Molait Skrevet 10. mars 2008 #76 Skrevet 10. mars 2008 vi får ta en hmm..ikke øl og sikkert ikke vin og helst ikke så mye KB og ikke blande noe og vi får ta en 6pack smirre (!!) en kveld og titte bilder;) Har du fått da?? Og hva fikk trollet?? Gøy med drypp:)
Molait Skrevet 10. mars 2008 #77 Skrevet 10. mars 2008 Sitter å varmer magen p åenm bunke ferske utprint:) ja føkk altså. M skulle hente en del p åhøggern. (en liten dings i lykta knekt men billigere å hente hel lykt..sykt) og på nettsidene til høggern på korset står det at de har slik. Så M kjørte meg for å ha bil og dro fra jobb og greier men neida..den hadde de solgt for 2 uker siden..bare glemt å oppdatere nettsiden sin!! Fan girumæ a?! Så nå fant han en på Kongsvinger da! Se om de får sendt den til oss, men koster vel litt det og. ENÅING!! Men da får han ikke fiksa lykta i kveld, så da kan han fikse meg i stedenfor;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #78 Skrevet 10. mars 2008 Fiksing er gøy Jeg fikk dørmatte til verandadøra, skittentøyskurv til soverommet, matvarer og 500 kr. Snutta fikk 2 poser med badeleker, sandkasseleker, nydelig vårjakke, kjole med topp og tights til, pledd til senga si, hel regndress (sånn tynn overtrekksdress) + litt annet småtteri som klistremertker og sånt. Teite høggern på korset!! Jeg får varmet magen av en markeunge som hopper på den!
Molait Skrevet 10. mars 2008 #79 Skrevet 10. mars 2008 nei det var jo ikke ille etter 2 ukers adkillelse:) Blitt SÅ sausa da:( snørr og tett. Kommet MASSE flere bilder nå-hoho Ama har og lagt ut. Ligger en del oppå hverandre der men...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #80 Skrevet 11. mars 2008 Hohohohohohoho!!!!! Vært og sett på bilder nå og ler meg i hjeeeeel Det var noen dobilder der da... hihi:) Ikke bra å være sause!! Ta deg en jäger og putt en q-tips med tigerbalm oppi nesa (hehehe, eller en tannpirker for den saks skyld) så blir det bra vettu:)
Molait Skrevet 11. mars 2008 #81 Skrevet 11. mars 2008 Letta bra faktisk. Ganske grei nå. Litt pes dag på jobb. Også er hu som sitter på notodden (som nå er sjefen vår siden han som var her har slutta) syyykt kontroll på alt da! Og da du passe E vett så sa jeg til hu som hadde opplæringa eller spurte da hva jeg skulle gjøre, for ble litt knot å skrive opp 2 timer sykt barn liksom. Men hu sa da at det var ikke så farlig, jeg skulle bare skrive som normalt. Og nå får jeg da mail av henne (hu sjefen) om hvorfor hun blir fakturert for de to timene av TT. GI MEG DE TO TIMENE DA VEL!! Styre SÅ for å få kommet, og det pga opplæringa og at det skulle bli mindre pes for DEM. MØKKAFOLK!! ja vi måtte tisse...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #82 Skrevet 11. mars 2008 Fy, snakk om å være gnien da! Be doysa tre seg på en banan!! Godt det har lettet litt da:) Ikke godt å være så sausa!! Lurer på om jeg skal kle på oss og ut å gå jeg... Godt med litt frisk luft:)
Molait Skrevet 11. mars 2008 #83 Skrevet 11. mars 2008 Litt småsurt, men godt likevel. Var ute å sigga nå. Banan? Jeg vil da ikke dama så godt!!! Nei du får finne noe "bedre" Er sånn halvtett. Vært det i flere uker nå. Drittlei. Snørr heller masse og ferdig! Trene etterpå da. Jeg er sååå flink atte:D Du vet du kan bli med oss og til sommeren er magen flat og de siste 3 kg borte? Mulig det hjelper å droppe en del sjokkis i samme tidsrom. Men heller sjokkis å trene enn bare sjokkis. Nå fikk jeg lyst på sjokkis ass!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #84 Skrevet 11. mars 2008 Be doysa tre seg på en tresag!!! Var deilig å gå Linea sovnet i vogna med en gang:) Trene?????? Nei vettu hva!! Har kjøpt meg sånn rockering jeg -er blå og gul rundt hele midjen.
Molait Skrevet 11. mars 2008 #85 Skrevet 11. mars 2008 tresag..ja nå snakker vi! hahaha ja trene..du vet sånn røre på seg og få deili (gere) kropp og bedre helse og sånn vet du. Er det du gjør med den rockeringen a?? hahahahah hu kan få tre seg på en rockering:D Stikke jeg da Fått pv:) Men du vet ikke eller? Gjør ikke meg noe om du vet bare lurer. Melda litt med Simba i stad og fikk svar. Hadde ikke mulighet nå. PT meldte jeg på nytt, men hørte ikke noe. svanine jabba noe om å ha tid..dji er EN tur til butikken da?! jaja. Jeg har pv og jeg får digg:D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #86 Skrevet 11. mars 2008 Har fått en venn i hvertfall... Vet ikke en dritt jeg!! Jeg gjør obscøne bevegelser med med den rockeringen:) Jaaaa, disse andre er så treige assa!! Gidder ingenting jo!! Meeeen, kan rekke tunge vi når vi kan cashe ut litt digg!!!! Wohoooo!!
Molait Skrevet 11. mars 2008 #87 Skrevet 11. mars 2008 tenkte først skrive jeg vil ikke vite..men det vil jeg:D (RR altså-hoho ny frkt) gleder meg til pv jeg:) Og gleder meg til masse jabb om det på tråd..hehe. Også skal jeg preke med deg på gmail i morra tenkte jeg:) Om du er på da. Natta
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #88 Skrevet 12. mars 2008 Hihi.. RR'en er bra:) Får varmet opp litt nye moves da vøttø Men fytti så vondt det gjør!! Har hatt den et par uker bare, men orker ikke mer enn et par minutter hver dag foreløpig. Blir helt gul og blå rundt midjen!! Men har begynt å gjøre litt mindre vondt nå, så da har jeg vel blitt herdet;) PV er bra!! Og alt digget man får da!! Diggeligg eller Liggmeddigg??? Lurer på hvem som er Hemmelig Venn jeg... Altså så fancy mailadresse og greier:) Skal logge med på gmail straks jeg.. Jeg dreit på dass i sta og det lukter seriøs pjuk i hele leiligheten!!
Molait Skrevet 12. mars 2008 #89 Skrevet 12. mars 2008 diggmedligg? jah fancy! Må sette på magelås vett, da får du midre vondt og du beskytter ryggen mer. Altså måte å stramme magen på. Jeg ble fisfull i går!! Såklart rett før trening. Tror jeg ligger litt på etterskudd med driting... Og da man rører seg så kommer det jo ut da. Heldigvis stelte jeg meg bakerst! Djiiii så dritt det lukta!! Også bøye seg ned i den lukta og vett! Trodde jeg skulle dævve! Og stakkars de rundt! Lata som ingenting jeg..hehe Hei MtG;) Lite gjesteinnlegge her....
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #90 Skrevet 12. mars 2008 Hehe, jeg var innom og handlet på kiwi på morran i dag når jeg kom fra nattevakt. Dror jeg gikk og småfeis hele runden jeg... bare seiv ut!! Og ved tomatene måtte jeg rett og slett sleppe en braker, var ikke bønn om å holde igjen:)) Hvem er mtg??? Ja, det er lite gjesteinnlegg her.. kanskje det ikke er noen gjester? Spise en kvikklunsj til jeg..
Molait Skrevet 12. mars 2008 #91 Skrevet 12. mars 2008 vettafan. Er ei eller anna levende kvinne trur eg. Bare snappa opp noe på treninga i går. Ikke at det var noen bombe. Spes ikke om man jobber sammen med Tante-Tiny;) Nei men var da ingen hemmelighet før heller..gikk likevel ikke rundt å kauka "kom se på oss" Folk får da lese om de vil. All dritten vi slenger om dem tar vi på gmail likevel;))) Gjesteinnlegg er nå alltids lov. Nei men passer i gfrunn bra da, for sist startet vi på bli gravid. Følte i grunn det var greit å begynne på nytt nå. Blir jo nytt barn og dermed ny tråd:) For er ikke alle på gamle som skal ha fler heller, så blir jo ikke samme barselgruppa. Lurer på hvordan gruppa blir nå jeg. Om det kommer til noen nye. Hvem vite. Om 4 dropper ut og 1-2 kommer inn...greit nok. Vi lyt sjå. Får vel flytte oss inn til BG når vi begynner studere slim? kanskje få med oss et par forum til? Bør jo ha crusa de fleste forum synes jeg. Ingen være usmittet av den beryktede tråden. Me skkke se bort fra at det blir den nye tråden heller vett. Om vi er prøvere på bli gravid så detter vel kanskje et par til innom:) jøss...laaaangt jo! braker? ja snudde noen seg da?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #92 Skrevet 12. mars 2008 FT - Forumtroll Ingen som snudde seg, for var ingen der akkurat da. Derfor jeg slapp løs brakeren.. Men så kom det jo plutselig ei dame frem fra den ene reolen der og da ble jeg plutselig litt usikker på om hun har hørt meg;) Levende kvinne ja.. Er nå greit å puste jaffaj! I morra er det fysio igjen, halv ett -midt i soving det. Jaja, finner vel på noe lurt schø! Siste natta nå, så har jeg fri en uke og godt er det:) Blir trøtt av å bare sove 24-06 fire netter på rad jeg altså!! Går jo helt greit da, men kjenner jeg blir litt sigen på kvelden:)
Molait Skrevet 12. mars 2008 #93 Skrevet 12. mars 2008 omtrent det jeg har sovet siden jeg slutta amme E det.... det med levende var forrige nicket da..om du ikke huska det. Mann teit så gidder ikke knull'n likevel:( Assa jeg finner bare ikke løsta på å knulle en som irriterer meg jeg..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #94 Skrevet 13. mars 2008 Joda, husker forrige nicket meget godt:) 6 timers søvn er lite!!! Eller, det er jo ikke lite i den forstand -klarer meg helt fint, men liksom vant til 7-8 timer da og det liker jeg litt bedre:)) Teite mannfolk knuller man ikke!! Sånn er det med den saken!! Skal til fysio i dag, blir vel buss tenker jeg. Må jo få denne ungen til å ta en dupp i vogna før timen hennes. blir en kort og tidlig dupp på henne i dag, for sover sjelden mer enn en halvtimes tid i vogna og 12.30 må hun uansett våkne for da har vi time. Kan hende det blir en kveld med trøtt og sutrete unge! Men men, får heller legge henne litt tidligere selv om hun da våkner tidligere i morgen. Bare jeg får sove til i hvertfall 7 så skal jeg ikke klage. Men det beste hadde vært om hun sov til rundt 8 som hun pleier:)
Molait Skrevet 13. mars 2008 #95 Skrevet 13. mars 2008 Han ble ganske uteit etterpå da, men da måtte han ut å etellerannet i garasjen. Han er flink da, som fikser og ordner:) Meeen kl ble jo 00:30 da han kom inn og da måtte han dusje. Assa jeg skjønner jo han er helt pumpa på ettermiddagene for han sover jo type 1-5:30 de fleste netter. Prøver å si at det kanskje er en medvirkende årsak. Han får bare tvinge seg til å gjøre det han må gjøre før han setter seg ned i sofaen og heller legge seg 23 hver dag! Iaf i en periode. Nei så ble ikke noe på meg da, jeg måtte jo få _noe_ søvn. Varer det lenge da? Er ikke bedre å utsette? Be dama forte seg litt og legge henne 13-13:30? Hadde sagt at de får finne andre tider, for litt av poenget er vel at jenta er samarbeidsvillig..og ikke bare griner og vil ingenting? 8 er luksus! E sov faktisk fra ca 19:30 til 6:50 uten å våkne noe. Kosa seg med ei flaske i senga mi og litt etter 7 tassa han ut i stua. dilla litt selv og så stod storebror opp. Jeg fikk slumre til nesten 8:D Han griner masse i dag og:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #96 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har kommenter mannfolk og unger på tråden. Gikk veldig greit hos fysio faktisk. Hun sov i vogna fra 11.45 og våknet 12.20. Ikke lange duppen, men hun var blid og fornøyd. Hun hadde en skikkelig surveøkt i sta og kjentes nesten litt feberhet ut (er 8 dager siden mmr-vaksinen) så jeg tenkte kanskje hun begynte å få noen bivirkninger etter den. HS sa jo at det evt. kom etter 8-12 dager. Men etter en stikkpille og litt saft i vogna så ble det i grunn ganske så bra igjen. Litt sutrete, men det er det vel kun jeg som synes. Nå sitter hun bak meg i sofaen og ser på mikkes klubbhus og smiler og ler, da er alt greit:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #99 Skrevet 14. mars 2008 Hehehe:) Har skrevet på tråden Påskesnop er digg altså!!! Ble litt handling på ikea i dag da, hehe.. står også på tråden:) Linea sov til 09.50 i dag!!!! Skjønte ikke noe når jeg våknet og var sikker på at ungen var dau!! Hehe, så jeg raste inn på rommet hennes og vekte henne da:)) Men var digg å sove så lenge altså. Ja hun fikk en flaske klokken 7 da, men jeg gikk å la meg igjen med en gang, for jeg bruker å kunne dorme litt mend hun drikker flaske og leker med bamsene sine i senga, men jammen sovnet ikke ungen også Me like
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #100 Skrevet 15. mars 2008 Jammen halloooooo??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå