Molait Skrevet 3. april 2008 #202 Skrevet 3. april 2008 BUUUUIIIIIIIBUUUUUUIIIIII Alarm slått av men redd jeg bare har slumret den. Møkkadag!!! ferdig 45 min før i dag da:D for det hjalp mye:( Natta!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #203 Skrevet 4. april 2008 Den slumrer ennå.. Syk fortsatt jeg:( Har jo gått og hanglet en drøy uke med litt sånn influensalignende-dritt, men den slår liksom aldri ut. Har vondt i bihulene, hele skallen, tett i pappen, snørr og spy/dritt ja -du vet. Ikke dårlig nok til at jeg kan legge meg ned og si jeg er syk, men så er det alikevel ille nok til at formen er crappy. Men i dag var det faktisk ganske blæh og våkne med halsvondt og hosting. Føler meg ræva! Men igjen, etter et par painkillers og en real dose nesespray så er formen slik at jeg ikke synes jeg offisielt kan kalle meg syk. Men blir i hvertfall værre og så rart som det høres ut så er det positivt. Vil heller bli sjuk og bli ferdig med det enn å gå sånn å hangle i ukesvis!! Har du sovet godt i natt da? Eller har du bare irritert deg over naboen? Gå å se om jeg klarer å få ned litt mat jeg også trenger jeg litt mer painkillers!!!
Molait Skrevet 4. april 2008 #204 Skrevet 4. april 2008 babubabu samma idiotiske mennesker rundt meg!!! Ja ikke på jobb da. Du ikke innom, bare ja og andre plikt (snakket med dem om det..og ja plikt svar) så poff en stund vil jeg tro. Håpe du blir syk da..hehe, nei men helt enig-bedre ha noen sausa dager og så være ferdig!!! Bajsa i 4 min i stad:( inkl gå frem og tilbake da. Men bajsa myyye! Ellers kommer en ladning eller to men nå kom det jaggu i mange puljer gitt. Følte meg mye bedre etterpå..hehe hva skjer i helgen a? mulig du har sagt det men det har jeg isåfall glemt. Jeg er nok hjemme ikveld. Eller jobber til 19:30 da. Mulig jeg stikker nedom Tiny en tur på vei hjem. argh..ikke kan man skrive fritt her egentlig heller...noene ganger savner jeg litt den vi hadde. kunne utøse alt vi ville om alt. Og joda kan maile og sånn, men var en egen sjarm da...med skravletråden. Må ha traaden2 og da:D og alle som vil med på tråden2 MÅ være aktive på traaden2 og. Man må ikke bytte hver uke eller ha ukens bilde, men man får iaf stikke inn snuta og bytte noen bilder og svare folk i ropertene:) Nå er det vel bare Ama deg og meg? Tiny og Herk bytter av og til da. En gang i md eller mindre..hehe. Simba var jo så flink her en stund men 21/1 sluttet det helt. Har litt å rydde opp jeg og, men det skjer daiaf noe inne hos meg. Ned på rampa jeg da. Snakkes:) Send gjerne en kul sms, for da har jeg et lyspunkt i jobbinga;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. april 2008 Forfatter #205 Skrevet 4. april 2008 Åååå nå som jeg hadde tenkt å logge meg på gmail også Der kunne vi chatta litt vettu:) Lage oss eget lukket nettforum?? Selge reklameplass og bli rike?? DK!
Molait Skrevet 4. april 2008 #206 Skrevet 4. april 2008 Nå har den kukjævelen skrudd av varmtvannet!!!!! Fyfan nå er jeg lei altså. Ringer bruttern snart jeg...
Molait Skrevet 4. april 2008 #207 Skrevet 4. april 2008 Hvis man er hårsår..så slutt å lugg!!! Pfjoffelimoff!!!!!! UTFLODSSLURPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jallball. Hva man bryr seg med..hmm om man sier man ikke bryr seg med har man allerede brydd seg med. fyfanjeghaterdennaboen!!!
