Gå til innhold

Oslo-jentene :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

 

Hvordan er formen idag!? Vi skal ut å spise idag vi...herlig!! Deilig med fredag ja - endelig!!

Ja wowo, nå er visst min "beste periode" denne pp..hehe! Kjenner litt el murringer nå og da, men ikke så mye som normalt, så den er nok rett rundt hjørnet! Hadde sex 2 ganger igår, så får vi fortsette i helgen også..hehe :D Nå SKAL det funke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Amia!

 

Så deilig å gå ut å spise! Hvor skal dere, om jeg kan spørre om det? Hehe.. Eller hva slags mat? Fikk lyst til å dra ut å spise tapas nå jeg.. Kanskje jeg skal spørre sambo om det.. Kan skylde på at vi har vært sammen i 2 år og 7 måneder nå..hehe..

 

Bra, to ganger i går..hehe.. Bare å kjøre på nå ;) Håper vi får det til begge to Amia, så vi er hakk i hæl med wowo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew :)

Jaaa....skal bli veldig deilig med en kjærstekosekveld ute :D Vi har ikke helt bestemmt oss hvor vi skal spise enda, men jeg må innrømme at tapas frister veldig nå!!! Liker meg veldig godt på Delicatessen jeg da, og Barcelona er jo også veldig hyggelig sted. Og Vann & Brød på Grønland er bra og billig :D Vi skal nok bli enige! 2 år og 7 mnd er god nok grunn til å gå ut å spise det:) Deilig å kose seg med god mat og vin/øl!

 

Ja, haha...vi startet like gjerne med 2 ganger vi...snakk om å helgardere seg nå:) Jeg krysser alt som kan krysses for at du og jeg får det til nå assa...hadde vært SÅ kos!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekkesesongen, sex og rompa til værs så skal dere se at spira sitter. Jeg vil så gjerne at dere skal komme å bli med til 1 tri.. Sender MASSE babystøv, og krysser både fingrer og tær for dere:)

Tapas, rart, vi skal ha takeaway senere og jeg foreslo tapas fra vann og brød til mannen min tidligere:) Er litt oppblåst og blir sliten etter en dag på jobben, så da bli det mat hjemme og joggebukse i dag. Grunn for å spise ute, eggløsning, funker kanskje det å;)

 

Kos dere masse i kveld jenter, regner med å "se" dere her inn, innimellom "baby"laging;)tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale god tapas på Bilabong på Majorstua! Billig er det også! :)

 

Får se hva vi gjør ikveld. Sambo kom nettopp hjem. Kos dere masse ikveld, så snakkes vi kanskje senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fortsatt jeg kan være gravid jeg...herregud... Sambo og jeg hadde dessverre en krangel om økonomi i dag, og jeg er så følsom, så jeg begynte å sippe... Og da kjente jeg et slags press på livmora... Var ekkelt... Så måtte bare få trøst og slutte å gråte.

 

Kvalmen har gitt seg, men jeg føler hele tiden at det er noe som murrer eller noe i livmora... Bestilte billigtester i går, så når de kommer skal jeg ta en test igjen...

 

At det går an.. :-P

 

Tenkte på at HVIS jeg hadde en implantasjonsblødning søn+man, så var det jo litt tidlig med test på torsdag..for da har ikke kroppen produsert hcg mange dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen ladies:)

 

Deilig med helg?! Pfeew, hvordan er formen idag?! Synes du skal ta en test idag jeg hvis det er ubehagelig fortsatt...for å bekrefte/avkrefte! Målte legen hcg i blodet eller?!

 

Vi var ute å spiste igår, og det var deilig.. Ble litt sent også, så idag har vi sovet lenge - deilig! Nå skal vi spise frokost og kose oss, så er det snart ut på tur med hunden. Hun har fått løpetid, så vi er litt selektive med hvor vi går pga andre hann-hunder- for hun er veldig KLAR for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Amia!

 

Det er deilig med helg! Tenkte jeg skulle gå meg en lang tur etterpå! Føler meg helt grå etter å ha ligget på sofaen i joggebukse hele uka. Formen er ok i dag. Jeg har løpt ut i postkassa to ganger i dag for å se om testene har kommet. Men, tror ikke de kommer før på mandag da. Så testingen må vente.

 

Legen tok verken blodprøve, gyn eller kjente på magen min. Jeg synes hun gjorde en dårlig jobb der. Hun burde ihvertfall kjent på magen min siden jeg har vært plaget med magen i hele år.

 

Men, men..det er sikkert ingenting.. Er nok bare kroppen min som er litt løpsk nå pga hormoner som ikke vet hvor de skal gjøre av seg nå etter pilleslutt...

 

Dere må kose dere masse med frokost og tur med hunden :) Ha en finfin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Langt nede på side 2 var vi nå...huff :o)

Hvordan gikk det med etikett bytte igår wowo? Ble du avslørt?!

Hvordan er formen pfeew?!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia!

 

Hatt en fin helg så langt?

 

Formen min er bra! I dag skal jeg prøve meg på spinning igjen! En uke siden sist.. Håper jeg ikke besvimer av utmattelse.. :-P

 

Etter spinning blir det en kaffe i solen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helgen har vært bra den...hehe vi var ute å spiste igjen igår vi:) Deilig!

 

Så flink du er pfeew - sporty på en søndag:)

 

Vi skal ut i solen og ta en kaffe og gå tur med hunden nå! I kveld skal vi på middag til svigerforeldrene. Da blir det god mat igjen:) Og vi som har en hund med løpetid, og de en hannhund, kan det nok bli liv og røre der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser dere masse dere! Det er hyggelig å høre :)

 

Ha en finfin søndag! Jeg driver og gjør meg klar til trening.. Og nå lurer jeg på om jeg kanskje har en urinveisinfeksjon istedetfor graviditet... Lukter sterkt av urinen og den er veldig gul! Sikkert derfor jeg har vært kvalm og derfor det murrer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

God formiddag:) Godt å høre at formen er blitt bedre pfeew, men kipt hvis det er urinvi., men godt å finne ut av det. Amia bare "kjærestekosehelg"?, måtte le når jeg høret at hund din hadde løpetid, følger hverandre;) Jeg har hatt en fin helg. Byttet ikke etiketter i går, men fant en rødevinsflaske med skrukork, så "byttet" vin. De konkluderte fort på festen med at jeg ikke var gravid, tihi, litt synd med den champange som jeg fikk servert og helt ut litt her og der... Men ble slitsom, har hatt masse luft i magen, og slitt med å gå på do(orry detaljer). Etter noen timer var jeg så sliten og hadde masse luftsmerte. Heldigvis gikk vi ut på byen, så vi kunne snike oss hjem, skyldte på hodepine. Gleder meg nesten til jeg kan si det til venninnen min, slik at de ikke tror jeg er blitt den partybremsen etter jeg ble gift. Det er litt rart å være helt edru på fest, og se stemningen stige etter hver som timene går. I dag skal jeg til min søster å spist fårikål, det må jeg bare ha, selv om magen sikkert kommer til å sette i gang igjen:) Ha en fin søndag jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo! Veldig god idé med skrukork da! Nesten så jeg må kjøpe en sånn nå og drikke den opp før el, slik at jeg kan ta vare på den til det en gang blir nødvendig å utføre det trikset :) Får håpe det ikke blir altfor lenge til...

 

Hva hadde du i som lignet på rødvin forresten?? Hehe..synes jeg ser deg helle ut champagne her og der..

 

Hvor lenge har dere tenkt til å vente før dere sier det til vennene deres?

 

Ha en fin søndag og kos deg med fårikål wowo :) Jeg har vært på spinning nå, så nå skal jeg ta en varm dusj og så kjøpe meg en velfortjent latte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte alkoholfri rødvin, har en karaffel med vin stående nå, var ikke så smart som deg, med å drikke vin nå så man kan ha flaske klar.. Vet ikke helt når vi skal si det til venner, hva ville dere gjort?? Hun jeg var hos i går er en god venninne, men vet ikke helt om jeg vil si det til noen og ikke alle.... Tror liksom at når vi først begynner å si noe, kommer det for alles ører ganske fort!!

