Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Det er godt å kunne savne hverandre innimellom også. Sjelden vi er borte fra hverandre.

 

Ja, for hver dag jeg kommer nærmere ikm er jeg superfornøyd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, er både sundt og godt å kunne savne hverandre litt :) Da husker man å sette enda mer pris på hverandre... Og så er det jo deilig å glede seg til å se noen igjen og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=)

 

Tenk..nærmer meg en drøy uke til ikm jeg også... Hadde jo el på mandag, og uka er snaaart over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen BabyMe =)

 

For tiden? Betyr det at du studerer her eller noe, og skal flytte hjem igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo!

 

Jeg har hatt en veldig fin start =D Sambo kom hjem idag, to dager før tiden...og det var veldig hyggelig!! Også har jeg hatt noen venninner på besøk her i kveld. Vi har kosa oss :)

 

Nå sitter sambo og jeg her og slapper av. Gleder meg til å sove inntil han i natt :)

 

Nå kjenner jeg at jeg begynner så smått på symptomjakten...... :-S

Leste på pernille.info at man er tørr mellom el og ikm...men jeg får alltid utflod på papiret når jeg er på do...så jeg er fuktig.... Vet at man kan få mer utflod når ikm nærmer seg.... Men, det er ikke en uke siden el engang.. Håper ikke ikm kommer før tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller..hvis mensen skal komme..så må den bare komme..men vil ikke ha syklustull.. Men, vil i gang med ny pp hvis jeg ikke er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så kjekt at han kom hjem før tiden, hyggelig det:)

Symptom jakten, ja er helt håpløst.. Jeg kjenner etter jeg å, men prøver å la være.... Ikke så lett, unnet med en ny bestilling fra billigtester.no i dag, slik at jeg har noen liggende når jeg beynner å nære meg. Selv om jeg sier at jeg ikke skal teste, er jeg svak i øyeblikket, har jo opplevd det i noen pp, og da blir det dyrt... Så til uke kommer ladningen:)

Enig med deg at tr må bare komme i rett tid, forrige gang var jeg tre dager over, ikke kjekt at den syklusen har gått fra 26 til 31 dager....

Dere får kose dere i kveld.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, begynte å bli litt ensomt her hjemme..så godt han kom hjem nå :)

 

Jeg har to billigtester liggende. Kommer til å teste lørdag i neste uke, for da er vi bedt på fest av typen "kom-og-tøm-barskapet-vårt"..... Så jeg må teste, og får jeg positiv så kan jeg sitte der og glise mens jeg later som om jeg går på antibiotika... Blir testen negativ så er det mulig jeg holder meg hjemme... Kan ikke drikke når ikm er så nære....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja er kipt med festene så tett opp til IKM!! Men litt av en fest "kom å tøm barskapet"! Du får si at du har vært hos tannlegen og fått en type antibiotika som du ikke kan ta sammen med alkohol for da kan du få antabus effekten.... Var hos tannlegen en gang, og fikk en respet med denne kuren og beskjed om: for all del ikke drikk. Er jo hyggelig å komme seg en tur ut så slipper man å sitte hjemme å kjenne etter, så nært til ikm:)

Nå skal jeg ut på shopping, det skal bli gøy!!

Ha en super dag da jenter:@)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok finne på en god unnskyldning ja..hvis ikke tanta kommer før tida, slik som sist.. Håper det skjer hvis jeg ikke er gravid, for da kan jeg bli med på rølpefest..hehe.. :-P

 

Jeg skal spise frokost med min kjære nå, så skal jeg også til byen å shoppe mens han ser på fotball :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du noe på shoppingturen i dag wowo?

 

Jeg fant altfor mye, så måtte begrense meg.... Endte opp med en "loosefit" bukse i tynt jeansstoff fra Vero Moda. Helt genial, for den har sånn bred strikk i livet som man bare bretter... Og den kan fint brukes som mammabukse når den tid kommer =D

 

Også kjøpte jeg en sort kortermet pologenser i ull på H&M. Kjempefin nå og med kulemage ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så heldig du er.... Å kjekt med klær som du også kan bruker etter du er blitt gravid:)

Jeg har vært i gjennom MANGE butikker, fant ingenting... Skal ikke være mulig, men så sant!! Ble kjempe trøtt på slutten, og lettere irretabel, så da ville jeg bare hjem.

Nei nå syter jeg en del, men har ikke vært helt meg selv i dag. Sa til min kjære at dersom jeg ikke er gravid, blir det innmelding på sats til neste uke for å få opp energinivået, er ufattelig trøtt om dagene... Min kjære er veldig forståelsesfull, spesielt i dag da det var han som skulle betale(fikk handledag, med hans kort, i bursdagsgave), tihi.

 

Noe spennede i som skjer i kveld da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, fikk handledag med kortet hans også fant du ingenting?? Huff... Jeg fant jo såå mye, men kunne ikke kjøpe alt... Litt lite penger nå, og må spare til hund..

 

Nå har vi nettopp spist taco vi. Slapper bare av i sofaen ikveld.. Ser tv og surfer på BIM.. ;-)

 

Stikker litt nederst i magen ikveld..men, sikkert bare luft.. :-P (sitter her og håper det er et egg som fester seg.....)

 

Du skal i kveld da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skal ikke være mulig å ikke finne noe da........

Rolig kveld her å. Skal spise reker og se filmen mannen som elsket Yngve, etterhvert...

 

Har sittet å surfet jeg å litt. Gleder meg til neste helg, så man kan finne ut om jeg er gravid:) Håper det sitter, for vet ikke helt om vi skal prøve neste mnd hvis vi ikke blir gravide nå. Min veldig gode barndoms venninne skal gifte seg til neste år. Blir jeg gravid nå, er termin en stund før fødsel, hvis ikke blir det (etter regning) på hennes bryllupsdag, om vi prøver neste mnd. Er veldig usikker på det, da jeg gjerne ikke vil gå glipp av en mnd. prøving, men også så gjerne være tilstede på hennes stor dag:) Hva ville dere gjort??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..vanskelig å sette meg inn i den situasjonen.. Men, kan tro at det er litt dilemma det der.. Hmm..mulig jeg hadde fortsatt å prøve om det hadde vært meg.. Det kan jo godt hende at det går heelt fint selv om du blir gravid neste måned.. Om du ikke blir det nå da.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, er i nord, så må ut å fly så er jeg ikke gravid nå men blir neste mnd. blir det uaktuelt med bryllup, så jeg satser på denne mnd:) Jeg var ikke klar over at det var så få som blødde når egget festet seg trodde det var mange flere. Må nok sette meg litt mer inn i disse tingene, har stort sett bare fulgt med her og lest litt om "råd og tip" når man prøver fra forskjellige steder!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo kjøre nordover... ;-) (Hvor i nord?)

 

Jeg har lest så innmari mye om ting og tang, så føler at jeg er ganske utlært... ;-)

 

Hmm..kjenner stikkingene mer nå... Nå begynner tullet med symptomjakt og innbilning... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord norge, kjøre høygravid (dersom jeg skulle bli gravid da) og termindato på bryllupsdagen og alt, nei tror ikke vi skal ha så mye moro...;)

Symptomjakten ja, ha ha... Når skal du teste da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...