Gå til innhold

Oslo-jentene :)

Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kose med en liten babygutt på cirka 4 måneder i dag!! Såå søt :D

Og nå tror jeg det blir eggløsning i løpet av få dager..hvis jeg ikke tar heeelt feil.. Kanskje hormonene sprellet ekstra etter jeg fikk kose med babyen ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen jenter!

Ferdig med dagens treningsøkt! Nå skal jeg dusje og så skal jeg på høstutstillingen :) Så blir det litt bursdagsgaveshopping.

Føler at el nærmer seg..stikker litt mer på venstre side i dag..men tror ikke det skjer noe mer inni der før ikveld eller i morgen..pleier å få enda mer vondt.. Vi koste oss i hvert fall i går, og så sparer vi kosen til i morgen igjen :)

Skrevet

Dytter litt på denne jeg :)

Har dere hatt en fin helg jenter?? Jeg er ferdig med el i dag! Og vi hadde sex fredag og i dag morges ;) Jeg håper egget og svømmerne finner tonen denne gangen!!! :)

Skrevet

Hei jenter:)

Så bra da pfeew...håper svømmere og egget blir gooooode venner denne gangen :D Jeg har 1 uke igjen til ikm idag, men kjenner ikke stort egentlig. Har hatt endel murringer i magen igår og idag, men tror egentlig ikke det betyr noe spesielt... Tenker overaskende lite på det, og det er utrolig deilig!

Helgen har vært bra...stille og rolig fredag alene hjemme med film og godis:) Igår var jeg på bursdagsfest - og tok ikke akkuratt tidlig kvelden...det var kjempegøy! Men for et uvær å stå i taxi kø hjem...grøss!!

Gjort noe spennende i helgen dere da?!

Skrevet

Bare en uke til ikm! Heldig du! Jeg har to uker fra i dag! Føles som en evighet akkurat nå, men det kommer nok til å gå fort! Har masse å gjøre fremover!

Ja, var det uvær her i Oslo i natt?? Jeg sov så godt at jeg har ikke merket noenting! :)

Vi har bare slappet av i helgen. Fredag var det tv og sofa. Lørdag var jeg i byen med mamma, broren min og noen andre slektninger. Vi var på høstutstillingen, kafé og litt shopping. Kjempekos! På kvelden så sambo og jeg film og spiste mat :)

Idag har vi som vanlig trent spinning, og nå skal vi ut å handle kinamat :) Namme!!

Skrevet

Heeei Amia :)

Håper det står bra til med deg =D

Skrevet

Gooood morgen :)

Pfeew, hvordan er det med deg? Ferdig med el for denne gangen eller? Inne i vente modus nå?

Hehe...de siste dagene har vært hektisk, og starten på uka startet med et brak på jobb! Blir en lang uke dette, men nå er det bare 2 uker til jeg skal ha 2 uker ferie - hurra :D

Ikm nærmer seg mot slutten av uka...ingen som helst symptomer her, hatt litt murringer i helgen, men det har gitt seg nå.. Så nå er det bare å vente, men jeg skal ikke teste før tidligst søndag!! Dermed BASTA :o)

Ha en strålende dag jenter!!

Skrevet

Hei hei jenter:)

Hvordan går det med dere? Hatt en fin start på uke?

Jeg er hjemme igjen i dag, var på jobb i går!! Men i dag er formen på bunn igjen... Tror jeg må ta det ennå mer med ro, da kvalmen bare har kommet sigende mer og mer for hver dag!!! Er jo et godt tegn, og vet jo at det gir seg om noen uke, trøster meg med det.. Ellers har vi planlagt med familien ferie om 2 uker, håper jeg er kommet meg litt til da, vil så gjerne det. Ha en super dag:)

Skrevet

Hallo jenter!

Jeg har det knall! El er over nå..så nå kan jeg "hvile" igjen..hehe.. Bare ha sex når vi har lyst..ikke fordi vi "må".. ;-)

Men, føles som en evighet til helgen i uke 42 (ikm)...

Deilig med ferie da jenter! Hvor skal dere hen?? Jeg ser fram til min ferieuke i uke 47, med lille valpen! Selv om det blir mye slit og lite søvn den uka, så kommer jeg til å storkose meg hjemme med gullet! Og så er det bare noen få uker til nesten to uker juleferie etter det igjen ;-) Deilig!!

Kjedelig med denne kvalmen wowo.. Jeg håper jeg slipper den! Snakket med søstra mi her om dagen, og hun sa at hun ikke var plaget med kvalme eller noe annet i det hele tatt med sine to barn.. Men, fødselene var ikke så gode..hun hadde visst svake pressrier..så begge fødselene ble litt dramatiske.. Sånt kan jo være litt arvelig.. Men, vet ikke hvordan moren min hadde det..

Skrevet

Dytt....

Kvalmen, vet ikke om det er "arvelig" min mor fikk 5 og skjønner ikke hva jeg snakker om, 1 søster hatt det som meg, mens en annen ikke noe.... Tror det er individuelt!! Har vært på jobb igjen i dag, så nå er jeg på sofaen, helt skutt igjen. Skal til lege på mandag, og jeg og sjefen har snakket om aktiv sm så jeg kan komme og gå litt ut i fra formen, håper det kan funke..

SÅ spennede uker for dere nå, kjenner jeg blir helt gira jeg:) Krysser alt og håper dere kommer over nå:)

Hva skal hunden deres hete, har den fått noe navn??

Skrevet

Hei

Kan jeg faa vaere med her?? Har bodd i olso i 14 aar men har bodd utenlands siste aaret.... men vi skal flytte hjem i november...