Du er vel i hekkesesongen du også nå;)? blir spennede 14 dager, jeg er sikker på at dere kommer etter nå, venter på dere!!

Kos deg med latten, den er deg vel fortjent etter spinning treninge på en SØNDAG IGJEN!!!!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det godt med alkoholfri rødvin? Greit å vite juct in case jeg trenger det en gang.. :-P

 

Hmm..selv er jeg sånn som prater myye om dette her og fint kanskje kunne sagt det til nære venninner ganske tidlig...tror jeg NÅ da...kan godt hende det endrer seg når jeg først blir gravid.. De vet at vi prøver i hvert fall.. Men, sambo vil vente til man har passert de "magiske" 12 ukene..så da respekterer jeg han for det. Så når vi en gang venter barn tror jeg at jeg kommer til å holde det hemmelig så lenge vi klarer, og sier det hvis noen røper oss eller får veeeldig mistanke... Det er jo gøy å ha en sånn hemmelighet inni seg :) Så får man heller fortelle det når magen begynner å vokse eller når spørsmålene og mistankene begynner å komme fra de som er rundt deg...

 

Vi har ikke begynt hekkingen helt enda. El er ikke før til helga tror jeg.. Har jo hatt litt sykluskrøll denne gangen, så har ikke helt kontroll nå.. Men, sambo er litt snurt fordi jeg ikke har orket sex hele denne uka pga kvalmen, så jeg tenkte jeg skulle blidgjøre han i kveld med en overraskelse på soverommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Så lurt med skrukork da wowo - ikke dumt :D

Det er sikkert litt vanskelig i starten med å ikke fortelle noe til venner og andre rundt seg! Jeg selv tror nok jeg kommer til å fortelle det til mine nærmeste venninner...for uansett hvordan det går, så er det greit å ha støtten deres:) Men det er nok veldig individuelt det der, og de tankene kan jo endre seg den dagen man blir gravid også :o)

Vi var på middag hos svigers ikveld, og under middagen spurte jeg om noen "praktiske" småting i forhold til permisjon, penger etc som jeg og sambo har snakket om, men ikke helt vet hva stemmer.. Da spurte far i huset om vi hadde noe å fortelle kanskje?! :) Måtte jo bare svare "neeei" da, de vet ikke at vi prøver... Men synes det var litt søtt...tror de blir glade når den tid kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld! Jeg har flydd på do og tisset i hele dag.......

 

Hehe, de skjønner nok at dere prøver.. Går bare å venter på den dagen dere kommer og forteller nyheten ;) Det vet jeg at moren min gjør, selv om jeg ikke har sagt noe.. Hver gang vi snakker sammen spør hun så pent: "Ja..er det noe nytt da..?" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dagen :D

 

Ja, de skjønner det nok....er jo i "den" alderen! Mamma hinter også litt her og der...skjer det noe spennende for tide da?! Hehe...

Huff...jeg er litt usikker på EL denne perioden jeg.. har jo valgt å ikke teste EL denne pp. Og denne gangen kjenner jeg det ikke så godt..har hatt litt små murringer av og på, men ikke like kraftige som jeg pleier å ha. Vi hadde sex torsdag X2, lørdag og søndag...Hmm..lurer på om det holder?! Nå skal nemlig sambo jobbe natt fra idag og ut uka... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag Amia :)

 

Hmm..får håpe el likevel har skjedd da, selv om du ikke kjente det så godt.. Får dere ikke til å hekke noe når han jobber natt eller? Hvordan jobber du i forhold til han?

 

Jeg måtte teste i dag jeg.. Tisser så ofte, er oppblåst og synes det murrer... Men, testen ble negativ.. Testet med en gang jeg kom hjem fra jobb i stad..for da kom testene i posten.. Jeg er lei meg og skuffa..men det var jo ikke akkurat overraskende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Litt rart med den syklusen da Amia, å kjipt med den nattjobbingen... Kan fortsatt legge testene under en stein;) Får håper dere har truffet og sædcellene lever jo i noen dager.

Kroppen din er lit samarbeidsvillig pfeew, har du tatt en en el-test?? Kanskje du har el-løsning? Skjønner at du blir skuffa ifht. testing og at du ikke kommer det på topp igjen.. Får håpe du blir bedre.

Jeg har vært på jobb i dag. Er ganske sliten om dagene og merker at jeg glemmer ting og er mer irretabel(ikke bra) på jobben. I morgest var det så vidt jeg kom meg avgårde, da kvalmen satt inn.... Har lystetil å jobbe, men kjenner at det tar på kreftene og synes ikke jeg gjør en så god jobb som jeg burde om dagene.. Legen har sagt at jeg kunne få sykemeld. for en uke siden, tror jeg skal gi det morgendagen også, er vel noe å lytte til kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

 

Jeg er sint på kroppen min nå! :) Tisser og tisser... Er nok ikke el...kjenner eggløsningen godt, for da har jeg skikkelig ømt underliv og øm mage deluxe! Jeg får bare la livet gå videre og se hva som skjer videre...

 

Ja, du må lytte til kroppen wowo! Kroppen sier jo i fra når det er på tide å bremse ned...

 

Jeg skal på spinning nå og få ut litt svette og frustrasjon :) Ha en fin ettermiddag jenter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snupper :)

 

Bra treningsøkt pfeew? Synes du er flink jeg :D

 

Ja, er litt slitsomt med den syklusen, håper den ikke er på villspor igjen nå...blir jo bare SÅ frustrert da! Og akkuratt den mnd jeg bestemmer meg for å ikke teste EL kjenner jeg ingenting til EL i det hele tatt...teite kropp!!!

Joa, vi kan vel få til litt hekking selvom han jobber natt...men jeg har litt lange dager på jobb for tiden og han drar kl 22, men det er jo bare viljen det står på egentlig...Kan droppe middag og ha sex istedet :o) Heldigvis er det bare i en overgangsperiode han skal jobbe skift, jeg jobber bare dagtid nå etter mange år med skiftjobbing er det godt. Han skal kun jobbe dagtid igjen i November, så det er ikke så galt egentlig:) Går det ikke nå får vi satse MAX på neste pp :D

Kunne ikke kroppen laget en "pling" lyd når man hadde EL??? SÅ mye lettere alt hadde vært da...hehe! Også er det så mange gla`meldinger her inne idag fra de som har testet positivt... Hurra for de selvfølgelig :D Men blir litt smådeppa og... *snufs* Dumme dumme kropp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lov å være litt smådeppa!!! Pling lyden synes jeg var genial, ta pantent på det;) El-løsning ja off, vil bare si at jeg er usikker på om jeg ble grav. når testen var pos., siden jeg fikk så fort pos. test!! Du får droppe middagen i noen dager nå, mye god mat i sex;)

Ja pfeew, jeg bør nok lytt til kroppen og ta det litt med ro. Skal forsøke å start litt senere i morgen, hvis det ikke går da tror jeg at jeg skal være hjemme noen dager.... Du er SUPER flink å trene, tar av hatten for det, send noen gode råd for oss som ikke kommer oss på trening!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme dumme kropp...det sier jeg også!! Hahaha..ser for meg situasjonen hvis kroppen sier "pling!" når man har eggløsning... :-P

 

Dere får bare hekke når dere ha anledning da Amia, så håper vi på det beste! Jeg har bestemt meg for å ha sex sjeldnere enn forrige pp...da hadde vi jo fire dager på rad til el var over... Tror vi må spare opp litt mer krutt fram til el denne gangen... I tilfelle svømmerne ikke er så spreke.. ;)

 

Utrolig mange som har blitt gravide her inne den siste tiden synes jeg!! Dårlig gjort..men hurra for de ja.. I dag gråt jeg en liten tåre..fikk et øyeblikk etter den negative testen hvor jeg ble en smule frustrert... Selv om resultatet ikke var overraskende...

 

Nå har jeg hatt en knalltøff økt på spinningen! Så nå er det middagstid. Sambo skal spille fotballkamp nå, så jeg skal sitte å se tv alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...