Gå til innhold

Hvem bor i Oslo?


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

Samme her maren i myra. Jeg baker mye og lager god mat. Da kan jeg tenke på noe annet om kvelden, men det er ikke lett. Har noen perioder som jeg tenker mye på el og IKM og sånn, og andre perioder hvor jeg nesten ikke tenker på det. Har jo prøvd i ca 1 år, så begynner å bli vant til det også. Hørtes godt ut med eplekake. Jeg lagde banankake istad. Den ble god. Mannen min sin favoritt. Jeg må jo egentlig prøve å passe på vekta jeg da, men men:-)

Hvordan går det med dere andre?

Har du fått kost deg litt med mannen din pfeew?

Idag har jeg vært kjempe oppblåst i magen. Pleier å bli det et par dager før TR, men TR er ikke før på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kosa meg med kjærsten fredag, lørdag og søndag! I dag blir siste gang før han drar.... Så håper jeg at vi får fulltreffer nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg egget har sluppet, testen ble negativ i dag tidlig ;-) Skal teste igjen i kveld, bare for å dobbeltsjekke.. :-P

 

Sambo har reist, så nå har vi gjort det vi kan denne måneden.... Å, jeg vil sååå gjerne at det skal klaffe nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra pfeew :) Nå er det bare den "laaaange" ventetiden til ikm...

Bedre å vite at man har gjort det man kunne denne mnd, enn å vite at man gikk glipp av el... Flaks at det kom før han skulle reise da:)

Jeg teller ned dagene til ikm på mandag...og skal tvinge meg selv til å ikke teste før mandag og...hihi...lettere sagt enn gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå skal jeg bare vente den tiden som føles uendelig!!! Og så kommer sikkert dumme tante rød, og da blir man enda mer irritert....

 

Blir spennende se for deg da =)

 

Jeg skal teste om 10 dager.. Har to billigtester, så why not..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellå :-)

Så bra at du iallefall ikke gikk glipp av EL Pheew! Ventetiden er rett og slett ræva. Trodd aldri to uker skulle vare så lenge.

 

Jeg er gretten i dag og boobsa mine er såre. Det var sånn sist også... Om trøttheten kommer og tar meg etter helgen, så er jeg ganske sikker altså :-)

 

Den som lever får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er utrolig happy for at el kom akkurat i tide!! =D Nå kan jeg bare lene meg tilbake og slappe av... Er "drittlei" sex nå også, etter fire dager hard jobbing...hehehe... Så det er bra at sambo er borte nå ;-P

 

Får håpe det er en liten spire og lurer i magen din Maren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Da var testen min også negativ igjen (streken en svakere nå:) og må si som deg pfeew, det skal bli litt godt og slippe sengekosen i noen dager, off høres ikke bra ut, men det er veldig sant:) Jeg håper bare det klaffer...

I kveld har jeg hatt noen venninner på besøk, som lurt på om jeg var sikker på at jeg ikke var gravid!!!!! Kvalm i går og hadde i tillegg klart å kjøpe tyttebærsytetøy til boller, og så det ikke før jeg hadde tatt en stor bit. Jeg svart som "sant" er :nei er nok ikke det, men tenkte inne meg, la den sitte la den sitte..... Ha ha:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari86:

IKM: ikke kommende menstruasjon, den dagen du normalt ville fått mensen, som du håper ikke skal komme fordi du prøver å bli gravid

 

Har laget en liste for oss i Oslo, der uke 37,38 og 39 er satt inn og dersom noen har ikm senere må dere bare fylle på ukene... Jeg planlegger, med sterke tanker og håpe, å forsvinne fra den i uke 38/39:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowo, så kult at dette skjer samtidig for oss da :) Nå har vi en spennende tid foran oss!! Ikveld bare koser jeg meg på soafen med tv, strikkepinner og greys =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det bare vent å se:), har sendt gubben ut i kveld og koser meg hjemme.. Deilig å kunne senke skulderne, la el testene være og bare slappe av, får ikke gjort noe mer nå...

Var streken på testen din helt borte? Her var det fotsatt veldig synlig, men litt svakere en teststreken, og da er det over, slik jeg har skjønt!! Bestiller fra billigtester.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig deilig å slippe testing og sex nå :)

 

Streken var ikke helt borte.. Det blir den aldri.. Men, den var absolutt svakere!! :) Var ikke tvil! Jeg også bestiller derfra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Oslo!

ser at denne tråden har gått litt bort ifra introduksjoner, men introduserer meg allikevel, jeg :)

Er 29 år og bor på Grünerløkka.

Ikm 18. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha:)

Hvordan er det meg deg pfeew, nyter tiden alene??

Jeg lurte på en ting. Når jeg kom fra jobb i dag, var jeg så hoven i beina? Har ikke vært det før, opp over ankelen og hadde ikke hatt trange sokker.... Når jeg skriver nå, ler jeg, for jeg knytter dette(som alt annet) til "prøve"perioden.... Men kan det være en sammenheng?? (og jeg som sier jeg ikke kommer til å teste tidlig, lurer på hvem jeg prøver å lure, tihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når har du ikm igjen?

 

Jeg nyter tiden alene.. Ligger baare på sofaen ;-)

 

Jeg også hadde et "anfall" av symptomjakt i ettermiddag.... Sovnet på sofaen etter jobb, og da jeg våknet var jeg sååå kvalm atte.... :-P

 

Aner ikke om hovne føtter er et tegn.... Kanskje du bare har gått mye i dag med vonde sko... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja si det.

Syklus beregning mellom 17-21, ifht. 14 dager etter neg.el-teste 24........ Satser på 17:) Altså pos. test rundt da:)

Vet ikke med de føttene, samme sko og alt, nei får bare ikke tenke på det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha har ikke tekt på at det kun er en uke til 17, ups... Tror nok mest mot helgen. Forrig gang gikk jeg 4 dager over, etter beregning fra stabil syklus over flere mnd. Når var det du hadde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tida flyr vettu ;)

 

Jeg hadde el for to dager siden... Så bare regner med at ikm er om ca.14 dager... Men, vet ikke siden denne syklues har klikka helt... El var jo en drøy uke forsinket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:)

 

Hvordan går det med prøvingen? Tror kanskje vi har hatt EL ca. på likt. Jeg skulle egentlig ha EL for halvannen uke siden, men har har EL-tester der strekene har vært omtrent like sterke i over en uke, så er faktisk ikke helt sikker på når jeg egentlig hadde EL. Men nå går jeg uansett rundt og kjenner etter om det kan være noen symptomer..som vanlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...