Gå til innhold

Oslo-jentene :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Det er nok lurt ja :) Hvis du klarer å holde deg...

 

Nei, selv når jeg tenker etter er det absolutt ingenting som har vært anderledes, annet enn at murringene startet tidlig, men det har jo skjedd andre ganger også... Jeg får alltid mye murringer og ilinger i ryggen før TR ikke noe annet (som ømme bryster etc), og det var akkuratt sånn jeg hadde nå også... Det ER håp pfeew :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jess, det skal dere få :-) Blir nok tårer uansett..gledestårer eller skuffelse.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo jenter!

Endelig heeeelg =D

Planer for helgen?

Jeg og sambo skal kanskje på fest i morgen. Hvis tr kommer skal jeg jammen meg drikke masse deilig Bacardi Razz ;-) Ingen tegn til tr enda..men jeg synes jeg kan kjenne at det bygger seg opp..

I dag har vi fått velge valp, og jeg er superfornøyd!! Gleder meg enda mer nå som jeg vet hvilken vi skal få! =D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld jenter:)

 

Ååå, så gøy at valpen er valgt ut nå, det blir kjempespennende!! Så gøy å se hva slags personlighet han har da:) Nå er det jo ikke lenge igjen...det blir en spennende tid det!!

 

Jeg synes du skal kose deg med drikke og fest i morgen uansett jeg!! Viktig å fortsette som normalt selvom man venter på møkkamensen:o)

Jeg har fortalt det til foreldrene mine idag...hihi...det kom et jubelrop fra mamma ja! Kom nettopp hjem derfra nå, og nå som de vet det så føles det plutselig litt mer virkelig...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Nå er det Skal vi danse og sofakos her :) Har veldig lyst på sjokolade..men glemte å be sambo kjøpe det på butikken..æsj..

Ser ikke ut til at vi skal på festen likevel..så får se hva som skjer imorra :)

Oi, så gøy da! Blir det første barnebarnet, eller har du søsken som har barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld jenter:)

Nå er det ikke lenge til varg kommer, så gøy da..... Må si meg enig med Amia om at du må leve som "normalt", selv om dere prøver!! Titter på skal vi danse her å, er jo gøy med dico moves:)

Amia, gøy å fortelle?? Regner med de ble glad:) Har dere fortalt det til svigers?? Hvordan står det til med deg ellers, fortsatt murringer??

Jeg hadde en så bra start på dagen, følte meg bra og alt. Men akk nei, etter lunsj ble jeg så kvalm og havnet over doskålen..(hater det) Har kommet med litt nå, var redd det var omgangssyken, men er nok graviditeten.. Helgen for meg blir rolig, skal kose meg med mannen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

Jeg prøver å leve normalt..men er litt forsiktig med alkoholen like før ikm.. Drakk en gang 1 uke før ikm, og hadde så innmari dårlig følelse/samvittighet etterpå..vil ikke ha det igjen..

Æsj..kjedelig at du er så kvalm..blir det for ille får du høre med legen om sånne piller mot kvalme som man kan få..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig meg om å ikke ta den helt ut akkurat før ikm.... Legen har allerede nevt pillene, men vil forsøk å ikke ta de, minst mulig til den lille.. Hvem heier du på i skal vi danse og hvem går ut tror du?? De er flinke, må si at Flo imponerer:) tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner den.. Hva med å prøve akupunktur mot kvalmen? Eller sånn seaband eller hva det heter? :-)

 

Hehe..jeg ler meg i hjel av Flo! Komisk å se på!! :-) Synes faktisk Lene A. imponerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt seaband mot sjøsyke, ikke noe effekt..Akupunktur er et alternativ, må se hvordan dette utvikler seg.. Tar det med ro på sofaen så lenge. Ja Flo er så morsom:):):) Har ikke fått noe klar favoritt ennå, men enig med deg at Lene imponere. Ha en fortsatt fin fredagskveld:=) og "lykke til" i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ha god bedring! Vi snakkes snart igjen :-)

Jeg håper tr holder seg unna i morgen!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen..:)

Nå er jeg nettopp forlatt for kvelden..sambo skal jobbe natt hele helgen:( Æsj....gleder meg til det er over nå!

Var veldig gøy å fortelle istad - de ble kjempeglade:D Har ikke fortalt til svigers enda nei...vi venter litt til. Grunnen til at vi fortalte mine foreldre er at vi omgås de mye mer (bor rett i nærheten). Stikker ofte innom å tar et glass vin der, eller spiser middag... De hadde skjønt det lett..

De er "førstegangs besteforeldre" :) Hehe... min bror er 2 år yngre enn meg og har ingen barn...enda!

Lykke til med testing i morgen pfeew - det blir super spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

Æsj..kjedelig med nattejobbing da.. Har dere hatt en hyggelig kveld før han måtte dra da?

Jeg tror også mine foreldre kommer til å få vite det først, fordi de bor nærmest.. Og moren min er meget kjapp til å merke om det er noe som er galt eller motsatt.. :-) Hun leser meg som en åpen bok! Men, mine har to barnebarn allerede..nå ønsker de seg en liten en igjen..så jeg håper jeg kan gi dem det snart :-)

Jeg får se om jeg tester i morgen.. Ikm er sannsynligvis da.. Så mulig jeg drøyer testing til søndag, for å se om tr kommer imorra.. Akkurat nå har jeg en litt god følelse..men det er vel fordi jeg håper så mye.. Vi får sjå ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde en kos kveld med god middag og tv kos før han dro:) Det hjelper litt... Er ikke lenge igjen nå, før han er tilbake i normal dagrytme igjen, så jeg holder ut det:) Så kan jeg surfe litt om baby ting med god samvittighet når han er borte...

Blir kjempespennende helg dette da, med testing og tr.. Hååååper den teite tanta ikke dukker opp hos deg da, og du får en positiv test! Gleder meg til oppdatering :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veeeeldig her også!!! :-) Jeg oppdaterer i morgen... Vi må lage en ny tråd også...denne er snart full... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:)

Hvordan går det pfeew?? Ikke dumt medny tråd nå, kalle den,ee??!!?? ikke noen gode forslag her,skal tenke på det?

Sikkert kjempe stas å fortelle det til besteforeldrene:)Spesielt når det er første i tillegg!! Hvordan følse det å være gravid nå da, synket litt mer inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer saa MASSE Amina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har hat besoek siden onsdag og har ikke vaert her inne paa lenge...

Men jeg viste at naar jeh kom tilbake var det noen som var gravide... og det ble du:)) Haaper du er i fin form og at du far et godt svangerskap som du bare kan glede deg over!!!

Jeg venter spent paa IKM paa torsdag saa vjeg maa bare vaere taalmodig....

Og saa spennende med valp som snart kommer ihus... Saa noen venter i dobbel spenning... Jeg haper du oppdaterer oss pfeww om du har testet i dag..???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...