Gå til innhold

--Molait & Cat's skravletråd nummer 2 --

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegg nummer 100!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trudde faktsik jeg skulle få nr. 100. Husker det var SÅ stas med første 100 vi skrev:))

Skulle jo til å skrive her etter tråden så kom brått MtG på besøk også ble det sent også skriver jeg nr. 101:D hmmm

Synd du var i Oslo i går da, var såå digg og koselig på Lensne i helgen. Søtt med påskeeggjakt! Lagt noe på ukens. Ble det av ditt ukens i går? Jobber du i påsken? Ja stemmer det, du gjør vel det? Masse røde dager og masse penger? Like greit det da. Ellers kan dere bare ta en svippom til mor:D

E sov jo bare til 8 i dag da! M spurte meg 7:45: Når begynner du å jobbe a?...jepp var et kvarter til det da. Hvorfor gjør ikke gutten slik i helgene??!! Men var nå digg å få 1,5 time til altså. Ble ganske sent i går, men innbiller meg likevel at jeg har sovet ut...hehe rart det der altså. Man er trøtt kl 6 uansett når man la seg.

Jepp stå på litt her jeg da.

Skrevet

Min tur til å si halooooo? :)

Styra værre nå. MEn kort og penger og tomme kort og bilnøkkel her og låne bil og kjøre hjem med den og egentlig da for sen til å vise bil og egentlig rekke biltilsynet før 12 men det spøker og da spørs det om vi får skilter i morgen og noe stress å hente de på onsdag!

Også for sen i dag, og systemet har hengt mye her og for en blæ dag!

Skrevet

meeeeeeeeeeeeeeeeeen

Sola skinner:D

Ja hei svanine:)

(var før hun var hos meg i helgen-hun var smart helt selv..hehe)

Håpehåpe du får bytta den helga i mai altså!! Blandt all fisefint så er du jo en super bare fis:D

Tenk at Tiny putta røyken din i nesa....

Kom deg på TFS da!!!!

Egentlig skulle du ikke jobbet i påsken med dratt til fjells du! Ja dere da:) Vi får ta oss noe hytteturlignende så vi kan gjøre nmoe alle 4 etter leggings uten at det blir så jævla styr eller barnevakt.

Skrevet

Jejejeje, ja jeg er her!!

Her var det mye som skulle kommenteres:)

Ville ikke være med på bading, men hadde vært hyggelig med samværet resten av kvelden.

Jeg er en hyggelig fis, men lukter vondt.

Hei Svana!!

Tiny kunne sikkert glatt puttet røyken min flere steder hun!! Den dama er ikke helt god!! :)

Ja, bytter nok ikke hele helgen i mai, men skal prøve å bytte lørdagen. Lover ingenting, for vi har en drøss ledige stillinger og mangler masse folk, så er ikke alltid like lett. Må bytte noen andre helger også, deriblant helgen jeg har bursdag. Men skal se hva jeg får til.

Vi lurte faktisk på her om vi skulle ta en tur til Skjåk i påsken, men så inviterte du jo med en drøss andre, så da droppet vi det. Jeg har jo fri på fredagen, så hadde jeg sagt fra meg torsdagen så kunne vi kommet oppover et par dager og reist nedover om lørdagen. Men nå går ikke det, for skulle jeg hatt fri torsdag så måtte jeg ha sagt i fra litt tidligere. Dessuten har vi avtalt litt middager og besøk siden vi alikevel bare skulle være hjemme.

Ja, solen skinner:) Årets første utepils ble fortært av mr. T i skinnende sol og mange varmegrader på søndag. Noen få timer senere snødde det!! Go figure!!

Blir vel ut og rusle en tur etterpå, liker sol :D

Skrevet

Planen var jo at Ama skulle til Ålesund da. Og bare kjøre sammen, ta en stopp i Skjåk. Også utartet det seg med E.mormor og Leomormor på traaden. Men si ifra da vett!!! Kan da ikke gå rundt å tenke på alt heller. "Mol-vi vil til Skjåk-er det plass?"

Nå var det faktisk ikke plass før for litt siden da. For egentlig skulle bror opp dit. (des. hadde du nå sagt du skulle jobbe alle røde dager da)

Kommer flere muligheter:) Hvordan ser det ut for en helg på Hvaler tro?

Være med å bade en gang da! Tror snutt hadde storkosa seg. Innmari fint der. Hvis dere ikke vil så kommer vi og henter snutt og tar henne med selv!

Var ikke masse sosialt utover kvelden da. Vi dro jo ned litt etter jeg ringte deg. Var hjemme igjen før 18. Egentlig skulle vi grille med svigers. (var inv. på middag) Og etter svømminga så sa Tiny at de også tenkte seg en tur på Lensne. Og MtG bor jo ved siden av så de stakk bare innom og sa hei, uten barn. Var ikke noen planlagt greie liksom. svanine dro hjem.

Jeg vil og gå tur i sol!

Hvorfor får jeg ikke påskeegg a?! NEDTUR! Fristen var fan meg torsdag!! Skjerp deg cat-kjør ut med egget mitt nå!! Ama har heller ikke fått. Vet ikke om MtG eller Tiny har fått. Bare du og Herk som har fått??

snøpils:D

Ja du må jo komme og lukte vondt på lørdag! Jeg ønsker meg strippeshow:D (av begge to..hehe)

fysen jeg, og la igjen lefse hjemme. Kjøpte sånn med flere småpack også glemte jeg den:( Men ei har skulle på butikken så da skulle hun kjøpe med sjokkis:D

Jeg er så godtesyk for tiden!!

Skrevet

Jammen jeg skulle jobbe hele påsken, det har jeg visst siden jeg begynte der, for er jo turnus så bare å telle seg frem til når man skal jobbe.

Men vi snakket så smått om at jeg kanskje skulle ta meg fri torsdagen (jobber egentlig fredag, men fordi jeg jobber så mange røde dager, så får jeg betalt fridag på fredag:))

også dra oppover. Men ville liksom ikke si noe før jeg og T hadde blitt helt enige om hvordan gjøre det. Men så ble det så mye annet pjatt om alle andre som skulle oppover og frem og tilbake og da gadd ikke jeg og sa på jobben at jeg ville jobbe alle de røde dagene mine. Vi hadde dessuten leid oss egen hytte, så om bror hadde vært der hadde i grunn ikke spilt så stor rolle:)

Skal ut i sola nå jeg:)

Ja lykke til med å hente snutt, kommer til å drukne på sekundet hun slik som hu kommer til å hyle!!

Nei, nå må jeg dra og møte mamma!!

*dårlig tid*

Skrevet

Hyler a i balja og dusjen og? Virker jo badeglad. Til og med skeptikertwinsa (og skeptikerforeldre) hadde det gøy. EA tok jo heeelt av da! Hoppa uti og skeli sklie med fart og jeg kasta dem ut fra kanten..hehe. Nei men sånn som Leo satt jo stort sett på armen til mamman sin da. Men hu kosa seg forde da. Lov å prøve. Slår a seg vrang er det jo bare å gå opp igjen:)

Hadde da vel ikke leid hytte nå da. Er jo hus ledig liksom. Hatt helt for dere selv:) (med alle fasiliteter..hehe) Så hadde sikekrt vi vært der en natt og.

Røyka i sola på takterasse jeg..mens jeg blåste bort!

Kult med betalt fridag da:)

Tenkte på det, om ikke fast så ringevikar eller fast vikar en periode. Sliter litt med peng. Klarer fint å sove i annen seng jeg. Skulle alltids klart å stikke en sprøyte og. Kan du ikke høre litt hva som er aktuelt a? Og om det er i ukedager, når gikk du av? For det er jo ved Korset? JEg jobber jo rett nedi og kunne dratt rett på jobb. Jo slitsomt om tøff natt, men som regel går det vel greit og da overlever man en kjip dag i ny og ne. Men kan ingen helger i mai da..hehe

Skrevet

De trenger både fast og vikar. Men velger du fast så er det 3 mnd oppsigelsestid da.. Ligger rett ved storsenteret. Og er ferdig 7.15 enten det er ukedag eller helg, og man begynner klokken 22.15. Er ikke allverdens betalt, men er lettjente penger. Jeg jobber ca 10 netter i måneden og har da ca 6 lapper brutto. Betaler ikke mye i skatt heller.

Er bare å hive inn en søknad, vet de er veldig i beita for folk og spesielt i sommer!!! Man kan bare være ringevikar og omtrent jobbe fullt, så krise er det, men det gjelder all type vakter da. Men er jo en nattevaktstilling ledig slik som min, så er sikkert ingen problem å få en natt eller 2 i uka hvis man ønsker det som ringevikar.

Har jobbet der et drøyt halvår og har hatt 1 veldig slitsom natt og 1 litt slitsom natt. Eller bare veldig bra natt:) Hehe, ingen helger i mai nei?? Så du kan ikke jobbe for meg den 3.??? ;)

Skrevet

Jo og snutta og bading... Baljer bruker vi ikke lenger, har jo blitt stor jente;) Men i dusjen bæljer trollet hvis hun får vann ovenfor navlen.. Hehe.. stiller inn dusjen slik at den ikke går rett på henne også kan hun krabbe rundt inni der slik det passer og det er gøy. Vaske hår eller kropp og få vann i nærheten av skuldrene og opppver er kriiiiiise!!! Jeg tar bare dusjhodet og vasker hår jeg da, så man skulle tro hun "aksepterte" det nå, siden det er noe hun MÅ, men det er krig hver eneste gang!!

Skrevet

nei den helger er jeg opptatt og kan desverre ikke endre planene mine;)

Hmmm prate litt med gubben ikke så dumt. Iaf ringevikar så får man se.

Skrevet

Snutta har blitt et lite matvrak!! Og spiser boller og kjeks heeeelt selv:)

Nå momser hun brødskive som bare det til frokost og har utvidet smaksløkene sine litt så lenge det er noe søtt og godt:))

Hun har jo være bare så kresen men nå spises det boller og mariekjeks, lefser og vafler. Kanskje ikke det sunneste i verden, men hun spiser i jaffal noe annet enn babygrøt!!

Reiser på tur i dag du da:) Skulle ønske det var vi som skulle ut å få litt luft under vingene jeg.. Blir ikke det sammen med den stinkosen som kommer herfra...

Får besøk av Li og mannen i dag vi da. Kommer på middag:) Hun reiser jo til danmark igjen rett etter påske og blir borte i 10 uker igjen!

Har tippet lotto og vikinglotte i påsken, så nå håper jeg på milliongevinst!! Da skal vi på SPA, jenta mi!!

Skrevet

åå!! Værste var at jeg begynte glede meg..hehe

tja..DRIT i andre planer-bli syk-dra til skjåk:D

Er litt pes og assa, tur med unger. Har fan ikke plass vi! To barn og seng og vogn og da var det i grunn fullt nok. MEn nei da, bagasje til 4 og ekstra pga E. W skal ha med skateboard og. Jadde-ut på tur-alltid mas.

ooo 1,5 time igjen på jobb bare. Føles rart:)

Skrevet

Bare glede seg til SPA for etter påske skal jeg være lotto-millionær!! Hehehe, jeg håper og tror like fanatisk hver gang jeg tipper lotto og er sikker på at DENNE gangen vinner jeg!! Blir like skuffet hver gang :P

Joda, er pes på tur når man ikke har plass + at dere har jo E som ikke er så begeistret for å kjøre bil.. Så skjønner jo det da. Men er jo alikevel litt deilig å komme seg bort noen dager:)

Skrevet

Da pakker jeg sammen.

God påske søta mi:)

Skrevet

Right back at ya!! :)

Skrevet

argh! M er jo seff forsinka han! Er egentlig ferdig jeg. Også han skulle hente meg 11:30. Ringte nå da var han drittsur og stressa og drev å pakka ut i bilen. Altså blir han borti 30 min seinere. Sa i går at han måtte opp og at han ikke hadde god tid-han sov. Sa i går kveld at i morgen blir det masete og E er oppe og hjemme-gjør mest i kveld-han så på tv. Sa i dag tidlig at han måtte starte fort og heller slappe av etterpå-vet ei hva han har gjort men ikke få pakka ned siste rest og ut i bil fra 8-11 er jo litt sykt da. W er hjemme og kan passe E en del.

Og han skulle vært nede på apo og kjøpt kvalmepille til W, men det har han jo seff ikke hatt tid til og skal vi gjøre på veien. Altså tar 1 time før den virker!!! Djiiises!! Og E skal liksom sove nå da.

Hvorfor kan jeg ALDRI stole på at denmannen får ting gjort og i tide?!

Er litt lei jeg assa.

Joda god påske, starter utmerket:(

hehe tenkte faktisk at Herk var gravid, siden hun sa det sånn..også så rart liksom. Men assa tenkte at da sier a det vel? + at hun snakka jo om å få "likt" med oss (?) hvem av oss det nå blir. Vi er jo de eneste på rett forum da..hehe.

Er jo litt derfor ny tråd og da. Blir jo ny "barselgruppe". REgner ikke med pt og andre uten bebis er med på "nyetråden" med treff og gravidvondter og melkespreng og bleieutslett:)

jepp gå å drite jeg. Tenkte vente til alle var til lunch så ikke plutselig noen drar i døra. Så en sigg til og så gå ned å vente på møkkamannen. Åå somjeg gleder meg til å sette meg inn i bil med sur stressa mann (som ikke hadde trengt være det om han gadd høre på meg!!!!!!!!!!) litt stille 10åring fordi far har stressa og vært sur og W prøvd å gjøre rett men stadig får høre et eller annet og en survete 1 åring som er trøtt og stressa siden han blir påvirket av hele stemningen. Joho! Fatter ikke at mannen snart lærer??!!

æsj nå ble jeg frustrert igjen og:(

Glemte ringe fatter på bursdagen og:( var 16/3. Og glemte neste dagene og, eller ble brått sent (senere der nede) Må ringe fra bilen etterpå. Huff.

Dere får kose dere i påsken så må vi finne på noe snart. Dæven jeg har jo en bursdagsgave til deg og jeg. Forte meg å gi før juni-hihi.

Hilse og smakse på Mr.T'n min og snutta.

Gudd påsk!

Skrevet

(oo det kaller jeg effektiv driting..hehe)

Skrevet

Hehehehe, nå LO jeg godt altså ;)

Gudd påsk to you too :D

Skrevet

hehe ja du må jo ilegge tid til og fra dass og tørking og lagretid på innlegg og;)

Er på fjellet jeg.

Tr her og vi er i synk igjen:))

Skrevet

Ja man kan vel si at vi alltid er synk når det er 10 av 12 måneder i året, synes du ikke det? Og bommer vi med en dag eller to så er vi jo alltid synk igjen måneden etter. Og er det ikke VANVITTIG rart at vi omtrent har vært synk i flere år?? Selv etter barnefødsler og alt?? Rart.

Hehe, har lagt til tid for tur/retur dass, trøkking, tørking, vasking av hender og nytt innlegg etterpå:) Rart jeg lo eller???

Har besøk av J fra ME i dag vi. Skal spise middag her og drikker pils i kveld:) Han lo av at dere skulle knulle på dass:P

Skrevet

Håndvask?

oooo skulle skrive men holder seriøst på å pisse på meg!! Les tråd du..hehe

I'm back!

Skrevet

Hehehe, nei ikke håndvask da:) Min feil:)

Velkommen hjem igjen da!!

Har svart på tråd:)

Skrevet

Greit å ha en tråd så vi kan informere at vi har skrevet tråd.

Skal dere i dag a?

Skrevet

Hehe:)

Var en tur hos mamma i går. Trur det spøker her, les på tråden:)

Hva faen er det med all denne snøen da??? Den slutter jo ikke å snø jo!!!!!! Blææ, vil ha vår og sol og varme og tør asfalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...