Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart jeg vil ha noen å trille med, gå på kafé med og dele samme erfaringer med :) Ellers kan det bli ensomt å gå hjemme med lille baby...

 

Lykke til videre jenter, så snakkes vi! Nå skal jeg legge bort pc'n og kose meg med sambo..så er det natta og i morgen er det jobb igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt på samme måte jeg også. Ingen av venninnene jeg har her i Oslo tenker bebis enda, så jeg ser for meg at det kan bli litt ensomt til tider her også.

Er egentlig fra Fredrikstad, men flyttet hit pga. jobb og fordi bestisen bodde her :D Så jeg har jo henne her, men hun null planer om barn har jo jobb på dagtid så det hjelper lite akkurat da:D. Så det er koselig å bli kjent med noen her som kanskje går hjemme samtidig som og som "trenger" noen å trille med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, her var det liv!

Takk for velkomsten :-)

Det ser ut som vi er flere i samme båten her... Ingen av mine veninner som er på bebisplanlggingen enda :´( Er liksom den eneste som har prestert å bli såpass etablert med kjærestemannen.

Er så glad for at jeg "treffer" likesinnede her på BIM, det er ingen andre som gidder å snakke om EL, DPO eller IKM. De lurer bare på om det har rabla for meg.. hehehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Her har det vært liv i kveld :o) Jeg har vært på kino med sambo, og klarte faktisk å tenke på noe annet for en gangs skyld!!

Tror jeg henger meg på "trillegjengen" deres hvis jeg får lov....har heller ikke venninner i Oslo som er på bebis - stadiet..

wowo: Hurra!! Det må da klaffe for deg denne gangen, så bra med pos el test idag!! Nå blir det spennende å se fremover!!

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Oslo. Også ikke langt fra Røa. Ellers prøver vi på nr. 2 og det har vi gjort i 26. pp. Er nå over i vår 27. pp!

Har ei jente på straks 3 år fra før.. Er 37 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Jeg vil også ha noen trillevenninner!! Jeg er 22 år, forlovet/samboer med verdens herligste på 28. Han ønsker først barnet før han er 30, og jeg føler meg klar selv, så vi har bestemt oss for å prøve å "lage".

 

Selv bor jeg/vi på Sofienberg. Har ingen venner som tenker i baby-baner, så de hadde vært urolig hyggelig å bli kjent med noen som er der jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

dette var en koselig tråd, tror jeg slenger meg med her:) Jeg er 31 år og bor i nærheten av Røa. Kommer opprinnelig fra Nordland, men har bodd i oslo i 6 år nå. Har funnet meg en Oslo-gutt, og nå prøver vi på vår første! En kjempespennende tid dette, selv om all ventinga til tider kan være frustrerende. Håper jeg også kan være med på trilleturer om ca 9 måneder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere jenter =)

 

Jeg smiler fra øre til øre, for nå er el her for fullt!! Fikk soleklar positiv test i går kveld da jeg skulle legge meg, og kjente stikkinger. I dag tidlig hadde jeg også superpositiv test og har hatt stikkinger i hele dag. Har så el-ubehag også at jeg nesten ikke klarer å slippe en fis.... :-P

 

Håper bare testen er negativ i morgen...for da har egget sluppet..og vi kan ikke ha sex mer..for sambo reiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra da Pfeew!! Da er det bare å satse på full klaff denne gangen :D

 

Så når el-testen er negativ igjen, betyr det at egget har sluppet da?? Har vært så forvirra av disse testene... Jeg testet nemlig pos forrige mandag morgen og kveld, hadde sex da, og tirsdag morgen testet jeg neg... Da kan det kanskje ha "truffet" da?!

En smule forvirra... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå håper jeg det blir en spire i magen! Blir så misunnelig på alle det klaffer for! Ønsker dette sååååå inderlig at jeg snart går av skaftet!!

 

Har litt forhåpninger nå også, siden jeg kjenner stikkinger på venstre side.. Jeg har bare kjent stikkinger på høyre side helt siden jeg slutta på pilla.. Så kanskje venstre side er mer fruktbar.. ;-)

 

Når el-testen er negativ igjen så har egget sluppet :-) Dere har nok truffet el ganske bra da ja ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg og bor i Oslo.. Kjenner egentlig ingen som skal ha/vil ha barn nå bortsett fra meg :o) Veldig hyggelig med noen like.. Jeg er forresten 22. bor på Nordstrand.. Men vi har bare nylig funnet ut at vi skal prøve å få barn.. Er i "startfasen" så får jo bare se hvordan det går fremover..(forresten ikke så kjent her inne enda heller) Ha en flott dag videre:o) PS: Noen som forresten har noen gode tips og råd? spent som bare det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da snudde skepsisen litt...hehe... Har ikke helt hatt troen på denne pp, men da er det vel en sjanse :D

Jeg har hatt massevis av stikkinger i magen i en uke, fra mandag til igår... Idag har det roet seg igjen! Så nå skal jeg anstrenge meg MAX for å ikke innbille meg symptomer denne uka... Satser på ikm 15, om en uke. Når har du ikm pfeew?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser ut til at vi blir en stor Oslo gjeng, hyggelig det:)

LiFa1: Spis folat, slapp av/ikke stress og ha sex, finner nok 1000 andre råd, men tror disse er de viktigste.... Enig jenter??

Pfeew: Grattis med testen, nå er det bare å vente.

Amia har sendt en meldig.

Jeg testet også veldig positivt i dag.. Men er så utrulig kvalm, håper ikke omgangssyken kommer... Har også hadde de verst mens smerter i dag, trodde ikke jeg skulle komme meg gjennom arbeidsdagen. Ligger nå på sofaen med dyna på meg..snufs...

Kanskje vi skal lage en IKM med datoer for oss Oslo jenter:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, wowo....det var en god idè :o) Ser ut til at vi blir en stor Oslo gjeng - det er gøy!!

Nå er sambo klar med middag...heldig jeg!:) God bedring så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at man er mange om det :o) Godt å vite det er fler enn meg som vil ha.. I min nærmeste omgangskrets vil de ikke eller så har de og klarer seg med det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester i morgen tidlig.. Har ikke så mange tester igjen... Og samma om jeg tester i kveld eller venter til i morra...skal hekke ikveld uansett, og så reiser han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplekake!!!!

Dæven døtte jeg driver med redebygging for tiden... lærer meg oppskrifter på hverdagsmat, festmat og KAKER!!!!! blir bedre og bedre på disse kakebakingsgreiene...

snabla artig måte å tenke på andre ting enn IKM... Blir snable tjukk også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...