Gå til innhold

noen i 1pp?


påtjukken

Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Tina-Mari: Du er SPRØ! :-D

 

Dere får gi beskjed hvis dere lager ny tråd. jeg blir vekke til søndag. Skal feire 35-års dagen min med maaaaange venner i morgen. Gleder meg! Fortsatt ikke tegn til mensen, så kanskje fre. 13. er min lykkedag? :-D (Fortsatt neg. test også...:-))

 

See you!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jenter:)

nå er det helg...

 

Tina-Mari:

du er helt utolig:) hehe

den historien din var utrolig morsom...

 

han som skal hjelpe meg med dette er jo 40 år...så tviler på at det blir så stor kjemi mellom oss..hehe:) jeg er jo 24...hehe

men som sagt,morsom historie,jeg kjøper garantert boka di:)

 

Vet det sikkert høres veldig teit ut og at dere kommer til å bli skeptiske og negative til dette når dere hører det...møtte han her inne...fikk et kjempelangt brev hos han om jeg hadde tenkt på andre muligheter enn å dra til Danmark eller "lure" en stakkar...

 

jeg var utrolig skeptisk i begynnelsen,og var krass i svarene til han...

men en mnd etter det brevet fra han,fikk jeg et nytt brev,og slik begynte det.han virket utrolig alvorlig,og jeg fikk alvorlige svar på alle spørsmålene mine...og det var maaange...

 

håper ikke så mange andre leser dette innlegget...kanskje bra siden begynner å bli lang...hehe

 

han har vært sæd-donor til klinikk en god stund,så han har ikke noe spesielt utseende...mener med det: ikke store ører,nese osv osv...

familiebakgrunnen hans er ypperlig...ingen kreft eller noe annet..

og han har kjempespreke sædceller...

 

er så redd for å skrive dette,i tilfelle noen skulle si fra til noen her inne:(

hvis dere skjønner hva jeg mener..

jeg er jo på en måte anonym for dere,men når man lager adr her inne,gir man jo informasjon av seg selv:(

 

huff:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns det virker spennende eg.. dette er noe mellom deg og han så ingen andre har noe med å legge seg opp i det.. det du forteller til oss, det eg helt opp til deg.. er sikkert bare folk som legger seg på her som faktisk gidder å lese så langt.. hehe..

 

ja han var jo litt eldre enn deg da så kanskje ikkje den historien blir sann, men alderen spiller jo ingen rolle... hehehe...

 

må bare spør, er det ikkje ulovlig dette her i norge? eg vet som sagt ingenting om det.. hehe.. og self sier det ikkje videre:p uansett lovlig eller ikkje.. sikkert dumt spm om det er lov eller ikkje men.. treng ikkje svare da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva jeg skal svare på det egentlig...

 

lovlig eller ikke....

 

er vel egentlig ikke lovlig...men betaler jo ingenting for det.

blir jo nesten det samme som om vi bare hadde en one night stand eller noe...

 

føler meg nesten som en forbryter nå....angrer litt på at jeg fortalte det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå... mange som gjør verre ting da og som du sier så er det jo nesten det samme som ett one night stand.. kan jo ikkje nekte noen det...:)

 

ser ikkje på det som noe galt når du seier det sånn.. og det er jo dere imellom så... sorry at eg spurte:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida,går helt fint at du spurte:)

 

vil jo fortelle det til alle da...men på grunn av omstendighetene så...

er bare redd for at folk skal tenke det verste om meg liksom:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tenker no det samme om deg som oss andre.. ei som ønsker seg baby:) du gjør jo det samme som oss uten om sexen da men ender jo likt.. hehe.. syns det er veldig kjekt å høre på dette du gjør for det er spennende.. håper me alle blir gravid samtidig så vi kan følge kvarandre til 1,2 og 3 trimester:) kjekt å ha noen å skrive med om det me ønsker og prøver på:) og kjekt at vi er aktive på dette innlegget så kan vi følge kvarandre..

 

men er sikkert litt mindre inne her i helgene siden eg så og si ikkje ser min kjære mann så mye i ukene.. han er trailersjåfør så han jobber ganske mye, men det er bra for det har gjort at eg har kunnet gått hjemme med min datter til hun blir 2.. så ho begynner i barnehagen i august, to dager etter to års dagen:) ho skal kun gå tre dager i uken og det kommer vi til å fortsette med når det kommer en til for det blir sikkert litt travelt med to unger i hus:) men gleder med VELDIG til det da:)

 

men men..

