Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei 09-baby :)

 

Prøvingen er over for denne gang..venter bare på ikm nå ;) Sambo har reist bort, så nå får vi ikke gjort mer med saken. Men, rakk jo el ;)

 

Har el-testen din ikke blitt negativ?

 

Du får bare vente og se og krysse fingrene for at det klaffet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pfee:

 

Jeg har jo snart brukt penger tilsvarende nasjonalbudsjettet til Angola på EL-tester fordi jeg ikke klarer å se et klart positivt eller negativt resultat denne måneden! Men tenkte å ta en ny test i kveld bare for å se om teststreken begynner å bli litt svakere nå..

 

Bra at det klaffet med EL før samboeren din reiste da! Krysser fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Har du kjøpt tester på nett eller?

 

Får håpe du har hatt el da, uten å ha fått det med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Godt å se at Oslo-gjengen bare vokser!

 

Jeg er nå på seriøøøøs symptom jakt...er nå kun 4 hele dager igjen til ikm... Prøver så godt jeg kan å styre tankene unna når de sniker seg innpå, men det er ikke lett gitt :-)

Helt ærlig kjenner jeg ikke så mye anderledes egentlig, bortsett fra mer utflod enn normalt (sorry details...) Ikke vondt noen steder, må tisse litt oftere....men har drukket endel kaffe i det siste, så det er nok derfor..

 

Arrrghh....kan ikke mandag bare komme NÅ!!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 3 dager igjen til ikm.....:)

MEN...idag har jeg endel mens liknende murringer på gang, og føler liksom at tr kommer hele tiden... Sånn pleier det også å være før tr, så jeg tror nok ikke det gikk denne gangen gitt...

Men skal den jæ**a tr komme, så kan den like gjerne komme NÅ!! Jeg er klar for en ny pp uansett....gir ikke opp SÅ lett..hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert det blir noen 4 pp enda da.. Håpet er der helt til tanta kommer!! Det er fortsatt 3 dager til ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte på å ønsker med abonement på el og graviditets tester i gave, dersom det hadde være noe sånt:) Eller en en liten spire, mann min har jo forsøkt å gi meg den gaven i de foregående ukene, så håper den sitter. Vurderte å ta en test i dag tidlig, siden det var bursdagen min... Utålmodig, ja!!!!!!!!111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN DA!!! =D

 

Jeg har hatt en veldig bra dag! Ikveld har jeg prøvd å vaske i leiligheten og rydde...ikke gjort så grundig arbeid som jeg burde... :-P Men, er ganske bra..må sveipe over gulvene før jeg legger meg.. :)

 

I morgen er det en kort dag på jobb, så er det heeeelg =D

 

Hehe, en drøy uke til ikm for deg..så må nok være litt mer tålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

 

Gratulerer så masse med dagen, Hurra Hurra :D

Ja, det er sant det....skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd, men er litt pessimist....godt dere kommer med litt motivasjon til meg da:)

Skal ihvertfall ikke teste igjen før mandag... ble plutselig helt besatt istad, og måtte teste!! Hihi....blir litt smågal når det nærmer seg ikm...:)

 

Helg ja, det skal bli deilig.. Skjer det noe gøy da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk:)

Viktig å holde motivasjonen opp, skal hjelpe deg vi... (kommer nok vår tur ikke lenge etter)

Ikke så mye som skjer her, skal feire litt med familie, prøver å styre unna fest med alkohol da, så blir ingen venninne greier tihi....

Enn du da, planer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi....sendte deg nettopp en mail :)

 

Ikke store planer her.. Sambo reiser på kurs med jobben fra søndag til fredag, så jeg skal være hjemme alene neste uke....og vente på tr alene:) Hehe...

Holder meg unna alkohol jeg også nå som ingenting er helt sikkert..

Better safe than sorry :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjenstår bare badegulvet :) Alltid deilig med nyvasket leilighet!! I morgen skal jeg skifte sengetøy også! Det blir deilig :)

 

Mannen er ikke tilbake. Han kommer ikke hjem før på søndag :( Savner han..... De har foreløpig ikke fått noe på jakta... Har bare jaktet en dag.. I dag var det for mye tåke..

 

I morgen får jeg besøk av venninner på kvelden. Ingen alkohol...just in case... ;) Så vi skal bare sitte å skravle! Ellers aner jeg ikke hva jeg skal finne på for noe i helgen...hmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå...så deilig med nyvasket leilighet!! :)

Det var jeg så heldig å kom hjem til idag....snill sambo...kun badet som var overlatt til meg:)

Når får du sambo hjem igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det deilig å komme hjem til etter en lang dag:)

 

Skjønner at det føles lenge til...alt virker lenge når man savner noen. Du får trøste deg med at innen da er du enda litt nærmere ikm...hihi :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...