Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #201 Skrevet 8. oktober 2008 Å, Amia..ikke gi opp før tr kommer da! Det kan jo hende du er gravid likevel... Man vet aldri før tr kommer Ikke la kroppen lure deg! Den er en skikkelig luring den nemlig Hørtes kos ut å bare kose seg under teppet med vofsen Gleder meg!!
Amia Skrevet 8. oktober 2008 #202 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, det er veldig kos assa:) hihi...jeg har en tendens til å gi opp noen dager før ikm... ) Litt pessimist der gitt... Men kjennes liksom sånn ut da! Men, det er som du sier pfeew...håpet er der til tanta kommer:D Skulle bare ønske den teite kroppen kunne droppe å ha samme signaler for TR som graviditet
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #203 Skrevet 9. oktober 2008 God morgen jenter;) Må ikke gi opp da Amia, det er mange som ikke har noen spesielle sympt. før man finner ut at man er gravid. Jeg hadde jo ikke de mest fremtredene som feks ømme pupper!! Hadde litt vondt i magen dagene før, uren hud og litt illing i ryggen. Å som pfeew sier ingenting er sikkert før tr kommer!!!! Hva skal dere gjøre i helgen?? Mannen skal bort hele helgen, jeg skal være barnevakt for mine søte små nieser. Blir en rolig helg her:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #204 Skrevet 9. oktober 2008 God kveld, hvordan går det jenter?? Jeg har vondt i ryggen så jeg sitter i soafen. Skulle egentlig på førstehjelpskurs på jobben, men det kom ingen kursholder. Så da kunne vi reise hjem igjen. Veldig deilig siden ryggen er så dårlig i dag. Men, samtidig ganske irriterende, for jeg har andre ting jeg kunne ha gjort istedet. I helgen reiser vi til Tønsberg for å besøke gravide venninner..huff det blir hardt.. Og familien min, det blir koselig :-) Jeg skal se mine nieser! Gleder meg :-)
lille skatten Skrevet 9. oktober 2008 #205 Skrevet 9. oktober 2008 God kveld alle sammen!! Tjohoo jeg fikk El i dag og dermed var det ikke pa soendag som jeg trodde.. med andre ord kroppen er ikke heeeeeelt unormal som jeg trodde:) Saa da haaper jeg den satt i gaar og at svoemmerne fortsatt er der de skal vaere.. vente vente vente vente vente vente.....
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #206 Skrevet 9. oktober 2008 Hei pfeew, så kipt med den ryggen din. Er sikkert ikke så bra med jobb i barnehage i tillegg. Får håpe du kommer deg. Er litt rart med det der med alle gravide, var jo 5 som ble det før meg og selv om vi ikke holdt på så lenge, kjente jeg litt på det med at vi ikke fikk det til med en gang (må vel si nå at det gjorde vi nå, men da føltes det ikke sånn ut). Håper du får det fint, på tross. Din tur kommer, når er det du har ikm nå? Amia hvordan er det med deg i dag? Og Lille skatten er du på nå?
lille skatten Skrevet 9. oktober 2008 #207 Skrevet 9. oktober 2008 Wowo: ja jeg er paa:) Pfeew: du har ikke symptom vondt i ryggen da??? I saa fall er det jo bra?? Eller er du plaget med ryggen?? I dag var det noen som gjorde noe som het "raiking"??? eller noe saant paa ryggen min som gjorde underverker.. det er en form for energibehandlig.. hun holdt bare hendene der jeg har vondt ogsaa ble det kjempevarmt selv om hun ikke var varm paa hendene.. siden har jeg ikke vaert stiv og stoel som jeg blir etter for eksempel massasje... det het raiking eller reiking eller noe saant...
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #208 Skrevet 9. oktober 2008 Lille skatten, les pm meldingen jeg sendt, lurer på om vi vet hvem hverandre er????????????
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #209 Skrevet 9. oktober 2008 Hei jenter! Bra at el har kommet lille skatten Jobber på storebarnsavdelingen, så sliter ikke så mye på ryggen heldigvis.. Lurer på om det kan være spinningen som har gjort at ryggen har slått seg vrang igjen.. Har alltid hatt en dårlig korsrygg, sånn periodevis..men nå har den vært vond lenge.. Vondt hver morgen når jeg våkner..så må bare stå opp for å få kroppen i gang.. Men, har blitt verre den siste måneden..da er det vondt hele dagen..spesielt utover i uka.. Roer seg i helgen.. Og det er jo den siste måneden jeg kom i gang med spinningen igjen.. I tillegg har jeg fått ømt halebein..begynte for kanskje tre uker siden..
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #211 Skrevet 9. oktober 2008 Lille skatten: Har svart. Ble litt "stresset" litt rart å skulle skrevet med noen man kjenner, litt godt å være "anonym", selv om det nok hadde vært greit:) Pfeew: Kanskje du må begynne å trene noe annet, høres jo ikke bra ut? Kan vel kanskje gi deg noen tips på treningssenteret.?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #212 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har alltid trent spinning..bare hatt en lang pause nå siden i våres.. :-P Har aldri fått problemer med ryggen av det før.. Så jeg får bare se det an litt.. Blir jeg ikke bedre får jeg stikke til legen for å få en henvisning til kiropraktor..så kan han/hun fortelle meg hvordan jeg bør trene.. Har begynt å ta situps og noen enkle ryggøvelser nå for å se om det hjelper hvis jeg får inn litt styrke.. Men, er "redd" for å gå til legen.. Hvis jeg skulle bli sykmeldt fra jobb, så får jeg dårlig samvittighet og redd for at de skal baksnakke meg på jobb.. Er sånn med en gang noen er syke..
wowo Skrevet 9. oktober 2008 #213 Skrevet 9. oktober 2008 Pfeew: drit i de på jobben!!!! Hva slags holdning er det!?! Dersom man blir sm er det for en grunn, folk bør vite bedre enn å baksnakke da, er vel for gammel til det!!!! Dersom du blir verre, er det jo lurt å gå til legen, så får han vurdere. Er ikke verdt å få ryggen ødelagt for noen i... (sorry språket) på jobben. Jeg er svært lite borte fra jobben, så vurdere å si hvorfor jeg er sm nå, da mange spør litt om det, og tror de spør fordi de er bekymret for at det skal være noe alvorlig. Skulle selvfølgelig jobbet, da det er det man ønsker, men jeg klarer ikke å må bare slå meg til ro med det!!!
Amia Skrevet 10. oktober 2008 #214 Skrevet 10. oktober 2008 God morgen jenter! Endelig fredag - hurra Pfeew og wowo, så heldige dere er som skal kose dere med nieser i helgen... Jeg skal på babis besøk til uken til min kusine..Gleder meg til å kose med baby..hun er bare 1 mnd lille nurket:) Pfeew, det er sikkert kjempelurt å trene litt styrke i korsrygg og mage. Sliter litt med korsryggen selv, men det hjelper når jeg trener styrke på mage/rygg. De har noen bra timer på Sats for det hvis det er der du trener? Slitsomt å være plaget av vond rygg ja.. Jeg kjenner TR er i anmarsj nå ja! Vondt i korsryggen (litt ilinger..) og litt murringer i magen. Kjenner igjen disse smertene/ubehaget, så det kommer vel i løpet av helgen tenker jeg! Jaja...da var det ikke min tur denne gangen da, men jeg bare orker ikke ta på vei for det... Går postiv inn i en ny pp istedet ) I helgen er det ingen planer. Skal bare slappe av, men er redd jeg må inn å jobbe både lørdag og søndag pga sykefravær... æsj!! Sånn er det å jobbe i en bransje som aldri stenger....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #215 Skrevet 10. oktober 2008 wowo: De bare er sånn..miljøet der er ikke så bra..det merket jeg med en gang jeg begynte der i fjor.. Tror de har hatt mye problemer med folk som har vært sykmeldte osv... Veldig mye baksnakking der! Ja, du må lytte til kroppen og ta fri når du føler det er det rette for deg! Du har jo tross alt et annet liv inni deg, og da må du ta hensyn til det! Er noe annet å presse seg selv til å jobbe pga en vond rygg, hode, forkjølelse osv... Det går bare utover seg selv...ikke en liten spire inni magen.. ;-) Amia: Jeg trener ikke på sats. Men, de har coretimer for rygg/mage der jeg trener også. Har bare ikke testet de enda. Begynner litt forsiktig på egenhånd først, siden jeg er så svak der nå. Håper du tar feil, at det ikke er tr som er i anmarsj... Men, godt du er så positiv! Så blir ikke skuffelsen så stor om tanta kommer... Vi må jo bare prøve å være positive så vi ikke blir helt nedbrutt av dette her...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #216 Skrevet 10. oktober 2008 PUH! Da var dagens treningsøkt overstått... Trodde jeg skulle dø der inne før vi var halvveis! Han kjørte utrolig hardt løp han instruktøren vi hadde i dag! Nå skal jeg ta meg en varm dusj, så kjøpe noe god mat..og så er det Skal vi danse, Senkveld, sofa, pledd, joggedress... :-D Snakket akkurat med moren min på tlf. Hun maser så innmari om barnebarn. Hun spør jo hver gang på tlf om det er noe nytt.. Men, i dag var hun enda mer direkte, og sa at jeg må bli gravid snart..før jeg blir for gammal.. HUN SKULLE BARE VISST!! Jeg hadde så lyst til å si at jeg PRØVER FOR HARDE LIVET... Men, vil ikke røpe noe heller.... Men, maser hun mere og tiden går uten at jeg blir gravid..så kommer jeg nok til å si det for å slippe maset...
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2008 #217 Skrevet 10. oktober 2008 Trener du hver dag du pfeew? Du er jammen flink! Jeg har trent nesten 40 minutter kondisjon i dag, men er ikke så ofte mer. Prøver å være aktivitet 3 ganger i uka da, men ofte blir det å gå en times tur istedet for å trene. He he:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #218 Skrevet 10. oktober 2008 Nei..men vi har en "avtale" om å trene minst tre ganger i uka... :-) Orker ikke trene hver dag... :-P Nå har jeg slukt middagen. Var så sulten!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2008 #219 Skrevet 10. oktober 2008 Tre ganger på trening høres uansett deilig ut.. Heldiggrisen.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #220 Skrevet 12. oktober 2008 Oi, nå var tråden vår langt nede jenter.... Hva har dere bedrevet helgen med? Vi har vært i Tønsberg og kosa oss Lurer på hvordan det står til med Alimi jeg....
Amia Skrevet 12. oktober 2008 #221 Skrevet 12. oktober 2008 God kveld jenter:) Ja, det lurer jeg også på.... Så deilig å komme litt ut av byen da pfeew! Helgen her har vært stille og rolig.. Jobbet altfor lenge på fredag (14 timer), så jeg har vært litt sliten.. Sambo er syk, så igår koste vi oss med hjemmelaget pizza og litt vin - det var deilig:) Idag har vi bare gått lang tur, og vært hos mine foreldre på kaffe og skravling! Tanta har ikke vist seg enda, men kjenner godt murringer i magen idag... Og i morgen er det akkuratt 14 dager siden jeg hadde EL smerter (på kvelden), så den kommer nok! Har ikke hatt så mye humørsvigninger, men har vasket som en gal de siste dagene...hehe Alt bra med dere?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #222 Skrevet 12. oktober 2008 Hei Amia Høres ut som en hyggelig helg da! Koselig med hjemmekveld og å gå på kaffebesøk Jeg håper at du er gravid til tross for murringer i magen.. Men, bare tiden vil vise.. Jeg skal kanskje teste om 3-4 dager.. Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg..
Amia Skrevet 12. oktober 2008 #223 Skrevet 12. oktober 2008 Hohoo....nærmer det seg ikm for deg også i disse tider pfeew?! Når har du? Du testet vel ikke EL denne perioden du heller? Jeg synes helt ærlig det var deilig å slippe den "stress faktoren" jeg da... Ja, ha ha..jeg lever jo litt i håpet jeg og, og skal ærlig innrømme at jeg har tenkt mye på det idag, men det hører jo med! Jeg regner med at TR kommer i morgen, men om jeg skulle være så heldig at den ikke gjør det, så tester jeg på tirsdag... Men er ganske så bankers på at den kommer ja ) Godt jeg er så optimistisk...hihi... Hvordan var det i Tønsberg da? Gjort noe gøy?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #224 Skrevet 12. oktober 2008 Nærmer seg ikke helt enda..men ikm er vel førstkommende fre, lør eller søndag..rundt der et sted.. Jeg testet ikke etter EL, for jeg kjenner EL så innmari godt at det ikke er tvil en gang... :-) Håper dumme TR holder seg unna hos oss begge! Jeg er så klar for å bli gravid nå! Besøkte ei gravid venninne i Tønsberg, og jeg kjente misunnelsen veldig godt da ja... Jeg vil også ha en sprellende baby i magen min... Var koselig å være i Tønsberg. Fikk shoppet litt med mammaen min, passet niesa min og i dag var det familiemiddag
Amia Skrevet 12. oktober 2008 #225 Skrevet 12. oktober 2008 Så deilig å komme seg ut av byen litt og besøke kjente og kjære Kjenner til den misunnelsen ja...vil så gjerne ha en søt liten kulemage jeg også...hihi:) Synes vi begge fortjener det nå!! Krysser fingre for at vi kommer oss innp å 1 tri sammen! Nå er det senga her, må være klar for mandagen nå Nattaklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå