Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil også ha NÅ!!! :) Vil så gjerne ha gravid følelsen jeg også! Synes alle rundt meg er gravide nå!! Blæ.. Har gått tur rundt Sognsvann idag, og der var det store mager overalt gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk når vi sitter der med den lille kulen vår og stryker oss over magen...

 

Ja, ALLE er gravide! I venninnegjengen min også..der er alle gravide eller har nylig fått... Jeg vil også!!

 

Sambo og jeg var på Majorstua på lørdag, på bilfrie dager... Da vi tuslet nedover Bogstadvn kom vi forbi en bokhandel som hadde stand på gata.. Der lå en bok og lyste mot meg "Svangerskap og unnfangelse" tror jeg den het.. På bildet var det en stor mage! Sambo merket at jeg tittet ekstra på den boken og bare smilte til meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hatt en fin dag jenter?? Jeg har tilbringt dagen med noen søte små nieser. Å nå når jeg kom hjem var EL testen klart positiv:) Så nå får vi bare håper at det klaffer og spiren sitter:) Kjenner jeg også begynner å bli klar for å være gravid. Har vært sikkelig kvalm og har hatt vondt i hode i ettermiddag, håper bare ikke det er omgangsyken som kommer. Skal ha sex i kveld også, det skal jeg klare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg bor også på Torshow i Oslo. Er 28 år og prøver på nr.1. Har IKM i uke 38. Koselig å se at det er noen her fra samme området.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wowo: Grattis med pos el-test ;)

 

Velkommen hit Maren i myra og Alimi! Så moro at det er så mange fra Torshov her! Hadde vært utrolig koselig om vi blir gravide omtrent samtidig og kan følge hverandre :)

 

Vika er koselig sted! Deilig med så kort vei til sentrum og Aker Brygge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei (",)

 

Bor i Oslo jeg også, på Oppsal. Er 28 år og ingen barn fra før.

Er nå i 4 pp og EL om ca en uke :) Krysser alt jeg har for at den sitter denne mnd :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Oppsal er bra sted! Jeg har sagt til sambo at jeg vil bo der hvis vi skal ha barn! Vi må nemlig flytte hvis jeg blir gravid, for leiligheten vi har nå er for liten...

 

Krysser fingrene for deg jeg også!! :) Virker som det er så mange koselig jenter her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo: Jeg har ikke el-testet ikveld.. Men, ganske sikker på at den er her.. Skal teste på nytt imorgen tidlig.. Også skal jeg selvfølgelig forføre sambo ikveld ;)

 

Akkurat nå er jeg bare kvalm.. Har spist et sjokoladekakestykke fra Deli De Luca... Ble litt for mye av det gode... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde egentlig el lørdag 30. august, men regner med Ikm i uke 38 (15/9) Jeg pleier å ha 38 dagers syklus. Tok pergo denne måneden, så det er litt spennende, men merker ingenting, så har ikke så store forhåpninger. >Har prøvd lenge. ca 1 år. Hva med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Oppsal på det høyeste :D

Har bare bodd her siden mars selv men stortrives, og det er fullt av barnefamilier og koselige steder å gå trilletur :D

Vi har så vidt begynt å se etter en litt større leilighet rundt omkring her nå, så alt er klart til vi får bebisen vi håper kan komme i juni 09 :D

 

 

 

Krysser fingrene for deg alle her også :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja dersom den var sterk i dag tidlig så er den nok her nå!!

Jeg måtte bare, og som jeg trodde kom det en veldig sterk strek, jippi. Ble litt usikker da den ikke kom, har ligget likt med Amia fra forrige gang (da vi begge var over ikm med noen dager). Jeg hadde jo en positiv forrige torsdag (kun en dag) også, 6 dager etter TR. Da var jeg veldig forvirret, undre fortsatt litt på hva det var... Men nå er testen så klar, og det er jeg glad for, det sammen med mannen for nå har vi stått på siden forrige torsdag(ville jo være sikker), og han mener at snart er det tomt:) tihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid man merker noe før man er mange uker på vei Alimi! Håpet er der helt til mensen kommer ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Stakkars kjærstene våre! De får vel litt prestasjonsangst til tider, når vi krever så mye av dem rundt el.. :-P Du får be han holde ut noen få dager til! Hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alimi:

3 pp (sluttet på minipille i mai, prøvd aktivt siden juli), så er ikke lenge. Ett år begynner å bli en god stund... Hvordan har det vært med pergo, mye bivirkninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så vil jeg si at jeg hadde el når streken bare var nesten like sterk som den andre. Den ble aldri like sterk. Vet at jeg hadde el fordi jeg skjekket med blodprøve. Tror nesten dere må kose dere litt med mennene deres ikveld jeg. Ellers så vet jeg at det er mye tull med de el-testene, særlig QR sine. En gang fikk jeg en ganske sterk strek rett etter mensen også. Hadde ikke el da, så det var bare tull:-) Mange kjenner litt mensmurringer rundt el. Hvis dere har det, kan dere være ganske sikre på dere har el i dag eller morgen. Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset Alimi :)

 

Jeg kjenner litt stikkinger i venstresiden ikveld... Det er ømt bare jeg presser litt på nedre del av magen, så her foregår det ting ;)

 

Skal stelle meg litt nå og så forføre sambo etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk for infoen, kan bli litt forvirret av disse testene ja... Men som du sikkert kan lese ut fra tidligere meldinger, har jeg kjørt det sikreste av alt, sengekos hver dag... Så får man bare vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg får noen å trille med når den tid kommer :) Jeg er egentlig ikke fra Oslo, bare havnet her pga studier og møtte kjærsten her..som heller ikke er herfra.. Så jeg kjenner ikke så mange her.. Og de jeg kjenner er absolutt ikke på det stadiet at de tenker på baby engang.. Så blir et ensomt svangerskap, bortsett fra de jeg kan skrive med her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal nok få noen å trille med (om du vil da?!?). Jeg er heller ikke herfra, mannen min er. Kjenner noen som er gravide, men de bor et stykke utenfor byen, så er klar for trille-venninner:) Dessuten er jeg allerde veldig glad for denne siden, er godt å ha noen å "chatte" med som er i samme situasjon, og som forstår en litt:) Vi får passe på at ikke svangerskapet blir ensomt, tenke hvor sakte vi da kommer til å synes "timene" går.........

Du får kose deg i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...