Gå til innhold

Oslo-jentene :)


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei pfeew..

Å så kipt med den der tanta....Men som vi ofte sier like greit at den kommer når den skal slik at man kan lade batteriene til en ny runde med pp..

Handlet ja, fikk meg et par gensere, veske, topp:):) Var på Bikbok, må si at jeg har følte meg litt for gammel det det siste året, spesielt etter at niese på 12 år begynte å handle der og large har vært litt trang til meg, men nå er jo mote store deilige gensere, passer meg utmerket:) Var litt bevisst på hva jeg handlet, ikke vits å kjøpe noe som avslører meg tidligere enn jeg vil.

Ble det bra fest i går, selv om du tok det rolig?? Må si at jeg like meg her sammen med dere, kommer sikkert til å bli her en god stund, vist det er greit?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehem... jeg vet jeg teknisk sett ikke er en av dere oslo-jenter... meeeeen kan jeg muligens være med å skravle litt med dere likevel...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"micke", det går nok helt sikkert bra, men hva mente du med teknisk sett ikke fra Oslo? Hvor i landet bor du og hvor gammel er du?

Menmybaby: Hei hei og velkommen hit. Hvor i Oslo bor du?

Jeg, som dere ser ber om lov for å fortsatt få være her, testet pos. på torsdag og alle dagene frem til nå(også en testoman). Er med på 1 tri. forumet, men liker meg godt her og synes dere så hyggelige.... Så tviholder, sender babystøv og vil at dere skal komme nå i oktober over i 1 tri, med meg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

micke du er hjertelig velkommen til å være her sammen med oss =D Vi skal jo holde sammen videre vi!!

 

wowo, og selv om du er en av de heldige som har blitt gravid, så er det veeeldig hyggelig at du er her sammen med oss og skravler! Så kan vi som ennå venter få tips og erfaringer fra deg ;-) Trenger støtten din selv om du har blitt gravid :-)

Så gøy at du fikk handlet noen nye klær da! Begynner også å føle meg litt gammel for BikBok.. Men, fant et par kule skjorter der i sommer.. Også digger jeg joggebuksene de har, for de er så gode å gå i hjemme :-)

 

Ååå..nå ser jeg på reprise av Sykehuset.. Ei som tok keisersnitt og fikk en liten sønn.. Sukk.. Skulle ønske det var meg..

 

Nå har jeg vært på spinning og svettet ut litt frustrasjon :-) Blir en varm dusj nå, og så kjøpe en deilig kaffe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble forresten en rolig fest i går.. Jeg drakk kun tre øl.. Var ikke så kul fest, så jeg ville bare hjem... Hadde ikke vært noe gøy uansett om jeg hadde blitt full eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for det pfeew;) Sykehuset, har ikke fulgt så mye med på den serien, fødsel er en tanke jeg bør jobbe med!!!

Greit med en rolig fest, inn i mellom også. Jeg skal på fest til helgen og ut på middag helgen etter. Har planlagt å bytte etiketter på vinflasken, så ser det ut som jeg drikker, men vet da pokker om jeg orker å drikke en flaske alkoholfri vin!?!? Ja ja, bare greit å komme med noen, eller kommer vel spørsmålene, siden vi er nygifte.

Så flink du er å trene, blir helt imponert over selvdisiplinen!!!!! Bør jo jeg å.... (dårlig samvittighet og unnskyldinger...)

Kos deg med kaffen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk :) koselig :D

jepp, det ser vel ut som det blir uke 42 på oss begge, eller vipper du over i uke 43?? hørtes deilig ut med både spinning og kaffe, forresten :) jeg har begynt å strikke jeg nå :)

 

kjipt at festen ikke ble så gøy da!

 

har et tips til "juksevin" forresten, wowo. kjøp imsdal fruktvann og hell på hvitvinsflaske med skrukork :) bedre enn alkofri vin... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter - så bra med ny tråd :o)

 

Så kjipt med TR pfeew...men du er vel klar for en ny runde?!:)

Jeg er nettopp ferdig med mensen nå, og regner vel med å ha el neste helg (lør eller søn) Vurderer om jeg skal teste EL denne pp eller ikke.. Kjenner jo el ganske godt med smerter, og vil ikke stresse og teste denne mnd..ble så skuffa når tr kom denne gangen...

 

Så bra at du fant noe på shopping da wowo:) Kanskje det var morsommere å finne noe nå som du har blitt gravid? Ganske smart å bytte etiketter på vinen... men du kan jo si at du går på antibiotika også?! Så slipper du presset kanskje?

Veldig hyggelig at du holder deg i dette forumet selvom du er på 1 tri også:o)

 

Når skal dere andre ha ikm da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, wowo du er så heldig!!!! =D

 

micke - jeg vet ikke helt når neste ikm blir... Har jo hatt sykluser på 26-28 dager, men denne ble på 34...... :-S Så jeg må først se når el kommer... Lutealfasen min er regelmessig (12-13 dager), men el kom jo en uke forsinket denne gangen... Men, bedre at el er forsinket enn at lutealfasen blir for kort til at egget får festet seg...

 

Hei Amia - jeg er selvfølgelig klar for ny runde!! Men, blir litt annerledes opplegg denne gangen... Nå hadde vi jo sex 4 dager på rad fram til el... Skal spare opp litt mer til eggløsningen denne gangen ;-) Kanskje han har litt dårlige svømmere.... :-S

 

Jeg skal ikke teste noe etter el denne gangen.. Fant jo ut denne pp'en at smertene stemmer helt overens med når el er... Så da får det bære eller briste.. :-P Håper bare at syklusen blir litt kortere nå... Var sååå lenge å vente nå...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er heldig. Har hatt litt vondt, slik som var i straten av uken så gleder meg til å komme til legen i morgen, for å få bekreftet at symp. er normale. Både mamma og søsteren har mistet, så er jo litt bekymret for det. Men er veldig glad for at jeg er gravid, og ja igjen jeg er heldig:)

 

Jeg var jo litt fortvilet når jeg ikke ble gravid på forrige runde, gikk 3 dager før tr kom. Vi sparte da opp og hadde sex, når el-testene (var litt sterkere) og ut i fra min regning, men traff ikke. Denne gangen sa jeg at nå skal vi ha hele tiden (off igjen, stakkars mann) vi hadde 4 dager så to dager pause så fire dager igjen, to dager før positiv test og begge dagene med pos. test... Mannen mente at har var "tom", de siste dagene, han har hatt testikkel tor. så var redd kanskje kvaliteten var litt dårligere, derfor sparte vi forrige mnd.. Vet ikke men for oss funkte det å bare kjøre på.....

Er dere i tre ulike IKM uker nå? Ser at du Pfeew er usikker når ikm er, er kipt det, hadde tre datoer nå på syklus og el-test. Dersom jeg skulle telt 14 dager etter neg.el-test er ikke datoen før tirsdag, og da hadde jeg neppe fått pos. gravid test på torsdag... Så vet ikke helt med de testene?!?!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vondter har du da wowo?

 

Hadde masse sex dere da wowo..hehe.. Vi har hatt masse sex fram til el og litt etter flere ganger...men null spire... Så nå skal vi spare opp litt... HAN vet ikke dette, for jeg kan ikke lage sånne planer og dele de med han...for det blir litt turn off... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha,ha ja det er noe med at vi "bare planlegger" mannen min sa at han nesten fikk prestasjonsangst forrige gang.... Skjønner at det kan bli litt kunstig, men må jo litt planlegging litt... Ja vi hadde mye forrige gang, fant ut at det måtte være den beste kuren... tihi

Vondter, skal ikke klage, men som jeg sa i starte på forrige uke at jeg hadde vondt innimellom, så gav det seg på onsdag. I dag og går har jeg hatt det igjen, stikker liksom veldig til innimellom. Håper bare at det ikke er noe dårlig tegn, testet med el-test igjen i dag (je, testoman) var veldig positiv.. Nei går nok bra, skal bare bli godt å snakke med legen i morgen.

Blir en spennde mnd. for dere, vi får krysse fingerene for at spirene skal sitte nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker sikkert fordi livmora utvider seg ;-)

 

Ja..blir spennende..men bryr meg liksom ikke nå.. Lei hele "opplegget"... Kommer ikke til å tenke og styre like mye... Har forsåvidt ikke stresset så mye denne pp'n heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Her har det skjedd mye på noen dager ser jeg! Jeg har vært bortreist i noen dager.

wowo: GRATULERER SÅ MYE MED Å VÆRE GRAVID. Nå er du sikkert kjempe glad. Kan tenke meg det. Da får vi andre bare følge oppskriften din med sex hver dag.

pfeew: Huff, så dumt at TR kom. Hadde liksom en god følelse på deg denne mnd. Vet hvor kjipt det er når TR kommer. Vi får satse på at neste pp gir full klaff.

Alle nye på denne tråden: Velkommen. Koselig med mange fra Oslo:-)

Vi får "chatte" mer senere. Skal legge meg tidlig, må være på jobben kl 0700 i morgen tidlig.

God natt klem til alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Alimi :) Hatt en fin helg?

 

Jeg skal prøve den oppskriften denne pp... Sex hver dag ja!! Har "bestemt" å ikke ha noe sex frem til tors/fred nå, så er det bare å kjøre på...hehe! Det vet selvfølgelig ikke sambo, men må jo spare opp litt til el kommer tenker jeg da... Også får jeg mest sannsynlig el i helgen, så da er det masse fritid til sengekos! :)

Jeg satser på at vi alle følger etter wowo til 1 tri i Oktober...mister også litt motet og blir veldig lei til tider, men det går veldig opp og ned..mulig humøret er anderledes i morgen igjen...

Nattaklem til alle - ha en strålende mandag!

Lykke til hos legen wowo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt "lærdom" pfeew, tror jeg engster meg litt mer enn nøvendig. Skal bli greit å få snakket med legen i morgen.

Takk Alimi. Hvordan er det meg deg? Har vært en stund siden du har vært her ja!!

Amia: Ha ha, må bruker den oppskriften, men kanskje ikke informere så mye om det, tihi... Ja i morgen ettermiddag er det legetime, gleder meg til det, selv om det også er litt skummelt...

Vil gjerne ha dere alle med over, sender babystøv til alle:) Er ikm fordelt på både 41,42 og 43 på dere nå? Å nå når dere har el-løsning tøm pungen, min beste oppskrift;)

 

God natt til dere jenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det blir ikm uke 42 eller 43 på meg... Har sendt en mail til Familieklinikken på Majorstua i dag :)

 

Lykke til hos legen wowo!!! Og velkommen hjem Alimi :)

 

Nå er jeg kvalm etter et altfor stort sjokoladekakestykke.... Blæh.... Men, trengte noe godt å trøste meg med... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E trønder, men bor i Oslo. E æ godttatt? :)

27 år.

Samboer i 1,5 år, men vært sammen siden 2004 :)

1 pp, mulig TR i dag....kjennes og ser sånn ut...blæh!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...