Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei Alimi! Det var synd å høre... Er dessverre ikke annet å gjøre enn å prøve på nytt igjen... Men, jeg føler med deg! Selv holder jeg på å bli litt smågal av å vente... Men, tanta kommer vel her også til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Alimi:)

Samme som deg desverre...TR kom nå i ettermiddag :( Så nå ligger jeg på sofa`n med kjempevondt, og synes litt synd på meg selv...hehe..

Men jeg er klar for en ny pp jeg :o) Tipper ikm blir rundt uke 41 eller starten av 42...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer en til trøsteklem til dere to.. Er kipt når det kommer, men så er dere over i neste pp da, like greit å komme i gang igjen.

Jeg vet ikke helt hva som skjer. Har fortsatt en del vondt i magen, huden er lite smarbeidsvillig og nå iller det i ryggen, kan være tr som melder sin ankomst... Klarer jo ikke helt å skjønne når den evt. skal komme, men regner med at testene kommer til å gå varme i slutten av uke og helgen:)

Gikk det bra hos tannlegen i dag pfeew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo!!

 

Enten så kjenner jeg ikke like hardt etter, eller så finnes det ingen symptomer på verken tr eller spire...

 

Gikk veldig fint hos tannlegen! Sa at jeg prøver å få barn, og ikke vet enda om det er noen baby i magen..så hun ga meg en bedøvelse som er godkjent for gravide :) Og ønsket meg lykke til da jeg dro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja vet ikke helt om jeg kjenner etter heller, men er liksom der... Har masse på jobben om dagene, løper fra det ene til det andre, og har absolutt ikke tid til å tenke. Men er der.. Jaja, er vel noe som heter "den som venter får se";) og mer kan man ikke gjøre.

Bra at det gikk fint hos tannlegen, er vel noe at det værste jeg vet om.. Sist jeg var hos tannlegen kunne jeg se på film i fra stolen, men fikk ikke med meg noen ting, enn det var sex i the city:)

I kveld har jeg tenkt å slite meg fra bimen, måtte bare innom en "liten" tur, så ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, prsenterte meg her på mandag og fortvilte over å ikke finne El på tester... men så skulle jeg gå og legge meg i tolv tiden, og gjett hva, da var testen plutselig positiv! (etter tre blanke bare noen timer før) fy søren assa. jeg som ble så redd, pleier å ha eggløsning PRESIS.. vi hadde ikke sex den kvelden, men ventet til i går.. nå har mannen dratt på tur, så håper det holdt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew: Takk for trøsteklemmen. Du er søt:-) Krysser fingrene for at TR ikke kommer til deg denne måneden.

Amia: Så kjipt at TR kom til deg også. Da har vi sikkert IKM ca samtidig neste gang også. Vi får satse litt på denne pp og krysse fingrene. Skal du følge noen spesielle råd?

Nattalia: Så fint at du fikk positiv el-test. Håper det holdt å ha sex igår. Egget lever jo i 24 timer. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alimi!

 

Jeg håper også så inderlig at tr ikke kommer... Jeg har ennå ingen symptomer på verken baby eller tr... Men, er trøtt som en dupp... Synes jeg bare går og gjesper meg gjennom hele arbeidsdagen, så nå var det superdeilig å legge meg i sofaen! Er alene hjemme ikveld, så skal bare ligge rett ut..

 

Ser du spør Amia om noen råd neste pp... Jeg prøvde salviete og grapefruktjuice denne måneden.. Drakk det daglig i cirka to uker fra første mensdag... Men, så sluttet jeg med det, for man skal ikke drikke det etter el, i hvert fall ikke salvieteen... Merket ikke noe mere slim, som man skal få... Og el var jo en uke forsinket...vet ikke om det var pga teen og juicen, eller om det bare var generelt syklustull... Har bestemt meg for å prøve akupunktur neste pp, hvis det blir en neste pp da.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Så bra at el kom da Nattlie og som sagt sædcellene lever jo en stund!!!

Pfeew, trøtt hmmmmmmmmmm:)

Ailimi: Jeg har også drukket grapefruktjuice, jeg synes det egentlig smaker ganske godt, og er lett tilgjengelig. Men merket ikke noe ekstra til slim. Ellers har jeg kjøpt, gravide tabletter, istedenfor folat(er folat i de) så da får jeg masse vitaminer i meg, men begynte ikke med det før nylig.

Amia: Går det bra med deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert bare trøtt fordi jeg har sovet for lite i det siste... :)

 

Jeg tar også vitaminer. Tar multivitaminer og folat, og omega 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:)

 

wowo: det går bra med meg... skal ærlig innrømme at jeg ble litt skuffa over TR denne mnd..hehe:) Også har jeg så voldsomme smerter under mensen, så jeg har ligget rett ut etter lange dager på jobb..blæ! Også er det litt ekstra kjipt at sambo er borte til fredag *savner litt nå ja....*

 

Regner nå med ikm i slutten av uke 41/starten av uke 42..

Alimi: Når har du ikm?

Jeg tar folat, men bortsett fra det gjør jeg ikke stort annet. Skal ta litt mer vitaminer fremover bare. Kan ikke fordra grapefrukt eller hostesaft, så det holder jeg meg unna :o)

 

Jeg gjentar....møkkamensen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Takk for råd. Jeg har prøvd salvie-te og grapefrukt juice en gang hver. Kanskje jeg skal prøve å kombinere de denne pp, som du har gjort pfeew. Ellers har jeg tatt vitaminer, men tenkte å kjøpe de gravid-vitaminene som wowo bruker. Ellers begynte jeg med akupunktur forrige måned. Har gått 4 ganger, og det kan virkelig anbefales mot sterke mensensmerter, Amia. Jeg har ofte hatt kjempe vonde mensensmerter, måtte tilogmed sykmelde meg 1 eller 2 dager fra jobben. Denne gangen har jeg ikke hatt noe vondt i det hele tatt. Så er kjempefornøyd med det. Det beste hadde jo vært å bli gravid og slippe den røde tanta. Derfor fikk jeg jo litt forhåpninger om at jeg kanskje var gravid.

Jeg har IKM ca. 14.oktober (uke 42).

Ellers har jeg tenkt å drikke litt bisolvon hostesaft før sex denne pp.

Idag har jeg vært på helsekost og kjøpt bidronning gele, som jeg begynner å ta i dag. Noen som vet om man skal ta de hele pp eller bare frem til el? WildYam har jeg også tenkt å ta, men ikke før om ca. 2 uker. Skal bare ta de i 1 uke etter el, for de er visst ikke så bra å ta hvis man i tilfelle er gravid.

Pfeew: Håper salvie og grapefruktjuice-kombinasjonen har virket., da kanskje den virker på meg og. Trøtt er jo et bra symptom. Da jeg var gravid i 2004 ble jeg kjempetrøtt allerede 1 uke etter el. Trodde nesten at det var noe alvorlig galt med meg, fordi jeg visste jo ikke at jeg var gravid. (ps. har ikke barn altså. det endte i abort:-( )

Amia: Når har du IKM?

Ps. Kjempe koselig å "snakke" med dere. Tror mannen min er ganske lei av å høre på at jeg snakker om gravide-ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alimi, jeg har hørt om mange som har kombinert salviete og juice og har blitt gravide..om det har funket for meg vil tiden vise.. Men, jeg fikk ikke mer slim..hadde faktisk ikke slim..som jeg vet om i hvert fall...

 

Akupunktur har jeg troa på, og det har er jo også fagfolkene positive til!

Bidronningkapsler har jeg også lyst til å teste neste pp..

 

Joda..trøttheten kaaan jo være et tegn...men, er nok bare fordi jeg får for lite søvn... Men, stusser over at jeg har våknet av meg selv de to siste nettene..har våknet tidlig om morgenen (4 tiden).. Jeg pleier ikke å gjøre det.. Legger meg jo så sent at jeg pleier alltid å sove helt til klokka skremmer meg når den ringer..

 

Jeg synes også det er heeeelt supert å snakke med dere!!! Kan ikke snakke slik som dette med noen andre!!

 

Amia: Nå har 6 søte små valper kommet til verden hos oppdretteren!!!! Jeg har ikke hørt noe enda..men de kom i ettermiddag med keisersnitt...så det har nok vært litt stress i heimen...så jeg hører nok noe når ting har roet seg... Fikk vite det fordi hun har skrevet en kort beskjed om det på hjemmesiden deres =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere, det er utrolig deilig å kunne komme inn her å "tømme" tankene litt... Snakker ikke akkuratt med alle om dette :o) Godt at dere er her:)

 

Pfeew: Åååå.....nommiiin..så fantastisk med søte små valper! Kjenner at jeg blir super gira selv, er jo så gøy!! Kan nok tenke meg at det har vært litt kaotisk i heimen der da ja...hihi:) Sikkert en sliten valpemamma!

Er det venteliste på valpene eller? Hvor i Norge befinner oppdretteren seg?

 

Alimi: Jeg har hørt at akkupunktur hjelper mot sterke mensen smerter...men jeg har litt angst for nåler overalt:) Sprøyter er greit...men nåler? Skeptisk.. Men det kan jo være et forsøk verdt da...det er utrolig slitsomt med de smertene..blir jo helt sengeliggende:(

 

Trøtt ja.. det har jeg også vært idet siste.. Kan jo være et symptom det pfeew:) For min del har det nok vært pms...litt lite søvn...OG grått og trist høstvær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew: Tror det er et tegn, jeg.. At du våknet midt på natten betyr vel at du sover litt mer urolig enn vanlig. Det har jeg hørt at noen gjør hvis de er gravide. Håper at det er grapefrukt og salvi som har gjort susen i tilfelle:-)

 

Hvis dere velger å prøve akupunktur, kan jeg anbefale hun jeg går til. Si ifra hvis dere ønsker nummeret hennes. Hun har kontor i akersgaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Takk og lov for denne siden og "snakkingen" med dere, er så glad det. Tror også at det er med på å opprettholde et bra ekteskap, mannen min hadde blitt sprø om jeg ikke hadde hatt dere.

 

Amia: Svart på meld;) Off ja møkkamensen og ingen mann til å trøste, skjønner at du er fortvilet. Dårlig kombinasjon. Heldigvis bare halvannen dag til han er tilbake. Om det er noe trøst, diskutere vi om fjernkontrollen nå, den har du iallefall for deg selv;)

 

Amili: gravide tabletten, inneholder masse vitaminer og folat, tenkte det kunne være greit med vitaminer i tillegg til forlaten. Men har akkurat begynt.. Akupunktur, er masse gode råd om det. Er det ikke vondt? Må si meg enig med det der med nåler i kroppen, skummelt!!!??

 

Peefw: Spennede med valp, skal dere kjøpe nå??

 

Jeg synes uke går vanvittig sakte, men snart er tiden inne for..... Er blitt en sikkelig testoman, vurderte å be mannen gjømme testene i sted, men tør ikke det. Da tror jeg at jeg kommer til å gå løs på han hvis jeg vil ha de før avtalt tid... Tror det best at jeg har de:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia: Ja, er venteliste...tror vi er nr.3 på lista... Oppdretteren er i Danmark. Her i Norge er det ingen valpekull før på nyåret en gang... Tror nok trøttheten min også er for lite søvn, pms og høstvær.. Men, føler meg litt dum som gjesper meg gjennom arbeidsdagen...

 

Alimi: Jeg håper du har rett..men klarer ikke håpe så mye siden jeg vet at skuffelsen blir utrolig stor når/hvis mensen kommer..

 

Er det en klinikk du har gått til da? Jeg vurderer Familieklinikken på Majorstua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo: Ja, hvis oppdretteren sier at vi kan kjøpe fra dem, så blir det valp om 8 uker =D Og forhåpentligvis er jeg nesten ferdig med 1.tri på samme tid..hehehehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du satse på, synes jeg:) Hvilken hund er det dere skal kjøpe?? Har lyst på hund vi også, men vil vente litt.. Har være barnevakt for hunden til et vennepar noen ganger og de har ofte hatt han med til oss, på turer, synes det ser så hærlig å ha en "trofast" venn:), så er de jo så søt..... (stort sett alle da...)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en dansk-svensk gårdshund. Utrolig skjønn!! Det er helt herlig å ha hund! Jeg har vokst opp med hund. De er trofaste og en utrolig god venn! Er man lei seg kommer hunden logrende bort og du må bare smile fordi de er så skjønne! Hunder er utrolig gode på kroppspråk også.. Husker den hunden jeg vokste opp med.. Hvis jeg var lei meg la hun seg inntil meg og jeg kunne ligge inntil henne å gråte.. *klump i halsen, jeg savner henne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...