Molait Skrevet 4. april 2008 #208 Skrevet 4. april 2008 Genial vits: Medisinen når stadig nye høyder. Så kom det endelig et nytt Paracet-pulver.. Hvis konen skulle gå hen å få hodepine ved sengetid, drysses der bare noget pulver på pikken, så kan hun selv bestemme om hun vil have den som stikpille eller som sugetablet:P
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #209 Skrevet 5. april 2008 Gud som jeg lo av den vitsen!!! Den var virkelig genial!!! Men hvorfor i kukkejævelensnavn har naboen skrudd av varmtvannet da? Komme til meg i kveld på kaffe og fyrstekake?? T skal til J og se fotball sammen med Å så jeg er alene hjemme fra klokken 19:)
Molait Skrevet 5. april 2008 #210 Skrevet 5. april 2008 Argh, ingen enda ta med nabo. Får ta det over en samtale en gang. Liker ikke fyrstekake jeg. Likte ikke før iaf. M tror jeg skal bort i kveld så da må jeg være hjemme med barn. Om sfåfall kan vi ta det hele over nett og tlf..heheh. Nei men får se hva det ender med at M gjør. Trene kl 12. Lekeparken med E. Skikkelig kult lekeland der! moro.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #211 Skrevet 5. april 2008 Ja sitte stuck i hver vår bolig vi da;) Men da kan vi jo chattes litt på den ene eller andre måte da:) Har mer en bare fyrstekake da.. masse sjokkis og popcorn, potetgull og kjeks og +++ T er på jobb frem til klokken 14 også skal vi rett i bursdag til mormoren hans etterpå også er det rett hjem å klargjøre barn for seng også drar han til J. Baaaare stress i hele dag omtrent!! Lugg lugg pølse med hugg!
Molait Skrevet 5. april 2008 #212 Skrevet 5. april 2008 Da er snut på vei hit...ringte i stad. Måtte skrive en rapport først for de skulle pågripe noen. skulle komme etter det. TMI?? Skal jeg bli snut? Lurt litt på det. Uff gruer meg litt. Hørte med dem men vi skulle holde oss inne når de kom. argh altså. Mulig M blir hjemme, vil ikke la oss være her alene om F skulle finne på noe sthøll. Får se hva som skjer. M ville jo egentlig ut en tur, men vil ikke heller. Mulig K kommer til ham. Da kan man jo stikke ut en tur. Men får jo ikke pilsa og kjørt bil:( Liker fa en pilsekveld i løpet av helga. Trenger ikke være masse pils, men litt..så man kjenner beduggelsen goder;) Tenkte pule mens E sov, men litt kjedelig om vi må ut og snut og nabo og tissen diglende. Kan ta på bukse sier du? hehe joda.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #213 Skrevet 5. april 2008 Snut og greier!! Snakk om action en lørdag ettermiddag da!! Men var det en spesiell grunn til at dere ringte nå eller?? Jeg vet jo egentlig ikke hva som har skjedd de siste par dagene vettu, for dette skulle vi jo ta på tlf:) Men om M blir hjemme så er det jo lov å komme en liten tur da... lur mtg eller tiny til å kjøre:P Nei men kunne kommet å tatt en sigg eller tre og bare fortalt story'n om naboen, så kunne du kjørt hjem og pilsepula etterpå. T har akkurat reist og spaden ligger i sengen og skravler med seg selv, er straks natta der nå håper jeg.
Molait Skrevet 5. april 2008 #214 Skrevet 5. april 2008 De er på dildoparty.... K er jo evnt her, så blir ikke pilsepul da. Litt langt for 3 sigg da..hehe, + at jeg ikke har mer peng før 11/4 så den bensina må holde ut torsdag. (kvart tank nå) men vi lyt sjå..nå skal jeg først legge ferdig barn også må jeg pelle opp noe greier her og henge opp en vask. Ama lurte au på om det skjedde noe. Jeg kunne jo plukke med meg hu på veien....hmmm....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #215 Skrevet 5. april 2008 Ja ta med ama Jeg er rakablakk selv, ellers skulle jeg spandert bensinen! Har kun noen få hundre som skal holde til fredag 11. jeg også Så sinnsykt mye drittregninger denne måneden! Hvis vi alle spytter i en 20'ings så dekker det bensinen;)
Molait Skrevet 5. april 2008 #216 Skrevet 5. april 2008 jaha..så jeg skal shave i dusjen på sats. greit å vite. Ja får komme en tur da masa! men da bør underholdningen bi bra og!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #217 Skrevet 5. april 2008 Hehehehehe og noen sms bør ikke gjengis på "offentlige" nettsteder..!!! Gøsjemeien som jeg lo altså!! Underholdning er alltid bra her, hvis ikke så har jeg sjokkis da
Molait Skrevet 6. april 2008 #218 Skrevet 6. april 2008 Nei...alt trenger man ikke gjengi. Ikke så ofte man får slik en sms kanskje? ooooo hadde bare litt dilla i går da! tror jeg var litt småsulte. Herreguuuud å jeg maula popcorn!! Og jeg som egentlig ikke er spes. glad i popcorn engang. Og en halv bolle sprømix og 70% av en smil. Joda, fikk unne litt for dere jeg. Tenk alle kaloriene du slipper nå!!! Værsågod:) Ikke vil du ete middagen min heller. Besøk?? Hvem overgår MEG liksom?? Hmf! Også vi som har tatt opp mat og. Dere var ikke sistevalget da..hehe..men tenkte høre med Ama, siden vi var der på middag. I morgen er atter ny uke. Mas altså. Liker helger jeg.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. april 2008 Forfatter #219 Skrevet 6. april 2008 Jo tusen takk for at du sparte meg for de kaloriene:) Fikk besøk av brordern+kone+lilleniese, de hadde jo ikke sett den nye leiligheten enda:) Også kom plutselig den ene tanta til T uanmeldt. Men nå sover barn og vi læxer på sofaen og ser på stabæk-lillestrøm og mumser resten av sjokkis Ble det noen middagsgjester på dere da?
Molait Skrevet 6. april 2008 #220 Skrevet 6. april 2008 Jeg var nå snill osm ikke starta på flere pakker..hehe. Nei men fyyy så sugen jeg var i går. Helt ekkelt vett. Skremmende. døtteinnpå!! Så digg atte:) Jeg var jo høflig og spurte om du hadde sjokkis og pottis da! Kunne jo bare ågtt å lett i skapene...gudameg jeg er dannet altså! MtG og G kom en tur. Greit det. Hun har vært alene i helgen og hadde nok ikke laget seg stort middagen selv.
Molait Skrevet 6. april 2008 #221 Skrevet 6. april 2008 hehe tror M er litt nøden. Først kommer han med "du vet once a week, makes the geek" Hvorpå han ramser opp resten av kvelden i en informativ stil: Bære inn ved, pule, se på papirer. Så sier han at han skal hente posten og om skatten har kommet kan vi åpne den sammen-NAKNE! og så kan vi gjøre ferdig inv til Will-NAKEN! og så kan vi pule-NAKNE! jeje får stille kusa til disp vel;) Er i grunn ganske så småhorny selv her. Skarre bli gått å få seg litt!! oooo *fantasereompikk* hehe lurer på hvor mange som leser her jeg;) jaaa Tiny og MtG var på dildoparty her! Har visst handla en del begge to. Må legge en setning inn på tråd. Be Tiny..hmm...legger du inn en snutt (haha) for meg? Tiny: kopier en til Molle og-også legg den i hylla til E. På hameddagen... Takker:) Gidder ikke skrive der shøl nå. Trnke å skrive mer..hehe jooo men MtG sa jeg kunne få låne:D hohohoho Lite du må få stæsj i bursdagsgave! Men assa du må jo få gaven din før dagen din da. Men jeg har hjo aldri penger til å gjennomføre den:(( Se nå etter 11/4. Jeg kan jo gi deg litt mindre enn tekt da. Hmmm ja du blir vel glad bare du får noe snart du..hehe Må snakke litt med Mr.T jeg..... Gå å dra over dåsa med en klut jeg da. Greit å være litt fresh...og kan jo ikke gni Lakerol i dåsa heller!! (hmmm en tanke oppstod nå i mitt sinn...)
Molait Skrevet 7. april 2008 #222 Skrevet 7. april 2008 Nei men...sove lenge du eller? Er ikke så nøye med det innlegget, kan sikkert ta det på sms jeg ass. Fan så trøtt jeg er. M;en heldigvis blir man ikke sånn trøtt her som på Mø. (møøøøø..hehe) ME da. (morsmelkerstatning?? Vi har for mange forkortelser nå..alt blir flere ting) IAF!!!! så er det noe å gjøre her så man får nå dratt seg ut av trøttheta. Sitte helt stille å ikke gjøra en dritt når man holder på å sovne..det er vanskelig! Jobbe jeg da..du er jo ikke her lell:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #224 Skrevet 7. april 2008 Sto ikke opp før 9.15 i dag vi, også var det dusj og frokost og rett ut. Ikke kommet tilbake før nå. Snutt har bæææææsja lukter jeg, gruer meg til skifte kjenner jeg, for den lukter dritt!! Ja snakk med Mr. T du:) Pula i går vi også. Digg. Nei, må gå å ta deb bleia jeg altså...
Molait Skrevet 7. april 2008 #225 Skrevet 7. april 2008 WOHO!!!! Måtte bare skrive det før jeg leste..lese nå... *leser* det var alt? bæsj? urk! Du vært a?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå