Gå til innhold

noen i 1pp?


påtjukken

Anbefalte innlegg

Gjest Tina-Mari

Så spennende Susi!!!!!!!!! Litt alkohol gjør sikkert ikke noe. Tenk på alle barna som er født pga en fylle-sex kveld! De lever de!

Håper du er gravid jeg:)

 

Jeg leter etter syptomer men det er ingen der som jeg ikke kan forklare.

Følgende:

Er masse på toan å tisser: bor i Spania og drikker masse masse vann pga varmen.

Er masse på toan å *æsjer: blir så nervøs av å vente på tanta...dessuten har jeg akkurat diskutert masse med hu jeg leier av...dritt kjærringa tenker kun på seg selv...men vent å se (!)...kjøkkenkniven faller nok i rett rygg etterhvert.. (uff så slem jeg er)

Noe rart i magen: nervøsitet...spenning...varmen...

Luft i magen: nervøsitet og spenning igjen...

 

I går var jeg svimmel så det holdet...men vi hadde gått hele kvelden rundt og rundt...drukket for lite sikkert...varmt var det også.

 

Jeg er nok ikke gravid denne mnd. Vet ikke hva jeg skal se etter, eller hva jeg skal gjøre. Vi har gjort alt "rett", hatt masse sex, null alkohol, null røyk, spiser sundt nok...

I dag er jeg deppa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja spennende dette, men går sånn opp og ned på hva eg tror no.. hmm.. men men.. merker no det om TR kommer eller om det er ei spire inne her.. hehe.. men noe er det iallefall men sikkert bare TR eg merker som er på ve sjøl om det er ei uke til eg skal ha det, men men.. mangen tanker om enn annen i hodet mitt no.. hehe..

 

men men.. får vel ta vanessa med meg ut en tur så ho får få ut litt energi.. har masse av det iallefall... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Skjønner ikke hva du mener Susi...hvem har du mange tanker om i hode ditt nå?

 

Det eneste "tegnet" som jeg kan si jeg bemerker meg som er merkelig ved meg selv... I dag bare gråter jeg... Jeg gråter og gråter og gråter!!!

Ikke likt meg i det heletatt. Er det en spire eller lengselen?

 

Håpløst!!!!!!! *gråter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Hmmm… Jeg føler på meg at jeg kommer til å skrive mye i dag…

 

Var, som sagt, i Liverpool i helgen. Det var utrolig koselig å være tilbake. Vi gikk en tur til det gamle huset vårt og forbi skolen til sønnen vår. Det var skikkelig rart og litt vemodig. Fikk også veldig lyst til å flytte tilbake.

 

Hadde en lang prat med en av mine beste venninner i Liverpool. De giftet seg for 2 år siden og har prøvd å bli gravid siden da. Må si jeg fikk et litt annet perspektiv på tingene etter den praten. Har funnet ut at jeg skal prøve å roe meg ned et par hakk ja... At vi ikke får hekket denne el får bare være (skjønt, vi prøvde febrilskt i går, 7 dager før el…:-D Undere kan jo skje...:-D).

 

I tillegg er det jo greit at jeg kanskje får kommet meg på KK, for undersøkelse, FØR jeg blir gravid også. Det eneste jeg er redd for er at de skal si at jeg ikke bør bli gravid i det hele tatt…:-/ Da jeg var hos legen snakket vi også litt om adopsjon. Han syntes vi skal vurdere det i tilfelle KK sier at jeg ikke bør få flere barn. Bekkensmertene skal jeg tåle i 9 måneder (tror jeg..), men for resten av livet? Tja… vet ikke helt… Anyway, vi har diskutert adopsjon, men fordi det tar så vanvittig lang tid, tror jeg vi prøver hekkemetoden først... :-D

 

Drømmejenta: Prøv å sette deg Ii dine foreldres sted. Ville ikke du også ønsket at din datter skulle ha et hjem, en stabil økonomi og en far til ditt barnebarn? JEG synes det er en god idee å vente litt. Regner med at du er lei av å høre det, men du *er* tross alt fortsatt veldig ung! Nå føler jeg meg litt som den kjiipe moren her, men jeg håper du skjønner at jeg ikke mener det vondt.

 

Ang. lyst... Jeg tror p-pillene har litt av skylden for at lysten min var ganske laber. Mannen min mener jeg bare er verpesyk, skjønt, han synes det er flott! :-D

 

Ang. symptomer. Jeg hadde jo *alle* symptomene forrige periode. Man kan finne mange symptomer hvis man bare leter! :-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Tina-Mari: tankene er ikkje om en annen person dei bare hopper rund inni hodet mitt.. kommer og går forskjellige tanker hele tiden.. er eg, er eg ikkje.. skjønner no? hehe..

 

A1973: høres ut som det har vært kjekt å vært i liverpool igjen:)

 

i dag føles det faktisk ut som eg har bekkenløsning.. hmm... skjønner ikkje helt hvorfor det... men men.. går vel over:)

 

i dag er det no endelig sol igjen, men blåser og kaldt.. for en sommer.. neste uke begynner sommerferien vår så da blir det vel ikkje så mye her inne, men skal prøve så godt eg kan å ta turen innom her når eg har sjangsen, men sikkert godt for meg å komme meg litt ut av denne siden.. hehe.. er jo helt hektet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!

 

Da har tre CB digital-tester fortalt meg at jeg virkelig er gravid, så da flytter jeg videre til 1. trimester-sidene og håper jeg ser dere alle der snart. Håper det går like lett for dere som det gikk for meg, stå på! Jippi!!

 

*Lykkelige Notie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Notie,

 

Gratulerer! Haha, det tar nok noen måneder, MINST før jeg kan forflytte meg. Med min flaks blir det vel bare meg igjen her til slutt...:-D

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter:)

 

først: notie: gratulere så masse masse:)

lykke til videre i svangerskapet,og håper alt går bra med deg...

 

ellers så er jeg like forvirret om hva jeg skal gjøre...fikk i dag cb digitale eggløsningstester i posten,bestilt fra danmark...

det var litt kjipt nå når jeg ikke vet om eg skal dra til danmark eller ikke liksom:(

 

susi: så gøy det hadde vært hvis du er gravid:)

 

tina-mari: så gøy om du også er gravid da:) håper husjakten går i boks for deg:)

 

A (åsså noen tall) hehe,dårlig hukommelse: jeg setter bare pris på råd og meninger fra dere alle, positive og negative...er jo som sagt jeg som må avgjøre det hele til slutt..hehe:) så jeg ser ikke på deg som den "negative moren" :) hehe:) så fint atdu har hatt det fint i Liverpool:)

 

ellers så har jeg ikke så mye nytt å fortelle...lysten på barn blir bare større og større for hver dag som går,og er litt bekymret for at folk skal begynnne å tro at jeg er egoistisk:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Så gøy at du er gravid notie! Du har nok en ganske stor gjeng som er bittelitt misunnelige på deg. Hehe:) Vi andre kommer forhåpentligvis snart over vi også:)

 

I går var det st.hans og selvsagt litt alkohol i bildet. Jeg måtte streve litt for å finne på unnskyldninger. "Er så trøtt, skal tidlig opp" osv. Tror ingen fattet mistanke ihvertfall. Det er jo det viktigste. Alle våre venner har barn, så det er klart at mange hinter ganske tydelig til oss nå. Men vi bare ror det bort og sier at vi ikke stresser med det enda. Noen hvite løgner er jo alltids lov i denne tiden:)

 

Jeg har heldigvis også roet meg litt ned. Jeg klarer nå å snakke med mannen min om noe annet enn barn og graviditet. Det er ihvertfall han glad for. Det er jo bare han jeg kan snakke om det (og alle dere selvsagt) så da har jeg masse som jeg må få ut.

 

Når har dere andre IKM? Jeg har cirka 5. juli, +/- et par dager.

 

I går begynte jeg for fullt på sommerjobben også. Jeg jobber som lærer og burde egentlig nytt godt av å ha lang sommerferie. Men jeg sa ja til sommerjobb fordi jeg ikke hadde fått jobb til høsten. Men det har jeg nå, så det kommer til å gå ganske i ett. Men men, greit å tjene seg opp litt penger! Kan jo være vi er så heldige å få lov å bruke masse penger på barneutstyr fremover. Hadde vært toppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notie: gratulerer så mye:) kjempe kjekt dette:)

håper me andre kan ta følge med deg snart:)

 

har og no fått vite at min søster er gravid etter 1,5 år prøving:) litt morsomt viss eg og blir gravid no da for me var gravid samtidig sist og.. hehe, men men.. folk kommer vel til å snakke om me blir gravid samtidig denne gangen og, men driter eg i for dei har prøvd i 1,5 år mens me 1 mnd så me kunne jo ikkje gå å vente på at dei skulle bli gravid, tenk om dei aldri hadde blitt det da... men men.. EG SKAL BLI TANTE IGJEN:) jippi for det:)

 

IKM 30 juni her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da! Du kan jo teste deg snart! Jeg tenker også at det er usannsynlig at jeg klarer å bli gravid etter en mnd prøving, men vi får bare krysse fingrene! Hadde jo vært gøy om du og søstra di fikk unger samtidig ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Oi så masse å lese:)

 

Gratulerer Notie:) Fint å se at noen av "oss" blir gravid:)

 

Drømmejenta: du er ikke egoist! Gjør det som er rett for deg!

 

A (pluss noen tall): Hyggelig å høre at du har hatt en fin tur!

 

Sus: Gratulerer som tantesnart igjen:)

 

Jeg er kaos...kaos er jeg...det er meg.... Er ingen annen måte å forklare det på. Jeg er inneforstått med at det ikke er verdens ende om jeg ikke blir gravid denne mnd, og at det kan være positvt om den drøyer et par mnd. Da er vi flytte, jobben på salongen er da mer stabil eller jeg har kanskje sluttet der.

Men jeg er et vrak!

Jeg gråt i nesten 2 timer i stad uten grunn. Måte vaske ned kjøkkenet og toalettet for å få tankene på noe annet... Kastet meg over mitt rene kjøkken og laget den mega lunsjen... Nå har jeg en liten pause fra omøbleringen i 2.egt....

Mannen min prøver å tolke meg best mulig...men alt han sa fikk tårene til å trille... Etter lunsjen så koste vi oss med filmen Chocolat med Jhonny Depp, og så spiste vi sjokkolade trøffler!! Mmmmm...

Så fikk jeg mailer på postboksen min her på BIM...og jeg blir helt vrak igjen.. Sippetryne jeg...

Er det noe der inne eller er det lengselen som kommer ut i dag?

Tror det er lengselen jeg.

Og jeg er rolig....vi snakker ikke om barn nesten aldrig... Greit vi har sex, puteog alt det der... Men vi snakker lite om det sånn at det ikke skal bli et press/stress...

Jeg er så sliten....vil bare gråte....

 

Ikm 2 juli.Tester etter ungen er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Tina-Mari!

 

Huff, det hørtes ikke helt greit ut. Dette er en vanskelig periode, og det utløser masse følelser hos en. Det at du gråter mye er sikkert fordi det er masse følelser i sving. Det er jo en stor ting som skal skje med oss. Nå er ikke jeg akkurat noen ekspert på noe som helst! Men bare ta tida til hjelp og håp på at følelesene stabiliserer seg litt. Håper resten av dagen blir bra!

 

Stor klem til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde en sånn dag eg og.. men det var dagen etter at han sa ja til en unge til.. gråt av ALT.. helt sinnsykt...

og ja tror og det kan vere alle følelsene innen dette med å få en baby osv som kommer frem... håper du føler deg bedre i morgen da:)

kan jo håpe det er en liten bebi i magen din da:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Takk takk:) Ja det er lov å håpe enda..

 

En positiv ting: Vi får se huset neste uke, og jeg har fått tak i en norsk mann som driver sånn fukt og sopp firma. Han skal måle huset for oss:)

 

Tar en øl jeg...uten alkohol da. San Miguel 0,00%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal snart gå meg en tur i skauen eg:) hehe.. må jo trene litt:)

 

s kjekt at du fikk en norsk mann til å gjøre det da:) er det mange norske som bor der dere bor?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende... Har bestilt tester (sånn at jeg har noen på lager) så nå er det bare å teste i vei for å se om det dukker opp to streker... Er så glad for at vi endelig har begynt:-) Lykke til alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Susi: ja det er mange nordmenn her nede. Vi har 1 norsk nabo, ellers er det tysere, spanjoler og engelskmenn.

 

Velkommen vil bli mamma:)

Lykke til!

 

Greier ikke rive meg vekk fra skjermen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina-Marie: Jeg hadde en slik periode med sipping for noen uker siden. Jeg gråt for alt og mannen min hadde store problemer med å tolke meg.

 

Jeg tror kanskje det er alt dette "baby-styret" som gjør oss litt på tuppa, ihvertfall meg. Jeg merker jeg er roligere denne perioden, for jeg vet at sansynligheten for at jeg blir gravid denne måneden er tilnærmet lik null siden min mann er bortreist. (GRRRRR.) MEN merker også at jeg misunner dere som kan lete etter symptomer denne perioden...:) Og ikke minst, dere som er så heldige å bli gravide denne perioden. :) Jeg har stor tro på Susi og Tina-M!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tina-Mari

Tusen takk:)

 

Nå drar mannen min meg vekk fra pc´n og opp i 2. egt for å bli ferdige... Ellers må vi tå å sove... 2 rom skal bytte alle møblene, klærne, tigene, rotet...og de skal vaskes...

 

A1973, hvor i syklusen din er du?

 

Mange klemmer til dere alle sammen, jentene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, her va d kommet mye nytt sia sist:) Gratulere til deg som va gravid, kos deg me svangerskape og den voksende magen. Lykke til i husjakten Tina-Mari, håpe dåkker får drømmeboligen:) Og håpe sjølsagt du har en spire på gang. Samme for deg susi, vente i spenning på at dåkker skal teste:)

Lite nytt på den her kanten. tanta e akkurat dratt, så e ikke IKM før den 16. men synes tia går fort så e vel bare et øyeblikk til:)

A197og et tall til: lenge sia dåkker flytta til norge da? Korfor bodde dåkker i liverpool? E så nysgjerri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina-Marie: Jeg er på dag 6 i syklusen og mannen er vekke til dag 17. Tror det er for sent iom at jeg har korte sykluser. Så blir nok ikke noe denne perioden. Haha, gidder ikke kalle det pp en gang, for blir ikke en gang prøving her... Snålt, men jeg er jo vant til å være borte fra ham, men akkurat nå savner jeg han veeeeeldig, og det bare etter en dag. Snufs, regner med det blir verre når hormonene (les: eggløsningen) setter inn.

 

Gutt05: Vi bodde i Liverpool i ett år. Mannen min jobbet der, sønnen gikk på engelsk skole og jeg pendlet hver uke. Eller, jeg jobbet en uke i Norge og hadde en uke fri i Liverpool osv... Var et utrolig spennende år for alle sammen. Kan anbefales!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var eg endelig komt igjen fra turen.. den var tung og gjennom hele turen var stikkingene i magen så sinnsykt sterke.. prøvde jo så godt eg kunne å ikkje vise at det var noe der for gikk med to andre, og vil jo ikkje folk skal vite noe om dette:)

 

ja venter i spenning eg og, men går litt opp og ned om eg tror det er bebi eller TR som kommer.. men me merker no det etter kvart.. hehe.. tar test mandag eller tirsdag neste uke viss ikkje TR er dukket opp.. håper håper:) for oss alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er ny her inne, registrerte meg i dag.

Jeg og min kjære har vært sammen i 9 år, og nå føler vi oss klare for å stifte familie. Jeg er forøvrig 25 år, mens han er 30 år.

 

Jeg har ikke gått på p-piller på over 1 år, så litt usikker på min syklus, men hadde den sist 29 mai før jeg fikk den igjen i dag.

Begynte å prøve litt forrige uke, men ser nå i etterkant at jeg trolig begynte for sent i forhold til EL.

Bestilte meg EL tester samt graviditetstest på fredag, som jeg fikk i posten i dag.

Når bør jeg begynne å ta EL test siden jeg er litt usikker på syklusen min?

 

Jeg håper som alle dere andre at jeg skal lykkes på første forsøk, men er forberedt på at det trolig kommer mange skuffelser.

 

Er dette en "klubb/gruppe" som forandres til PP 2 osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja me går enten til 2.pp eller så er me gravid og går videre til 1 trim.:)

 

velkommen i gjengen da:) håper det klaffer for deg snart:) og oss andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...