Molait Skrevet 7. april 2008 #226 Skrevet 7. april 2008 Voldsom samtale i dag:) pakker meg sammen jeg. W har konferansetime i dag..kan bli interessant.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #227 Skrevet 7. april 2008 Vært på Sk. senteret sammen med mamma. Skulle titte på noen lamper og sånn på skeidar. Ikke det at jeg har penger til å handle for noe nå, men tenkte jeg skulle sjekk ut hva de hadde. Har også snakket med Mo om den kremen du kjøpte til E. De har den, men den får han ikke rabatt på Er jo svindyr da!! Han får den til 437,- Tror den kostet 450,- på apoteket, så er jo ikke noe å spare. Kan da bli voldsomme samtaler alikevel, dagen er da ikke over;) Hehehe, jeg måtte le godt av alle NAKEN aktivitetene til M i helgen;) Hihi, mannen er jo gal!! Men skulle gjerne hatt selvangivelsen da!! Var heeeeelt sikker på at den skulle ligge i postkassen i dag, men det gjorde den altså ikke:( Vet mamma og mo fikk sin i dag i hvertfall! Gosh, går det an å være så blakk som jeg er denne måneden da? Hehe, ja du er jo den rette å spørre;) Blir jo ikke noe bedre neste måned, for jeg har enda ikke betalt veiavgiften og den er på nesten 3 lapper!! Blææææh Men snille mammaen min spanderer en natt på hotell+middag + at hun skal passe snutta hjemme hos oss den helgen. Drar neste helg (jobberblææh nå til helgen) Så da skal T bruke litt av avspaseringen han har til gode og da fri den fredagen slik at vi kan dra på formiddagen. Kjører til arvika (hehe av alle ting) og bor en natt på hotell der. Er kjempefint hotell med spa avdeling og anerkjent restaurant:) Så blir vi der til lørdag og kjører hjem på ettermiddagen. Tror det kan bli bra jeg. Er ikke så mye som skal til for å komme litt vekk fra hverdagen. Så vi gleder oss masse:) Link til hotellet vi skal booke oss rom på: http://www.oscarstatt.se/ Har W vært ramp da eller, siden konferansetimen skulle bli interessant? Han har jo litt å slekte på, mener jeg;) Klarer ikke bestemme meg for en del av møblementet som vi mangler i leiligheten jeg altså. Jeg tenker og tenker og tenker og ombestemmer meg hele tiden. Kommer jo aldri til å bli ferdig her!! Ikke har vi pæng heller for tiden... Men skal jo bruke litt feriepenger på å bli litt mer ferdig her da, bare hu mor får bestemt seg. Vet det blir en del ikea, billig og bra, men det er jo så uhorvelig mange valgmuligheter!! Var det ikke en ting til du sa jeg måtte kjøpe på ikea... smekker og...???? Husker det bare ikke. Eller har jeg drømt igjen? Lurer på om jeg skal sette meg ned på litt papirarbeid etterpå jeg. Har jo sånne permer som jeg setter alle mulige papirer inni. Venter til bunken i kurven på kjøkkenbenkern har formert seg til det trippelte før jeg gidder gjøre noe. Er jo så kjedelig, men er på en annen side greit å ha alle lønns-og trekkoppgaver og sånne type papirer i orden til selvangivelsen kommer... vil ikke ha baksmell jeg:( Jaja, nå har du litt å lese på Ble da en ganske voldsom samtale dette her;)
Molait Skrevet 8. april 2008 #228 Skrevet 8. april 2008 Ikke fått lest alt, skumma. Kose meg senere:) Var bare smekker jeg sa... Vel, I'm here, så da er det bare å fyre løs;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #229 Skrevet 8. april 2008 Da har jeg nok drømt igjen for mener bestemt at du sto og lekset opp noe annet enn smekker som jeg bare mååååtte ha på ikea:) Ble ikke noe rydding i papirer i går da. Gadd ikke. Får se hva jeg gidder når snutta sover etterpå. Blir enten det eller gå tur tror jeg. Er litt giddaslaus om dagen shø!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #230 Skrevet 8. april 2008 Men atte hvorfor er du så slapp med å svare i dag da?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #231 Skrevet 8. april 2008 Jammenlammen.. så stille det var fra den kanten da??? At man har mye å gjøre på jobb er ikke en godkjent unnskyldning;)
Molait Skrevet 8. april 2008 #232 Skrevet 8. april 2008 Har hatt mye å gjøre på jobb. Nei men vi skal alle bli ferdig likt så vi kan starte på april samtidig (henger som du skjønner litt etter...) Og har litt stress i meg for at alle blir sittende å vente på meg. Men fått gjort så mye i dag da:) Men har hatt brått masse saker på en gang og papirer som flyter og ble mange tunger å holde rett i mange munner! Derfor har jeg ikke vært innom en gang. Men vært på gmail i hele dag da:) Ikke chatta stort der, men har nå vært tilgjengelig:) Tråda i dag du a...hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. april 2008 Forfatter #233 Skrevet 8. april 2008 Jupp, kjedet meg:) Men blir ikke så mye av det da:) Har egen tråd her jeg:) Hvordan gikk det på foreldremøte i går da? Fikk selvangivelsen i dag da. Jeg fikk baksmell på ca 500,- og T fikk igjen ca 3500,- Så da ble det 3 lapper i pluss. Hadde jo håpet på litt mer, for jeg synes T betaler så mye skatt. Men men, skal være glad så lenge man får igjen noe og slipper å betale!
