Gå til innhold

noen i 1pp?


påtjukken

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari

Meg,igjen...

 

Jeg er ferdig med TR i dag:) Dvs..hvis jeg har skjønnt det rett at jeg har IKM i uke 27.

 

Hvor i syklusen er dere da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det går så fint så.. om du vet ting i teorien så er det ikkje alltid det rette i praksis (kanskje ikkje alltid like bra å vite "alt" heller?).. ingen kan alt om å vere gravid sjøl om dei har vært det, for alle sv.skap e jo forskjellige:)

og uansett smerter og alt i sv.skapet og fødsel så er det såå verdt det:) og en glemmer alle smerter for det er så deilig me bebis i magen og når du får bebien lagt oppå brystet ditt når du endelig er ferdig å presse.. eg fødte uten noe som helst bedøvelse så det kan ikkje gjort så vondt da.. hehe.. husker ikkje smerten.. hehe..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Er 8 dager over TR, og i vår første prøveperiode! Kjempestas å "endelig være i gang"! Blir så spennende dette her! Gleder meg masse til å høre hvordan det går med dere etterhvert! Tror IKM blir i uke 27 for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å stresse med, bare ha sex annenhver da så treffer dere før eller siden;)

 

Jeg har 8 dager igjen til første dag i min første pp.

 

Håper jeg, om den er blitt regelmessig denne syklusen nå da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, kos dere! :)

 

Jeg har 8 dager til forventet mens og så noen dager til el etter det. Lang ventetid... sukk og dobbeltsukk, det klør i meg etter å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper el min kommer til helgen.. men merker no det..:) er forberedt på å prøve ei stund, men hadde vært fint om det kunne skje ganske snart:) er ganske utålmodig her.. hehe.. gleder meg sånn..:)

 

masse lykke til til oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina-mari

 

Tror du at du klarer å vente til du evt er 1 uke over IKM, i første PP?!?! Da har du god selvdisiplin:)

 

Jeg også sa det til meg selv, at jeg hvertfall IKKE skulle teste før IKM, men sånn ble det ikke:P Så fort jeg kom meg over IKM, begynte testinga, dagene gikk, men TR kom ikke... (har hatt mens murringer og følelsen av at TR kommer hvert øyeblikk i 2 uker) Det kan jeg si deg, det er veldig frustrerende/spennende å ikke vite, derfor har jeg testet hver/annenhver dag siden IKM, i håp om at det skal dukke opp 2 streker:)

 

Så nå sitter jeg her, skulle hatt TR for 1 uke og 4 dager siden, men baaare neg tester:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

I dag har vært en lang dag med ingen kunder på jobben...

Skulle hatt tråløst nettverk.da kunne jeg sittet her ine hele dagen, lest og lest...da hadde jeg blitt helt sprø men...

 

Jeg kastet i meg middagen...men dagene frem til el går ikke noe fortere uansett...

Vi hekket i går vi, etter mye om og men...

Plutselig var det som om det var aller første gangen jeg skulle ha sex!?!?! Jeg veit at el er en stund til...men jeg ble fnisete, rødmet, litt redd...er jeg klar var alt jeg hørte i hodet mitt.. Godt å få snakket litt om det...det roet meg. Dette skal vi greie, i sammen!!

Selv om el er en stund unna så fant vi frem pute så da lå jeg der da...med rompa i været! Vi lo så jeg holdt på å tisse på meg!!

*en god latter forlenger livet*

 

Nå må vi vente til i morgen tidlig før det blir ...som mannen min sa: "meter på meter med pølsefest!!"

Hahahaha!! Han er så festlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. festlig:)

 

nei dagene frem til el går kjempe seint.. og om du er klar vet en jo ikkje, men hvem som noen gang er klar for første mann da? ingen har jo gjort det før, før første gangen:) og kanskje ikkje dei andre gangene heller for ingen unger er jo like.. hehe.. men så lenge en har lyst og går inn for det så er en vel så klar så en kan bli vil eg tro:)

 

men gleeeeeder meg sånn:) hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Så sant, så sant!!

 

Jeg føler glede. Endelig har i begynnt!

 

Jeg gleder meg like mye som deg!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja tror dei fleste gleder seg like mye som oss.. ja eg og går her i min lille lykkeboble for me endelig har begynt.. håper ingen av oss må prøve lenge:) det er så slitsomt.. men krysser fingrene for oss alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Enig med du!

 

Folk ser litt rart på meg der jeg går å flirer fra øre til øre :0) Kan liksom ikke svare (for flk spørr): vi prøver å få barn skjønner du! Så jeg svarer at jeg er nygift! Får mase gratulasjoner, og drømmer om at de snart kommer igjen...men pga en beis!

 

Hvordan går det med resten her?

Henger dere med??

Alt vel?

Noen el snart?

Tester??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. så å si ingen så vet me prøve, kun ei venninne og søstera mi, ellers har ikkje folk noe med det før det er en bebi der:)

 

ja lurer eg og på..:) må oppdatere oss:) hehe

 

når har du el tina-mari?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Ingen vet om oss. Det er som du sier, ingen har noe med det. Jo færre spm. jo bedre!

 

Jeg mener jeg har 28 dagers syklys, da har jeg el dag 15 ifølge skjema...dvs ca rundt 19 juni...

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dei så vet om oss er prøvere sjøl så eneste grunnen til at dei vet det:)

 

som sagt er eg jo veldig usikker på syklusen, men rekna på sånn den var før så tror eg el skal vere mellom 15-19 juni en gang, men det merker eg jo:) har kjøpt el tester for å finne ut av syklusen, men kommer ikkje til å bruke dei denne pp for vil se om TR kommer når eg tror den skal komme først.. hehe

 

dere andra da? kordan går det med prøvingen:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, også inne i 1.pp.

Hadde El den 30. mai, og IKM no den 14. eller 21... E veldi usikker pga at eg slutta me p-plaster rett før eg fikk mensen no i mai. Så planen e å vente til den 21. før eg teste. Slepp å bli skuffa over neg.test den 14.:)

E sur og følsom her, så e spent å se framover no. Har jo perioda kor alt bare e drit sjøl om man ikke gravid også, så følge veldi me på om brystene e øm. Men så langt oppføre dem seg normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt å vere i gang med prøvinga:) håper det klaffer fort for oss alle:)

må holde oss oppdatert da:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann jenter:)

skal også begynne å prøve å få bebis nå:)

er helt gira,og klarer ikke å tenke på annet om dagen:)

 

mener jeg har en syklus på 32 dager,så har drevet i snart en uke med CB digital-eggløsningstest...men fortsatt ingen respons...er første gangen jeg leter etter eggløsningen...det er virkelig en dyr prosess bare å finne eggløsningen jo...huff...

 

men det er så verdt det når man endelig klarer å bli gravid regner jeg med:)

 

jeg er 24 år og har ingen barn fra før...

 

hadde vært koselig å holde kontakten oppe :)

 

klem og lykke til til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart d:) Blir nok di første som får vite d visst eg e gravid. Mista i MA i 12.uke forrige gang, så vil ikke si nåkka til mannen min heller før eg må den her gang. Bedre å ta sorgen aleina, for alle blir jo så gla når d e baby på tur... har aldri brukt å si nåkka til noen andre enn han før d har gått mange uke. Sist fikk nærmeste fam. vite d uka før d gikk galt..

Synes d e kjekt å ha noen å følge her inne så eg ikke blir helt aleina:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 24 og ingen barn her heller.. Koselig å holde kontakten utover.. Har ikke så mange å dele tankene som svirrer med pga at vi ikke har fortalt noen at vi prøver. Desto bedre å bli kjent med noen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...