 

må alle ha ei fin helg og hække mye.. hehe.. det skal eg siden eg tror eg har el rundt søndag-tirsdag eller noe sånt.. hehe.. mulig eg må ha meg en tur innom her i helgen og da:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ei fantastisk helg til dere som ikke blir her inne så mye i helgen:)

jeg blir sikkert å henge her hele helgen jeg...har ikke planer om å forlate leiligheten engang..hehe:)

 

noen av dere som kan hjelpe meg litt?

jeg er i dag på dag 23 i syklusen min...har ca 32 dagers syklus...

har ennå ikke funnet eggløsningen min:(

er det noen mulighet for at den kan komme,eller må jeg vente en mnd med å finne den?

 

noen tips og råd?

 

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, no e eg der... Har prøvd litt, men nå begynner vi å prøve på ordentlig...hihi... Har kjøpt meg eggløsningstester nå, så da håper eg at vi snart får d til...

 

Med snuppa klarte vi det før vi hadde tenkt tanken med å begynne... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror egentlig du må vente til neste mnd, men ikkje vet eg..

 

eg så ikkje skulle ta el-test måtte bare ta en i sta, men skjønner meg ikkje på dei.. fikk to svake streker, men ingen av dei var sterke da.. er den da positiv? hmm.. nei ikkje vet eg iallefall.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Ja jeg er sprø!!!! Men det visste jeg jo...*knis*

 

Den behandlingen er noe man tar 1-4 ganger 1-2 ganger er mest vanlig. Jeg skal ta en behandling til for å få ryddet oppi alt.

De (terapeutene) stakk innom meg i sta for å si hei og høre hvordan jeg hadde det. Så koselig! Jeg kjenner de jo litt fra før av da.

Jeg spurte de spesifikt om dette med behandlingen vs. det å bli hurtigere gravid.

Deres svar var noe som følgende: at de retter opp kroppens balanse, nerver fra hjernen, de retter opp hormonprosessen i skjolbuks kjertele og hypofysen. Dette hjelper jo på eggdannelse/eggløsning.. Og det med å avspenne bekken, underliv, og livmor.

De sa jeg ikke skulle bli overasket om jeg ble hurtig gavid, men tørr ikke håpe for mye.

Jeg jobber jo også med endel kremer som fotterapeut, og de jobber med de samme kremene med på hele kroppen!

Jeg og samboren min har testet ut endel kremer i de 2 siste mnd og blitt veldig overrasket. Jeg er jo vant til åbruke dem på føttene bare.

Så for å forhindre strekkmerker vil jeg anbefale å kjøpe Gehwol - Leg Balm og begynne å smøre med denne allerede nå før spiren er i magen.

Dette har tesapeutene testet ut i en årrekke med bare positve tilbakemeldinger.

Dette er egentlig en fotkrem, men jeg bruker den over hele kroppen som en vanlig kroppskrem, solkrem (den første timen), og som aftersun. Den gjør at cellene i kroppen jobber innenifra og styrker sitt eget imunforsvar. Den gir en jevnere hudfarge både når det gjelder solng, pigmentflekker, leverflekker osv.

Jeg skjønner ikke at jeg ikke har prøvd den ellers på kroppen før... Jeg selger den jo til fot og legg til mine egne kunder... Men sånn er det, man ser segblind på navnet!

Jeg personlig har kjøpt meg en stor dunk/pumpeflake som jeg smører meg med morgen og kveld: ansikt til lilletåa.

 

Får dere, eller ha dere andre spesifikke problemer, så si i fra. Jeg har sikkert en krem for det meste:)

Mine mål nå er å teste ut en krem som skal være br mot kviser, hemrider og en innkapslet verkebyll. Det er utrolig hva mennesker prøver med litt godvilje til!

 

Eggløsningsproblem:Jeg har ikke peiling. Man har vel EL hver mnd vanligvis?

 

Jeg skal nok være her i helgen. I morgen skal jeg på spa bad for å mykgjøre kroppen enda mere. Og så skal vi ut å se på hus! Håper det er så flott som vi hr fått det beskrevet, og at de vil leie det til oss i et år før vi kjøper det.

 

Men nå skal jeg spise og legge meg.

Tenk vi hekket i går selv etter min behandlig! Og jeg må si...jeg er av de som sjeldent får orgasme, men jeg får flere når de kommer.

I går trodde jeg at det gikk for både meg og mannen min likt fordi det var så krafig...men det var bare meg!!

