Gå til innhold

noen i 1pp?


påtjukken

Anbefalte innlegg

hei jenter:)

sjekka mailen min i dag,og da hadde jeg fått svar fra donorfyren...

han skrev bare: ser på BIM at du har planlagt å dra til danmark?

 

jeg svarte bare at jeg måtte følge magefølelsen min,og det var å dra til danmark:) men takket han for at han ville stille opp for meg når det gjaldt.

 

ellers så fikk jeg meg en overraskelse i dag når jeg kom på jobb...

der var TR,og den kom med EN GANG....har vanligvis hatt litt spotting før mens,men ikke denne gangen,skal jo ikke ha den før lørdag eller søndag??? en ting som er positivt er jo at stresset mitt ikke påvirker kroppen min (tror jeg) for da ville jo mens blitt forsinket,ikke kommet før...

så nå blir d fortgang i sakene...lege og samtale i morgen...må skynde meg å få gynekologtime på sykehuset ca neste torsdag for vannscanning...så er det bare å sjekke eggløsningen og booke fly å dra til danmark...går så foooort...hehe:) håper jeg er heldig...

 

det blir dyrt ja,og er jo ikke stinn av penger heller...men når jeg får skattepengene,så klarer jeg det,tror jeg:) har regnet med at alt kommer seg på ca: 7-8000kr

skulle egentlig ha ventet med å sette i gang,men er jo som sagt ikke sikkert jeg blir gravid på første forsøk,så vil jo begynne snarest...

 

Tina-Mari: håper så du er gravid,hadde vært så gøy...tror noen kan merke symptoner allerede etter en uke jeg...kanskje du også er på vei sus_vanessa06....:) d hadde vært kjempegøy det også:) så bra at det gikk fint i barnehagen med vanessa da:) får håpe hun vil trives:)

 

nå er det middagslaging:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er sikkert godt å vere i gang no da.. skjønner at du vil sette i gang så fort som mulig:) skjønner at det ikkje er billig dette, men det er nok verdt det:) godt dei skattepengene kommer no da:) masse masse lykke til under prøvene dine iallefall:)

 

såg ut som ho kommer til å trives ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Umh... Har han donorfyren vært her inne å kost seg med vårt innlegg eller? Syns det er merkelig at han har fått vite det her inne fra... Syns han virker litt merkelig egentlig.. Min mening da men...

 

Skal si i fra når jeg har noen opplysninger fra tante:)

 

Jeg får håpe jeg er gravid, men tror det ikke før jeg har testet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har sikkert ikke vært inne på vår side,men jeg har jo spurt på noen av innleggene på donor-debatten..og er jo der han henger da..

 

jeg fikk vite noe litt spennende i dag...

 

lurte jo på hvorfor mensen kom så tidlig,og så blør jeg så kraftig (sorry at jeg er så direkte) noe som jeg aldri gjør...

 

var noen som sa at siden jeg ikke fant eggløsningen min forrige månde, kunne det hende jeg får dobbelt opp denne mnd... eller ihvertfall at jeg FÅR eggløsning denne mnd...gud jeg håper det :)

men det vil jo bare tiden avgjøre:) spennende blir det iallefall:)

 

så da blir det kanskje danmarkstur på meg allerede mellom 30.juni og 5.juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det stemmer det du har hørt da drømmejenta24:) håper det blir danmarkstur på deg snart da:) og håper det klaffer for deg med en gang:)

 

eg ble spådd her i dag.. hehe.. ho som spådde sa eg kom til å bli gravid i august.. kanskje juli og men var mer sikker på august og at det kom til å bli en gutt.. hehe.. tror egentlig ikkje på sånt, men spennende å se om det stemmer da:p håper det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamalari heter ho.. ho svarte ikkje på spåsiden, men sendte ho på post eg:) hadde så lyst på svar:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,ok:)

tenkte å prøve jeg også:)

 

nå skal jeg snart legge meg...wish me good luck,i mårra er den store dagen med legetime og samtale med klinikken:) wee:)

 

natta jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også henge meg på her? Jeg er 22 år og prøver for første gang denne måneden. Det er så utrolig spennende, og jeg håper så inderlig at jeg kan bli gravid så fort som mulig. Jeg har vært ungeklar veldig lenge nå, men det tok sin tid før min mann kom dit. Nå har jeg fått full jobb, så da er det økonomiske på plass. Får bare håpe at det klaffer:) Jeg har eggeløsning i dag, så får håpe at det kan komme en spire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan henge her babyklar, og velkommen skal du være:) E sjøl akkurat gått over i 2.pp, men blir her til resten av gjengen følge etter og d blir starta ny tråd:)

Snakke generelt om alt mulig her, så bare å komme me d du måtte ville. Så e vi også enig om at vi e nysgjerri, så spørsmål e d mye av:)

Ønske deg lykke til, og håpe spira sitt fort.

 

Drømmejenta24: masse lykke til i måra da. Skal tenke på deg hele dagen og krysse d eg kan krysse for at alt går bra me deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på p-pillene for noen uker siden. Tanta har så å sei reist, men har noe bagasje som er på vei ut døra... Vi gleder oss masse å snakker om det hele tiden (eller så er det bare jeg som tenker på det hele tiden..) Dette er første gang vi prøver og vi har ingen barn fra før. Tanken var at vi skulle gifte oss før vi skulle få barn, men vi klarer ikke vente. Jeg sitter stort sett hele dagen her på forumet og leser om altslags om baby og graviditet.. Jeg er ung og har egentlig ikke så mye peiling på hva som skjer når jeg skal føde. Jeg har lært masse om graviditet etter vi fant ut vi skulle starte prøvinga, men det er da mye jeg ikke vet enda. Jeg har kjøpt babycomp nå nettopp men vet ikke om det var så mye vits siden vi vil prøve allerede nå uansett. Andre som bruker babycomp? Blir det problem for babycompen hvis jeg bilr gravid før den kjenner min syklus? Jeg har målt meg i 5 dager nå. jeg har 28 dagers syklus så det er en stund til EL men vi begynner prøvinga i kveld;) lysten er på topp, så ingen problemer der jaffal:)

 

jeg håper det klaffer med første forsøk, men prøver å si til meg selv at det er liten sjangs for at det skjer.. vanskelig å tenke på annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Hei jenter!!

 

Velkomme babyklar!!

 

Og velkommen J@nnemor! Jeg tror du bare skal hekke på denne perioden å fortsette å måle. Babycopen skal vel registrere temp endringer for å finne eggløsningen for deg...

Så neste mnd eller måneden etter har vel babycompen alle dine data for en full syklus. Jeg har den ikke, men kusina mi ble gravid med den etter 4 mnd bruk.

Hvor gammel er du da?

Vi skulle også vente til vi hadde giftet oss, derfor gifta vi oss rimlig hurtig:) Vi giftet oss 23.mai i år!

 

Lysta ja... I går var det ingen problemer, takk og lov! Forrikvelden greide vi det liksom ikke... Aldrig skjedd før! Vi fikk litt panikk begge to..

Jeg sovnet med rompa i været og beina bøyd over meg selv, støttet av hendene mine. Våknet slik en times tid senere og kunne ikke føla arma mine! Hahaha!!! Hadde ikke rørt meg i det hele tatt, og ingen "lekasje" :)

 

Så mye sex som vi har hatt, så burde jeg bli gravid denne mnd!

Av 13 dagers syklus (etter mens) så har vi hat sex 9 av dem...det er mer enn annehver dag. Og det har ikke gått mer enn en dag mellom hver runde i høyet!

LOV Å HÅPE DA VEL????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som nygifte! Jeg hinter stadig frampå, men han har god tid.. :( Jeg kunne ha gifta meg i full fart jeg, for djeg vil jo egentlig gifte meg før den lille kommer.. Jeg er 21 og han er 30 år. Det er veldig forskjellig hva folk mener om babycompen. for noen funker den veldig bra, mens andre ikke syns den er så bra når de bare får gult lys hele tiden. Finner vi ut at vi ikke har bruk for den nå, så er den grei å ha til etter babyen er født.