Molait Skrevet 9. april 2008 #234 Skrevet 9. april 2008 Laaaangt nede på lista jo!!! 3 innlegg over oss??? jo men han betaler mye nå? Har jo ny jobb og gått opp i lønn. Dette er jo fra i fjor.... Ikke fått enda vi!!! Jeg har og egen tråd:) Kan det være den samme tro? Straks lunch. Mor 60 25/4. Skal feire 26/4. Drar med svigers opp 26-27. W er lett, men må dumpe E et sted. Ama skal ha ham 31/5. M passer ham 24/5. svigers (håper jeg) 10/5. Første helga kan ikke de..mulig vi kjører ham til bror, om han er i form. Ellers vet jeg ikke helt hvor plassere ham. Kanskje bror til Mads kan. Om du ikke jobber 26-27 mai så er det baaare å ropeut altså Tenkte høre med MtG og. Og Tiny. (hehe så nå leser de det her først og er advart;) ) kl nå a? 11:05. Litt tidlig å varme mat. NRJ har 5 sanger!!!! Får bare inn en kanal!!! Greit med nrj, sånn i bilen. 30min nå og da. Men hel dag...kjenner jeg er litt lei. Alternativet er hu som preker med seg selv. huff har ikke fått lest ordentlig hele innlegget ditt som var langt heller. Var uten pc i går kveld og vært så mye på jobben. Se om vi får tatt en pause etterpå
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #235 Skrevet 9. april 2008 Ja har vært stille fra molse-kanten noen dager nå! og liker det ikke!! Har vi samme tråd??? Erre muli det a?? 26-27 mai er mandag til tirsdag, stemmer det? Det er vel da jeg muligens skal jobbe for en annen på jobben som skal jobbe for meg en dag i april og den lørdagen vi skal feire bursdagen din. Venter på tilbakemelding ang. noe bytting. Og nå kom jeg på at jeg må levere ferieønsker på jobb i morgen også. Blææ! Hehe er ikke mye variasjon på nrj nei! Ta med en cd da vel? eller det det bare radio på spilleren? 2 dager til lønning. Bare holde ut i dag og i morgen;) Men det er lønna mi som kommer på fredag da og det er jo ikke store greiene. Rett i underkant av 6 lapper. Ikke noe å bli rik av. Men er i grunn ikke noe bedre når lønna til T kommer da, for den skal dekke huslån og det meste av regninger. Kontantstøtte er den vi "lever" av. Hahaha, for et liv;) Gå og spis du, skal legge barn jeg:)
Molait Skrevet 9. april 2008 #236 Skrevet 9. april 2008 Sykt vett. Skjønner ikke helt hva vi lever av jeg. Panteflaskene muligens. mente jo 26-27 APRIL da:) og det er lørdag til søndag. Da vi trenger å stue bort minsten. Håpløst ta med ham på tur opp og ned dagen etter hveranre+ at man ikke får vært med på festen for man må passe barn! Er bare radio. Men greit nok med litt prat og sladder og lurenvenn:) Vi kunne jo vært uten en tråd...kanskje da bedre å dele samme? Mista bare brått interessen jeg. Har ikke abst. engang;) Meeeen som sagt man får jo skravla fra seg her. Gikk bra på foreldremøte...tror jeg. Egentlig ikke rukket snakke stort om det. Fikk med meg at han fikk skryt. Får høre mer med M i kveld. Jeg var jo hjemme med E. Sett inv. til will? ligger på traaden, ned på siden:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #237 Skrevet 9. april 2008 Den helgen skal vi i bursdag, så da kan jeg ikke. Synes det skjer noe HVER eneste helg frem til juli jeg nå!! Hva er alt dette da??? Mamma skal jo spandere tur til Køben med dfds-båten i pinsehelgen for henne og mo, jeg og T og spaden og broren min + kone. Gleder oss masse, men var jo et styr å finne helg som var ledig for alle. Hehe.. for når både jeg og T jobber hver vår 3. helg om mamma jobben annenhver så skulle det litt til for at det skulle klaffe. Uten en tråd ja... naken da mener du?? Inn å titte på traaden jeg da...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #238 Skrevet 9. april 2008 Ta med meg en sixpack og komme i bursdag jeg da;) Hvem er den proffe danseren da?
Molait Skrevet 9. april 2008 #239 Skrevet 9. april 2008 K. Proff og proff, men får man betalt for dans er man vel proff. Og leder Blaker amatør (haha så ikke proff nei) teater. Des. er jo han og M norgesmestere i freestyle/discojazz;) hohoho paljetter and skiiit;) Så typisk da! Ja er noe mye her og. Skal og ut 18/4. så da er det de to siste i april. Hver helg i mai. Juni er det vel Tiny første helga og så kommer jo du og Ama og så er det St.Hans og skoleslutt også er det Arvika-cup og så er det fan meg juli!!! Blir litt sliten av sånt jeg. Blir ikke så glede over at det skjer noe, for det blir bare mas. Klart er jo koselige ting som skjer, er ikke det, men ellers kan man sitte en hel jævla mnd. uten en dritt liksom! (husker ikke sist det men..likevel!) Hmmm høre med de to andre snellene. Synes jeg bør få med meg 60 års laget til mor. Og vil nå ha med meg M. Ikke lysten på 5 timer i bil x2 med svigers alene i grunn. Går jo greit, men ja. Kaaaan jo høre med Ama om den helgen og men..ja føler liksom på å ikke mibruke om du skjønner. Greit å fordele litt på dere alle sammen;) Hun har jo hatt ham to netter før. Og er bare hun som har hatt han på natt. Ja ene natta sov vi der da, men det var fordi vi ikke gadd ta taxi fra LS og sov der i steden. Men da henta hun ham om morran da:)
Molait Skrevet 9. april 2008 #242 Skrevet 9. april 2008 Vært ganske fisfull i dag...tenkte på det at om man er fisfull så er det sikkert en del bæsj oppi der. For for i stedenfor å sleppe 2-3 strore brakere går man å slipper fjutter hele dagen. For siver sikkert bare litt og litt ut gjennom så lufthull i bæsjen om gangen. Hva man tenker på... Usj da,nå gikk ei inn på dass..hehehehehe (er bare en do)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #244 Skrevet 9. april 2008 Hehe som jeg ler av disse bæsjeinnleggene dine!! Hoho!! Da har jeg kjøpt en genser og sko til W. Eller mamma da, er hu som har pænga om dagen. Kom på 30,- totalt:) Skoene var faktisk kjempetøffe synes jeg. Genseren er helt ok. Mørk blå hettegenser med gråmelerte armer. Om han ikke vil bruke den på skolen så får han dasse hjemme i den en søndag eller noe:) 30,- spenn er uansett ingen formue, så er ikke så farlig om han ikke vil bruke det. Skoa er str. 35. Gå å pisse jeg!!
Molait Skrevet 9. april 2008 #245 Skrevet 9. april 2008 ok da...siden du er ute å handler sko til barnet mitt;) Jo nyeste på naboen.... Da jeg kom hjem i går dtod hagemøblene våre pent satt opp på plenen nede ved veien. Ikke helt inntil veien altså men midt på liksom. vattdeføkk?? De stod pent under lille treet, ja der du har sitti selv. Greit nok at det er "rett" utenfor verandaen til F, men han har jo gardina for og er ikke ute. Han gjør NULL hagearbeid eller vedlikehold, så egentlig burda han ikke få lov til å tråkke på plenen engang. Men det syke er jo hva har han tenkt?? Han har jo ikke bedt oss om å flytte det!! Man kan da ikke flytte rundt på møblene til en nabo uten å si noe?? Det er ganske sykt!! Vi skalikke ha dem der til sommeren for da er det kort vei til veien for E (men han tenker såklart ikke sånn) des. sitter man jo helt på utstilling der nede da! Meeen vi skal bare la de stå der og late som ingenting. Plager jo ikke oss at de står der nå. Sitter jo ikke ute lell. Jo også har han igjen begynt å parkere i innkjørselen. Man kommer forbi, men det er trangt. Sist gang han gjorde det (stod der hele tiden i flere uker.) spurte jeg pent om han kunne parkere der han har bila (de 3 for mye vet du...sukk FEM biler!!!) sine. For det første trangt og vond rygg og ikke servo gjorde det vanskelig for meg. Men det ville han ikke, og at vi stod der "i flere uuuker" var helt greit (noe galt, fikk ikke start på den og var et par uker) mens så fort han står det par dager (altså noen uker) så ble det fullt helvete!! Og det med ryggen var bare pisspreik og blabla. (og masse dritt) Svarte da at bilen var uten strøm og at jeg var irritert på M for å ikke flytte den bilen også om det hadde noe å si. At jeg gikk fast hos kiropraktor og måtte ut med mange hundrelapper i mnd for å klare fungere. Fikk da svar at det hørtes vondt ut og han flyttet bilen. Etter at snuten tvang han til å skru på varmtvannet så dro han på butikken el no og parkerte der. MÅ finne på noe mot oss da vett. Og det VET han var et problem for meg. Nå går det greit og egentlig ok han står der for er gjørmehøl der han stod før så da får det bedra seg der. Men det sier vi seff ikke til han. Så vi sa jo ikke noe eller kom med reaksjon på bilen. To dager senere flytter han møblene våre... MANNEN ER SYK I HODET!!!! Vel da er du oppdatert..hehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #246 Skrevet 9. april 2008 Åhhh gi meg mobb nr hans a, så skal jeg ringe kuken jeg!!! Kjenner jeg får ståpels av aggresjon og har bare lyst til å bitchslappe svinepelsen ned til bunn av vannet som ligger like ved dere!!!
Molait Skrevet 9. april 2008 #247 Skrevet 9. april 2008 vet...vi har kommet over den vi nå..blir bare apatiske og nesten likgyldige, men er lei av hvor mye av livet vårt han opptar. Vi snakker jo stadig om han også gjør hanen eller annen syk ting eller...vil ha ham ut av livet mitt!! Iaf ut av hverdagen min!! Og vi sliter med penger hver jævla mnd. pga han, for lever jo på kreditt hver mnd.+ at M har store trekk på trømregninger hver mnd. Og så tørr han stenge varmtvannet??? Og ikke en JÆVLA gang har han sagt takk??!! Fyff han hadde jo ikke levd omtrent om det ikke var for oss. Og vi har sørget for verdi på huset hans og. Tenk deg hele den hagen og maling og alt i 5 år. Hadde vært råttent og gjengrodd!! Genser sikkert kul:) Hettegensere er bra. Og sort eller mørke er best da..hehe. Lille pimp'n min:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #248 Skrevet 9. april 2008 For et jævla rasshøl han er!! Han kunne jo bare hengt seg i det treet boksesekken henger, så er problemet løst!! Drittfyr!! Har dere ringt forliksrådet da? Blir spennende å se en evt. dom derfra. Genser er str. 10-12 år, men den er ikke så stor i str. da. Men er du sikker på at W bruker så små sko? Tvillingene til fetteren min er like gammel og de bruker str. 38 eller noe sånt.
Molait Skrevet 9. april 2008 #249 Skrevet 9. april 2008 oj. han er ikke 38 vaffal. er 35-36 tenker jeg. men 36 tror jeg ble for stort i skatesko da vi prøvde det i februar...og de kommer ikke mindre. Logge av jeg da. Prekes. (litt stressa..hehe)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #250 Skrevet 9. april 2008 Jaja, du får prøve dem på han da. Passer de ikke så passer de ikke, har jo ikke akkurat brukt en formue på de heller;) Good svøm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå