Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Hvor i Oslo bor du? Hvor gamle er dere?

 

Hadde vært festlig om noen av oss blir gravide omtrent samtidig og havner i samme barselgruppe...kanskje uten at vi vet det også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det gjør jeg også.. :-) Jeg er forøvrig 26 år..

 

Har dere barn fra før av eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, prøver på nr. 1. Hadde SA for noen måneder siden og er veldig klar for spire nå! Vi får holde kontakten her inne i tilfelle det skulle klaffe på likt:) Er det første for dere og? Lykke til med prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du opprinnelig fra Oslo eller? Trist å høre at dere hadde en SA.. Klaffer nok snart igjen skal du se! Og du vet jo nå at du kan bli gravid og at kjemien dere i mellom stemmer ;-)

 

Det er vårt første barn også. Utrolig spennende tid dette :-) Jeg tror jeg har el nå, så sengekos er et viktig tidsfordriv for tiden ;-)

 

Hvor lenge har dere prøvd totalt? Regnet med tiden før SA også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opprinnelig fra Stavanger, men har bodd her i snart ni år i forbindelse med studier og jobb. Startet og prøve i februar, og jeg synes egentlig hele greia er kjempestress fordi jeg er så utålmodig.. Men nå har jeg uansett fått et bevis på at jeg kan bli gravid, og det er jo veldig bra:)

Testet positivt på EL-test i dag jeg også (rett etter at vi hadde hatt sex :):) så nå er det tydeligvis eggløsninger på gang på Torshov! hehe

 

Da har vi to spennende uker foran oss..

 

Tvi, tvi til dere!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hvilke studier og jobb?

 

Ja, hele prøvetiden er stress..så vi får håpe det ikke tar for lang tid.. Jeg slutta på pilla i april, og er utålmodig etter kun fem måneder.. Har hatt regelmessige sykluser, bortsett fra denne som tydeligvis er forskjøvet med en uke.. Men, har hørt om mange som har blitt gravide fort etter slike opplevelser :-)

 

Jeg skal el-teste imorgen og håper den har blitt positiv da.. Det kjennes nemlig ut på kroppen som om el er rett rundt hjørnet..

 

Lykke til med ventingen fram mot ikm da :-) Hold meg oppdatert ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er statsviter, og jobber ikke akkurat overraskende i staten, nærmere bestemt UiO. Og du da, studier eller jobb?

Får håpe EL-testen blir positiv snart da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Bjørndal i Søndre Nordstrand og er 33 år.

Kommer nok ikke i barsel gruppe med noen av dere da jeg flytter til Vestvollen om under en måned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klar for 09-baby*:

Spennende da :-)

Jeg har studert på HiO, og nå jobber jeg i barnehage. Blir ikke mindre babysyk av det... Småbarna der er jo verdens herligste!! Jeg elsker å jobbe i barnehage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :)

Jeg er 27 år, er førstegangsprøver i 3 pp, og bor på Frogner i Oslo:)

Har ikm i uke 38 og er usannsynlig spent...som alle andre!!! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du snart har en liten spire i magen da Amia :-) Ventingen fra el til ikm er uutholdelig... Selv har jeg snart el tror jeg..forsinket med en uke..så tror det blir ikm uke 39 på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Bor i Oslo (grønland) jeg å, 29 år og ingen barn fra før. Er i 3 aktive pp (slutte med mini pillen mai). Syklusen gikk fra 26 til 29 dager sist runde, så nå venter jeg på el (skulle kommet i dag)!! Noen som har opplevd at streken blir gradvis sterkere? I dag tidlig var den svak, men nå i kveld neste like sterk som teststreken!!? Er i IKM uke 38, men begynner å nærme meg uke 39......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei wowo!

 

Jeg har el-testet over en uke nå, og da har streken vært svak hele tiden...men i formiddag var streken nesten like sterk som teststreken!! Så jeg håååper at jeg får en ordentlig STERK strek i morgen :-)

 

Jeg tror jeg havner i uke 39... Man har jo positiv el-test noen dager før el er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg krysser fingre og tær og det som er..hehe:) Har ikke helt troen denne pp, men alt kan skje... Er jo ultra sensitiv for alle symptomer allerede nå, men prøver å dempe meg selv litt :)

Har du vanligvis stabil syklus, og tester du el, Pfeew?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia:

 

Kjenner til symptomjakten ja..hehe.. Sist pp var jeg sååå sikker på at jeg var gravid, men den gang ei..... Så heretter lar jeg meg ikke lure før en test viser det motsatte!! ;-)

 

Jeg har hatt stabile sykluser på 26-28 dager helt siden jeg slutta på pilla i april... Men, denne syklusen blir laang... Eggløsningen er én uke forsinket. Og denne syklusen tester jeg... Men, det er bare for å sjekke når el er i forhold til smertene jeg har rundt el... :-) Greit å bli kjent med kroppen sin når man er prøver :-)

 

Hva med deg Amia?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pfeew 5 pp

Ja kan se ut som vi er litt i samme situsjon. Fortvilende at det er endringe i syklus og at kroppen ikke kan være samarbeidsvillig, i disse "prøvetider":) Men men, jeg teste jo pos.en dag forrige torsdag, 6 dager etter tr, har ikke regnet fra den, men har kjør safe siden. I følge beregninger i fra forrige syklus skulle ek kommet i dag, så håper på en klar strek i morgen tidlig.

 

Amia: Hei hei, har akkurat sendt melding til deg:) Ja håper på å den kommer, blir litt sprø av å vente. Ser du bor på frogner, jobber der opp, og har hatt kontordøren åpen mye, så kanskje el-støvet har truffet meg da:) Håper på i morgen tidlig.... Hvordan er det med deg da? Nyter fridagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo, du fikk jo en ganske sterk strek i dag da, så i morgen skal du at den er sterkere enn teststreken ;-) Håper på det samme her!!

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew: Ja, jeg har vært regelmessig med 25 dager syklus de siste 4 mnd, etter at jeg sluttet på pilla... Men forrige syklus gjorde den et hopp til 28 dager... Så denne pp har jeg testet, og testet pos på el mandag 1/9. Regner med ikm 15/9 ELLER 18/9, alt ettersom hva sylusen har bestemt seg for denne mnd... Jeg har også el smerter, så kan egentlig regne utifra det...men har testet de 2 siste mnd fordet :o) Helt enig med deg, veldig greit å bli kjent med kroppen sin når man først er igang med dette "styret"... :)

 

Wowo: Nå må den jo være rett rundt hjørnet!! Spesielt hvis du jobber her på Frogner, da kan el-støvet umulig ha tatt feil på veien (er jo ikke SÅ stort område) :o)

Jeg nyter fridagene for alt det er verdt..avspasering er ikke verst må jeg si!! Fin helg så langt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia:

 

Jeg tror vi får litt syklustull nå fordi virkningene av pilla er ute av kroppen.. Det er min teori! Kjenner et par stykker som opplevde det samme, og de ble gravide da ;-) Krysser fingre, hår og tær for at det samme skjer oss ;-)

 

Det sies jo at de som har gått på pilla ofte bruker 2-3 måneder lenger på prøvingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfeew;

Det stemmer nok bra det... Har gått på pilla ganske mange år nå, så det er vel ikke SÅ rart at syklusen tuller litt:) Men skulle ønske tålmodigheten min kunne samkjøres med syklusen..hehe :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...