Jeg klarer ikke helt å se for meg den "sovestillingen" men godt kan det ikke være:)

Jeg satte rompa i været i går kveld etter hekkingen. Jeg vet at det er veldig liten sjangs for at jeg blir gravid nå uansett (tante reiste i går), men greit å være på den sikkre siden=) Før var jeg redd for at jeg var gravid hvis jeg hadde glemt p-pillen en dag eller to rett før tanta kom, men nå er det jo snakk om å treffe EL akkuratt den dagen det skjer. Da er det vel bare 17 % sjangs for å bli gravid, hvis jeg ikke tar helt feil?

 

Stakkars sambo.. han var trøtt og klokka var rundt 01.00 og han skulle tidlig opp. Jeg var ikke trøtt, og jeg hadde så mange tanker jeg ville dele. jaja, han kom seg opp i dag også=)

 

alt er så spennende! tenk om jeg er gravid om en mnd!

gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha, ha Tina-Mari, høres ut som du står skikkeli på no:) Skal krysse fingran for deg eg. Men bli no ikke for opphengt i at sex e kun for å lage baby, da kan du bli lei.

Her kose eg meg me hagearbeid for å få tia til å gå:) Planta masse i går, så no får eg fin hage:) Bygde huse for 3 år sia, så har måtte ta litt etter litt me å lage plen å sånn. va d gubben sa i går, først må eg lage masse plen til deg, så må eg grave den bort igjen:) Synes no man må ha litt planta da, ser jo så mye bedre ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også i første pp på prosjekt lillebrøster til snupp på straks 2 år :)

 

Har ikm senest onsdag, og nå tror jeg jaggu symptomene kommer snikende her og at det ikke bare surrer i hodet mitt.. Sitter nå å kjenner på små ømme pupper og murring :) *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Å så spennende Tiny! Får virkelig håpe du er gravid :)

 

Jeg er pessimist igjen.. Eller... Jeg er realistisk!!

Det er ca 17% sans for å bli gravid ja... Vi går for gull for å si det sånn.. Men jeg kjenner ingentingen. Jeg har ingen magefølelse heller... Pleier å ha magefølelse på ting...men nei, ikke noe.

Jeg kjenner på meg at jeg blir skuffa om jeg få TR. Vi har virkelig jobba for å si det sånn.. Vel vi har sex for å få barn, men sex er digg det, så klager ikke. Ja er redd vi kan bli lei. Håper derfor på en spire i magen slik at vi kan ta sexen litt mer med ro. Nå er det pute og rompa i været som gjelder...ikke en kjappis på kjøkkenbenken liksom!

 

Vil ha ømme pupper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjempe ømme!!! Og masse stikkende smerter i magen og sånt!!!

Merkelig å håpe på en sånn smerte... Vil ikke ha mensen smerter ellers.. Men dette er for et annet liv..

Så fort jeg tenker på disse greiene..symptomene...ja da kjenner jeg et lite tikk i siden, eller i magen.. Men jeg veit at det ikke er annet enn en liten fjert sm kommer snikende..

Vil ikke fise, vil føde!!!!!!!!!!!!!!

 

Fysj så varmt det har vært i dag.. Satt barnevakt for en gutt på 10år. Vi gikk først ut og spiste litt før vi alle hoppet i bassenget. Koselig:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Mannen min bemerket noe litt finuerlig i sta....jeg satt ubevisst å strøyk meg over magen..opp og ned...

Det er jo en søt tanke at det er noe i mer som prøver å si i fra: du er gravid! Men har ikke troen på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vel vært fint me svangerskap helt uten symptom:) Katti har du ikm da Tina-Mari? Må huske at d e ikke alle som får symptom så tili, kan ikke huske eg hadde nåkka før ikm første gang.Sist va eg mye trøtt før ikm, og tissa i ett.

Eg skjønne godt du ligg me rompa høgt eg, gjorde d sjøl når vi lagde førstemann:) D her e første gang eg ikke har blitt gravid i 1.pp, så håpe jo også d ikke drøye så alt for lenge. Vil føde seinest i juni, ser så tungt ut å være stooooor i sommervarmen. Men utover rompa høgt e d vel ikke så mye man kan gjøre.

Har et vennepar som sleit lenge me nr 1, men når han endeli va født, gikk d bare noen få mnda før nr 2 va produsert. Så d kan jo være noen som stresse sånn at kroppen ikke får fred til å bli gravid.

 

Kor varmt e d der nede da? Har har eg 14 grader:):):) Og regn:):):) Bekymre meg faktisk mer for være her enn om kor fort eg klare å bli gravid:)

 

Har dåkker andre d bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Jeg har ikke skrevet mye her inne, men har vært her hver dag allikevel og lest hva dere andre har skrevet, så føler meg litt involvert allikevel!:)

I dag er en spennende dag for meg/oss. Min IKM var i går, og foreløpig ikke tegn til TR. Og syklusen min har vært kjempestabil siden jeg sluttet på pillen rundt juletider. Vi har imidlertid ikke begynt å prøve før nå, har brukt annen prev i mellomtiden. Med andre ord, i dag skal jeg teste!! Venter bare på at mannen min skal komme hjem, vil gjøre det sammen med ham. Det er så spennende!! Første gang for meg, så jeg vet ingen verdens ting om hva jeg går til. Wish me luck!

 

Tina-Mari; vi giftet oss 24. mai så da har vi jo vært gift omtrent like lenge. Vi hadde også et drømmebryllup, men på en litt annen måte, veldig tradisjonelt. Åh, det var en herlig dag..*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Oi oi!! Spennende Notie! Når kommer mannen din hjem da? Be han kjappe seg!! Hihi!!

 

Spørsmål... Kan man tisse på et glass (morgen urin) og ta testen senere på dagen? Noen her inne skrev noe om det.. Derfor lurer jeg.

 

Noen som syns de kjenner noe enda?

Jeg vet at jeg leter etter symptomer... Men i natt har jeg hatt mensen symptomer,så jeg var sikkert på at tanta kom veldig før tiden i dag, men neida. Og godt er det. Da hadde jeg begynnt å grine. Å når jeg så meg i speilet så hadde jeg 7 små gule kviser. Ekkelt!!!!!!!!!!!!

Skulle tro tanta var her snart ja..11 dager igjen...

 

Her nede er det varmt. Sommer her nå. Vi ligger med laken over oss om natta og har vifta stående på... Phu...hett!

Vi har rundt 30 grader tenker jeg.. Bassenget holdt 29 grader i går rundt halv 4.

 

Man kan bade gjennom hele svangerskapet eller?

 

Vurderer å rusle ned på stranden vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt man ikke kan bade gjennom hele svangerskape nei. E vel anbefalt for folk me bekkenløsning å være i basseng for å få di rolige, myke bevegelsene. Mene eg har lest d en gang i tia. Kan vel være en lettelse for alle som e stortjukk å komme seg i basseng for å klare å bevege seg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Ja det høres fornuftig ut:)

 

I dag er det så varmt..og jeg har lovet en gutt på 10år at jeg skal komme på prisutdelingen på tennisklubben hans...phu...*svette*

Ikke bare bare å bo i Spania! Sommeren har skikkelig satt igang!

 

Over til kropp og samliv: Jeg føler meg blå innvendig etter all sexen!

Det skal bli befriende å ikke ha sex når tanta kommer!

Eller; jeg skal ha 1 uke sex-fri om tanta ikke kommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Hvor er alle?!

 

Ingen innlegg!??? Å jeg som har gledet meg i heeeeeele dag!

Tennisen var koselig, god mat osv :)

 

Nå ser vi film, 40 dager og 40 netter.

Kom igjen å skriv et innlegg da!!!!!!!!!!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...