Gå til innhold

--Molait & Cat's skravletråd nummer 2 --

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeje men hadde deg jo på msn. Des vet jeg jo du leser tråd:)

spe..haha..søtt:) Men jeg er jo lita da. Jasså..hu har aldri kjøpt noe for stort? hehe

ble med halvt glass sur vin. Ble en del pils i stedenfor. Satt å jabbe og surfa litt rundt sammen og fikk pult i senga etterpå. Begynte litt på sofaen da. Synes seriøst det er best med senga jeg ass. Kan man ikke få ligge godt mens man har seg a? Enten det er hu eller han som ligger. Boltreplass har man og. Sengegavl og;) Er så nedtur når man nærmer seg en topp også bare poff..så har man kommet uten at man egentlig fikk det helt med seg. Blæ!

Hvem av dere tenkte på meg i dusjen da? ;)

Spøker litt for aking da. Alt regner jo bort:(

M og W er på messa. Vi har vært på Sats med unga og E sover og jeg slapper av. Gå i dusjen nå tenkte jeg.

Ikke skaller i grunn, greit nok men er ikke noe spes som gjør det kult. Bling er kult da. Teite capser med masse glam på . Ser ut som en pimp jo for fan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må tidlig pimpe for god pimp å bli ;)

Hehe, ser den med å ha seg i senga, alt blir så mye lettere:) Veit ikke helt hvem som tenkte på deg jeg, det kokte vel litt bort i kålen:)

Papap kommer hit en tur etterpå med bil og henger. Har litt søppel og sånn vi skal bli kvitt, så greit å få gjordt det unna. Mr T og kompis J skal på åråsen i dag de da og se fugla spille:)

Skrevet

Ble ganske full kåk her.

kålen?? Lagde dere mat i dusjen?

Gjøre fornuftig ting jeg da..urk.

Skrevet

Hahaha ja med all den gode sausen vi får til, så burde vi jo lage mat i dusjen;) (ja det var en kommentar i god gammeldags cat stil;))

Burde i grunn ha gjordt noe fornuftig i hele dag jeg...

Men har da fått tømt 2 pappesker til fra gjesterommet, synd det ikke synes på haugen med pappesker og rot!

Hvilken ettermiddag kommer dere innom til uken da?

Skrevet

aldri! blæ er lei av at uka er et mas fra start til stopp. Nei men i morgen var det snakk om å fise over grensa med Mok. Tirsdag er det trening, men kunne forsåvidt tatt det før det..hmmm ikke tenkt på. Onsdag utgår. Torsdag jobber jeg sent, kan komme på morran før jeg leverer E, eller etter, men litt mas det og. Greit med en litt mer slapp morra i uka. fredag er det jo helgen alt...men forsåvidt skulle man tro man kunne gjøre det da og. Helg er litt samma i grunn med unger, iaf frem til 19:00:)

Sittet med regninger jeg. Har 3000 for lite og det er uten å ha beregna ei krone til mat eller bensin, det er det som står på konto!! Og da har jeg tømt regningskontoen. Hat-jeg er så lei! Håper de greiene fikser seg altså. Sender inn i morgen. Om ikke så overlever man jo, men tar bare noen ÅR å komme ovapå liksom!

bkæ. Ja nå er man kåt - not. Blæ. Nei må prøve få seg noe. Hjelper litt på det.

Tenk så kjekt, ferdig salta og greier :D (ref catstilkommentar med tilbakesvar i god mollestil-haha)

Ok en til..... er den cremet?

HAHAHAHHAHAHAHA

jeje det er sent....

so? Hadde ledd like godt i morra! Det gjør jeg sikker og, når jeg leser hvor morsom jeg var :D

Natta

Skrevet

Lol, nå humrer jeg godt her!! ;)

Jeg har prim inni nesa...svir litt faktisk...

Kommer dere innom i morgen da eller, kan jeg tolke det dithen? Ellers er det greit før jobb på torsdag for meg, men da får du ikke pølser;)

Nå tror jeg det verste ang. sutring er over!! Ikke vært noe sutring i dag i hvertdall :D

Skrevet

haha jeg flira av meg selv i dag og-var det jeg visste!

Mye som svir i nesa.....

Du jeg vet ei jeg. Kanskje i morgen ja? Glemte helt å høre med M da. Men pølse kan du ha i hus uansett, også meldes vi i kveld, eller trådes eller noe. Ellers må du gjerne diske opp med en treretters altså!

Digg å slippe sutring. Sutring er slitsomt. Tar med den tuben uansett jeg, så kan du prøve om det kommer mer sutring. E mangler alle hjørnetenna, og har sikla i flere uker nå så tror i grunn ikke gutten skal få noen hjørnetenner.

Stikker over grensa med Mok etterpå jeg. Kjøpe litt billig sigg.

Skrevet

Ja da får jeg kjøpe inn pølser da:)

Kjøper du med et par-tre pakker sigg til T også? Marlb. light. Hvor mye koster pakka der nå?

Skrevet

Ligger vel på rundt 40,- lauspakka. Dissa lause er dyrere vett.

Hadde skikkelig kjipern drit i stad. Fr et førse brukte jeg en 3-4 min og det UTEN vask og gå til og fra. Også prøver man å forte seg og trøkkepå også kom det teite prompen!!! Men tror ikke den hørtes forvasken stod påogså fikk jeg au i rassen:( Man skal bare ikke trøkke for fort altså!

Skrevet

Kan du ikke kjøpe med 3 pakker M-light da? Så blir gubben happy:)

Kjipern drit er kjip!! Og vondt i rasen er kjipt.. hehe rassssssen mente jeg da!! Synes du begynner å bruke lang tid på drit nå altså!! :)

Nei, skal man komme seg en tur ut av huset da? Nå har vi leika og sovet og stått i, så nå trenger vi litt frisk luft:)

Skrevet

DØYSE!

Skrevet

døyse er da vel ingenting..høres bare ut som du er tett i nesa. Teita.

Sjef her i dag. Kommet inn fra notodden. Er nok ikke så mye på og tilgjengelig vil jeg tro.

Kommer til deg sånn ca 16:30. Dra til Cat å få meg pølse ;)

Skrevet

Skal snart gå å legge meg en liten blund jeg. Sov så dårlig på jobb i natt! Var ikke noe tull der altså, men ble bare liggende å vri meg inn i de små timer. Siden mamma hadde fri i natt så kommer hun opp hvert øyeblikk og passer snutta så jeg får meg et par timer på øyet:)

Pølsene ligger klar i kylen:)

Skrevet

:D

Sov godt!

Snakkes sikkert litt etter lunch da.

Digg med sånn mamma.

Skrevet

Joda, jeg sov godt, spøy godt og dreit godt! Så vet du det!! Var vel derfor kroppen var så urolig i natt tenker jeg, for det var noe der som den ikke likte og måtte ha ut!! Men er fin form igjen nå, bare litt sulten -men det fikser pølsene etterpå;) Men har ikke rukket å støvsuge til du kommer, for skulle jo ta en sånn sjau på dagen i dag -noe jeg ikke orket hengende over doskålen!! MEN DET FÅR DU BARE TÅLE DIN TØYTE!!

Skrevet

Hoho;) Joda, men da sees vi etterpå da:)

Skrevet

hehe du glisa litt da du så tøyte på tråden da;)

TØYTA MI DUUU!!!!!

Ja bare ikke smitt meg nå!

Ses snart:)

Skrevet

Jæh, kan ikke smitte deg med noe du allerede har vettu ;P Og jeg er frisk igjen nå!

Skrevet

Sklie!!

Skrevet

Slimhøl!!

Skrevet

Di skrukke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...