Det har aldrig skjedd før, og det ble med den ene skikkelie orgasmen.

Noe så herlig! Det tror jeg virkelig er pga behandlingen!

Turte ikke fortelle det til dem...men dere er greit)

 

Jo insemineringen!! Det er nok ikke ulovlig å inseminere seg selv sålenge man får det godkjent i fra den andre parten.

Men Drømmejenta24...ikke dra å møt han alene, uansett hvor mange mails du har som er så ekte og flotte. Dra med en venninde, gjør en tur ut av det.

Og spar på alle mailene til fremtiden. Non ganger klikker det for folk og de vil ha en bit av deg. Print t alle mailene, og gjem dem, gjerne i 2 leiligheter.

Stå på du!!

 

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Jo en ting til... Det med å starteny tråd...jeg er vel lit av grunnen til at den er så lang men...jaja liksom..

Er alle langt ut i 1.pp da? Jeg er bare på dag 9 liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei eg er ikkje langt uti.. omtrent det samme som deg tina-mari..

 

ja enig med deg.. ikkje dra aleine drømmejenta24.. vet aldri.. eg har desverre sjøl fått oppdaget at folk ikkje er som en tror:( så håper for din del at du tar med deg en venninne eller noen i familien din.. eg er vel og skyldig i at den er lang, men det var jo hele vitsen i når eg lagte den, at den skulle bli brukt og det blir den jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tina-Mari:

 

tusen takk for fint svar.

 

Håper virkelig denne behandlingen din kommer til å hjelpe deg:)

blir spennende å følge med:)

 

når der gjelder min sak...vil ikke dra alene ned og møte han...skal gjøre mitt beste for å få med meg ei venninne...men er ikke bare bare...er jo dyrt å reise...

jeg har nå vurdert å reise opp og ned samme dag,og da skal vi møtes på flyplassen,og det er jo veldig bra da..masse folk og fort gjort med leveringen...

 

...er så morsomt...inne på donordebatten prater de om en donor som bor i oslo,som kaller seg for sverre som møter jeter utenfor oslo s og donerer sæd til jenter..har vært inne på hjemmesiden hans,og gud det er mange som har brukt han!! kunne aldri tenkt meg å bruke en som har levert sæden sin til alle og enhver....

 

er heldigvis ikke min donor det er snakk om...han bor ikke i oslo..

og han virker mye mer seriøs,og donerer ikke til mange...han sier det er noe han sjeldent gjør. og det er jo bra:) han hadde jo tenkt over en mnd før han sa at han kunne tenke seg å hjelpe meg hvis jeg var interessert.

 

jeg har spart på alle mailene jeg har fått,borsett fra de med korte svar...

og kommer til å ta vare på dem også fremover..

 

...nå har jeg allerede brukt nesten 700kr på to uker på eggløsningstester...det er clear blue digital,derfor så dyr:(

men kjenner at jeg blir gal av å lete...vil jo komme i gang med en gang:(

 

hehe,tror jeg også er en av grunnene til at tråden er blitt lang:) hehe

you and me Tina-Mari:)

 

go natt og sov godt:) vi snakkes sikkert i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

God morgen folkens!

 

For en natt...nesten ikke sovet, hatt det sprenget i ansiktet....kjenstes ut som at bihule betennelsen var på vei...

Og det har vært trope natt her i Spania i natt... Fluer og mygg trenger seg inn gjennom alle sprekker de sinner, også de jeg ikke trodde var mulig: Inn rundt vinduet!!!???!!!

Så samboeren kastet syna og lå med laken, enda bare lå han å vrei seg...så vi måtte sette på vifta. Den er stor og på det laveste så blåser den masse (!), og det er jo ikke bra for meg når jeg er snørrete.

Så jeg pakket meg godt inn i dyna mi, dro den over hue og lå der i min egen "sauna" og svettet. For en natt!!

Men jeg tror jeg er på bedringsvei.

Jeg er tett enda, men det knittrer i øre, og da er jeg snart frisk! Da har jeg også hatt ørebetennelse... Får ikke smerter av det, men det knittrer i øret da det og forkjølelsen er på vei ut. Pleier å være slik i allefall.

 

Stålendes sol her i Guardamar i dag! Jeg er sliten, men vi har bestemt oss for å dra til Archena, et spa mineralbad. Det er vann fra undergrunnen, under fjellene osv. Det er rit på mineraler og salter som greier å penetrere gjennom huden via vannet. Ikke mange ting som greier det! Skal visst være kjempe sundt. Vi har vært der 2 ganger før, og det er kjempefint der! Hele anlegget er oppvarmet vann, rundt 40 grader tror jeg det er. Å så er det strømmninger i vannet som drar deg rundt fra massasjedyse til neste dyse.

Vi må ikke glemme å kose oss i denne tiden jenter!! Da blir vi bare sprø!! Viktig å slappe av å kose seg!!

 

Igår fikk jeg det plutselig for meg at jeg kunne ha EL, eller være rett før EL. Gikk på toalettet som vanlig og fant litt slim..ikke det at jeg leter etter det, men følger jo mere med nå enn før!

Jeg ble heltent der jeg lå, snørrete og jævlig... Hehe... Jeg var sikkert litt av et syn! Prøvde mitt beste å sjekke opp gubben som bare sto å lo... Men han gjorde son jobb for fedrelandet alikevel. - Hans ord! Hahahaha!!!!

 

Drømmejenta24: ok, hvis du må dra alene, så pass på at han ikke har en teit grunn til å få deg ut av flyplassen på da... Blir helt bekymmret for deg jeg!

Spørsmål: bør du ikke få "koppen" og legge deg rett inn på hotell - inseminere deg hurtigst mulig? Hvor lenge kan disse greiene overleve i en kopp da? Har det ikke mye med temp osv?

Jeg syns nesten han burde møte deg, så overrekker du han en kopp, han springer på toalettet å gjør sitt... Da vet du den er fersk, og at det ikke er noe farlig oppi.

 

Å nå ble jeg lei meg... Vi skulle ut å se på hus i kveld, men det passet ikke for de som leier det nå alikevel... Knurr!!

 

Jeg syns vi bør vente litt før vo lager en ny tråd slik at de fleste av oss nærmer seg 2.pp før vi går videre. Ikke det at jeg tror vi trenger en tråd for 2.pp, da jeg tror vi blir gravide hele gjengen denne mnd!

 

Men da er vi ut døra!

Prøv å kos dere litt i dag jenter!

Tenker masse masse på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Tina-Mari:)

 

har sjekket opp alt det der ang hvordan det skal skje...

han må holde sæden kroppsvarm hele tiden,og det burde ikke ligge i koppen i mer enn en time...så vi satser på at jeg kanskje tar inn på et billig hotell,slik at han kan komme og gjøre sitt på toalette...

hehe,høres så rart ut dette...:)

 

men hvis det bare blir en tur/returs dag,slik at vi møtes på flyplassen,så tar det han under en halvtime å kjøre dit,så det kan funke det å...men da må jeg finne et handikaptoalett,der jeg kan ligge på et liggunderlag og inseminere meg selv...liker ikke denne versjonen så godt...men vi får se hva som skjer...

 

håper du snart blir frisk Tina-Mari:)

og ja,vi må alle huske på å kose oss og slappe av selv om vi prøver...

er litt vanskelig for min del,siden jeg må reise når jeg finner el :(

derfor klarer jeg ikke å slappe av....snufs...

 

...synes det er veldig bra at dere får leie huset i et år først,før dere evt kjøper det:)

 

i dag skal jeg bare ta det rolig og slappe av...

kos dere masse jenter.

 

klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg måtte visst inn en tur igjen eg.. hehe...

 

uff her er det ikkje fin er.. regner som bare det:(

men men.. me ska no å shoppe litt i dag:) trenger jo ikkje fint ver for det:) nei e no ei stund te eg e i 2 pp så for meg kan me vente:)

joda self blir hele gjengen gravid denne mnd:p

så deilig det høres ut på spa da:)

 

kose dere masse alle sammen:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Hei jenter!

 

Til Drømejenta24: har du sett mine klageinnlegg her eller!? Det lille du "klager" er peanøtter!!

Det beste i form av ferske varer er at han blir med eg på et rimlig hotell... Men da ser jeg for meg en voldtekt... Jeg er så skeptsk på mennesker assa... Så hvis det er denne løsningen du går for, så får du hvertfall ikke reise aleine!!

Jeg veit ikke hvordan jeg skal greie å finne deg, men reiser du aleine å kommer jeg og rister deg i øra!! Ikk utsett deg for unødig fare!!!!

Håper jo seff at han mannen her er snill og grei og bare vil hjelpe.. Men jeg kjenner han jo ikke... Derfor er jeg skeptisk.

Handikapp toalettet er mindre lokkende ja... Men sikkrere...

Får virkelig håpe du finner den eggløsingen din snart... Uansett om du blir gravid først, eller jeg, så ønsker jeg å følg ditt svangerskap, a jeg syns dette er veldig sennende å tøfft!.

 

Ja det blei ikke noe spa alikevel...

Vi var på vei dit og stoppet innom noen venn for å si hade og vel hjem til Norge. Så ville de vise oss det huset fra utsiden av. Og det er potensiale der assa!!

Vi blei skravlende i nesten 2 timer med dem... Så jeg blei så sliten, og litt uvell. Derfor reiste vi innom jobben min en tur for å sjekke listene... Også reiste vi for å snakke med de som leier huset nå, for å se om vi kan komme på besøk å se det innvendig denne uken.

Jeg har alt fått blod på tann og ser for meg barnerommet i det huset...lol!

 

Jeg er redd jeg ikke blir frisk fort... Tror jeg har lest et sted at man ikke blir gravid når man har feber. Å da tenkte jeg at jeg kunne kaste imeg 3 c-vitamin bomber, sånne fra sverige...

Men så tenkte jeg at med så mye c-vit så vil vel hele kroppen bli "sur"..ink. kjeden... Da dreper jeg vel soldtene til mannen min..

Er jeg helt på bætur nå eller??

Jeg trodde jeg fikk el slim i går...men det var det nok ikke...har ikke noe i dag... Dessuten skal jeg ikke ha el før til uka i følge sånn normal syklus.

Kan el variere fra måned til måned??

 

Tar meg en pils jeg! Alkohol fri da seff!!

Mannen min handlet inn...så søt da...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,nå var vi havnet langt nede på lista,så må jo skrive litt for å dytte den opp..hehe:)

 

har dere hatt en fin helg jenter?

jeg har bare tatt det roli og slappet av jeg...tester ennå etter eggløsningen,men ingen respons:( er så fortvilet,for ville jo komme igang...det er så ille at jeg drømmer om natta at jeg reiser ned til donoren og inseminerer meg selv:( helt sykt...

 

har snakket med mange som sier at man faktisk kan ha eggløsning et par dager før mensen og rett etter mensen...så må vel bare fortsette å teste...

 

vurderte faktisk å kjøpe en sånn ferilitetsmonitor...noen av dere som har erfaring fra en sånn? var jo ganske billig på billig-tester.no...199kr

 

Tina-Mari:

heldig du er som har eggløsning i disse dager,da er du sikkert heldig og blir gravid denna pp:) jeg føler det på meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg trodde eg skulle ha el mandag eller tirsdag, men ganske sikker på at eg har det no.. så håper det klaffer denne mnd (for alle) :) håper uansett me kan ta følge med kvarandre ut prøve periodene og sv.skapene:)

 

ååå så deilig denne helga har vært:) bare slappet av.. i går tordna og lynte det så strømmen gikk, så eg og min kjære satt her med stearinlys og monopol:) var koselig etter gammelt.. har vært noe kvar helt så no var det deilig å slappe av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt tiligere,så tviler jeg på at det lykkes for meg denne md :(

 

men ønsker det beste for dere alle,og håper dre fortsatt vil følge meg,selv om jeg sikkert kommer til å ligge litt etter...

 

susi_vanessa06+en i 09?? :

 

hørtes så koselig ut å sitte uten strøm å kose dere med stearinlys og greier:) her har det bare vært fint vær i helgen...

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg vil iallefall se kordan det går med deg sjøl om en av oss skulle blitt gravid før den andre, og det tror eg resten vil og:p

eg tviler på at det klaffer for meg denne pp og så da.. hehe..

 

ja det var kjempe koselig.. elsker når det tordner og lyner når strømmen går for det er så koselig. hehe.. men det varte ikkje så lenge men strømmen var no vekke så ingen av oss var opptatt av data eller tv så det likte me.. hehe..

 

i dag er det fint vær her, men blåser så er ikkje så varmt ute, men shit au.. sola skinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. må bare skrive dette....:)

 

me var på butikken og handlet.. og har en mann som HATER alt som heter butikker.. han var ganske lei så prøvde å vere raske, men ikkje alltid like lett.. så fant eg ut at han og vanessa fikk stå en plass med vognene sine så gikk eg for å hente noe.. så plutselig hørte eg vanessa si "pappa, SKÅL" så drynte ho den lille vogna si rett i pappaen sin.. da tror eg hele butikken knakk sammen der.. hehe.. var bare så morsomt.. måtte bare fortelle det..

 

dei ungene får oss til å le ja.. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...