Gå til innhold

Oslo-jentene :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

He he, nei, håper vi rammes av graviditet. MYE bedre å være kvalm og føle seg syk om det er pga graviditet altså! :D Det kan jeg love deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå..ja....jeg vil jeg vil...sukk... Men, må nok bare smøre meg med tålmodighet..dette vil nok ta sin tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja... kan tenke meg det må være heeelt grusomt med lange sykluser! jeg synes 27-28 dager er altfor lenge å vente i utgangspunktet!!!!!! hehehe :)

 

kjenner høsten kommer smygende ja... har helst lyst til å kose meg i sofaen med ei god bok og et teppe (minus sykdom da, selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey micke!! :)

 

Høsten er her nå ja..og det er kos! :) Når det ikke pøsregner..hehe..

 

Er du på jobb i dag?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bilder av de små hannvalpene i dag :) Og de er sååå søte at jeg smelter helt!!! Får klump i halsen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen dere :)

 

Stakkars, er dere syke idag dere da...så kjedelig!! Men da er det godt å slappe av på sofa`n og kose seg med "God morgen Norge" og slappe av ja! Hørtes ikke så dumt ut det heller...det var tungt å stå opp idag...mandag er aldri morsom! Jeg har endelig funnet sofa`n for idag...har vært på lang tur med hunden i Frognerparken, nå ble jeg plutselig litt daff!

Hvor lenge pleier TR å vare hos deg da pfeew? Jeg har det aldri særlig mer enn 4 dager, men varte litt lenger denne gangen faktisk.. Kanskje EL blir forskjøvet på grunn av det?! Æsj...orker ikke tenke på det engang :o)

 

Nommin....har du fått bilder av de søte små valpene!! De er jo så fantastisk nydelige!! Skal dere ha gutt eller? *Smeeeelt...de er jo til å spise opp*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til både "nye" og gamle:)

Stakkars dere som er syke, kjeldelig det, selv om pledd/sofa og god morgen Norge hørtes deilig ut.. Så har man jo bimen da;) Amia endelig ferdig med mensen, nå er det på han igjen snart!! Mine dager med mens variert litt når jeg hadde 26 dagers syklus, men holdt seg på 26 dager. Jepp, vært hos doktoren i dag, så nå kan jeg nok slutte å teste, er helt sikkert at jeg er gravid. At jeg har hatt litt vondt, kan være helt normalt. Fikk bare beskjed om å ta det med ro... Ikke så lett i jobben min akkurat nå, men skal ta meg litt sammen og ikke stresse for mye. Ellers var det bare litt prat og skal tilbake om 3 uker for første sikkelige kontroll. Godt å ha vært innom, har en veldig bra lege og er litt roligere nå, selv om det stikker litt innimellom. Litt gøy med denne oslo jentene siden; ei fra Oslo, Tønsberg, Nord Norge, Vestlandet:) Hvor i landet er du fra Amia? Godt vi har sagt at det er oss som bor her, og de andre som kommer å henger med;) Så spennde i forhold til hundene, fåreslo i går at kanskje vi skulle få hund, dårlig med respons da (så på "hunde-oppdragelse"), får nok vente litt med det, men spennede om dere får pfeew om allerede 8 uker!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra -- SÅ bra at alt gikk bra hos legen idag wowo:) Sikkert lettere å slappe av nå som det er bekreftet tenker jeg!! Hjelper sikkert på øknomien å slutte hjemme testinga nå ja...haha...det koster jo litt å være turbo-tester:)

Ja, nå er endelig tr over, og el er nok om ikke lenge..kanskje til helgen allerede. Siden tr varte litt lenger, kan det jo hende el kommer senere, så vurderer om jeg skal teste allikevel denne pp. Er uansett klar for en ny runde, men skal prøve å roe ned litt mellom el og ikm denne gangen... er så utrolig skuffende når det ikke går, man bygger opp forventninger uansett hvor mye man prøver å la vær... Jaja, er vel ikke til å unngå :o)

