Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #51 Skrevet 6. mars 2008 Jupp, gmail er bra:) Har skrevet på tråden da. Hehe.. bare jeg og sessa der i dag og i tillegg har vi skravlet på msn, så nå vet jeg alt om dagen til sessa:) Ja kanskje vi bare skal si til tiny at hu er teit???? Like godt å bare få det ut i det åpne.. Når skal vi si det da? Skal vi sende henne en sms samtidig?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #53 Skrevet 6. mars 2008 *vinker til tiny*
Molait Skrevet 6. mars 2008 #54 Skrevet 6. mars 2008 Jaaaaa...jeg teller til tre! EEEEEN.....TOOOOO...TRRRR..hmmmm ta det i morgen vi teller likt da:D Ja du har jo virkelig økt sessakvote:) Hvem fan er ano her? Sikkert ei som intimbarerer...hørt de er anonyme... åååååå jeg gleder meg så masse til deg på lørdag (ja hvordan hørtes det ut da tro) så nå blir ikke du noen kjip festbrems assa!!! Så mye gøy jeg har hatt med deg i fylla...og det er leeeeenge siden! Tegn på andre: Tiny får skuldra lenger og lenger opp under øra og smiler mer og mer. Ama ler med hehe for så å gå over til hihi og godt utpå er det HIIIIIII, da er hun ganske full;) MtG...nei altså...ser ikke stor forskjell der Enn du da cat...ikke SÅ mye forskjell der heller, for jeg har jo trodd du bare har vært brisen når du har vært noen gode hakk over det flere ganger. AU I ARM:(( fansmøkk altså. Det er skikkelig vondt assa. Sånn i "rette" bevegelser så holder jeg på å grine. Hvordan få jobba nede da?! humhum Ta en sigg jeg. Glemte melde PT, ta det i morra. Skulle man melda Simba og 1D? De er da vel innom tråden å leser de? Tror det. OG skal man ha med seg ting så får man være på tråden og så det tenk!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #55 Skrevet 6. mars 2008 Eeeeeeeeeeeeen tooooooooooooo treeeeeeeeeeeeh!!!! Ano er nok en intimbarbar! Hehe:) Joda, jeg drakk meg mer sanseløs før, men det var før jeg ble så jævelig dårlig!! Etter at snutt ble født så blir jeg så innmari sjuk dagen etterpå. Akkurat som å ha omgangssyken, spy, dritt og skjelve-riste-kald-varm-svimmel-blææææ!! Orker ikke jeg ass, for skjer hver gang!! Dessuten så skal vi litt sånn smågreier på søndag og jeg skal på jobb på kvelden så jeg kan ikke ligge død i 2 dager heller.. Har da ikke tenkt å være noen festbrems av den grunn, men noe flatfyll blir det ikke og jeg må være forsiktig med hva jeg drikker. Kan ikke blande og ikke drikke mer enn 1 øl. Tror jeg drikker smirnoff ice, det blir jeg minst dårlig av. Må ikke drive å skade armen din sånn vettu!! Vet ikke hvordan du skal få jobbet nede med en sånn arm jeg? Går utifra at du ikke ronker gubben med den armen i kveld Folk får da holde seg oppdatert på tråden selv, det må jeg:P
Molait Skrevet 6. mars 2008 #56 Skrevet 6. mars 2008 hehehe hvem trodde da slik oppslutning?! Nei..men er vendtrearmen da;) Des er dåsa mi helt fin;) Nei drikker meg lite sanseløs jeg da. Men mer enn tilsvarende 4 pils påen kveld liksom. Blir du dårlig av KB altså? Bare du kommer deg til litt fnisern er jeg fornøyd jeg ass. Sent du er oppe da? Og den tellinga teltes (hahahhahahhahahha) ikke for nå ble det jo ikke likt! Har du sendt? Jeg kanke sende nå, for Tiny er sånn kjedelig. Legge seg ti og sånn?! og bake og middag kl 16-17 og man kanke spise middag på kvelden for da har man kaffe og kake tenk!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #57 Skrevet 7. mars 2008 Hihihi, tiny er døøøøøøøøøøll!!! Hohohoho:)) Nei har ikke sendt, vi får telle likt på gmail i morgen;) Joda, skal drikke meg litt på fnisern. Og kan drikke kb hvis jeg ikke blander. Men orker jo ikke drikke kb en hel kveld, så blir nok mest ice og kanskje en kb litt utpå Ble litt sent i går ja, for måtte vente på en vask som skulle i trommelen før jeg la meg. Også ble jeg bare sittende å sulle på pc'en mens T spilte fifa på ps3. Men da fikser du Å på lørdag da? Hehehe, T sa han måtte hente meg, for jeg får ikke lov å fly alene rundt på natten lenger nå som det skjer så mye shitt rundt om kring og da sa Å at det var greit hvis jeg fikset han mus... men han fira litt på krava og skulle visst nøye seg med en bj i stedet...
Molait Skrevet 7. mars 2008 #58 Skrevet 7. mars 2008 seff gjør jeg det! Bra det var en søt en som henta da;) Fniser er bra-da er molle fornøyd:D Du? Vi har ikke vært på hyttetur sammen vi! Det må vi:) Nesten da..hehe tok jo pils utenfor hytta deres i Skjåk. På lørdag drakk jeg MENGDER!! Tålte jo gu vet hvor mye. Drakk jo freddan og, sikkert derfor. 2 øl hjemme. 2 øl til mat. 1 øl til quiz. Da var kl 21. Og drakk jevnt til 3 på natten. 2 KB. tror det ble en 5 øl til. Så det blir da 10 øl og 2 kb. Ståpr respekt av det ass. Vaffal når man går for egen maskin hjem, ja eller inn da. Vi får telle etterpå. haha hu har sikkert ikke lest her enda, så vi må sende før hu gjør det. Tenk å få likt to meld der hju er teit-hihi. Og ikke skjønne en dritt hvorfor:)) Æsj får jobbe litt jeg
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #59 Skrevet 7. mars 2008 Han er kjempesøt:) Har lovet å passe på meg så lenge han lever:) Jusj, nå trodde jeg du hadde glemt fyllefesten vi hadde på skjåk!! LOL Når skal dere oppover i sommer da? Ja du drakk etter motet på lørdag skjønner jeg.. hihi.. Uff husker jeg var ute med en kompis for herrans mange år siden. Drakk 13 pærecider og var rimelig gåen.. både på natten og dagen etterpå! Er logget på meg, så vi kan snart telle sammen:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #64 Skrevet 7. mars 2008 *kremt* Hvisker et litt stille forsinket... treeeee....
Molait Skrevet 7. mars 2008 #65 Skrevet 7. mars 2008 mer haha. Utrolig hvor lenge man kunne ha gøy av en slik liten ting da:))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #66 Skrevet 7. mars 2008 Hehe, ja det er sant det!! Har flira av det flere ganger i dag:) Men var så morsomt at jeg stressa og styra også klarte jeg å legge det inn på tråden i stedet!!!! Hohoho -skukke vært dum jeg!
Molait Skrevet 7. mars 2008 #67 Skrevet 7. mars 2008 hihi ja måtte lukke jeg...for begynte bare å le om igjen og om igjen
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #68 Skrevet 8. mars 2008 Da er det ikke så lenge igjen til partei:) Lurer på om jeg må drite først jeg altså.. vet jo allerede at du har vært på ramma
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #69 Skrevet 9. mars 2008 Takk for en strålende aften:) Hvordan er formen i dag? Jeg drakk det dobbelte av det jeg hadde tenkt, men ble ikke noe blandings og holdt meg unna øl, så formen i dag er faktisk veldig bra:) Litt trøtt og sliten så klart, men ikke dårlig eller noe sånt!! Tror det er mange som har noen bilder jeg har lyst til å se:) Hva med å legge de på dibbor-siden og heller slenge på et passord som bare vi som møtte opp får?