Jeg er i min foerste pp nu og syns dette er veldig spennende...

Skrevet

Hei lille skatt:) Selvfølgelig kan du det og velkommen:)

Hvor i utlandet har du bodd? Hvor gammel er du og har dere funnet leilighet i Oslo?

Jeg er 29 og bor på Grønland. Jeg er gift og gravid for første gang. Jeg trives godt med damene på denne linken, så er med her selv om jeg har en spire i magen. Heier og krysser fingrer for dere og vil at dere skal bli med over i 1 tri. nå:)

Skrevet

Hei og tusen takk:)

Gratulerer saa masse!!!

Vi bor i dubai saa det blir kaldt aa komme hjem til vintern...brrrrrr litt forskjell paa 40-45 og minus 4-5...far haape hoesten holder seg lenge, saann ut i mars eller noe:)

Jeg er 32, nygift og har ingen barn fra foer og vi flytter hjem il leiligheten vaar i gamlebyen saa vi er kanskje nesten naboer??? hehehe om det er noen som kjenner meg her skjoenner de sikkert nu hvem jeg er... men men.

Hvor lenge proevde du foer det klaffet, wowo?

Skrevet

Fra Dubai, kjenner noen som netopp har flyttet ned dit!! Kommer nok hjem til høst,med regn, regn og atter regn, må jeg skuffe med... Men ikke snø og vinter ennå og solen skinner innimellom:) I gamlebyen, da bor vi nok ikke så langt fra hverandre.. Jeg har også tenkt at visse ting vil være gjenkjennelig, men tenker at vi som er her inne er vel her for samme grunn, så da får man håpe de er litt "lojal":) Spiren satt i 3 pp. Hadde da sluttet med minipillen i starten på mai, hoppet av i svingen fram til juli så satt vi "ordentlig" i gang... Så gikk fort for oss.

Skrevet

Heter hun Linda hun akkurat flytta ned hit?

Jeg moette en jente i dag som het Linda og hadde flytta ned for 3 uker siden...

Skrevet

nei, gjør ikke det... Nå må jeg passe på å ikke avsløre for mye, ingen av min venninner som vet at jeg er gravid ennå. Kan sende deg en pm, du ser det når du går inn på din egen side, at det er ulest post.

Skrevet

Får ikke sendt pm, da du ikke har profil, tror jeg!!

Skrevet

Naa har jeg det:) tror jeg i alle fall..

Skrevet

Hei snupper! Og velkommen lille skatten :)

Ja, det er nok veldig individuelt med kvalme osv, men har hørt at det kan være litt arvelig også.. Leste på det på babyverden.no her om dagen..

Aktiv sykemelding hadde nok vært genialt da! Så kan du stille opp på jobb når formen føles bra!

I dag har jeg fått nye bilder av valpene! De er tre uker i dag =D Snart får vi kanskje vite hvem som blir vår også. Jeg har fått beskjed om å sende ønsker om hvem vi vil ha..hvis vi har noen favoritter ut i fra utseende..og har plukket meg ut to stykker.. Men, alle er søte og vi blir glade uansett hvem vi får :-) Tror valpen skal hete Troy..men det er ikke helt bestemt enda.. Har også noen andre navn.. Hva synes dere om disse? Loke, Varg, Leo, Neo..eller Troy? Har dere andre kule navn så kom med de ;-) Liker korte navn. Det er lettest for en hund å forstå.

Skrevet

Hei

Pfeew: Mange fine navn da.. Syntes Troy var fint jeg, forsøk å rope det...?? Vet mange som prøver på det, sånn for å få en følelse, spesilet de som kan slippe de ut i hagen og slikt. Å blir spennede får legge ut bilde på profilen din. Amia kanskje du kan gjøre det med med din hund? Hva het hun?

Lille skatten skal forsøke å sende en nå...

Skrevet

Haha..nå sitter jeg her og prøver å si navnene høyt for meg selv.. Sambo falt litt for Varg. Han synes det var tøft. Men, vi får se.. Tenker på Varg Veum jeg da..hehe..

Skrevet

ha ha det gjøre jeg å, men må jo si at han er jo ikke så vært å tenke på;)

Skrevet

Hehe..nei..er ikke det.. Jeg digger jo Varg Veum filmene, så kanskje det kan være kult med det navnet til valpen også.. :-)

Skrevet

Hei jenter - og velkommen lille skatten :o)

Du kan smågrue deg til å komme hjem til Oslo med øs pøs regn og grått og trist høstvær...! Hehe...hørtes nok fristende ut! Har 2 venner som studerer i Dubai, de har vært her siden Juni...og nå gleeeder de seg til å komme tilbake til varmen..Skjønner jeg godt:)

Varg er et kult hundenavn da pfeew, ellers så liker jeg godt Neo også jeg da! Min lille frøken heter Mia:) Åååå...det er SÅ kos med hund. Ikveld er jeg hjemme alene, og vi koser oss under teppet begge 2 og bare koser og koser! Deilig:)

Sikkert lurt med akitv sm wowo! Da kan du komme og gå når det passer formen, og det er nok lurt å lytte til kroppen når den sier ifra!

Jeg tror nok desverre det ikke gikk denne pp heller jeg da.... Har absolutt INGEN symptomer her i gården!! HAdde litt murringer i helgen som var, men de er heeelt borte. Har endel utflod, og mener jeg har lest et sted at man nesten er helt tørr mellom el og ikm hvis man er gravid..... ÆSJ, nå er jeg faktisk litt lei!! Også kunne det godt hjulpet med 20 grader og sol :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...