Jeg er "ekte" Oslo jente jeg...hehe! Har ikke vokst opp i byen da, men 20 min unna sentrum. Synes uansett det er super kos med gjengen her inne - uansett hvor man egentlig er ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke syk nei, men det er så travelt for tiden at jeg nesten ble misunnelig på dere som lå under pleddet *shame on me*... :S

 

går det bedre med dere nå da? håper det... dere må samle krefter til maraton-sexing snart :D er ikke helt sikker på taktikken for denne pp'en enda... kvalitet eller kvantitet...?? hehe, og selvsagt så skjer planlegging mest i mitt hodet og minst mulig på soverommet for min kjæres ører... ;) vi kan vel ihvertfall ikke kalle det noe turn-on, nei...

 

så gøy med valp, pfeew!! jeg hadde gledet meg som en unge :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe micke...godt det ikke bare er jeg som ikke innvolverer samboer i sex-planleggingen :o) Har mest sannsynlig EL lørdag eller søndag...og har ikke tenkt til å ha noe sex før torsdag ihvertfall...må jo spare opp litt...hhi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja lettere å slappe av. Har mange el-tester liggende ennå!!!! Kanskje jeg bare skal aksjonere de bort en søndag kveld til en annen gal testoman, jeg hadde sikkert vært villig til å gitt mye dersom behovet var stort, tihi... Nei nå er jeg stygg, bare litt selvironi.......:)

Skjønner at det forventningene bygger seg opp, og blir nok ikke lettere med bimen og alt, men men det er vel kanskje litt av greia!!! Jeg vurderte jo ikke å prøve denne pp dersom jeg ikke ble gravid nå, siden jeg skal i bryllup til neste år i juni, kan ikke skjønne nå hvordan jeg skulle klart å latt være.

Ekte Oslo jente, godt det er noen av de også i Oslo gjengert;)Manne min er oslogutt,vokst opp 15 min. fra sentrum, så vi blir nok boende relativt nært denne byen her ja!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - du får slenge hit resten av testene dine wowo:o) Du som er så heldig å ikke trenge de lenger - kanskje det smitter over?! *håpe håpe*

Ja, forventningene er jo der nesten hele tida...og jeg tar jo helt av noen ganger så mye som jeg er på BIM:) Men helt enig, det er jo litt av greia..bare litt slitsomt når det ikke klaffer! Skal prøve alt jeg kan å slappe av denne pp...hehe...det hørtes i seg selv ikke spesielt avslappende ut da:)

Ja, jeg synes det passer med en ekte Oslo jente i Oslo gjengen:o)

Har du fortalt det til noen andre i familien enda eller? Skulle ikke du fortelle til foreldre nå i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan få de du... Skal jeg legge de under en stein en plass i bydelen?;)? Det er leit når det ikke klaffer, husker skuffelsen min sist gang. Men prosenten sjansen øker vel litt for hver gang, så plutselig sitter spira der skal du se!! Tror vi slapper av, men som hun "kitty" (tror jeg) skrev noe om, så er jo dette noe som opptar oss nå å da er det ikke rart at vi tenker og prater om det.. Tror det er sundt også;)

Jo fortalte det til mamma og pappa med å sende bilde av gravid testen, pappa sa at han skjønte ikke slike kodete meldinger men mamma tok den med en gang. Nå er hun i gang med strikkingen. Min manns foreldre ble veldig glade de å. De er ganske gamle, så tror de syntes det var ekstra hyggelig at deres yngst sønn endelig skulle ha.. Har valgt å si det til nær familie, da det stadig er spørsmål om det, og tror de kan være gode å ha om det skulle gå galt. Venner og familie (litt lengere ut) venter vi med mange uker til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Har sovet litt i armkroken til sambo nå..det var godt :) Magen er bedre, men jeg er veldig slapp siden jeg ikke har fått i meg så mye næring...

Jeg pleier å ha vanlig mensen i 4 dager, og så er det noen dager med litt spotting etterpå... Så totalt blir det nesten en uke... Og så håper jeg at el kommer til tiden etter det igjen...

 

wowo - så bra at legen fikk bekreftet graviditeten =D Nå kan du bare slappe av og nyte tiden!

 

I ettermiddag har jeg sittet og sett på valpebildene om og om igjen :-) De er så søte!!! Blir helt forelska jeg! Og om 8 uker er en av dem vår :) Da får jeg noe å trøste meg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så bra at du føler deg bedre, må få i deg litt mat nå, slik at du kommer deg!!

Så gøy med valp, blir sikkert kjempe kos;) Skal dere å se de før du får en, og har dere allerde plukket ut en?

 

Ja var ok å være hos legen, er litt roligere nå. Nå skal jeg skru kjøkkenskap, jobber litt i leiligheten vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok veldig lurt å vente med å fortelle det til venner og annen familie enda wowo:) Men er enig at det er trygt at nærmeste familie vet, så man har støtten og forståelsen!

 

Så godt å sove i armkroken litt....det er alltid godt :D Gjett om det blir god trøst med en liten valp i hus...og gjett om du får noe annet å tenke på..hehe:D Men forhåpentligvis er du allerede litt på vei når valpen kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal spise litt mat etterpå når vi skal se 71 grader nord :)

 

Får se om vi får til å reise en tur til Danmark om 4-5 uker.. Men, uansett oppdretter som velger for oss.. Men, vi kunne komme med ønsker..

 

Pusser dere opp kjøkkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er greit med litt støtte og råd fra nær familie og er masse sammen så hadde blitt avslørt uansett. Men som legen sa i dag at det er en sjansje for å miste og at det nok ikke er lurt på løpe ut å handle alt og slikt. Har ikke engang begynt å tenke i de banene, tror magen og litt må kommer før vi er der.

 

Ja pfeew, kjøkkenet blir pusset opp ikke så lenge til vi er ferdig, så kjedelig..... Men må man så må man...

Så spennede med hund, må jo bli så gøy, tenker du går litt rundt deg selv:)? Ser ut til at vi kommer til å bli en trilleklubb, med hund, synes det er veldig kjekt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia - ja håper at jeg er noen få uker på vei når valpen kommer! Vil så gjerne at det skal skje snart....

 

wowo - gøy når dere får ferdig kjøkkenet og ser hvor fint det har blitt da :-D

 

Jeg er helt i hundre nå og føles som om jeg har blitt nyforelska!! Har fått masse bilder nå i kveld og har laget egne mapper med de fire hannene.. Vet jo ikke hvem vi får enda, så beundrer hver og en av dem... :-)

 

Hehe, vi kommer til å stjele hele veibanen med vogner og hunder..hahaha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er syk vondt i magen.. Blanding av mageknip og kvalm og sulten.. Menssmerter er jeg ikke plaget med.. Hadde bare litt menssmerter på søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Stakkars deg pfeew, er ikke noe godt å ha vondt i magen.

Jeg har vært på hytta sammen med pappa og søsteren min i helga og hatt det fint.

Internett virket hjemme søndags kveld da jeg kom hjem, I går hadde det fallt helt ut. Forrige gang det skjedde tok det 2 uker før det kom iorden igjen! Æsj, så typisk. Blir så avhengig av å ha internett også.

Håper alt går bra med dere. Fikk ikke lest alle innleggene. Er på jobben og vil ikke de andre skal se at jeg er på BiM. Jeg regner med å ha el søndag eller mandag. Det har vel du også Amia? Håper det går bra for oss denne gangen.

Vil bare ønske alle en fin dag og lykke til med el og IKM osv. Blir vanskelig for meg å snakke med dere her, pga at det ikke er internett hjemme hos meg nå. Regner med å være tilbake om ca 14 dager. Ikke glem meg da....KLEM:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alimi!

 

Godt å høre at du har kost deg på hytta :) Kjipern med internett..man er helt avhengig..kjenner til den ja :)

 

Håper vi ser deg snart igjen da Alimi!! Vi glemmer deg ikke ;)

 

Klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...