Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Huff..ja... Synd det er så mange håpefulle det ikke klaffer for..

 

Halebeinet er sikkert pga spinningen i går... Men, man håper jo alltids at ting og tang er symptomer... :-)

 

Én uke til ikm nå ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Nattalia: hei, når er din ikm?

Amia: trist med testen da, men som pfeew sa ingenting er sikkert før tr.

Pfeew: rart med det halebeinet? Funnet ut noe mer??

 

Her har det vært en alt for stressend dag på jobben... Sikkelig mandag. Jeg har ikke så mye symp. var litt kvalm i dag(men tror det var en altfor sen lunsj som var årsaken) Er litt "full" i magen, kjennes det ut som, men tror ikke det er noe symp.

Fikk "gaven" min i posten i dag, så måtte selvfølgelig svi av en test, og selvfølgelig negativ. Stresser ikke så med det, da det kanskje er en stund til ikm, på grunn av syklus tullet....

 

Hvordan har deres dag hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere, jeg har en gutt fra før på fem! jeg har i utgangspunktet ikm 29. sept. er helt desperat her fordi jeg ikke finner EL på tester, skulle jo hatt det i dag og pleier å få sååå sterkt utslag. de er heelt hvite.. i morgen er siste gang jeg får hatt sex før om en uke igjen, typen skal på tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke mer... Er ikke såå vondt, bare støl på en måte eller noe... Trøtt og sliten etter jobb i dag.. Skal samle krefter til å lage middag nå snart..

 

Er også for tidlig å teste.. Har jo ikke ikm før mandag..

 

Hos oss har det vært veldig rolig og stille på jobb! Veldig deilig! Få barn i dag.. Men, alle doene er nesten tette og vi aner ikke hvorfor!! Og noen ganger begynner det plutselig å boble i dem... Scary!! :-S

 

Ikveld skal jeg ligge rett ut på sofaen. Se på 71 grader nord! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei wowo:)

Velkommen nattalia:)

 

Dagen har vært helt grei...ikke så altfor mye å gjøre, startet litt sent idag pga "krise" jobbing i helgen, så det var deilig med halv dag!

Er i skikkelig sofa modus, litt små furten i humøret..hehe... Så kanskje like greit sambo er borte å slipper dårlig humør :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattalie: kipt når el-løsningen ikke kommer, men ha sex, da svømmerene kan overleve i flere dag.... Du har allerde hvert igjennom dette en gang før, gikk det fort da?

 

Pfeew: hmmm ja rart det der... Testingen ja, er nå offisiet medl. av foreningen for testomaner:) Tett do, ikke moro det nei!!!! Kanskje noen små som har begynt å putte noe oppi, er jo ganske gøy det:)(for de små)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt desp. trodde alt skulle klaffe på 1. pp, siden det gjorde det sist. men nei. nå har jeg ny partner, også har jeg hatt mye problemer med vanncyster som kommer og går. vet ikke om dette har noe å si. men var lissom helt overbevist om at det skulle gå like fort denne gange. testet fjørten ganger siste måned, kunne ikke trooo den var negativ.. og denne måneden får jeg ikke El en gang! christ.. har drukket grapfruktjuice og tatt noen slurker hostesaft, men spyr nesten, så ikke noe jeg har tenkt å forsette med. ønsket meg sånn et sommerbarn, men det går i dass om det ikke klaffer neste måned. også har jeg jo blitt litt eldre... puh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Jeg har IKM idag og testet negativt med morgenurin:-(

Har ingen symptomer på at TR kommer heller. Pleier å få symptomer ca 5 dager før. Håper ikke syklusene mine har begynt å tulle igjen hvertfall. Hvordan går det med dere.

 

nattalia: Jeg har også hatt vanncyster, men har PCOS. Har hørt at bare vanncyster ikke har noe å si hvis du vil bli gravid, men hvis du har PCO er det litt vanskeligere. Jeg har prøvd ganske mye lenger enn deg da. Men ble også gravid for 4 år siden uten at det engang var planlagt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alimi! Som jeg sier til alle andre..håpet er der helt til tanta kommer.. ;)

 

Nå er vi ferdig med middag..og jeg har så voksesmerter i låra... Æsj..skikkelig pms symptom det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir smågal, er jeg helt sikker på...... Nå har jeg små vondt i magen (over hoftene og rett under navelen) og er kvalm, spiste jo middag for ikke så lenge siden..... Tror ikke dette bare er "ønske" sympt., begynner å bli lei alt...Hvordan skal denne uke gå???? Nei, synes jeg er sytete, men er liksom her jeg føler jeg kan ta det ut. Beklager jenter!!!! Snakket nettopp med mamma, orker ikke si noe til henne, er jo alltid et sånn "er det noe nytt??" spørsmål som kommer... Han kjære mannen min får høre dette, men er stort sett bare søt og snill, stakkars mann...

Voksesmerter i lårene, pms symp.. Har jeg ikke hørt før, rart hvordan kroppene reagere når det er ting som skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også blir mer og mer gal og utålmodig nå kjenner jeg!! Vil bare at ikm skal komme, uansett utfall...ønsker selvfølgelig at jeg er gravid... :-P

 

Bare å ta det ut her!! Det er det som er meninga ;) Jeg gjør det samme!! Har ingen andre å ta det ut på... Hvis jeg begynner å snakke om baby til venninna mi som er gravid begynner hun bare å fortelle om alt det fine hun har handlet til sin baby i magen.. Snufs... Hun er så heldig!!

 

Mamma er også sånn: "Er det noe nytt da??"... HVER gang!! Har ikke sagt vi prøver, men skjønner hun hinter til det ja...for jeg tror hun vet at noe er på gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk pfeew, godt med litt støtte og høre at man ikke er alene, hjalp det!! Å de mødrene, ja ja skjønner de vel litt, vi har heller ikke sagt noe, men er liksom det som skal skje nå....

Venninner og svigerinner som er gravide ja, har 4 (ikke mindre) som skal ha alle på våparten.. Gleder meg over dem, og skulle så gjerne ønsker jeg var i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man prøver føles det som om hele verden rundt blir det, men ikke en selv...

 

Sambo var så snill og kjøpte boller til oss nå.. Men, jeg ble sint!!! fordi de ikke hadde sjokoladeboller som JEG ville ha...hahaha...HORMONTROLL!!! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..det spørs det.. Var nesten så skuffet at jeg kunne gråte en tåre.. Hehe.. Men, tok meg raskt i det og tenkte "Herregud, skjerp deg.." Og bollene smakte godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at bestevenninna mi fikk det til på første forsøk! Det verste er at jeg håpte at det ikke skulle klaffe for dem enda, siden vi har prøvd så mye lenger.. Jeg har så utrolig lyst til å bli gravid nå at jeg blir helt gal!

Hvordan går det med deg da? Symptomer? Jeg testet plutselig positiv på EL-test igjen idag etter å ha hatt litt brennende smerter i underlivet. Mannen min er selvfølgelig på døgnvakt nå- typisk det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI!!! Kanskje el testen viser at du er gravid!!! Har hørt om noen som har fått pos utslag på el testen flere dager før ikm, og de har vært gravide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er jeg så trøtt som en dupp.... Må legge meg... I morgen skal jeg til tannlegen..må si at jeg kaaaaanskje er gravid da..sånn at hun bruker riktig type bedøvelse... :-P

 

Pinlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg fikk TR idag. Typisk! Nå får jeg bare håpe at det klaffer neste gang. Neste IKM blir ca 14. oktober, uke 42. Lykke til med dere andre.

Amia: Hvordan har det gått med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...