Gå til innhold

Oslo-jentene :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Klart du er godtatt Spireklar!!! Vi samles jo fordi vi bor i Oslo..ikke pga hvor vi kommer fra.. ;-) Digger trøndere!!! Hvor i Oslo bor?

 

Hvor lenge har du bodd i Oslo? Hvor i Trøndelag er du fra?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du digger trøndera ja :) hihi, så kult å hør :) Har det litt på følelsen at vi trøndera e godt likt her :) hærlig!! :) Det florere jo av trøndera hær i byen!! :)

Vi bor på Oppsal, bodd i Oslo siden januar-05, er fra Melhus (ca 2 mil sør for selve trondheim by). Å æ stoooortrives i Oslo :) Men savne alle dær hjæm, har jo hele familien min i Trondheim, tantebarn, søsken, mommyn og pappyn min pluss alle de supre vennene :) Men Oslo er bare blitt mer og mer "min" by nå følerer jeg, finner roa på en måte :)

 

Hvor i Oslo bor du? Er du herfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere er jo en herlig gjeng!

 

Oppsal er et bra sted! Jeg har faktisk sagt til sambo at jeg kanskje kunne tenke meg å bo der hvis vi skal flytte på oss :) Hvis ikke det blir hjembyen min da, som er Tønsberg..for jeg også savner familien min..som bor der.. Og kunne tenke meg å bo i nærheten av dem når vi får barn..

 

Men, trives jo godt her også :) Vi bor på Torshov vi da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Oppsal er et kjempefint sted. Vi trives max her. Har østmarka ikke langt unna, mye muligheter for barn rundt her altså :) Føler samtidig det er veldig trygt å bo her. Men vi har snakket om å få i oss rekkehus o.l når barnet vi forhåpentligvis får en gang er blitt litt større, så hun/han får boltre seg på egen plen etc. Er jo drømmen å ha eget hus, men i disse rentedager og pengekriser er jo det å se langt etter...CRÆP!! Fader blir så irritert på den derre renta!!!! *irritert* *irritert* *irritert*

 

Au...har skikkelige menssmærta no...snufsi...:( Men har kun bittelitt lyserosa....håper TR kommer for fullt i morra, hvis ikke vet jeg ikke hva dette er....

Vil jo raskt inn i ny pp hvis den kommer nå.....å jeg som skal til tr.heim 9 okt, EL BØØØØØØØØØØØØØR være før dette...hihi :)

 

Ferdig med å spise sjokkokakki?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også drømmer om hus..men, kan bare se langt etter å selge osv nå... Venter nok med det helt til vi MÅ selge... Hater denne renta ja!! Herregud...vi betaler jo nesten 4000 kr mer i måneden i renter nå enn hva vi gjorde da vi kjøpte våren i fjor...

 

Jeg er ferdig med det altfor store kakestykket! Og det smakte godt! Men, nå er jeg kjempekvalm...blæh...hehe... Men, man må ha litt trøstegodis når tr kommer... :)

 

Nå skal jeg logge av og krype til køys. Skal lese litt om hundeoppdragelse siden vi skal få hund om 8 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nommen, hvilken hund? åååååååå, jeg selv elsker hunder. Vi har så lyst på en jack russel terrier, korthåra :) men vil vente med å få hund til barna mine er STORE nok til å forstå at dette er en hund og ikke et leketøy!! hehe...

Har vokst opp med hund hele livet, golden retrivere :) så nyyyyyydelige og familiekjære hunder :) De er til å spise opp, så søte :)

 

Jepp, betaler nok noe slikt ekstra vi oxo...*irritert*

Håper å få et kraftig lønnshopp nå...hehe

 

Natta pfeew og alle dere andre oslo-snupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Spireklar!!

 

Vi skal få en dansk-svensk gårdshund. De ser nesten ut som en jack russel, så dere burde heller skaffe dere en slik en! Mye bedre gemytt ;-) Gleder meg sånn til å få lille nurket om 8 uker!!

 

Merkelig med denne spottingen din... Hmm...

 

Selv har jeg skikkelig mensen nå!! Blæh!! Men, merker at mensen er annerledes nå enn før...var litt annerledes forrige pp også... Så jeg håper dette betyr at p-pilla er ute av kroppen min nå... Siden jeg i tillegg fikk eggløsning en uke forsinket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, din snik ;-) Jeg drømmer om å kunne flytte dit igjen ja...men, det er ikke så lett å få med sambo som trives veldig godt i jobben han har her... Og det skjønner jeg veldig godt! Men, kan jo hende det skjer etterhvert...hvis jeg blir gravid...da håper jeg at han forstår hvor viktig det er å ha besteforeldre som kan være barnevakt og andre småbarnsfamilier (mine venninner med barn) å være sammen med... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Hvordan er formen?!

Nå er tr endelig over for denne gang, og regner med EL lørdag eller søndag - hurra :) Vurderer fortsatt om jeg skal teste el denne gangen eller la vær..Kjenner jo så godt at jeg har el uansett! Regner med ikm i slutten av uke 41 (11 eller 12/10). 'Gruer meg litt...*

 

Er det bekreftet fra oppdretter at dere får valp pfeew? SÅ gøy :o)

Må bare reklamere litt for Jack Russell til deg Spireklar.. Jeg har nemlig en Jack tispe på 3 år, og er strålende fornøyd med valg av rasen! De er tillitsfulle, lettlærte og en stor glede i hverdagen - og MATglad! Hun sliter litt med allergier da, men ellers er hun tøff og glad :)

Hehe...måtte bare reklamere litt jeg:)

 

Alle klar for ny uke og nye muligheter? :) Hvordan gikk det hos legen i dag wowo?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Amia-snups :)

 

Godt at tr er over nå! Her er den for fullt!! Guri malla!! I tillegg er jeg syk i dag..så ligger på sofaen under pleddet og ser på God morgen Norge :)

 

Ja, vi får valp om 8 uker og gleder meg :D :D :D

 

Jeg er klar for ny uke og gleder meg til tr forsvinner! Så håper jeg at jeg slipper å vente en hel evighet på eggløsning igjen...håper syklusen blir litt mer normal denne gangen.... :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er ny her! Født og oppvokst i Oslo, så da er jeg vel godtatt? ;-)Har en jente på straks 15 mnd, men nå vil vi gjerne starte på nytt igjen! 1 pp nå, er på dag 20 i syklusen, så venter spent.. hadde en skikkelig temp.dipp i dag, men det er vanlig hver syklus, så tror ikke helt på dette med "festedipp".. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Én til...?! :)

 

Hvor i Oslo bor du da? Heldig som har en liten jente da! Blir spennende å se om du får klaff på første pp :) Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på Lambertseter. Ikm 30/9 - på bryllupsdagen min faktisk, hehe. Tenk så fin presang det hadde blitt å fortelle mannen min at jeg var gravid igjen... åååh, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og lille vampyr - Høsten er virkelig tiden for sykdom..! Selv tror jeg at jeg har fått i meg noe dårlig mat... Blæh... Skikkelig bad i magen!! Kom meg en tur på butikken i stad så jeg fikk kjøpt litt bra "magemat"... :) Også har jeg blåbærsaft! Så jeg håper det gjør susen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for jeg er skikkelig kvalm, har vært det i 3 dager nå og verker i ledda og ør i huet. Skikkelig rar syk her også altså.

 

Jeg orkerr ikke ut for å kjøpe mat, jeg har pressa i meg frokosten min og skal bare fortsette å presse i meg noe av det vi har hjemme. + salviete selvfølgelig, siden jeg tror den gjør syklusen min stabil:)

 

Blåbærsaft hørtes veldig godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig... Får ta deg en tur til legen hvis du ikke blir bra snart da... Høres litt influensa-aktig ut da... Eller noe dårlig mat...

 

Så bra at salvieteen kanskje funker da! Vet ikke om jeg tør å drikke mer jeg..fikk jo el en uke for sent... Driver og sjekker mailen min ofte i dag, for jeg sendte mail til en akupunktør i går kveld... :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker den hvertfall så lenge syklusen min lar være å være en gal jojo-syklus.

 

Mye bedre med 31 dager hver gang enn 28-38-35-29... da har jeg hvertfall ingen sjanse til å skjønne noe (og desto større sjanse til å bli seriøst gæern!). :)

 

Men stopper før el da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lenge det funker er det jo bare å kjøre på :) Jeg håper virkelig jeg slipper å vente leenge på el denne gangen!! Ble gal av å vente to uker på el etter forrige mens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg må vente til dag 18 antakelig. Jeg tester ikke. Men utfra forrige sykluser sine slimspor ( i mangel av bedre uttrykk) og når jeg har fått mensen så passer det faktisk helt perfekt.

 

Jeg syns dag 18 er seint, det må jeg innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når du har syklus på 31 dager blir man litt gal av å vente.. Jeg hadde jo 34 dager nå og det føltes som en eviiighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk på de syklusene på 42 dager da:) og 46, he he. da blir man gal... nei, slikt tull skal jeg ikke ha noe mer av.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...