Gå til innhold

Oslo-jentene :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Jeg er fremdeles syk også! Skikkelig kvalm og svimmel.

 

Jeg har ikke noe håp om noe graviditet, har jo blødd nå og er på 6. dagen med blødning.

 

Har du vært hos legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kokkos!

 

Koselig at du joiner oss og godt å høre at du er like gal som oss andre ;-P

 

Hvordan syk er du da? Jeg har vært hjemme hele uka pga kvalme og vondt i magen. Vært hos legen nå, og er nok bare et virus. Urinprøven ble negativ når vi testet for graviditet.

 

Hvor lenge har dere prøvd??

 

Jeg også spiser vitaminer, og 7.oktober skal jeg begynne med akupunktur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mistenker nok dessverre det.

 

Festeblødninger er nok ikke så kraftige og langvarige som mine menstruasjonsperioder heller:) så det håpet er helt ute.

 

Men bare teller ned til eggløsning nå da vet du. Er en ukes tid til for meg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får bare vente på el vi nå snups :) Jeg aner ikke når min kommer, men kjenner det jo på kroppen så.. Forhåpentligvis kommer den om en og en halv uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner det ikke. Jeg ser det bare på skjemaet mitt og på slimet.

 

Siden jeg er på 31 dager skal jeg vel egentlig ha 7.oktober, men legger med i beregninga en del dager før i tilfelle jeg plutselig er på 28 dager igjen også vet du. Safe´rn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7.oktober skal jeg akupunktøren for første gang :D

 

Greit å safe ;) Håper vi får spire neste pp lille vampyr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :)

 

Hvordan er formen nå da pfeew?! Bedre idag..har du snakket med lege?

 

Kokkos: HURRA, så kos at du kom hit du og :o) Kan ikke du pelle deg tilbake til Oslo snart? Jeg skal komme på besøk også snart...men jeg har søkt om ferie fra 20 Oktober jeg da..i 2 uker! Har altfor mye ferie igjen i år..tror ikke jeg rekker å ta alt engang:( Hihi...vi har EL likt denne mnd vi! Står at min fruktbare periode er fra 25 (idag) og til 30 Sept, ikke dumt at at det faller på en helg heller...hehe..har mer tid da :D

 

Planer for helgen da folkens?

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Amia!

 

Formen er ok nå..men det er den hver dag på denne tiden.. Er mest kvalm og vondt i magen om kvelden ved leggetid og om morgenen/formiddagen... Rare greier! Våkner hver morgen i 6 tiden og har vondt! Men, midt på dagen er jeg fornøyd... Og hver morgen/formiddag kommer det en liten blødning..så bare brun utflod resten av dagen.. Weird!!

 

Legen sa at urinprøven ble negativ. Og at jeg sikkert bare har et virus. Sykmeldt ut uka.. Jeg sa at jeg reagerte på at mensen var så annerledes, og hun sa at det kunne jo alltids være en implantasjonsblødning..men da burde det slått ut nå på testen.. Men, om formen ikke kom seg kunne jeg ta en ny test om en ukes tid.. Og jeg måtte bare komme tilbake hvis jeg ikke ble bedre over helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Pfeew: Bra du tok den en tur til legen, litt trist kanskje med den testen, høres jo så merkelig ut, spesielt med det der morgen og kveld. Du får holde deg hjemme og få mannen din til å pleie deg.

Amia: Er du inne i din "beste";) periode nå?? Da vet vi hva du skal gjøre i helgen, tihi...;)!! Å så spennede med en venninne her inne, velkommer "D...."(glemte nicket).

 

Jeg skal på fest på lørdag og i morgen skal jeg bytte etiketter på flaskene;) Spent på hvordan det blir og om jeg klarer å ikke bli avslørt!!

 

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i grunn ikke så lei meg..så det går fint.. Var i hvert fall godt å vite at det ikke er noen SA :) Måtte le litt av legedama også..for hun skulle begynne å fortelle meg om når eggløsning er og når man burde ha sex i forhold til eggløsningen..hahaha.. Hun skulle bare visst hvor belest jeg er! Så jeg bare smilte til henne og sa dette kan jeg ;)

 

Hehe, gleder meg til å høre om bytting av etiketter osv wowo ;) Greit å få noen tips til det blir nødvendig her i gården :)

 

Nå skal jeg bestille meg nye tester på nett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, akkurat på det punkte er det kanskje ikke vits å lære en som er prøver, tihi:) Å som du sier godt å få vite at det ikke var sa, er jo fælt å gå i uvissheten...

Ja skal bli spennede med etikettene, skal prøve å få bytta i morgen slik at jeg er sikker på at de sitter;) Skal oppdatere jeg...

Har en del el-tester liggende og skulle gjerne gitt de bort, men ønsker å holde på de litt til, til alt er sikkert;)

 

Har allerde begynt å tenke på ul, åååååå jeg kjenner meg ikke igjen på dette område!!! Vil forsikre meg om at alt er bra, og allerede gå i uke 6/7...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, håper ikke noen avslører deg..ups..der falt det av en etikett.. :-P

 

Jeg bestilte meg bare gravidtester jeg..for hvis el-smertene fortsetter å være slik de pleier så vet jeg når el er.. Så trenger bare noen gravidtester just in case nysgjerrigheten tar overhånd.. ;)

 

Man kan jo ta ul privat for å se på barnet i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha litt tester i bakhånd ja:) Håper etikettene holder ja, ellers blir det litt vanskelig å bortforklare:) Skal nok gå bra, kjenner til superlim;)

Elvelangs, hmmm her har jeg gått glipp av noe. Er det i dag, nå snart kanskje da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Elvelangs har begynt nå kl.20..og varer til 23 tror jeg.. Tenkte vi skulle tasse ned til elva etterpå å se hva som foregår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

JIPPI helg, er så hærlig med fredag;)

Hvordan er det med dere i dag. Pfeew blitt bedre? Jeg har det bra:) skal skru litt på kjøkkenet og bytte etiketter på vinflaskene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det mye bedre i dag :) Ikke vært kvalm, bare litt smårar i magen. Og nå er det bare bittepittelittegranne lysebrun utflod igjen, så i kveld tenker jeg at vi innleder denne periodens hekkesesong... ;-)

 

Har ryddet på soverommet og skiftet sengetøy i dag, og sendt en søt mail til sambo på jobben :)

 

Lurer på hva vi skal finne på for noe gøy i helgen. Skulle egentlig til Tønsberg, men planene der ble avlyst. Så da må vi finne på noe annet moro. Hmm...

 

Håper du har hatt en fin dag wowo og at formen fortsetter å være bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...