Gå til innhold

--Molait & Cat's skravletråd nummer 2 --

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så ikke tilbudet om henting før nå, har ikke vært på pc'en siden i går kveld.

T skal bare være borte i dag, kommer hjem i kveld. Vært en tur hos pappa i dag vi og gått en liten tur i finværet. Snutt er sutrete, er nok enda fler tenner på gang. Ligger en hel drøss og bobler under tannkjøttet ser jeg.

Den varme lille kroppen er ikke så liten lenger og større skal den nok bli!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor erru egentlig a?

Skrevet

Mor dro i dag ettermiddag. Hjemme med diare på E. Fullt kjør hele helga. Trøtt som sokk. Tørre linser. Prioriterete deg fremfor tråden, dog ikke så langt innlegg:) Se om jeg får kommet meg innpå litt i morgen. Er liksom noe hele tiden på jobben.

Skrevet

Yes!! Jeg ble prioritert!!! Bedre med kort innlegg, enn ingen innlegg, begynte jo å lure hvor du ble av:)

Er E syk igjen da? Usj da, også diare:(

Får besøk av Li i dag vi. Les på tråden hvis du har tid.

Skrevet

Ikke lest tråd enda. Du ble prioritert igjen!!

Er bedre nå da. Er i bhg. Drit ned MtG så det holdt!! hoho. Fikk sms mens jeg var på kinarestaurant med mor. Hun måtte låne genser til seg selv og bade ungen:)) Slike dager er det godt med bhg:D M henta og han dreit i da en time senere. Han satte E i dusjen og jaggu dreit hanikke ned dusjen og. Ellers var det prutt med farge og en del auaumagenmin. Klyka i senga vår fra 12-2. Våken igjen 5. og 6. tassa ut selv 7:30. Jeg sov. M synes det var så søtt da..hehe. Han satt i stua og hele huset sov og så kom E tassende ut i pysjen. Han må ha vært stille da, for jeg merka ikke en dritt.

Kos med besøk da.

Jo også spøy han i går. Masse! Men M mener han bare satte noe i halsen. Han dreiv å tulla med ham og E lo og lo og spyyyyy.

Neste uke begynne jeg å jobbe kveld. peeees! Er visst helt grei jobb, og sikkert digg med god tid på morran, men er jo ikke hjemme før 20-20:30.

HVA SKAL JEG HA PÅ MEG PÅ KARNEVAL PÅ FREDAG??? Hadde glemt greia og vil egentlig ikke lenger, men har betalt og greit å få med seg mat og drikke man har betalt for.

Skrevet

Hihi, ler av mtg full av bæsj:D

Skal du jobbe kveld også? Når begynner du på jobb da?

Karneval.. er det på dagen det da eller? Hmm, kan du ikke være spøkelse da? Klippe hull i et hvitt laken? Ellers har de en del forskjellige voksenkostymer på -nille til en grei pris. Sånn type cowboy hatt og litt sånn.

Skrevet

Nei neste uke sa jeg jo... Begynner 12. Er litt flexitid og kjernetid og sånne greier. Og man er som regel ferdig før 20.

Nei er på kveld. Sånn ordentlig fest. Med voksne. (hehe nei med barn på natten...) er middag og noe drikke og resten tar man med selv. Aldern er vel snitt 30 vil jeg tro. Rundt der vaffal. Vet om en kar som skal være pimp og ei som skal være cowboyjente..dji heter jo cowgirl da, men kommenterte det ikke.

Finne senga. Skrevet langt på tråd forresten:) Du kan lese til frokosten.

Natta.

Skrevet

Skal du jobbe kveld, som i skal du jobbe kvelden på den nye jobben også. Ikke skal du jobbe i kveld.. Må lese ordntlig vettu:)

Åja, trodde det var karneval i barnehagen jeg, og da syens jeg spøkelse var en god ide.. Hihi:) Men sjekk på nille, vet de har noe der. Ellers kan du jo være hore da, det var jeg en gang:P Ellers så kan du være punker, det har jeg også vært, det var faktisk dritkult!!

Var det jeg kom på i slengen. Skal ut å trille tur i sola med ei venninne, så får nesten gå å gjøre meg klar:)

Snakkes :)

Skrevet

Så ikke skriv så innvikla da!!!!

joa, men har begrenset med tid. Æsj blir helt stressa av hele greia jeg. Sa jo til a at jeg kan godt bli med men da må du hjelpe meg med kostyme for har verken tid eller ork til å finne ut av det. Jaaadaaa. Nå sier a bare "bare finn på noe". Blir hjemme jeg ass.

God tur:)

Skrevet

Ja dropper du karneval da? Synes du kan kle deg ut som hora Candy jeg:) Nettingstrømper, horestøvletter, leopardtopp og masse svart øyenskygge. Og knall røde negler og lepper. Og i tillegg kommer M til å bli sprengkåt på deg:)

Har skrevet litt på tråden, men det har du kanskje lest allerede:)

Hørt noe mer om far?

Hvordan er det med E nå da? Hangler han litt enda, eller begynner han å bli helt fin igjen? Jeg ler fortsatt av at han bæsja ned hele mtg:)

Skrevet

ombestemte meg. Skriver senere jeg...hehe (må dusje og litt sånn..)

Skrevet

Ja bare ombestem deg du, ditt fyllesvin ;)

Skrevet

Synes dere har en ganske kjedelig tråd...

Skrevet

Jammen hvorfor i helvete gidder du å lese den da?? Fyfan for en taper. Ikke noe liv el? Bruke tiden sin på å lese noe kjedelig for så å gulpe ut til vi som denne tråden faktisk er ment for (og det er ikke DEG!!!) djiiizzzeeeezzzz du er patetisk ass.

Fyllesvin-ska jeg love deg!! Var oppe i 6 øl før quizn var ferdig. Da var kl 21 eler noe. Drakk jevnt til kl 3-4. Begynner bli sent her så får skrive litt nå og da:)

Skrevet

Jeje anonym, gå gi noen en runk eller noe!

Høres slitsomt ut med 2 sånne runder på en helg!!

Vært ute og gått tur i 2.5 timer i dag vi!!

Åh, bæsjebleie i anmarsj lukter jeg, gå å skifte fandenskapet jeg!!

Skrevet

Gikk greit, sikkert fordi jeg var innstilt på det. HAdde i grunn kult begge kveldene:)

Fikk tlf fra Tenerife i stad. Fatter kom seg igjennom han:) Opr. i 4 timer i dag, av 7 leger. Var visst jubel blandt legene. Mar. snakket med dem etterpå og de sa at de faktisk ikke hadde gjort lignende før. Og at det var helt ny teknologi. Og at delene var fra Japan. Lurer på om det står made in Japan inni pappa:D Så nå har han ikke mindre enn 3 "strømper" inni kassa. Ser ut til at det skal funke bra. Spørs hvor langt tid det tar før han føkker til livet sitt igjen da....

Skarru ikke melde deg på dibbor snart a?? Sendt deg chat på gmail og. Aldri der mer du?

Blir lite tråd på dagen, er stort sett noe å gjøre hele tiden på jobb. Trives faktisk ganske godt. Dagene går fort! Rekker ikke kjede seg.

Skrevet

Så bra far klarte seg da!! Og nå er han made in japan:)) Men kanskje han har sett døden i hvitøyet nå, slik at han ikke føkker til igjen med en gang.. er lov å håpe da!!

Jo, kommer på dibbor jeg. Har da ikke sagt noe annet:) Men mulig jeg kjører ellers kommer jeg meg ikke hjem.

Har da vært litt på gmail jeg, men hver gang jeg logger på så er ikke du der. Har i grunn ikke vært så mye på nett sjøl heller. Vært mye ute på dagen og på kvelden så går stort sett tiden med til mann og barn:)

Linea har spist kvikk-lunsj til frokost...

Godt du trives på jobb da. Det er jo veldig vikitg!! Og er deilig når dagene flyr og man ikke har tid til å kjede seg.

Får spisestuen vår levert i dag vi:) Nesten 3 uker før tiden!! Det er ikke ofte det skjer tror jeg:P

Skrevet

opplæring i dag. Sitter stort sett med ei siden av meg. kanke tråde da:)

Nei men var jo påmelding på dibbor da. Melder deg på jeg:) Kjøring utgår, vi må finne en løsning.

Kult med førtiden:D

Skrevet

Joda, har meldt meg på muntlig til Tiny jeg. I følge norsk lov er det like bindene som skriftlig. Vitner hadde jeg også..

Skrevet

joda, men er liksom påmeldings"skjema" da vett. Og folk kan jo brått endre seg. NEi men snakka med Tiny på søndag og fredag el no..hehe og da var a ikke sikker på om du kom.

Seff skaddu ikke kjøre!! Da blir jeg SKUFFAAAAA!!!!! Vi skal jo smugle B og!!! kanskje K og? hmm...termos med ferdig KB?

Skrevet

Hihi, jeg smuglet sprit inn på et utested en gang for maaaaange år siden! Helte over på en hårsprayflaske;) Ingen vakter som sjekket innholdet på den!

Jammen Tiny er jo ikke helt go', det vet vi jo begge :P

Skrevet

Da fikser jeg hårsprayflasker også sier vi det:) Des blir vi nok ikke sjekka kl 19 heller.

Nå er du meldt på:) Hakke skreve en dritt der inne du jo:(

Tiny...hu legger an på mannene som skal kontrollere bhg hun!!

TEnkte på det her at enkli litt kjedelig et par ikke kommer for Tiny hadde ratt gjennomført det der med bordkort og "vil noen bytte" hahahaha SOM JEG HADDE GLISA IHJEL MEG DA!!!!

Synes vi begge skal nevne ordet påskevenn på tråden-MER HAHAHAHA

Jepp, sigge litt jeg.

Guh så avslappende der er her inne hos "oss" Var jo som detta det skulle være. Ikke bare hvilken unge prompa sist.

Nei men prøv å finne en løsning a. Kan du ikke ta siste bussen? (går det tog dit?) begynner jo tidlig, så kan jo dra tidlig også. Spør mamman din:D Synd du ikke bor nær PT lenger da. Eller er jo ikke sååå langt unna, men langt alene med taxi. Nei vi sjekker buss og tog og sjåfører og hvis ikke får du sove hos meg da! Eller Ama?? Jaaaa vi sover der begge to:D Kan sjangle hjem når man blir for stup dritings:D jeppjepp.

Skrevet

Du må ikke tro at det går så mange tog og buss til kløfta på kveldstid en lørdag skjønner du.. Har allerede sjekket det ut og utvalget er labert. Må evt. ta toget til gardermoen, for så og ta toget tilbake til K stasjon og så buss videre til der jeg bor. Blir for langt å gå hjem fra toget på natten.

Hehehe, påskevenn ja:P Ja, kjøre i gang med en ny runde eller?? Hihihihi, er vel kanskje best å la være;) Bare å skylde på meg, for det er jeg vant til:P

Tiny er ikke helt go' hu altså, det har jeg visst lenge!! Men ikke si det til henne:)

Skrevet

alt er din skyld!

herregud...du spurte jo om du skulle legge den ut..og fikk flere ja...og la den ut...og det er din feil. Må jo fatte at du er helt på trynet?! Koselige ting i en vennegjeng må jo holdes hemmelig må vite! Håpløs er du cat...håpløs!

Skakke si noe jeg. Hvorfor kan vi ikke det? bare si rett ut til a at hu er håpløs?

NEi men løsning må vi finne. Tiny (hun håpløse) er hjemme alene og låner sikkert ut en sovings. Ama også. Og jeg, og ikke vi sover hos noen av dem. Du MÅ ikke hjem vett. Er så sjelden du drekker med meg at:) Vi skla finne en løsning, ikke gi opp!! :D

Natta!

Skrevet

DAgens skravling er herved overflyttet til gmail;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...