Molait Skrevet 9. mars 2008 #70 Skrevet 9. mars 2008 MtG var her. Sov over. Satte oss å sjekka tråd. Skulle til å gå inn hit, men stemmer det..hemmelig;) INGEN som vet om oss her...øøøh jada. Var artig det. Ble litt døllt og da. Sikkert fordi vi var så få. Hjalp jo ikke at høytalerne var ødelagt der da..eller at de faktisk ikke kunne sette lys på bordet?! Synes du dro litt for tidlig, men så du var sliten. Hadde nedtur rundt 22 jeg. hehe det husker du kanskje;) "cat-nå stikker vi!" Fikk nå dratt meg ut av nedturen. Ama og Tiny dro vel 00:30. Svanine litt før det for hun måtte rekke tog. Litt tidlig at siste går fra byn halv ett da! Men ble ganske kult. MtG og jeg dro bort på Klimt. (kom forbi kø og gratis inn, MtG har peppeskort) Måtte masse kjentfolk! Kjempegøy. Møter sjelden masse kjentfolk ute lenger. Var der til lysa gikk på og traska hjem til broren til Amamannen. Ja sammen med han da. Tok et mininach der og ble henta av M. MtG sov over her, for G sover så urolig for tiden. Var helt kake da jeg la meg 4:30. De pillene tok jo toppene, men hadde murr i hodet heeele tiden. Typisk altså. MtG og jeg tok bilder etterpå og vi..hehe. Mye bilder ja;) Lur ide å legge ut der. Og kun for oss som faktisk var der. Herre...de som ikke var der..og ser bildene..må jo ha trodd det var den orgien der!!! Er et superkoselig av oss. Ser ut som vi kliner, men vet jo vi ikke gjorde det. Nei men er supernusselig. Vi ser rett og slett forelsket ut;) Ja og der hvor jeg har hue mellom beina dine-haha. Men du var jo desidert den letteste å ta bilder med;) Ikke noe mikkmakk der nei;) Kan se om jeg får lagt ut iaf de jeg har. Orker ikke fikse dem til fint, men det trengs kanskje ikke heller. Bare vi legger dem siden av hverandre så holder vel det. Jeg har mye bilder fra en vinkel da..hehe..regner med Ama har fra motsatt vinkel. Mye ræv på mine-hihi Ræv og skræv.. og Å-hihihihi Han kom jo på rett tid da;)))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #71 Skrevet 9. mars 2008 Hehehehe ja han kom på rett tid:) Er bare å slenge ut alle bildene, trenger ikke ordne og sånn, er jo bare sånn at alle kan få sett det som har blitt tatt:) Be de andre gjøre det også da!! Også setter vi på et passord, slik at bildene kun er tilgjenglig for oss som var det:)) Det var en goooood ide:)) Var bare en liten stund med dølltid da.. Kom seg jo fort igjen når vi begynte å ta bilder! Holdt på å knekke her i sta nårn jeg kom på alt du hadde smøget ned i veska til ama:) Også når jeg ga deg den bordbrikken... Hihi også kom jeg på at alle hadde smuglet inn drikkevarer!!! Hoho!! Jammen legg inn bilder da!!!
Molait Skrevet 9. mars 2008 #72 Skrevet 9. mars 2008 ah trøtt. Skrev tråd. Skrive her i morgen. Nå skal jeg pule. Gotta go.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #73 Skrevet 10. mars 2008 Ja, blei det noe pulings da? Du svikta vel ikke?? Har sett på resten av bildene.. hehehehehe:)
Molait Skrevet 10. mars 2008 #74 Skrevet 10. mars 2008 blei ikke store sakene men.. og fler skal det bli;) Men tror seriøst at noen kan du godt se hjemme hos meg...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #75 Skrevet 10. mars 2008 Hihi, skal bli artig å se resten av bildene ;P Nå er L-mommo i huset og spiser nesten opp lilleL. Har tross alt ikke sett gullet sitt på 2 uker, så nå er det stas i stua;) Vært og shoppet og mormor hadde heeeeelt abstinenser så nå har det blitt MASSE fint til trollet!! Dryppet litt på meg også gitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå