A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. juni 2008 #151 Skrevet 15. juni 2008 Oj, her var det mye å lese gitt! Har hatt en strålende helg. Var i sommerhuset til foreldrene mine og feiret gebursdagen min. Vi var 25 stk. med stort og smått og hadde det super-koselig. Været var litt kjipt men vi koste oss fordet. Fortsatt ingen mens og fortsatt neg. test her. Føler på meg at mensen kommer i morgen, så da er det vel bare å satse for full nesten periode Bortsett fra at mannen min er bortreist 2 uker i neste periode, så blir nok perioden etter det igjen... GRRRRRR... Ang. insiminering av seg selv. Kan ikke skjønne at det skal være ulovlig. Så lenge man har fått koppen, er det jo helt frivillig. Om man P**ER (soory, jeg bare måtte...:-)) eller sprøyter det inn selv, er vel det samme? Klem
Gjest Tina-Mari Skrevet 15. juni 2008 #152 Skrevet 15. juni 2008 Ja endelig litt å lese her igjen:) Jeg tror ikke insemineingen er ulovlig, bare ha det skrevet fra han, helst med underskrift at han ikke kan komme senere og kreve noe eller kontakt med barnet. For sikkerhetskyld mener jeg. Drømmejenta 24: jeg TROR jeg har eggløsning, jeg tester jo ikke. Men jeg har endel utflod eller slim da... Jeg har hatt en kjedelig, nørrete helg... Masse sex...så mye at jeg er sår... Er ikke vant med sex annenhver dag og hver dag... Å det er liksom ikke det samme som ellers... Nå tenker vi begge bebi bebi!! Mannen min drev sånn: gutt, jente, gutt, jente når vi holdt på her en kveld... Litt dirstraherende, men morro da! Er så rart å se han så opptatt av dette.. Trodde det var mest meg jeg... Nå skal vi spise!
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2008 #153 Skrevet 15. juni 2008 A1973: Gratulere så mye med overstått bursdag da:) håper du hadde en flott feiring:) Tina-Mari: håper du blir frisk snart...jeg gikk selv me forkjølelse i over tre mnd,det var tungt det:( ellers så kjenner jeg at jeg blir forbanna på at gud har skapt oss slik han har gjort!! (sorry,må bare få det ut) at vi KUN kan bli gravid to ganger i mnd!!! dårlig gjort altså... jeg vurderer som sagt ovenfor og bruke en slik ferilitetsmonitor... men vil gjerne ha noen erfaringer først...sikkert ingen av dere her inne som har hatt behov for det siden dere har en mann,og slipper å planlegge så mye:) hehe
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 15. juni 2008 #154 Skrevet 15. juni 2008 Tina-Mari, Jeg glemte å si at jeg håper du blir frisk snart! Godt du fortsatt klarer å hekke! :-D Og drømmejenta: Jo, jeg er enig med deg, det er utrolig urettferdig at vi bare kan bli gravid to dager i måneden. Mennene derimot kan spre rundt seg hele måneden og til de blir 100 (nesten)...:-D Har ingen erfaring med feritilitetsmonitor... sorry... Klem
Gjest Tina-Mari Skrevet 15. juni 2008 #155 Skrevet 15. juni 2008 Hei jenter! Takk for at dere ønsker meg god bedring! Drikker te med honning og nyplukket sitron. (ugg) Ok...mulig jeg er dum...men kan vi bli gravid 2 ganger i måneden? Er det ikke kun ved eggløsning da? Drømmejenta24: Det er nok ikke lett for noen av oss å bli gravide. Når du finner eggløsningen din så er det "bare" å inseminere. Jeg hekker til høna rakner her! Nei det er dumt at vi er laget slik.... Ens ulempe, en annens fordel... Jeg håper så indelig at jeg greier å bli gravid i denne perioden. Det er mer mas enn jeg trodde. Vi har sex bare for at vi vil ha bebi...føler liksom at det er en ting vi må...selv om vi kanskje ikke er helt i humør, så "må" vi liksom... Vet at jeg ikke burde klage enda ettersom det er mange som prøver mye lengre enn oss. Men jeg er redd at sånn som vi holder på kan ødelegge et normalt-godt sexliv. Jeg er i tankeboksen i dag, på mange flere plan.. Er det sundt å prøve å bli gravid på den måten vi holder på: masse sex, rompa i været, teste etter el, vente på tr.. Er det sundt å være her inne? Lese disse innleggene.. Spørre spørsmål å få svar fra andre i vår "tanke tilstand".. Chatte.. Nei jeg tror ikke dette er sundt. Men jeg vet også at jeg ikke greier å legge inn dette som det siste inlegget, slå av pc´n og aldrig logge inn igjen. Spørsmål: Er tanker stress? Kan en tanke gjøre kroppen stresset? Om man bare sitter og tenker på en ting, en tanke - bebi, kan det defineres som stress? For det sies at om man tenker for mye på å bli gravid, så blir man ikke det. Men om man er rolig, man lever livet normalt, an går på jobb, spiser mat, tar vitaminer, er her på nett, tenker på bebi.. Hvordan kan det være stress!? Ja hvis man stresser innvendig, hisser seg opp, blir forbanna når man tester, legger all tro på "oppskrifter", og blir kjempe skuffet når TR kommer.. Det mener jeg er stress. Føler ikke at jeg selv stresser (enda), men ja jeg tenker masse på bebi/å bli gravid. Føler meg roig, men tenker mye på å bli gravid. Hmmm.. Noen ideer jenter? Hvis jeg får TR denne måneden så kjøper jeg fertilitetsmeter eller hva det heter.. Hvor kjøper man det billig på nett? Jeg har bestillt babywatcher! Kanskje litt tidlig siden jeg ikke er gravid enda,men da har jeg den til jeg blir det Nei dette bebi-styret...føler at jeg blir litt lei meg nå.. Det vil jeg ikke være! Kan ikke være godt for en liten spire i det den skal feste seg. Derfor smiler jeg i dette sekund! Fest deg lille venn!!!!!!!!!!!! Her er det hjerterom og husrom! Bare kom!! Sukk... Er jeg dum jenter? Skriver jeg mye vås? Jeg bare rabbler ned alle tankene mine jeg..
Carasnella Skrevet 15. juni 2008 #156 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er i 1 pp. Har et barn på halvannet fra før.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 15. juni 2008 #157 Skrevet 15. juni 2008 Tina-Mari: jeg mente bare 2 dager i mnd man kan bli gravid...sorry... jeg lurer også på akkurat de samme tingene som deg... føler meg også veldig rolig og ikke stresset,men jeg tenker MYE på alt mulig jeg tror kanskje det kan påvirke kroppen vår...men er ikke sikker. tror vi er ganske like vi to,mange av dine tanker er lik mine.. kunne vært meg som hadde skrevet dine innlegg:) ferilitetsmonitorer: du får kjøpt billige inne på billige-tester.no skal selv kjøpe en som man spytter på...den kan man bruke opptil 2 år faktisk...og koster bare 199kr:) verdt å prøve i allefall... nå må jeg legge meg,skal bare lufte puddingen min (voven min) først:) hehe.. sov godt jenter,og kos dere masse i natt...hehe:)
Gjest Tina-Mari Skrevet 15. juni 2008 #158 Skrevet 15. juni 2008 Drømmejenta24: Så hygglig at vi deler mange tanker...et betyr at jeg ikke er sprø, eller holder på å bli det.. Skal sjekke litt på siden til de testene.. Skal lufte voffen min jeg også nå.. Sov godt!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juni 2008 #159 Skrevet 16. juni 2008 GOOOOOD MOOOOORGEN! Ingen mens, har ikke giddet å teste meg i dag, regner med at mensen kommer en eller annen gang snart. Jeg har også mange rare tanker. Det er ikke mer enn 3 uker siden jeg sluttet på pillen og vi BEGYNTE å tenke på å få ny baby (hoppet av i svingen og sikker periode, trodde vi...:-)). Jeg har følt jeg har vært klar fra 1. dag jeg ikke tok pillen mens mannen min har ikke vært 100% klar (ville vente noen uker... typisk menn...:-)). I går ymtet han frempå at han nå var veldig klar for å gå inn for å prøve, så nå er vi igang SKIKKELIG. Det skremmer meg å tenke på at jeg har vært sånn på tuppa allerede før vi bestemte oss for å prøve... Og jeg tror kanskje det har skremt mannen