Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

wowo, du må jo få deg hund.....er jo sååå kos:)

 

Jeg har vært hos veterinæren med min lille idag, sliter litt med allergi og kløe stakkars... ikke så lett når man ikke kan si med ord hva som plager en :o)

 

Hvordan er det med dere idag da jenter? Enda en dag nærmere ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det fint på jobb i dag, men på vei hjem fikk jeg så vondt i magen og har hatt skikkelig dårlig mage etterpå... Nå sitter jeg her med mageknip og er skikkelig slapp..men, må på foreldremøte.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Akkurat kommet fra jobb i dag, gikk forbi en internett cafe, godt jeg ikke jobber der, for da hadde jeg tilbringt mye tid her....... Mer enn det det haddde vært godt for.

Så kipt med vond mage og så foreldremøte.. Sjekket noe med test du??

Ja Amia må nok begynne å snakke om det igjen:) Vi har vært inne på det, men har villet vente til vi fikk litt mer plass.. Men kunne jo vært kjekt nå:) Allerig og sånt, ikke greit å være hund da, får hun medisiner?

 

 

Jeg testet foressten med el-test i sted og test streken er nesten like sterk som kontroll-streken... Har blitt sterkene de siste dagene, kan den bli det uten av det betyr noe??? Vil gå gjerne....

I dag har jeg hjemme alene kveld, "litt" godt det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig med magevondt da...best å holde seg på sofa`n da vel:)

 

wowo: Ja, nå har lille frøkna mi fått noen anti-kløe piller som vi skal prøve en mnd, og antibiotika pga mulig infeksjon i et sår på labben:(

Mistenker mulig protein allergi, men det er kjempevanskelig å finne ut av...er ihvertfall en lang prosess.. Så vi prøver medisiner denne mnd, før vi eventuelt må begynne på spesialfôr for å utelukke det ene eller det andre..Stakkars lille :)

 

Nå har jeg heldigvis siste kvelden hjemme alene, sambo kommer hjem i morgen - hurra!! :o)

Funker det å teste med el-tester?! Har lest litt om det her i det siste.. men nå kan du vel snart teste med G-test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det hjelper med de pillene! Blir sikkert godt å få mannen hjem igjen, pleier å være kos når de har vært bort over flere dager. Mannen min reiste masse i forrige jobb, så kjenner til det! Jeg er alene bare i kveld, og nyter det;)

Leser jo litt om det her inne nå, så vet ikke om det funker med el-test. Har kjente på tappen, er mye lengere bak, mindre og hardere. Er litt optimistisk, men kommer til å bli så skuffet hvis ikke.... Kanskje jeg skulle tatt en billigtest?? Åååååååååååååååååå

Når er det du skal ha el-løsning nå, tenkt å teste denne runden?? Å når blir IKM?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempeglad på dine vegne wowo...:o) (og et lite stikk av misunnelse..hehe) Hvordan føles det nå?

 

Ble litt inspirert av ditt resultat nå.....så JA....jeg skal teste el, og ha masse sex :) IKM blir ca 11/12 Okt...leeenge til ja!!

 

Gratulerer masse igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Amia. Vil at du skal bli med over, så nå er det bare å kjøre på med daglig sex, du vet jo meg. Mannen min var jo stakkars tom i flere dager etter vår runde sist, men med dette resultatet kan det jo ikke skade:) Satt å så på "fruktbarhetsskjemaet" i sted, og måtte bli nå med all den sexen, ha ha...

Føles nå, vet ikke, sitter i sofaen og smiler, nå er det kipt å være alene........ Men så glad for å ha dere her...

Vil så gjerne at du skal komme etter med på 1.t, vi har jo fulgt hverandre i fra første gang jeg var her inne.... Skal åpne vinduene på jobbe og sende masse baby støv til deg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ikke annet enn å kjøre safe for meg fremover :)

 

Det er så utrolig gøy at det klaffet for dere denne perioden, sikkert ikke helt oppfattet det enda kanskje? Man tester jo så mye at når det plutselig står "gravid" der, så blir det nesten litt fjernt?! Tihi...blir litt gira selv jeg!

Gleder meg til å høre hvordan du forteller det til mannen jeg da:)

 

Jeg er kjempe mottakelig for baby støv... Skal ha vinduene oppe, og heller fryse....jeg er også klar for baby - vil så gjerne følge etter... Da blir det ikke samme terminklubb på oss da, men "trilleklubb" skal vi nok klare :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt trist at du ikke er med over, men du kommer jo om under en mnd!!!!!!

Har nok ikke helt oppfattet det, tar testen opp og sjekker den med jevne mellomrom... Fjernt, er nok et riktig ord nå.

Jeg synes det med termindato er litt usikkert nå. Når jeg regner på 26 dager, blir det 29 mai, med 29 så er det 1 juni, etter kalkulator. Men dette kan jeg kanksje regne på kalenderen nå?? Er litt forstyrret merker jeg.

Jeg skal krysse alt for at du kommer med over snart. Vil heller ikke gi helt slipp på dere her, er ganske trygt....

Trilleklubb, skal vi få til:) og igjen støvet er allerde på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg SKAL følge etter denne pp!!! :o)

 

Termindato ja...hehe...men sånn som sylusene våre tuller, så er ikke det så lett! Vanskelig å vite når ikm egentlig skulle vært ja.. Det er ca 1 uke forskjell da eller? Fra 26 dagers syklus ikm til 14 dager siden siste el test? Men uansett så vil de vel finne ut av det på ul?! Hohoo... :)

Synes du skal droppe innom her fordet innimellom...hehe..

Har sendt deg en pm...du får holde meg oppdatert som vanlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HERREGUUUD!!! Her har det skjedd ting ikveld =D GRATULERER WOWO!!!! Sååå gøy!!! Når hadde du el tror du? Jeg testa med el test i går kveld...men, den var veeeeldig negativ.... Men, er vel 10 dpo i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble heldigvis i bedre form når jeg kom meg på jobb igjen..og møtet gikk veldig fint!! Kjeeempesliten nå! Men, skulle ha ansvar for å lede en gruppe..så ble litt våken av nervøsiteten..får litt adrenalin av det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen ble bedre da pfeew :) Må jo ha vart en stund dette foreldremøtet da?!

 

Ja, her har det skjedd ting....godt vi følger ikke lenger etter da..hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja klarte bare ikke å holde meg, har jo hatt litt rare sympt. den siste uke. Nå er jeg så klar til å fortelle det til mannen min, men må som sagt vente da han ikke er hjemme, takk og lov for dere her... (godt å kunne dele gleden med noen) Ikm er et mysterie alt fra i går til tirsdag til uke, med tanke på div sykluser og neg. el-test...

El-testen min begynte vel i går å bli sterkere, i dag var den mye sterkere på ettermiddagen. så den endre seg fort.

Når er det du skal teste, på lørdag? håper så at noen herfra kommer å bli med over. Som jeg sa til Amia blir jeg nok å henge her litt, er trygt og kjekt det.

Bra det gikk over med de smertene er ikke gøy, hadde det både mandag og tirsdag er sikkelig ubehagelig.

Jeg er bare så GLAD::):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hadde jeg vært deg hadde jeg hoppet i taket og løpt rundt i leiligheten! Kan lett forestille meg den gleden du føler :D

 

Da skal jeg ikke gi opp selv om jeg fikk negativ el-test..er jo enda noen dager til ikm... Men, jeg skal ta en billigtest lørdag morgen.. :) Gleder meg til det, men den blir nok helt sikkert negativ...

 

GRATULERER igjen altså!! Det er så koselig for de det klaffer for!!! Og jeg er supermisunnelig!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hoppe, rope, løpe... Jeg vet ikke, sitter bare å smiler og er så klar for å fortelle.........aaaaaaaaaaaaa, hvorfor guttekveld akkurat i dag....

Vil bare si at jeg tok en billig grav. test i går med morgenurin og den var hvit.... Ikke antydning til strek. Tenke jeg skulle ta en i morgen bare sånn for å være sikker, men da blir det billig og ikke cb-dig.

Takk igjen, og kan ikke få sagt det nok, kom etter meg nå snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at jeg kan bli med på 1.tri sammen med deg!!! Følelsen er dårlig...men har et biiiittelite håp helt til tr kommer rennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart køya her også... Kjenner jeg kunne sovna nå hvis jeg hadde lukket øynene... Helt utslitt! Slutter halv to i morgen, så det blir superdeilig!! Heeelg =D

 

Jeg vil gjerne bli med deg....men, har ikke trua...huff...selv om jeg så gjerne skulle ønske....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det "dritt" å være prøver... Føler et viss press om å gå på jobbfesten i kveld..men, tør jo ikke drikke når ikm sannsynligvis er på mandag..

 

Og så snakket jeg med sambo på tlf i stad, og sa at jeg ikke ville på jobbfesten ikveld fordi jeg ikke kan drikke..at det blir så drikkepress der.. Og i morgen er sambo og jeg bedt på fest hos noen venner..men jeg kan ikke drikke..og det skjønte han ikke.. Han ble helt rar.. Tror ikke han har forstått helt dette her jeg.. Var så sårende når jeg sa at jeg kan jo ikke drikke hvis jeg kanskje er gravid..og han bare ble helt rar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...