Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei pfeew.

Hobbyer og idrett. Tja er lat på treningssiden, har seilt ganska langt, 10000 natutiske mil, kom hjem i fjord så er liksom ikke kommet så godt i gang etter det. Men er aktiv på vinteren, kjøpte meg nytt snowboard utstyr på sen vinteren, får vel ikke brukt det til vinteren, litt synd det!!!!!

Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hvor seilet dere da?? Med hvem da??

 

Stått mye snowboard? Jeg fikser ikke snowboard..haha..helt talentløs.. Men, sambo og jeg skal kjøpe oss nytt slalomutstyr iløpet av høsten (hvis jeg ikke blir gravid nå), og dra på skiturer i vinter :) Jeg har ikke stått på slalom siden jeg var 15 kansje..hehe..så det kan bli festlig.. Kommer til å se ut som en plogende apekatt nedover bakken..

 

Jeg har en stillesittende hobby.. Liker håndarbeid..nesten som ei gammal kjerring..hehe.. Liker å brodere, strikke og drive med scrapbooking.. Men, prøver også å trene regelmessig slik at jeg holder meg litt i form.. Trener spinning på treningssenteret, og så har jeg lyst til å begynne med yoga..i hvert fall prøve å se om jeg liker det.. Har lyst til å drive med yoga for gravide når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at høsten er på vei nå... Og jeg fryser lettere på tærne... Har lest et sted her inne på BIM at en akupunktør anbefalte "klienten" sin å være varm på føttene, for da har livmora det godt :) Så nå har jeg funnet fra ullsokker og raggsokker :) Enkelte netter sover jeg til og med med varme sokker på føttene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt deg en melding:)

Faktisk hatt snowboard i snart 14år, men ikke så aktiv da. Stod mye i starten, og har stått litt de siste årene. Stod slalom før jeg å, hadde sikkeret vært et syn, om jeg skulle prøvd meg igjen:):):) Har vurdert å begynne å trene, om ikke spira sitter denne mnd. Vil ikke melde meg inn, dersom jeg blir dårlig de tre første mnd, så venter en uke til. Men hvis ikke skal jeg i gang.....

Håndarbeid, skulle gjerne kunnet mer, men er ganske håpløs der...;) Misunner dere som kan det. Er ikke så verst på opp-pussing og slikt, hmm har nok litt mer mann i meg i forhold til hobbyer:) Men er ellers veldig jentete, det er vel kanskje aktivitet min på denne siden et bevis p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Hatt en fin helg?! Har sendt deg en mld wowo...

 

Ang. hobbyer så er det ikke så mange, men jeg trener på SATS da.. Skal innrømme at jeg har vært litt slapp i det siste, men skal igang denne uken nå, da jeg tror TR er rett rundt hjørnet desverre...

 

Høst ja....brr....Sitter hjemme alene, sambo har nettopp reist på en ukes kurs...baker brownies kake, tent stearinlys og pakket meg inn i teppet...og surrer rundt på bim :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wowo: Kjekt å være litt handy da :) Skulle ønske jeg var flinkere til sånne ting!

 

Hei Amia! Jeg har hatt en veldig fin helg! Shoppet, trent og slappet av i sofaen. Nå venter jeg på deilig mat som min kjære skal ta med til oss når han kommer hjem :)

 

Å, hørtes ut som du har det riktig så koselig hjemme alene i kveld :) Jeg vil også ha kake! *slurp* Nå fikk jeg lyst på sjokoladekake fra Deli De Luca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så deilig å bli vartet opp litt da pfeew:) Var vel deilig å få han hjem igjen også tenker jeg :) Sambo skal være borte til fredag...og jeg gleder meg allerede til å se han igjen!

 

Ja....tihi..jeg har rigget meg godt til her i sofa`n jeg:) Rykende varm brownies var ikke værst nei....Synes du skal løpe ut på Deli kjøpe "søndagskosdessertkake" :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia: svart jeg;)

 

Ha ha, har gått med ullsokker i noen dager jeg å, og fyrer i peisen. Mannen min er noe fortvilet da han mener det er varmt nok og jeg legger inn på, er så koselig, men nå er det slukket:( Ha ha nå tittet han på pc og sa "skal jeg fyre litt for deg"??

Jeg skal ha venninne kveld, med popcorn og godis:), det skal bli kjekt..

 

Over til noe helt annet, som bør skrives godt nedenfor det om mat. Har dere sjekket tappen noen gang?? Jeg har gjort det litt til og fra. Men i dag var den veldig "lett å finne", stor, litt flat, litt myk og jeg kjenner en sprekk.... (sorry, må bare spørre). Ut i fra de pernille sidene skal jeg da ha el eller tr?? Er jo midt i mellom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amia, ikke frist meg sånn med kake!!! ;) Nå er min kjære på vei hjem og skal innom å hente thaimat og vårruller!!! Supersulten nå, så det skal bli utrolig godt!!

 

Wowo:

Hehe..sambo nektet meg å sove med sokker på i natt..hehe.. Kunne ikke si at jeg gjorde det fordi jeg vil at livmora skal ha det godt.. Og jeg frøs ikke sååå mye.. ;)

 

Nei, jeg har ikke sjekket tappen så ofte.. Har gjort det noen ganger, men blir ikke klok av det.. Man må visst gjøre det regelmessig for å kjenne til forandringene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.....godt var det, men nå orker jeg jo ikke middag da....! :)

 

Dette med sokker og varme føtter var nytt for meg... Og vi som har så "gulvkald" leilighet...(1 etg) Da må jeg passe på det fremover...frem med ullsokkene da ja :o)

 

Tappen har jeg aldri sjekket faktisk... Men har lest her inne (tror jeg da....) at om den er lukket så er det bra?! Tror også man må gjøre det regelmessig for å merke forandringer fra og til...

 

Hmmm....thai mat hørtes godt ut.. Fikk lyst på en tur på YaYa`s jeg nå :o) Jeg er litt matvrak på søndager...hihi:) Kosedag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, brownies vs middag....and the winner is: brownies :-P

 

Jeg sitter her og sulter....sambo har ikke kommet enda.... Men, er nok her når som helst...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med god middag:) Hva gjør du mens gutta ser på fotball da?

 

Jeg koser meg fortsatt i sofa`n, og har heldigvis en kosesyk hund idag som har tullet seg opp i fanget mitt :o) Herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja..jeg skravler litt, surfer på bim, strikker.. :-) Ikke så fotballinteressert, så gidder ikke se på tv..

 

Å, åssen hund har du?? Vi skal kjøpe oss hund i løpet av høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...samme som meg det da:)

 

Vi har en Jack Russell Terrier, hun er 3 år, og verdens vakreste :o) Mye hund i liten kropp er det også....hun har mye energi, men jeg koser meg max med henne. Hun gir så mye glede :o)

Sambo har lyst på en stor hun også... men det får bli når vi får større leilighet, og etter barn..hehe:)

Hva slags hund vil dere ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, de er fine!! Vi skal ha en som ser nesten ut som en jack ;) Vi skal ha en dansk-svensk gårdshund. Nyyydeliiige!!

 

Og når vi får hus, skal vi kjøpe en irsk setter til sambo :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, de er jo kjempesøte! Jeg tar ofte feil av Jack`er og dansk-svensk gårdshunder... Ikke store forskjellen der! Irsk setter har alltid vært min lille "drøm"... Men tror det er lurt å drive med jakt når man skal ha fuglehund (det gjør vel din sambo?), slik at de får stimulert det innstinktet :) Min sambo vil ha en Ridgeback eller svart labrador... Men, JA....da skal vi ha mer plass:)

Funnet valp enda eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er råsøte!! Og har blitt anbefalt de, fordi de vil passe til vår livssituasjon/bosituasjon... Ville ikke ha en liten miniatyrhund.. Må ha en som tåler tur i skog og mark..

 

Sambo jakter ja.

 

Svart labrador er jo kjempesøte! Ridgeback har jeg ikke så mye kjennskap til..

 

Har funnet oppdretter, og termin er på onsdag! Så vi venter i spenning på å høre fra oppdretter :) Håååper det blir valp til oss!!

 

Kanskje vi blir både trillevenner og hundevenner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå......så fantastisk :o) GLED deg masse......hååååper du får en liten valp da!! Det er en fantastisk tid....de er sååå søte små!

Jeg ville heller ikke ha en miniatyr hund.... Men str på en Jack er idèel i byen, med masse personlighet og energi, tåler lange turer...og drar med meg ut på ordentlig tur hver dag, ikke minst :)

Ridgeback er "Afrikansk løvehund" og utolig vakkre! (se Canis.no)

Så kos med valp før jul også da.... Jeg fikk min i midten av Desember. Det eneste som var ulempen var at det var kaldt å løpe ut og inn å trene på å bli stueren..hehe :o)

 

Hehe....har ofte lurt på hvordan jeg skal klare koordinering med barnevogn og hun som virrer fra side til side :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja kan bli kaldt og litt ekkelt å løpe ut nå som mørket kommer... Håper ikke valpen får store behov for å gå ut ofte på natta... Litt mørkredd er jeg...og vi har ikke noe gress i bakgården... Får håpe valpen klarer å gjøre fra seg på asfalt også ;)

 

Du får kjøpe sånn vogn med 3 hjul, lettere å trille :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei girls!

Da kunne jeg ikke motstå fristelsen å teste lenger, og den var seff negativ idag...blæ!! Kjenner murringene (siden igår egentlig..) så TR er nok godt på vei allerede ja!

Jeg skal trøste meg med resten av brownies kaka idag, og forebrede meg på en ny pp :o) Krysser fingrene for dere neste uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amia, det var trist å høre.. Meeen...håpet er jo der helt til tr kommer da...så jeg håper du tar feil og er gravid likevel og at testen bare ikke slår ut enda.. ;)

 

Selv har jeg hatt vondt i halebeinet helt siden i formiddag.... Hmmm.... Var jo på spinning i går etter lang tids fravær, men har liksom aldri fått vondt i halebeinet av spinning før....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var litt kjipt denne gangen...men jeg hadde jo mine tvil i denne pp og da:) Nå venter jeg bare på TR (gruer meg litt for jeg har så voldsomme mensen smerter..og sambo er borte til fredag..buhuu...)

 

Hmmm..rart med det halebeinet da pfeew...kanskje kanskje et symptom?! Tihii :) Nå er det vel bare 1 uke til ikm for deg ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...