Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du gått på pilla? Jeg har gått på p-piller i 10 år sammenhengende... Altfor lenge!!

 

Tålmodigheten forsvinner så fort eggløsningen er over... Hehe... Lurer på hva man kan gjøre for å få tiden fram mot ikm til å gå fortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

amia:

ja har vært fint til nå, var på vennefest i går, satt ute hele kveld var veldig hyggelig, nyter det siste av "sommeren". I dag er den en veldig rolig dag...:) Krysser fingrene for i morgen, har allerede satset i dag;)

 

Pfeew: Skal krysse fingrene for oss begge:) Greit å høre om dette med piller og syklus er vel det som har vært med oss alle... Kanskje det klaffer nå da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på pilla 11-12 år....er jo altfor lenge!! Men man tenker jo ikke på det før man er klar for en liten bebis :)

Jeg er helt åpen for forslag til hva som kan korte ned ventetiden mot ikm... Jobb er en ting, da rekker jeg ikke tenke på det, men det er mange flere timer i døgnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på klaff nå ja! Og jeg er glad eggløsningen er nær, for sambo er borte tirs-søn i neste uke... Så jeg håper egget slipper før han reiser... Vi har i hvert fall sengekos hver dag nå fram til han reiser.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p-piller dere har gått på? Jeg hadde p-stav i armen fra til jul, så p-piller noen mnd til slutt minipillen. Hadde håpet det skulle gå fortere etter minipillen, sluttet med den i mai. Men tror det variere veldig, svigerinnen min ble gravid første forsøk etter mange års p-pille bruk..

Trenger også forslag for tiden til å gå.. Jobbe er jo en ting, sex en nok jo en annen i disse dager, men er jo fotsatt en del timer igjen... Tihi, nå høres vi ut som vi ikke har noe annet å gjøre...., har vel det, men er enig at hver en time gjerne skulle vært fylt med aktivitet!!!!!!!!!1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som at den skal lyse sterkt for deg i morgen, så du får gå for det. Off er ikke lett med en mann som reiser... Mannen min skal også reise noe i jobben, men den reisen det har vært snakk om har blitt utsatt, og det har vært veldig bra. Kommer det en sterk strek i morgen, skal dere ha god tid om han reiser tirsdag da:) Blir vel kanskje nok å fylle dagene med da:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt å strikke..det får tiden til å gå litt fortere.. Strikker babyteppe til en venninne foreløpig! Så håper jeg at neste teppe kan bli til vår egen baby :-)

 

Skal begynne å trene igjen nå også, etter en lang sommerferie fra treningen... :-P Går litt tid der også...

 

Også er det jobb da...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Trionetta ganske mange år, prøvde Jasmin en periode, men de var ikke noe særlig for meg... humøret svingte bra opp og ned av de :) De siste årene har jeg gått på Loette som jeg var kjempefornøyd med :-)

Ja...hehe....høres ut som vi ikke har stort å bedrive tiden med... Er nok heller at fokuset er ETT sted hele tiden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo:

Ja, i morgen tror jeg at testen blir positiv :-) Har jo også hatt orgasme fredag og i dag..hehe..og jeg har hørt det også kan påvirke eggløsningen..at egget slipper litt før ;-) Vet ikke om det er sant men...

 

Sambo er heldigvis ikke ofte borte..for han reiser ikke i jobben.. Sambo skal på jakt neste uke..derfor han er borte.. Jaktsesongen starter nå.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere begge skal satse på at el er rett rundt hjørnet:) Så da er det som wowo sier nok å fylle dagene med....

Ang, trening.... Vet dere hvordan det er i pp? Jeg trente endel frem til sommeren, siden det har jeg hatt en pause.... Bør man være forsiktig i forhold til at man prøver osv? Vet dere? Litt usikker på om jeg skal kjøre på for fullt nå.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ha god natt jenter, nå skal jeg fylle noen timer med å sove, så blir det spennede med å teste i morgen:):) Vi får fortsette og holde hverandre oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på trionetta i mange år da jeg begynte på pilla som 16 åring.. Men, så byttet jeg til Yasmin og har gått på de helt til april i år.. Merket også humørsvingninger og at jeg var veldig følsom nå den siste tiden mens jeg gikk på pilla.. Men, det er mye bedre nå! Har aldri lyst til å begynne på p-piller igjen! Tenk å putte i seg så mye hormoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel greit å trene, men bare ta det litt med ro... Ikke kjør de hardeste øvelsene. De første ukene man er gravid, bør man vel være litt forsiktig..Det eneste jeg har hørt er at man ikke bør ri, da det ikke er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig....har heller ikke lyst til å begynne på p-piller igjen.... tror jeg har fått min dose :)

Nå skal jeg også fylle tiden med søvn, og satser på å våkne uthvilt til en bra søndag i morgen...

Sov godt jenter, vi snakkes!!

:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt wowo! Oppdater i morgen ;-)

 

Amia: Tror nok ikke det har noe å si om man trener.. Kroppen blir jo bare mer fruktbar om man er i god form og spiser sunt :-) Er kanskje annerledes om man er toppidrettsutøver og mister mensen pga hardtrening osv... Men, de blir jo gravide de også :-) Og er man i god form når man blir gravid, har jeg hørt at man som regel får et lettere svangerskap..men det er sikkert individuelt.. Og klarer man å fortsette å trene under graviditeten har jeg hørt man får en lettere fødsel og kommer seg raskere etter fødselen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør ikke ta situps heller hvis man er gravid har jeg hørt...

 

Sov godt du også da Amia!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter..

Tror dere ikke testen var som i går kveld.. Ser man men det "jeg vil den skal være" er den like sterk, men tror nok den ennå er en smule svakere enn teststreken. Uansett så er det atskillig bedre enn hele uka, så vi koser oss hver dag og satser på at vi treffer:)

Tidsfordriv søndag morgen kl 09.30, hemmm har bestemt meg for å sende mail til en del venner som bort på andre steder i verden og så kanskje vekke mannen min med en kopp kaffe på senge. (1. forslag: til hva en kan bruker tiden til):) Hvordan gikk det med deg i dag pfeew? Amia har du tenkt å teste på dagen IKM etter før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Min test ble hakket sterkere enn i går..trooor den er like sterk som teststreken nå...hvis jeg ikke bare innbiller meg det... ;-) Men, samma det.. Sambo og jeg MÅ kose oss i dag og i morgen..i morgen er jo siste mulighet.. "Pliiiiiis, kjære kjære søte snille egg...!!! Vær så snill og slipp deg ikveld!!! Jeg ber om en negativ test i løpet mandagen!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Da går det rette veien da, så er nok lurt å kjøre safe med sex hver dag ja:)

 

Det var faktisk ingen dum ide å sende litt mail....er liksom aldri "tid" i hverdagen.. Min kjære var ute en tur igår, så jeg tror jeg skal være snill og la han sove ut :)

Jeg skal prøve alt jeg har å holde meg til ikm dagen før jeg tester... Har som sagt ikke helt troen denne perioden, men må jo teste uansett!! Skulle gjerne kunnet flytte tiden :o) Så hvis ikke tr har kommet den dagen jeg venter (foreløpig man 15/9), så tester jeg...Men tr kan jo komme litt senere også.... *sukk*

Hva med deg wowo? Klarer du å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe sambo har noe i mot å ha sex hver dag før han drar...hehe...

 

Lar sambo sove ut jeg også.. Stakkaren jobbet i natt..

 

Jeg har kjøpt billigtester, så jeg kommer til å teste 3 dager før ikm ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Ja kjører safe nå, så får vi bare krysse, det som er å krysse..

Heem, om jeg klarer å vente er jeg ikke sikker på. Akkurat nå har jeg så mange dager med IKM, har regnet både fra 26 og 29 dagers syklus, og nå når EL ikke er kommet er jeg ennå senere.... Blir nok å teste litt før, men skal prøve å holde meg. Vet jo ikke helt hvilken dato jeg skal gå etter, er vel slik at det skal være 14 dager etter EL? Eller skal jeg regne fra forrig TR og 26/29 dager?

Har foressten kjøpt billigtester jeg å? Hva med deg Amia, vært å bestilt der? Jeg kjøper fra billigtester.no, hva med deg pfeew?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper også derfra wowo! Er så billig at da kan jeg kaste bort noen tester.. Og så kjøper jeg heller en cb på apoteket for å bekrefte, hvis jeg skulle få utslag på de billige..

 

Jeg er heller ikke sikker på når ikm er, fordi jeg ikke vet hvor lang syklusen blir. Men, jeg beregner ca. 14 dager fra el til ikm så fort jeg har fått negativ el-test igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje det er slik jeg å må regne, nå har jeg snart en uke med IKM:) Ha ha, blir nok kanskje en test eller to før jeg kommer til "riktig" dag, har jo tenkt uke 38, men ser jo ut til at jeg havner i starten på 39...., det vet jeg ikke om synes noe om, vi får holde hverandre oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...