min også. Har ikke tenkt på annet enn baby, eggløsning osv... de siste ukene. Og ja, jeg tror mye av grunnen er at jeg har sittet mye her inne og andre steder på nettet. Hvis man kunne blitt gravid ved å lese seg til det, hadde jeg vært gravid allerede! :-D Jeg må prøve å bevare roen jeg også, men det er så vanskelig når man vet at det kun er de to DAGENE (ikke GANGENE Tina-Mari ;-)) i måneden man kan bli gravid. I tillegg føler jeg at alderen min ikke er på min side lenger. Er livredd for at vi nå, når vi endelig har betemt oss for å få en til, ikke skal bli gravid. det er jo typisk, hørt om mange "sånne". Usikkerheten mht. at jeg var syk hele forrige svangerskap er også noe jeg tenker mye på. Som selvstendig næringsdrivende er det ikke så lett å legge ned driften i to år. På den andre siden, så er jeg jo klar for dette. Om det blir ett år med sykdom og ett år med sv.skaps perm. eller bare ett år med sv. skaps perm er vel egentlig revnende likegyldig, driften må stoppes uansett...:-/ Er glad jeg ihvertfall får både sykepenger og sv. skaps penger. Jeg skal til legen på torsdag, så da får jeg litt mer klarhet i hvordan vi skal legge opp "løpet". Regner med jeg blir sykemeldt fra 1. dag for å skåne bekkenet mest mulig iom. at jeg allerede er så dårlig. P-pille slutten gjorde at bekkendet mitt brøt helt sammen og jeg tenker også mye på hvordan det vil bli ved et nytt svangerskap. Smertene har, innemellom, vært uutholdelige allerede. Vil jeg bli bedre igjen eller vil det bli et HEL*** både i svangerskapet og etterpå? Vil jeg i det hele tatt kunne jobbe etterpå? Er livredd for å bli "invalidisert"... Hvordan vil det egentlig bli å få en ny baby i huset? Vi er jo vant til å være oss tre og har fått mye frihet fordi eldstemann er blitt så stor. Vi reiser mye (har vært på reise opptil flere ganger i måneden de siste årene) og jeg vet jeg ikke kan fortsette "flyingen" med en ny baby. På den andre siden, vi reiste mye med eldstemann også. Han hadde sin første flytur da han var 2 måneder! Livet trenger da ikke å stoppe opp fordi man får en baby? Jeg vet jeg ikke kan reise så mye, men jeg vet også at en sv.skaps perm. for meg kan gjøre at vi kan flytte til utlandet igjen. Vi har bodd i England i ett år, sønnen gikk på engelsk skole og snakker derfor flytende engelsk, mannen min jobbet der og jeg pendlet hver uke. Slitsomt, men gøy! Neste gang vi flytter blir det kanskje med ny baby og jeg kan være der hele tiden? Kanskje vi flytter til et varmere land? Hadde vært deilig... (Tina-Mari, kanskje vi kan trille sammen????? :-D) Oj, dette ble langt og kanskje litt personlig... Ha en stråååålende dag, med eller uten hekking! :-D Klem
påtjukken Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #160 Skrevet 16. juni 2008 ja her var mye å lese:) men koselig det:) tror gaktisk alle har sånne tanker når det er babyplanlegging på gang.. eg tenker jo ikkje på noe annet jo.. hehe.. håper det er noen i magen min no så prøver å feste seg:) men tviler da men lov å håpe:) har og mange bekymringer innen dette å få en unge i hus igjen, men eg føler eg er klar så da skal me nok klare det og:) og eg tenker mye på om en klarer å bli like glad i nr 2.. vet mange lurer på det, og at folk sier at det gjør en, at hjerta på en måte bare blir større og større, så får håpe det stemmer da.. og så håper eg at vanessa ikkje blir sjalu siden ho har ALT oppmerksomheten aleina no, og så plutselig me ho dele den med en baby.. men men.. går seg vel til:) gleder meg til å begynne å kjøpe babyklær, ny vogn osv.. treng ikkje så mye nytt siden me har det meste, men ny vogn skal eg iallefall ha, og eg vet presis hva vogn eg skal kjøpe:) blir spennede fremover iallefall..
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juni 2008 #161 Skrevet 16. juni 2008 Så koselig å lese innleggene deres! Måtte lese dem for mannen min:) Wræælllll.....trille i sammen...*gråter* Så søtt assa... Snufs! Jeg er garantert IKKE gravid i denne perioden. Jeg fikk så helvetes smerter i magen natt til i går, og de var der i natt også. Ble helt uttafor i går.. Gråt med en gang vi kom i senga.. Vi hadde bestemt oss for å ha en "hvile natt", så jeg veit ikke... Det jeg greide å stuttre frem i snørr og tårer var at jeg ikke lenger er klar for et barn, men at jeg lengter etter et barn. Følelsene mine var bare helt i berg og dalbane i går! Jeg gråt meg selv i søvne, og mannen min prøvde å trøste meg som best han kunne... De magesmertene er der enda... Skjønner ikke noe. Men går ut i fra at det er bakteriefloraen her nede som fester seg i kroppen min... Jeg har vært syk 2 ganger siden vi flyttet hit i Feb. Sistgang lå jeg rett ut i en uke...spiste ikke, dusja ikke...bare lå der. Magesmertene minner om kraftige mens smerter, så tror TR kommer hvert øyeblikk. TR var for kort denne syklusen, og kom tilbake i 2 dager - 2 dager etter den gikk.. Noen som skjønnte det? Jeg som har hatt helt klokkeklar sykus også... 2 dager med spotting så full mens, og så 26 dagertil neste spotting - mens.. Nå blir alt ødelgt pga mitt imunforsvar. HVA skal jeg gjøre med dette da? De magesmetene er helt drepen! Måtte gå hjem fra jobben i dag... Kunne jeg lest meg til å bli gravid, så hadde jeg hatt mange unger alt!
påtjukken Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #162 Skrevet 16. juni 2008 det kan jo gå ut over TR når du er syk da, men pleier å komme seg etterpå igjen.. det har iallefall skjedd med meg fler ganger når eg har vært skikkelig syk.. håper det kommer seg snart da.. en kan jo ikkje bli helt klar for barn uansett da, men det kommer jo når du er gravid, og når babyen komme.. når me hadde fått vanessa, og skulle reise hjem fra sykehuset kom det en helt merkelig følelse hos både meg og min kjære.. var så spessielt å skulle ta den ungen hjem å gjøre dette helt sjøl.. da kom liksom den følelsen, jøss ho er virkelig kun vår.. var kjempe spessielt, men alle eg kjenner har visst hatt den følelsen når dei tar med seg førstemann hjem. hadde nok hatt veldig mange unger eg og viss eg kunne lest meg til det.. hehe..
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juni 2008 #163 Skrevet 16. juni 2008 Ok, har nok skrevet litt feil jeg... Jeg er ikke BARE klar, men jeg lengter etter en bebi. Har hengt litt på chatten, og noen tror jeg har kraftig eggløsning, andre tror urinveisinfeksjon... Noen andre ideer jenter?
påtjukken Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #164 Skrevet 16. juni 2008 da forstår eg den setningen litt bedre ja.. eg og føler det sånn, har gjort det lenge no.. håper du blir fort gravid da.. sorry, ingen ideer her iallefall...
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juni 2008 #165 Skrevet 16. juni 2008 Ikke jeg heller... Satser på at et dusin egg detter ned i disse dager og at et klaffer! Eller 2 Det er sååååå lenge til IKM...2 juli... Hvordan få tiden til å fortere? Gå i dvale kanskje?
påtjukken Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #166 Skrevet 16. juni 2008 vet ikkje eg.. lurer på det samme.. dagene går jo sååå seint.. blir jo sprø av dette her, og det blir jo sikkert ikkje lettere fremover.. eg hadde el lørdag eller søndag.. ikm 30 juni... hadde eg bare kunna gått i dvale til det så hadde eg sikkert gjort det.. ja får håpe på ett dusin egg så er iallefall sjangsen stor, men da kan det jo og komme flere unger da,... hehe..
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juni 2008 #167 Skrevet 16. juni 2008 Tina-Mari, hvis det hadde vært UVI tror jeg du også hadde hatt feber. Når jeg har UVI får jeg først vondt når jeg tisser, så får jeg sinnsykt vondt i magen og feber. Kan jo også være noe du har spist, blindtarmen eller rett og slett luft som har satt seg fast. Er du blitt bedre forresten. Hvis ikke tror jeg kanskje jeg ville tatt en tur til legen.... Klem
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juni 2008 #168 Skrevet 16. juni 2008 susi_vanessa. Ja, den følelsen da vi kunne ta med oss baby'en hjem var ganske snål, litt sånn skrekkblandet fryd. Fordi det er så lenge siden jeg hadde baby sist, blir det nesten som å begynne på nytt igjen for oss. Rart, men jeg gleder meg. Klem
påtjukken Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #169 Skrevet 16. juni 2008 A1973: ja var veldig spessiell følelse ja.. hehe.. lurer på om den kommer neste gang og.. er jo ikkje så lenge siden me gjor det da, men blir litt løye å ha en baby i hus igjen.. lurer på kordan vanessa reagerer på det.. ho elsker jo babyer, men om ho blir sjalu og sånn.. men det går seg no til..
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juni 2008 #170 Skrevet 16. juni 2008 Tror ikke det er UVI for jeg har tatt tempen, ikke feber. Ikke svir det når jeg tisser, ikke må jeg mer på do enn vanlig heller. Jeg satser på luft eller smerter i forbindelse med EL. Har tatt en paracet, det hjalp jo litt. Sitter her med skriveblokka mi å skriver ned bebiting jeg vil ha! Jeg hadde smilt rundt om ikke øra var i veien!! Jeg har jo ikke hatt med en bebi hjem før, men skjønner hva dere mener...Et lite levende vesen, skjørt, avhengig av deg... Du har hatt den i magen så det er ikke en overaskelse at du skal ha den med hjem....men det kommer jo litt plutselig alikevel.
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 16. juni 2008 #171 Skrevet 16. juni 2008 heisann jenter:) vært litt borte i dag jeg... var så koselig å sitte å lese alle innleggene dere har skrevet:) hvis jeg hadde fått et ønske jeg kunne få oppfylt,så hadde det vært at vi alle skulle blitt gravid ilag:) det hadde vært så koseli... Tina-Mari: får så vondt i meg for at du er i så dårlig form... du har ikke prøvd å spise et par idoform,hvis du plages med magen? har jo vært i syden et par ganger,og det hjelper jo begge veier... hvis løs mage så binder den det,og motsatt...hehe,litt vel personlig da... men har hjulpet meg flere ganger... ellers så har jeg en liten oppdatering til dere: har bestemt meg for å ikke bruke donoren likevel...har prøvd siden torsdagen å få tak i han over mail,men ingen svar (tenke hvis jeg hadde fått EL i helgen,og ikke kunne dratt ned til han for jeg ikke får tak i han??) fikk svar i dag om at han har vært bortreist i helgen....but still!!! uansett så føler jeg at det tryggeste og det beste for både meg og mitt fremtidige barn er å dra til danmark på klinikk:) så skal ta blodprøver og de nødvendige prøvene i morgen eller onsdag,så er det bare en samtale med Nordica...så må jeg bare vente på EL og reise ned og bli insemiert på den riktige måten... håper eg kommer til å lykkes på første forsøk,og at EL kommer neste mnd:) føler egentlig at jeg burde være inne på donordebatten,men jeg liker meg så godt her inne,og håper dere vil "beholde" meg som deres venn? dessuten så er donordebatten så kjedelig,er ingen aktivitet der.. prøvde å skrive tre forskjellige innlegg,men ikke fått svar på noen:( nok om meg og mitt...hehe:) god bedring til Tina-Mari:) håper du blir fort frisk,og fort gravid:) masse lykke til til dere alle,jeg heier på dere:) ps: jeg tenker også på den dagen jeg skal ut fra sykehuset å dra hjem med det lille nurket mitt:) "then all my dreams come true" :) hehe,langt innlegg her ja:) enjoy folks:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. juni 2008 #172 Skrevet 16. juni 2008 Må bare si en ting til... Det er rart når du tar de med deg hjem fra sykehuset, men jeg skal love deg det er rart når de er like høy som deg og de bruker større sko!!! Når jeg ser på den "lille gutten min", som egentlig snart er en mann, synes jeg det er utrolig rart å tenke på at han har vært inni magen min en gang. At bare mat og drikke har gjort at han er blitt så stor! Merkelig... Drømmejenta: Du får definitivt bli, ihvertfall om det er opp til meg!!! Du skal jo bli gravid du også! Egentlig er jeg litt lettet over at du ikke skal gjøre det slik du hadde tenkt. Det virker tryggere på gjøre det på en klinikk! regner med vi får følge med deg videre! Tina-Mari: Godt å høre at Parasett hjelper. Som drømmejenta sa, Idoform hjelper, også mot luftplager (haha, bare vend dere til slikt snakk, på klinikken dreier det meste seg om "når var du på DO" eller "har du turd å gå på do?"! :-)). Jeg glemte forresten å si at jeg ble lagt inn på sykehus med noe de trodde var blindtarmbetennelse, jeg tror det var eggløsning! Dette var da jeg var 18 år. Nå skal jeg hoppe til køys, fortsatt uten mensen... Nattaklem
Gjest Tina-Mari Skrevet 16. juni 2008 #173 Skrevet 16. juni 2008 Jeg har vært på do jenter, helt fin i pompern...hihi.. Har så lyst på bebi i dag... Skal mate hunden min, gå tur med den, og så skal jeg ha sex med mannen min og lage en liten bebi!! Når har du IKM A1973? Så bra du dropper han donoren Drømejenta24! Kusina min og kona hennes greide det på 2. forsøk. 1.gangen var det rett etter EL men de prøvde likevel. Det var en flott opplvelse sa de:)
♥ Drømmejenta ♥ Skrevet 16. juni 2008 #174 Skrevet 16. juni 2008 så bra at det står bedre til med deg Tina-Mari:) jeg er ganske lettet selv over det valget jeg tok i går:) føler at dette er det rette for meg:) nå gjenstår det bare at det klaffer med eggløsning og reising til danmark:) vurderer å få scannet meg for å sjekke eggløsningen,det vil spare meg for mye stress og testing:) A1973: tusen takk for at dere vil følge meg videre:) setter stor pris på det:) høres sikkert rart ut,men jeg føler at jeg er blitt glad i dere på en måte:) kjempekoselig å snakke med dere og dele alt:) natta jenter:) Tina-Mari: lykke til med kosen i natt:)hehe
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 17. juni 2008 #175 Skrevet 17. juni 2008 Hallo igjen dere! Tina-Mari: For å være helt ærlig, så vet jeg ikke helt når jeg har IKM. Før jeg begynte på pillene hadde jeg 3 ukers-sykluser (ja, det var utrolig irriterende med mensen hver tredje uke...:-)). Begynte på pillen rett etter fødselen og har gått på den til nå. Av en eller annen grunn tror jeg at jeg fortsatt har 3-ukers syklus, men foreløpig ser ikke det ut til å stemme. På fredag er det 4 uker siden forrige mens. Denne perioden prøvde vi ikke, vi bare hoppet av i svingen og satset på sikre perioder, så sjansene for at jeg skal være grvid er minimale. På den andre siden har jeg hatt så sinnsykt vondt i bekkenet de siste ukene, at jeg nesten har lurt på om jeg er gravid. Skal til legen på torsdag, om ikke annet enn for å snakke om hvordan vi skal legge opp løpet videre. Regner med at jeg blir sykemeldt (ev. går rett over i sv. skaps perm.) fra første dag av svangerskapet. Jeg har hørt at dem som sliter med bekkenet ofte blir sykemeldt med en gang, for å skåne bekkendet mest mulig. Har ohså hørt at det er mulig å søke nav om å gå på svangerskaps-penger istedetfor sykepenger. Vi får se hva legen sier. Jeg regner med at han il henvise meg til KK, det har han sagt at han ville gjøre hvis jeg ville bli gravid. Jeg er glad jeg har en lege som tar meg alvårlig. Da jeg var gravid sist hadde jeg en idiot av en lege. Da jeg gikk ned 7 kilo pga. kvalme gjorde han ingenting. Da jeg ble innlagt i 33. uke for å stoppe fødselen og kom tilbake igjen til ham med beskjed fra sykehuset om at livmorhalsen var helt flatet ut og at jeg kunne føde når som helst sa han: "Ta det helt med ro, du er førstegangsfødende, så du går nok over tiden!" Idiot.... Jeg fødte 3 uker før termin og jordmoren var sikker på at det var fordi jeg var så tynn/hadde fått så lite næring for morkaken var så liten. Da jeg krøp inn på kontoret hans, etter fødselen, fikk jeg beskjed om at det var umulig å ha bekkenløsning etter fødselen. Dette var nok bare lumbago, han hadde hatt det mange ganger! kan du tenke deg for en arrogant drittsekk? Skulle tro han hadde vært gravid og født også... For noen år siden nevnte jeg bekkenplagene mine til den nye legen. Han sa med en gang at han ikke visste så mye om bekkenplager, men at om jeg ønsket å bli gravid, så ville han henvise meg til KK slik at de kunne utrede meg. Han har også sendt meg til andre spesialister (for andre plager). Godt å vite at han virkelig ønsker å hjelpe. Drømmejenta: Ja, jeg er enig med deg, er liksom blitt glad i dere jeg også! Tina_Mari: Så godt at du er blitt bedre! Og ja, jeg maser og maser.... Skulle egentlig ha ryddet litt her nå, men det er så mye kjekkere å sitte her og mase....:-D Men nå tror jeg at jeg skal prøve å gjøre noe her. Det ser ikke ut på kontoret... Heldigvis har jeg kundene i et annet rom... Skjønt, det er rotete der også. Jeg er en rotekopp...:-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå