Gå til innhold

noen i 1pp?


påtjukken

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari

Å så spenende!!

 

Er så hyggelig å høre at folk får tr fort etter å ha sluttet på prevansjon! Jeg ventet så lenge. Kondom er det eneste som burde vært tilatt...

 

Ikke alltid like greit å holde humøret oppe nei... Ikke lett å prøve å få barn heller... Men alle skal være litt sure og lei en gang i blandt. Det er sundt å kjenne på følelsene sine:)

 

Lykke til, og oppdater jevnlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så e d litt lettere å snakke me noen som vet ka du går igjennom. Kan bli litt mye babyprat, go d e ikke så gøy for alle andre som vi kanskje trur:)

E forresten 25 og har en gutt på 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

så kjekt å begynne å prøve, tror me alle er like gira her så.. hehe

 

eg har kjøpt el-tester på billige-tester.no eg..

 

eg er 20 år (21 i sept) og har ei datter fra før:)

 

eg syns å vere gravid er den deiligste følelsen (men self hører det å få bebien med i den følelsen:)

 

ja må holde kontakten oppe og oppdatere kvarandre:)

håper alle blir gravid fort:) lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede meg også veldi til å kjenne liv i magen igjen:) Sist va eg sykemeldt siste tri. pga bekkenløsning, så man glømme heldigvis fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå,jeg blir så gira :)

 

det som er min sak er at jeg ikke deler gleden med en mann.

jeg trives godt alene,og føler meg så klar for et barn...det har vært etterlengtet lenge.

 

så jeg er vel litt utenfor i denne debatten her,virker som de fleste har en mann i sitt liv? men synes alle er så koselig å snakke med her inne,så er vel derfor jeg henger her inne:) hehe

...og jeg går jo nesten gjennom alt det samme som dere da:)

 

eg er såååå klar nå og er uheldigvis en rastløs sjel sliter på meg...

vil jo bli gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er veldig mange koselige å skrive med her inne.. var her før forloveden min gikk med på å få unge og, for eg hadde så lyst på bebi:)

og det var så kjekt da han endelig sa ja til å prøve på en til:)

 

eg har iallefall funnet mannen i mitt liv:)

 

men alle er jo velkommen her så ser ikkje på deg som utenfor:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det:)

 

Til sjuende og sist er vi jo alle i samme båt da på en måte:)

 

er her inne hver dag og leser alle innleggene her på gravid-debatten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er jo det.. alle her er jo klar til å få en bebi i magen:) er her fler ganger til dagen eg.. hehe.. er så koselig her:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg har vært her inne siden januar tror jeg...

 

men er først nå jeg er alvorlig i gang med startingen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja først no eg og er fullt i gang:)

 

masse lykke til til deg, og resten av oss her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,masser av lykke til til oss alle:)

 

måtte vi alle være heldige og få oppfylt drømmene våre fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg sluttet på pillen 17 mai, og vi har stått i som bare det fra da :) hører om at det kan ta lang tid, men er vell lov å håpe :) blir spennende å se om tr kommer...

koselig å se så mange som prøver på det samme :)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Jeg har vært bte i en time eller noe sånnt..¨...og sååå mange nye innlegg!!! Spennende!!

 

Må spørre Drømmejenta24: skal du insemineres? Få hjelp av en venn?

Blir jeg for direkte, så riv meg i håret :0)

 

Vapen våres har spist isopor...de faens burgarerne som pusser opp for de ved siden av oss har gitt han det... Og mye mer dritt... Han har kastet opp konstant i over en time...spiser gress, spyr...mat...spyr.. Nå er han sliten og bare ligger der og brekker seg...bytter stilling, bekker seg.... Ser på meg med hjelpeløse øyne...

Hva skal jeg gjøre?

Har gått tur med han...han spiser bare gress og spyr...

Venter telefon fra ei venninde, hu kan masse om hunder...tror det er salt jeg skal gi han...da brekker han seg til alt kommer opp... Men er ikke sikker på at det var salt... Derfor venter jeg ved telefonen i håp om at hun kommer inn i fra sin egen luftetur...

 

Hvis jeg blir så bekymret for et dyr...hvordan blir jeg da for mitt eget kjøtt og blod? Sikkert sånn at jeg går av skaftet!!

 

Er så glad for at jeg har den siden her, og denne tråden her. Masse interessant å lese, mange gode rd og fine felles tanker.

Mannen min syns kanskje jeg er her inne litt mye..men hvilken rolle spiller det hvilken nett side jeg er på?

Er det bedre å være på facebook hele tiden? Msn?? Spille data spill???

Tror han skjønnte det når jeg foklarte at det er så mange tanker oppi hue mitt. Han sa han var redd for at jeg ikke delte de med han..."det er tross alt vi to som sal lage barn sammen, ikke du og jentene på nett"

Men jeg sa han kunne lage egen profil inn hit, han kan lese dagboka mi og alt det der.

Det er bare lettere å skrive enkelt følelser enn å si dem!

I tillegg kan jeg ikke vræle ut hjemme sånn pluselig: JEG VIL HA BARN!!!

Men jeg kan skrve der her i store bokstaver med 14 ropetegn...og det hjelpe! :0)

Tror ikke det haddevært like morro å prøve å få barn om jeg skrek sånne greier flere ganger om dagen...

Tror han skjønnte det.

Ellers får jeg han dette innlegget, så synker det vel inn.

 

Jeg håper alle får det de lengter etter i magen i sommer! Med eller uten mann, samboer, kjæreste, venn eller hjelp!

Vi har alle mye kjærlighet å gi, og det er den en liten en der et sted i fremtiden som skal få kjenne på :0)

 

Som jeg gleder meg til å føle..noe...

Misunner dere som har en fra før...

Dette blir helt nytt for meg...som å få spørmål om å gå på månen!

 

Lykke til alle samen!

En for alle, og alle får 2 hver!!! Hihi!!

(nå sover valpen..kanskje det væste er over?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også være med her! Jeg er 26 år og har ingen barn fra før. Sluttet på p-pillen i jula, men vi har brukt annen prevensjon frem til nå, vi var liksom ikke helt der ennå.. dessuten giftet vi oss for to uker siden, greit å ikke ha alt for mange ting å tenke på på en gang.

Jeg skal ha mensen neste uke og vi har pørvd ivrige helt siden forrige gang, så det blir spennende å se! Prøver å ikke skru opp forventningene for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer som nygifte da:)

 

ja spennende å prøve:) første pp er jo litt vansklelig for alle like mye i hundre, men det roer ser etter kvart:)

 

masse lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Tina Mari:)

og alle dere andre:)

 

jeg skal insemineres med en privat anonym donor...

veldig greit at jeg ikke trenger å ha sex med han,men inseminerer meg selv...har sett at det er noen stykker her inne som ogsåhar gjort dette.

er ikke alle som er så for denne måten å bli gravid på,men de vennene som jeg har fortalt dette til har vært svært positive og støtter meg 100%

 

...har faktisk en liten hund selv jeg...og jeg vet akkurat hvordan du tenker i forhold til morsfølelsen...han er jo "barnet" mitt...hehe:)

 

men har selv jobbet i barnehage i snart 4 år nå...så føler jeg kan mye om barn...

 

jeg kjenner meg så igjen i det du skriver om at du er rastløs og bare vil bli gravid fortest mulig...jeg er der jeg og,og tror de fleste her inne også er der..hehe:)

 

masse masse lykke til:)

 

ps:kjenner jeg blir gal av å lete etter eggløsningen min...den dukker jo aldri opp jo :( snufs

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eg og er sååå der.. klarer ikkje gjøre på noe uten å tenke på korti skal eg bli gravid osv, og det er jo bare ca 2 uker siden han sa ja, og eg er allerede utålmodig.. haha..

 

greit nok, eg vet jo eg kommer til å roe meg etter kvart, men likevell.. er en klar så er en klar.. hahaha...

 

sitter faktisk å klør i fingrene etter å ta en el-test, men prøver jo å vente til neste mnd med det.. uff ikkje lett denne tålmodigheten.. haha..

 

men godt å ha dåke andre her i samme båt som meg.. hehe..

 

håper me ALLE blir gravid for og kan ta følge til 1. trimester... hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurt å dytte litt vanessa :)

 

...uff,skal egentlig teste etter EL i morgen tidlig,men er visst fri for tester :(

nå ble jeg stressa her..

 

...noen som vet om det er like bra resultat av strimmeltester som den digitale?

den digitale er jo svindyr hvis man må kjøpe en ny hver uke...nesten 400 kr jo :(

 

vil ha baby nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa er dattera mi:)

 

har sjøl kjøpt strimmeltester, men har ikkje prøvd dei enda.. dei er no iallefall billige:p

 

eg og vil ha baby no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Hei hei jenter:)

 

Uff det var en tøff natt i natt...bikkja sov en liten stund før han brakk seg...sånn holdt det på i hele natt. Vi gav han en ss med olivenolje som smørning..hjalp litt.. Vetrinæren i dag, røntgen, alt er ute. Sprøyter for ditt og datt, litt og litt mat ut over dagen, samme med vann..

HÅPER JEG FÅR FRISKE BARN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Ja jeg er klar som et egg jeg, akkurat som resten. Har prøvd å komme inn her 3 ganger i dag, men fikk opp feil på siden...?

Ble litt frustrert når jeg ikke fikk 5 min på pc`n etter middagen...før gjestene...

 

Nå ligger gubben og varmer sengen:) Her skal det hekkes igjen:)

 

Jenter, dropp el testene! La det skje naturlig!!

Bortsett fra Drømmejenta24 da...blir litt dumt å sjanse...

Jeg har aldrig testet, så jeg kan ikke noe om dem..

Blir spennende å følge deg fremover. Dette er jo en litt mer uvanlig metode. Det oser Girl power!!

Har en kusine som er gift med ei flott jente, og de fikk donor i Danmark. De har værdens nydligste gutt!

Så om man e lesbisk, bifil, jente eller gutt...vi har alle rett til å gi en bebis et godt hjem med kjærlighet mener nå jeg!

 

Stå på alle sammen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ny nå:) 1pp endelig:) Gleder meg til å teste etter el...

 

Er selv snart 21år og har ei datter på 10mnd:)

Lykke lykke til alle sammen:) Håper vi slår følge videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper på en frisk unge til eg og:)

 

eg og fikk feil på siden i dag.. frustrerende.. hehe..

 

forloveden min er nok langt inn i drømmeverden så blir vel lite med det her i kveld.. høh.. hehe..

 

ja blir spennende å følge med på den metoden og..

helt enig med deg, alle burde få gi en unge ett godt hjem uansett metode og kjønn osv:)

 

og til deg nye.. velkommen til oss.. hehe.. her er me gira og klare for å til å sette i gang med prøvingen:)

 

hold oss oppdatert da:)

 

lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki,får prøve å få kjøpt tester i morgen:)

 

nå skal jeg lalle..god natt alle sammen:)

 

vanessa+prøver igjen...sorry at jeg trodde du het vanessa,regnet bare med det..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe helt i orden:) er visst mange som tror det.. hehe.. tror eg må fikse på nicket mitt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...