ kjenner jeg..hehe..
wowo Skrevet 14. oktober 2008 #244 Skrevet 14. oktober 2008 Nei ikke vær negativ, som du alltid sier ingenting er sikkert for tr kommer. Er mange som ikke har fremtredene sympt, men som er gravide. Krysser alt for deg pfeew:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #245 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg vet..jeg er så flink til å være positiv for andre..og sier at de ikke må "gi opp" før tr kommer osv.. Men, jeg føler likevel at 6.pp ikke er min.. Arrgh.. :-)
wowo Skrevet 14. oktober 2008 #246 Skrevet 14. oktober 2008 Sender deg masse klemmer og "trøst":) Amia sa vel også at hun var helt sikker på at tr kom...... SÅ man vet ikke;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #247 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe..ja du sier noe der.. :-) Takk for klemmen! Jeg vet at det kommer til å komme noen tårer når tr dukker opp.. Men, går med friskt mot til neste pp da, og er i hvert fall glad for at syklusen holder seg stabil! Og sannsynligheten for at det klaffer øker jo for hver pp... :-)
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. oktober 2008 #248 Skrevet 14. oktober 2008 Hei, kan jeg få bli med dere?? Jeg har smuglest alt dere skriver og kjenner meg veldig igjen i det meste. Venter i spenning her også, men jeg har da ikke peiling på om jeg har noen syklus i det hele tatt da jeg ikke har fått mensen tilbake ennå. Trodde den kom i forrige uke, hadde ganske mye murringer i korsrygg og mage, og ned i lyskene til og med, men ingenting kom. Sluttet med Cerazette i begynnelsen av august.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #249 Skrevet 14. oktober 2008 Hei Maja! Bare å slenge seg med.. :-) Bor du i Oslo eller Stavanger?
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 14. oktober 2008 #250 Skrevet 14. oktober 2008 Bor i Oslo nå, men bodde frem til Desember i fjor i Stavanger ) Bor du i Oslo??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå