Gå til innhold

--Molait & Cat's skravletråd nummer 2 --

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme vi. E var oppe 6!! og sovna vel 8:30 i senga vår. Tenkte greit å gi han en halvtime time, men han sov jo bare til 11:30 da! Kan bli spennende dag. Kan jo ikke legge han 16:30 heller..og lenge fra 11:30 til 19. Han pleier jo legge seg 11:30-12:00 lzm.

Stikke å fikse meg linser jeg. Greit å få unna det og.

Ama har svart deg på traad. Bytt ukens a! (om du ikke har gjort det nå da)

Og man får svar i skogen...ingenting faktisk. For skogen kan ikke snakke! Var bare et lite ekko.... Tror skogen er høgd ned nå, som utenfor hos meg...og blir derfor ikke mye ekko fremover. Kan ikke bli ekko med de 3 træne som står igjen bak her heller..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen jammen, jeg har byttet ukens og fått med meg svar fra ama og hele pakka jeg!!

God tur til ls:)

Gå å gjøre meg klar jeg. Skal jo ut å kjøpe bunadsskjorte (tror jeg). Har jo kjempefin hjemmestrikket bunad, kanskje jeg vil ha noe annet enn bunadsskjorte?? Hmmm får i hvertfall dra og sjekke ut sakene, var uansett billig da, 99 spenn.

Skrevet

E har også hjemmestrikka. KAnskje få tatt et bilde av dem i hver sin bunad? SØTT!!!!

Men veldig fint med bunadskjorte i. Ser mer..hmm...ordentlig ut liksom. Ellers kan man ha en hvit body da..men jeg ville gått for skjorte:)

Skrevet

Ble ikke noen bunadskjorte i dag. Hadde bare str. 92 og den ble altfor stor!! Også hadde de jo selvfølgelig ikke str. 86 eller 80. Hmmm får se hva jeg gjør. Jeg har en kjempefin hvit janus ullbody med blondekanter og stæsj, kanskje den kan funke? Uansett så er det jo ikke søttenemai riktig enda, så har da fortsatt litt tid. Ellers er det virkelig ikke krise for meg om jeg må ta en hvit body altså;) Får håpe på sol og masse varmegrader da, for har ikke noe pent som passer til bunaden og ha over om det skulle bli kjølig. Blir jo ikke noe fint med vanlig jakke til hjemmestrikket bunad!! Ellers skulle det ikke forundre meg om jeg har noe liggenes et sted heller... har så mye klær til vesla at jeg glemmer halvparten jo!!

Jaaaaa skulle hatt bilde i hver sin hjemmestrikket bunad:D Praktbarna;)

Skrevet

Skulle ikke hatt tr før på torsdag, men jammen kom hun ikke i dag som bestilt!! Så til T her før helgen at det passet fryktelig dårlig å få tr dagen før vi skal på shærstetur og at det hadde vært fint om hun kom på mandag slik at jeg hadde vært ferdig til fredag. Og jammen fikk jeg ikke viljen min;)

Skrevet

Går fint med blondebody:) Eller har nok Bogerud rundt om sånt. Iaf når det nærmer seg søttende. Da har nok mange det. Vi har lusekoftejakke som hører til bunad vi:)

Guri fikk du mensen nå?! Litt rart såå tidlig da. Greit du ville det men egget løsna jo da det løsna. Du kjente det og det var omtrent likt med meg vel. Jaja vi er vel synkron om et par mnd igjen. Du lyt si ifra til MtG så vi har koll på sykluser og slikt om vi blir prøvere igjen:) Når skal jeg ha da tro... på torsdag altså? Passer i grunn greit.

Er syk jeg:( Sååå sliten. Skal jo ingenting til før jeg er helt pudding i kroppen. Burde liksom dra på jobb, for klarer jo fungere, men samtidig...kjenner kroppen ikke er klar for mas og tjas. Æsj, ser an i morgen tidlig. HAr jeg feber blir jeg hjemme vaffal. NEsten lettere å hja feber for da vet man at man er ordentlig syk...så slipper man lure..hehe.

Skrevet

Får sjekke ut Bogerud etterhvert ja.. Har ikke lusekofte som hører til vi. Så får tenke ut noe annet lurt i tilfelle det skulle bli surt og kaldt. Men tar jeg f. eks den hvite blonde-ullbdoyen under en bunadsskjorte så tåler hun jo å gå uten jakke hvis tempetaturen er grei. Kjolen dekker jo hele brystet og ryggen, er bare ermene det ikke er "ullkjole" på.

Skriver ned tr selv hver måned jeg og det har jeg gjordt i 15 år:) Har full kontroll:) Skriver ofte ned EL også, hvis jeg kjenner det. Krysser bare av i filofaxen min som alle mobber meg for;) Men så har jeg køntrøll på alt også da;)

Hvordan er formen din i dag da? Bedre? Verre? Skal få mamma til å kjøre meg og spaden til LS en tur, men fikse noe i banken.

Og får et snøvær på morran i dag da!! herre, erre mulig!!! Godt over til regn her nå da og godt er det!!

Skrevet

Ja snødde jo helt bort jo! festlig å sigge på takterasse i det været.

Er ikke stort bedre, men det går. Hosta meg støl da.

hehe ja du har vel køntrøll du. Men artig å være med i skjema lell da:)

Være syk lønner seg liksom ikke helt....mengde hadde vokst gitt. Jobba på en del i dag for å prøve ta igjen. Lå jo etter fra før! Fått unna 12 turer i dag da:) (det er en del)

Blir ikke trening i dag kjenner jeg. Neste gang jeg drar på sats får jeg gratis bag for å ha vært flink å trene to ganger i uka lengelenge...føles lenge ut vaffal. Men er bedre form, ryggen er meget bedre og slankere og veier mindre...så det kan jo ikke være så dumt;)

prekas!

Skrevet

Jeje, nå har jeg deg jo på msn i kveld da, så blir ikke helt det store å melde her inne..

Dumt med den bilen!! Men er ikke det en sånn ting som er enkelt å fikse?

Skrevet

joda eller er pes men lar seg fikse. Tror bare ikke at det holder med panteflaskene for å kjøpe deler....

Masse å melde her da!!!!

Skrevet

Hehe, nei det holder kanskje ikke til deler. Godt dere fikk fikset den andre først da!!

Så fort man... hehe ja du vet;)

Skrevet

Får gjeste litt her jeg da :)

(føler meg mer hjemme her enn den andre)

Tråkiga tråden er overtatt av hormonelle berter, så da får vi kaute kvinnfolk holde oss unna. Det tåles ikke slibrige ord der heller, så nå får vel jeg kjeft fordig jeg er for personlig også vel ?!

Skrevet

Døh din kaute tøyte !!!

;)

Skrevet

Hvem er du?

FITTESNØRR!!!

(var ikke ment til gjesten, men tenkte den ut og skulle bruke den nå også sneik a i køen-hu frekke faen!)

Her er det ikke lov å pakke inn, man skal få si det man mener og slippe mene det man sier. Tenk gjerrne etter du snakker (skriver) og er det upersonlig (altså ikke deling av sexliv, promp, avføring, stygge ord, økonomi, sorger, mens og slim og oppdateringer om barnas tenner og bajs) blir du fryst ut!

Skrevet

Looooooool til alt du skriver Molle!!!

Er kaut shæl jeg, men tr-helvete har overtatt dåsa så blir lite moro. Kan selvfølgelig "fikse" det på andre måter, men er ikke det jeg er interessert i!! Vil i grunn ha pølse i brød (??????) Ehhh... Jejeje!!

Men til helger, da skal vi på spahotell i (p)arvika og DA!!!! Skal knulle på meg både gnagsår og vannblemmer. Plukke skorper av dåsa skal jeg gjørra når jeg kommer hjem tenk!!

Skrevet

ROMPEVOKS

Skrevet

Litt vindfull i dag............

Skrevet

Jeg var faktisk så sår en gang at jeg hadde skårper. Eller ikke ordentlige skorper da, men sånn ru liksom. Hadde pult snitt 4-5 ganger om dagen i noen uker. Var konstant sår. Nyforelska vett.

DI KJØNNSHÅRGUGGE!!!!

(pølse i brød...det for noe læim skit a? tar heller pølse i taco'n jeg-puppa er ikke sååå kult i grunn)

jaaaadaaaa men skulle bare....

Du vet det? At If God didn't want you to eat pussy...than why the hell did he make it look like a taco??

Avlutte med den saftige der jeg...så kan alle kose seg med tacomiddag neste gang:D

Skrevet

Bare pussy'n ikke lukter det samme så er det samma shæiten for meg hva den ser ut som;)

Bare 4-5 ganger om dagen!! Det var sånn vi holdt på når nyforelskelsen hadde gått over det;)

Hahaha, har snart ikke mer brød igjen til pølsa du Molle!!!! Hohohohoh, herre jeg er så morsom!! Lol lol lol !!

Funnet frem og vasket den fiiiiine råsa bøggysnøggelen jeg:) Nå har jeg sett på den uddevallaposen hver dag i et halvår, så da er det deilig å finne frem noe "nytt" fra skapet igjen:) Er vel snart temperaturer til å bruke den nå? Min sover jo ikke ute i vogna i timesvis.

Er det bare tråden som skal på dildo-partei hos deg Tiny?? Jeg kan ikke fredag 9. eller lørdag 10. mai da er vi i køben:) Og ikke den helgen som har lørdag 3. mai i seg, da skal jeg jobbe tors-søn. Eller kan du selvfølgelig ha party selv om ikke jeg kan komme da:) Det er bare det at gubben hadde så innmari lyst til at jeg skulle dra på party... :P

Skrevet

Kan du ikke på party skal jeg ta deg med ut jeg cat:D:D Kan gå i butikker og vett. Hvem er det du driver å preker til egentlig??

Hva i helvete er så gæli med pølse i lompe a?????????????????

Var da på skole og jobb...rakk ikke mer..hehe. men hadde oss på maaange derogda tilgjengelige steder. Huff husker dassen på gamlejobben til M...også satt vaktmestern rett utenfor!! men det visste jo ikke vi...han fiksa på heisen.

Om det blir fårspilldildo (hahahahhahah så jeg først etterpå) så blir det i juni da. Jeg kan heller ikke i mai. Så om hu tar det i mai så lager vi vårt eget party cat!

Spørs jo helt hva hun har av klær i buggæln det da. Kan iaf bruke den på trilleturer om hun har på seg litt:) er jo vår og vinter annehver dag så ikke så lett å si.

Lunch!

Skrevet

men.....

Er dårlig altså. Tror det blir hjemme i morgen. Dra til lege så jeg får legeerklæring. slippe bruke egenmeldinger. Frister ikke så veldig med foreldremøte i kveld men.

har feber nå tror jeg. De andre sa jeg så ut like shit. Ja ikke helt det da men samma betydning:)

Dagens drit: 4 min inkl.alt. (men stressa ikke heller)

har sånn tynn bøggel jeg. Ville ha med ku, men M insisterte på sort. Blir jo så varmt på sommeren, skukke hørt på ham vett. men greit nok da:)

Vil ha ny sportsvogn til sommeren jeg. Mulig jeg kan få freestylern til fettern hans billig. Han er jo 3,5 år. Kanke tro de bruker vogna da? Er den ikke ganske smal og??

Skrevet

Hmmm trodde jeg hadde svart deg jeg, var faktisk helt sikker... Men det hadde jeg tydligvis ikke!

Pølse i lompe er tamt! Sånn erre bare. Hvem jeg preker til? Meg selv vel!! Skjønneru ikke noe eller? Hihi;)

Synes dritten din bruker lang tid ut i dagens lys altså!! Bajset på 1 min i stad, men brukte for faen 5 minutter på tørking!! Sånn driiit er kjedelig også blir man så sår i ræva!

Bruker jo ikke så ofte bøggel på sommeren jeg da, så er jo greit at den er tjukk nok til å kunne brukes om våren/høsten. Og selv om jeg har den som er litt tjukkere så er den ikke for varm å bruke en kjølig sommerkveld eller noe sånt. Ungen har jo ikke på seg ullfleecethermodress om sommeren heller, så er jo grenser for hvor varmt det får blitt nedi der:) Og kan jo bare bruke "bunnen" også heller bare legge lokket oppå, da blir det jo litt luft i mellom. Guuud det var mye ubruktbart pjatt om bøgger'n !!

Alle sier jo at den freestyler'n er så kort og smal og alt. Vi bruker jo den vogna til trilleturer, soving og alt når vi er ute. Nå er hun jo snart 1,5 år og har fortsatt greit med plass selv om hun ligger nedi odenwalder dunposen. Merker jo såklart at det ikke er så romslig som for et år siden, synes det er helt greit enda jeg. Og nå bytter vi jo snart ut dunposen med fleeceposen og da vil det jo bli mer plass igjen. Som kun gå-vogn (altså ikke ligge snurpet nedi pose og sove) så regner jeg med at den holder et års tid til. Men har man en på 3,5 så må den da begynne å bli knapp, og derfor selge den til Molle:)

Åååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! Skifte den jævla drittbleia til ungen igjen jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor ville jeg ha flere barn igjen??? husker ikke akkurat de gode argumentene for øyeblikket skjønner du.. hmf..

Skrevet

en som skal oppdatere maskin her så bør komme meg ut av dette..hhe. prekes, men lest da:)

Skrevet

Ja skyld på det du!! Sannheten er vel bare at du ikke gidder å svare;)

Skrevet

BUSESKRÆV!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...