Amia Skrevet 23. september 2008 #76 Skrevet 23. september 2008 Å, så kjipt å miste internet Alimi..har skjedd noen ganger her hjemme også, og det er så frustrerende!! Men det viser jo hvor avhengige vi er av nettet... ) Håper det løser seg snart da, så vi ser deg her igjen! Hvordan er formen til dere "sjuklinger" da ? God bedring klem!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 Forfatter #77 Skrevet 23. september 2008 Fortsatt uggen i magen..småkvalm/mageknip..rar følelse.. Jeg går jo og håper jeg er gravid likevel..til tross for mensen.. Hehe.. Har ømt halebein, kjenner det spes hvis jeg prøver å presse litt på do... *rødme* Blør ikke så mye i dag.. Bare litt rødbrunt tynt når jeg er på do.. Men, blødde jo slimete mørkerødt søndag og mandag.. Undrer meg over denne magen..derfor klamrer jeg meg til håpet.. :-P
Amia Skrevet 23. september 2008 #78 Skrevet 23. september 2008 Huff da, så kjedelig!! Men ja,hihi...det skjønner jeg godt at du gjør! Har du noen tester i hus eller?! For det er bare du og ikke sambo som er syk? Teste kanskje?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 Forfatter #79 Skrevet 23. september 2008 Var på do nå og det var bare bittelitt brun utflod på papiret! Har ikke kommet en flekk i trusa i hele dag! Har dessverre ingen tester... Bare jeg som er dårlig i magen ja... Og har jo nettopp vært helg, så det er jo ikke noe smitte jeg kan ha fått i meg fra jobben (barnehagen), for jeg ble jo uggen først søndag kveld..
Amia Skrevet 23. september 2008 #80 Skrevet 23. september 2008 Hhmmmmmmmm ) Kanskje kjøpe en test i morgen eller?! Oj oj oj...spennende!!!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 Forfatter #81 Skrevet 23. september 2008 Hehe..jeg får se.. Æsj..er sikkert bare mensen.. Men, er jo lov å håpe..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 23. september 2008 Forfatter #82 Skrevet 23. september 2008 Uh..nå ble magen verre igjen etter å ha spist middag.. :-S
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #83 Skrevet 24. september 2008 Atter en dag med dårlig mage.. Hjemme fra jobb i dag også.. Uggen, luftsmerter..dårlig matlyst samtidig som jeg er sulten.. Har fortsatt brun utflod når jeg tørker meg på do..
**micke** Skrevet 24. september 2008 #84 Skrevet 24. september 2008 så rart da.... du må sende sambo for å kjøpe test!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #85 Skrevet 24. september 2008 Jeg tror jeg ringer legen i morgen om det ikke er bedre... Kan være så mye...graviditet...SA...mensplager (selv om jeg ikke blør mer)...virus... Har ikke sterke smerter... Bare uggen/kvalm og "stram" i magen...
wowo Skrevet 24. september 2008 #86 Skrevet 24. september 2008 Hei pfeew, stakkars syk ennå, høres ikke bra ut, eller...??? Du må jo ta en test. Uansett er det sikkert lurt å komme seg til legen i morgen, om du ikke er bedre. Amia, sendte deg en meld. hvordan er det med deg? Nærmer seg til el-løsninge snart:) Alimia så kipt med nettet, skal ikke glemme deg;) Hadde dødd om jeg ikke hadde hatt nett nå!!!! Jeg har det bra, jobber litt for mange timer om dag ennå, og i dag er første dagen jeg kjenner at jeg er sliten når jeg kommer hjem. Fikk spørsmål på jobben i dag også om jeg var sliten, hun sa det så ut som jeg hadde tankene et annet sted, skulle bare viste;) Vært litt uggen på kveldene, ikke i dag ennå, har egentlig syntes at det har vært greit visst bra det, da skjer det ting.
Gulosten™ Skrevet 24. september 2008 #87 Skrevet 24. september 2008 Skal bare innom å si hei til dere! Er 27 år, bor på Lambertseter:) Som dere ser i 4. pp, IKM til uka. Jeg får lønn i morgen, men kanskje jeg glemmer å bestille tester i morgen, da får jeg dem ikke før på tirsdag. Da kan tidligst teste på onsdag.... Haha. Er usikker på IKM, alt fra mandag til lørdag. Har ustabil syklus, men hadde positive el-tester fra mandag kveld i forrige uke til onsdag morgen (regner med el ca onsdag). Lutealfase på 12 dager gir IKM på mandag i tilfelle:) Har ømme bryster og strekk i lysken (har aldri hatt det før, virker så rart liksom??), så tiden får bare vise. Lykke til alle Oslojenter, håper vi snakkes! Jeg trenger forresten prøver-venner på msn, så hvis noen vi chatte send meg gjerne en PM
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #88 Skrevet 24. september 2008 Hei wowo! Jess..jeg er syk i dag også.. Er ikke i superdårlig form..men, orker lite.. Klarer meg bra når jeg sitter stille.. Men, hvis jeg gjør for mye så blir jeg kvalm og uggen.. Er ganske slapp i grunn.. Drar nok til legen i morra hvis jeg ikke plutselig er i toppform i morgen tidlig.. Så får jeg noen svar! Fant en tråd inne på 1.tri om folk som hadde hatt blødninger i svangerskapet..og det ga meg håp om at det KAN være en spire.. Men, sikkert en SA eller en annen årsak.. Testa jo negativt på lørdag så... Du er heldig som har en spire i magen! Du aner ikke hvor misunnelig jeg er
wowo Skrevet 24. september 2008 #89 Skrevet 24. september 2008 Hmm, høres ikke bra ut.. Ja kan være så mye. Du har ikke ringt for å forhøre deg på legevakten da, eller bare tatt en telefon til legen. Er jo ikke bra å ha så vondt og blø utenom når man skal ha mensen. Du kan jo bare informere om hvordan du har det, så kan jo de avgjøre... Hadde vært så hyggelig dersom det hadde vært en spire;)!!!!! Ja vet jeg er heldig, men er ennå litt sånn "rolig" som man sier kan jo skje mye ennå de neste ukene...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #90 Skrevet 24. september 2008 Jeg har ikke ringt..for jeg har ikke såå vondt..er mer ubehag og kvalme.. Håper i hvert fall jeg får time hos legen tidlig i morgen.. Nå er det snart tid for supernachos her Namme!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #91 Skrevet 24. september 2008 Velkommen Dulosten
wowo Skrevet 24. september 2008 #92 Skrevet 24. september 2008 Skjønner, men må ringe i morgen dersom du ikke er bedre.(itt hønemor nå Supernachos, namm:) Du får få samboeren til å være snill og pleie godt meg deg;)
wowo Skrevet 24. september 2008 #93 Skrevet 24. september 2008 Hei Dulosten og velkommen:) Så gøy med ikm til uken, og ikke så dumt å glemme "testene" i morgen så blir ikke fristelsen så stor;)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #94 Skrevet 24. september 2008 Yes wowo, jeg lover å ringe legen i morgen om magen krangler Smakte godt med supernachos :-P
wowo Skrevet 24. september 2008 #95 Skrevet 24. september 2008 Det var godt å høre, både om at du skulle ringe og nachos;) Jeg har hjemmealene kveld, og har bare surfet i hele kveld, off sikkert ikke bra... Men men det er kjekt da;) å var jo ikke hjemme før seks, så er jo ikke såååå mange timer.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #96 Skrevet 24. september 2008 Magen føles i grunn litt bedre nå... Deilig med alenekveld da Det er godt innimellom..
wowo Skrevet 24. september 2008 #97 Skrevet 24. september 2008 Godt at du er litt bedre. Ja er godt med alene kveld. Jeg tror jeg skal finne loppkassen, ble trøtt jeg. God bedring:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #98 Skrevet 24. september 2008 Håper at jeg er litt uggen i morgen likevel..slik at jeg føler at jeg må til legen..så får jeg sjekket dette her..om det kan være noe.. Sov godt wowo Ha en fin dag i morgen!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. september 2008 Forfatter #99 Skrevet 24. september 2008 Uh..nå ble jeg kvalm igjen.. Den er verst morgen og kveld..
kokkos Skrevet 25. september 2008 #100 Skrevet 25. september 2008 Hallois. Jeg er også fra Oslo, har faktisk vokst opp med Amia:0) Jeg prøver egentlig å holde meg unna Bim nå, for jeg blir jo helt sykt opptatt av dette med å bli gravid! Men tenkte jeg måtte stikke innom å se hei;) Jeg skal forresten ha el. på fredag(i morgen) og ikm fredag 11. (jeg har skrevet feil på ikm lista...) Har prøvd en stund nå, så jeg har vel egentlig innsett at jeg neppe blir gravid med det første...Dessuten mistenkes det dårlige svømmere, noe som skal undersøkes i løpet av høsten. Men: jeg gjør det jeg kan for å å bli gravid, da. Tar folat og omega-3, wild yam uka etter el, drikker ingefær i blandt, tok en slurk slimløsende hostesaft i stad(ha ha, jeg er syk også assa), og i går kjøpte jeg H-melk! (det har jeg ikke drukket siden barnehagen) + at jeg selvfølgelig har sex rundt el hver måned.. Nå er jeg syk og ligger hjemme på sofaen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå