Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei pfeew:)

Enig med deg...jeg har mistet litt motet jeg, selvom jeg ikke gir meg nå, så er tankene litt negative idag... Heldigvis kom samboer hjem idag, det var deilig:)

 

Hmm..er litt vanskelig dette her med sosiale happenings mellom hver el og ikm... Man vil jo ikke drikke tilfelle man er gravid, samtidig som man ikke vil sette det sosiale livet på "vent" heller. Skjønner han ikke hvorfor du ikke vil drikke, eller er det fordi han bare vil ha deg med kanskje?

Siden tr kom til meg skal jeg nyte masse god rødvin idag ihvertfall :o)

Men du, hvis du har ikm på mandag kan du vel kanskje ta en test?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skjønner hvorfor jeg ikke vil, men han mener også at jeg må slappe mer av og ikke sette livet på vent. Han sier at han lest et sted at det ikke er farlig å drikke før man mister mensen pga graviditet.. Det er jo mange som gjør det..stort sett fordi man ikke planlegger graviditet..

 

Lurer på om jeg bare skal stresse ned og ta meg noen øl på festen i morgen. Har sånne 3,5 % øl liggende fra forrige Sverigetur.. Kan ta med noen sånne.. Så slipper jeg også spørsmål om jeg er gravid eller ikke..

 

Skal selvfølgelig teste i morgen tidlig også..just in case..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg du skal - nyte en "frikveld" og slappe av med noen pils! Det er som du sier maaange som drikker før ikm eller når man oppdager at mensen uteblir fordi man ikke planlegger å bli gravid.. Har også hørt noe om at man ikke deler blod med fosteret de første ukene?!

 

Men en test i morgen er nok ikke dumt uansett...du må sende en oppdatering om hvordan resultatet der blir da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tar visst noen uker før navlestrengen dannes sier noen.. Og i uke 5 eller 6 tror jeg man begynner å dele blod...

 

Jeg kommer garantert med oppdatering her etter testing! "Bor" jo her inne på BIM for tiden... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

 

Var nettopp ute og kjøpe oss en kaffe..og der på Kaffebrenneriet stod ei jente med lille kulemagen sin... Sukk... Og jeg tok meg selv i at jeg stirret misunnelig på den...hehe... Gale dame, må hun ha tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...ja, akkuratt som meg det:) Jeg ni-stirrer på gravide fine kulemager...men også babiser...og jeg ser de OVERALT!!! Føler meg litt smågal noen ganger selv...hehe.. Men det er jo bare fordi jeg synes det er så fint :o)

 

Ha en strålende kveld, så venter jeg spent på i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så pent med kulemager og søte små bebiser :)

 

Ha en strålende kveld du også! Jeg skal på butikken nå og handle litt mat og snacks til meg og sambo. Så blir det full tv-kveld med Skal vi danse og Senkveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen:)

Hvordan gikk det i dag pfeew?

Må nok si meg enig i at det ikke er et poeng å sette "alt på vent" når man prøver... Jeg hadde i allefall den filosofien.. Legen min sa til meg når han hørte at vi prøvde at det var greit og ta det litt med ro med alkohol, kanksje ikke vits med fjortisfylle... Blir kanskje fest på deg i kveld da? Amia hva skal du i helgen? Jeg tror ikke det er noe som skjer denne helgen, men skal på fest de to neste...... Den ene er hjemme, så da er det jo bare å ta med alkoholfri vin, den andre er middag og slikt ute, sliter litt der!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

Humøret er litt bedre idag heldigvis...vi gikk ut å spiste igår, og koste oss med god mat og vin - det var deilig å tenke på noe annet og bare være kjærster :o)

 

Hvordan har det gått idag pfeew?!

 

Jeg har ingen videre planer for helgen egentlig. Tar det nok litt rolig, men mulig det blir noe sosialt ikveld..tar det litt på sparket egentlig! Nå skal jeg ut å kjøpe goood frokost til meg å sambo, er så deilig med helg når man kan kose seg med lang frokost og lese aviser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, testen i dag ble negativ :( Blendahvit.... Snufs... TR kommer nok innen få dager.. Å, jeg blir gæren nå... Jeg vil så gjerne :(

 

Har startet dagen med spinning i dag. Nå skal jeg slappe av litt før jeg tar meg en liten tur ned til byen for å se på støvletter :) Ikveld skal vi på fest, men jeg kommer ikke til å drikke mye. Kommer til å ta med noen få øl, og drikke sakte. Tør ikke ta meg en skikkelig fest...just in case... :-S

 

Å..kommer til å bli irritert når TR kommer hvis festen ikveld blir en kjempefest.. Arrgh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da pfeew...men som du sier selv - det er alltid håp til tanta kommer :o)

 

Så flink du er å går på trening en lørdags morgen...*dårlig samvittighet* :)

Jeg skulle også hatt et par nye støvletter...men jeg får vente til lønn gitt..Da skal håret klippes og garderobe fornyes...igjen:))

 

Synes du skal drikke og kose deg i kveld jeg, og slippe tankene litt - det er nok bare bra for alle til tider.. Merker at jeg selv kan bli helt besatt til tider..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nødt til å være flink å trene nå..ferien har satt sine spor... :-S Kanskje jeg til og med orker en økt i morgen, siden jeg skal ta det rolig i kveld ;-)

 

Nå er det tur til byen for å finne et antrekk til i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Synd med testen i går pfeew, men ingenting er sikkert?

Hvordan var det på festen i går da? Amia, er det kjekt med mannen hjemme igjen??

Må si jeg blir inponert over treningen så tidlig på dagen, og i helga!!!!! Tar av hatten for det..

Vi slapper av, i morgen skal jeg på legetime, for å få det "bekreftet ennå en gang".... Ellers er det lite nytt, fikk shoppet en del i går, bursdagsgaven min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være Charlotte, jeg bor på Torshov :)

 

Ingenting er sikkert før tr kommer, wowo :) Men, jeg synes jeg kjenner mensmurringer nå og da.. Kjente det veldig i byen i går da jeg var på shopping, og tenkte at nå må jeg komme meg hjem..for nå kommer mensen.. Men, nei..

 

Tidligere pp'er har mensen alltid kommet 1-2 dager før ikm (som er i morgen).. Men, kan jo hende den kommer senere denne gangen siden syklusen klusset denne gangen.. Eller så kommer vel tr iløpet av dagen.. Men, pleier alltid å få den iløpet av natta.

 

Ble rolig fest for min del i går. Drakk tre svake øl..sånne 3,5 % man handler i Sverige..

 

I dag skal sambo og jeg på spinning sammen :) For første gang!!

 

Hva shoppet du da wowo? :) Ble sko på meg :-S Har egentlig ikke penger..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...