Gå til innhold

--Molait & Cat's skravletråd nummer 2 --

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke lest enda.

Jo jeg tryna ned trappa hos mutter. Rævva helt ødelagt! Og klemma fingern og fikk store blodblemma! Kanke huske sist jeg hadde blodblemme.

Snø er greit nok det for meg nå, bare ikke slike mengder!! Er vel siste krampetak nå får en tru.

Dreit i 30 sek i stad:D Jeg kommer meg...hehe. tok 1 min fra jeg gikk til jeg kom. (lol)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, jeg har jo promper som varer lenger enn du driter jo!!!!

Blødblemme er vondt og det er det å tryne på rævva også!!

Skrevet

Var en liten drit da, det skal sies. Eller var i grunn overrasket over hva man kan fp ut på kort tid:D

Skrevet

Hoho, moro var det lell!!

Kjøpte bobledress til snutta på cubus i sta jeg til 199,- Den var brun og fôret og str. 92. Kjempefin:)

Ikke sikkert den hadde vært varm nok til utebruk i timesvis, men den holder garanert til basing i snøen så lenge ikke snøen er klissvåt. Kan uansett bruke den som en sånn reservedress da. Kjøpte den jo med tanke på høsten/vinteren igjen, men regner med den passer nå også selv om den nok er litt stor. Har ikke prøvd den shø.. Anyway, kostet jo ikke den helt store formuen da. Hadde flere fine dresser til 199,. på cubus på senteret her borte.

Også hadde de masse luer og halser og greier til 10 kroner:) Så ble 2 luer og en strømpebukse og 3-pack sokker til 40 spenn:)

Skrevet

Hmm og hva kjøpte du med til E da? Må jo dra med litt stæsj når det er slikt billig! Hadde jo fått pæng da seff:) Om du er borte å rusler så kan du jo titte. Han trenger i grun sårt sokker. str. 21-22 ca. Teit med for store or bare klumper men gidder ikke henge opp så de går i trommelen.

Kanskje en skulle tatt seg en tur. Men når da liksom. Rett på svøm i morgen og jobber sent på torsdag. Skjønt har litt tid jeg kan slå ihjel før jeg begynner på tordag. Kanskje ta en tur vort i 10 tiden ca.

Nei får komme meg i seng jeg.

Natta.

Skrevet

Kjøpte ikke med fordi jeg er blakk og mamma betalte:) Tenkt liksom ikke på andre, når jeg var så heldig å få selv:)

Var jo fryktelig mye rask også da, men var et og annet som var alright. Er litt i tvil om luene passer til høsten igjen, men gjør de ikke det, så er det jo ikke krise, var i grunn ikke så dyre:)

Jo, kjøpte en sånn tynt fleecesett til å ha under bobledressen også. 50,- pr del og var kjempedeilig stoff altså!!

Nei, nå skal jeg køye, skjønner egentlig ikke hvorfor jeg har blitt sittende oppe.. rett og slett for trøtt til å reise meg opp fra sofaen..

Jeje, nattinatt!!

Skrevet

Ja jøss, kl var jo over 22:45;)

Hmm trenger sånn fleecedress da. De er fine under regndress på våren og.

Møkka TempTeam!!! Må jo ha jobbe 700 timer for å få for feriedager-altså røde dager. Jeg har 617 el no. MEN de regner KUN faste timer, altså 7,5 på dag. Jobber man overtid kommer ikke dise med??!!! Om man altså hjelper dem i en krise og jobber en helg med serveringen eller va fan så teller de ikke inn timene??!! FAN å frekt er det a?? Men værste vett...med sykedag så teller de heller ikke timer??? Man får betalt men det tels ikke ift ant timer man må jobbe for å få goder. Er dette egentlig lov???? Fan så irritert jeg ble nå. Så da mister jeg bare 3 dager. Vakkert. Er faktisk en del penger når man i grunn er blakk fra før. Hat altså! Synes det er frekt når man faktisk har jobbet for dem i et halvt år og er i et oppdrag som varer lang tid før og etter ferie. De har jo liksom bundet meg til en jobb, men skal ikke få for ferie. Helvete altså. Jaja jeg får nå for pinsen og 17 mai da...men påsken var jo flre dager. Lang bolk uten avsnitt, men jeg er sur:(

Skrevet

Har svart deg ang TT inne på tråden. Dritt TT!!

Jeg har sutreunge i dag, sliter litt med disse jekslene. Hun er ikke så ille altså, er greit hvis jeg sitter med henne på fanget eller vier all min oppmerksomhet til henne, men skal ikke være mye galt før gjeipen kommer!! Men hun fikk en stikkpille i sta og nå er visst alt mye bedre -helt til hun falt og smalt munnen i bordkanten og begynte å blø ut av munn.

Skrevet

Driver du å dytter ned tråden vår her?!

Heldigvis er det bedre enn det ser ut til men munnene. Blod blander seg med spytt så det virker så mye. Men se an tenna hennes. Så hu ikke slo i stykker noe der.

Dritlei jeg. Ikke har jeg sigga enda heller

Skrevet

Jupp, driver og dytter oss nedover;)

Hun blødde ikke mye da, var bare en dråpe og blandet med spytt så så det mye verre ut med det første. Ikke så lett å få se inn i munnen, for hun ble så sinna. Men hun sluttet å gråte etter 30 sekunder og fortsatte å mumse på brødskiva si, så da regner jeg med at det gikk greit. Tittet jo såvidt inn der og alt så normalt ut sånn ved første øyekast:)

Hadde vel vært litt mer hurlumhei om hun hadde slått i stykker noe??

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Men gikk sikkert greit. Utrulig hva dem tåler.

Driver jeg åp rydder opp i gammel drit nå:( Greit nok, jeg har jo utsatt det selv. Men er sånn bipp rett igjennom stort sett og det er pes når systemet er treigt. Blir ventene lenger pr bipp kan man si.

Skal du ikke ut snart da? :)

Skrevet

oj trodde det var lenge siden du var hjer jeg, men er jo bare 9 min mellom oss:)

Hva gjør du (les vi) med dine 30 forresten?

Skrevet

Gidder ikke ut i dag:) Trulta har akkurat våknet og skal spise litt og sånn og T slutter klokka tre i dag, så da blir vi bare hjemme og venter på far:)

Hva jeg gjør med mine 30? Aner ikke enda, jobber hele helgen -det er det eneste jeg vet foreløpig.

Skrevet

kjedelig da! Men kan jo feires utenom da. Sjelden man feirer på selve dagen uansett.

ooo Love is wicked på radion:D

Skrevet

Hvilken radiostasjon hører du på på jobben da?

Ja, vi får se hvordan det blir med feiring og jobb og styr. Har liksom ikke helt begynt å tenke på det enda. Skulle ama hjem til Å den helgen?

Skrevet

mener hu skulle feire der og inv. oss dit.

Må tenke snart, tiden går fort:)

NRJ. Får inn en kanal så valget er enkelt..hehe

Gå å lag middag nå!

Skrevet

Ok, så hun reiser helt sikkert over? Jeg får jo ikke blitt med for enten jobber jeg, eller så feirer jeg min egen:)

Skrevet

Nå var jeg jammen sikker på at det lå et innlegg fra deg her..

Skrevet

Jobba seint da. Så ligget i sengen med barn. Så vasket gulv og rydda. Masse au i hals:(

Poff

Skrevet

Au er ikke godt:(

De andre er 09-svikere!!!

Har en pose her med litt stæsj fra mamma. Noen topper og et par gensere, parfyme, noen kremer og litt sånn. Hun skulle ikke ha det og jeg har skapet fullt fra før. Du kan jo bare ta det og gjøre hva du vil med det:)

Skrevet

ooooo kan jeg få putte det i rompa????

:D

Nei men kommer en tur jeg vett. Skukke jeg kikke på noe overflødige sko og a? Eller pælma du i vei?

Spent på hur den kremen virker. Tror den blir bra. Da bestiller jeg en sånn gigatube. Prob er gjerne det at de blir "immune" mot kremer etter en stund, så må bytte på litt.

Mads var så førnøyd med shoppinga så:) "å så fint" "å den var harry, kan jeg bruke den? kult!" hehe

og Will synes gensern var SÅ kul da! Men ikke si at den er kjøpt på Cubus...for der er det bare homseklær serru-teite unge!

Skrevet

Ja den ene kremtuben er det sånn putte-i-rompa-fasong på:) Men det er sånn mamma krem, ikke voksenkrem;) Victoria secret bodylotion faktisk! Har sånn jeg også, den er driiiiitgod!! Tror hun pælma oppi en sånn oliva bodybutter også. Hadde visst et par hjemme og den ene var ikke åpnet en gang, så da synes hun likegodt du kunne få den og prøve. Hun har jo så masse sånt, så like greit at noen som har nytte av den bruker den. Og jeg har så jeg klarer meg jeg også for å si det sånn!!

Sko har jeg ingen oversikt over enda. Noe ble pælma under flytting, og resten ligger borte hos pappa. Har bare de skoene jeg bruker sånn til vanlig her hos meg.

Men genseren til W var jo kul! Homseklær..hihi:)

Nei, men komme innom en dag til uken eller? Også kan du bare ta med deg posene og tre dem i rompa.. eller i nesa, eller hvor det måtte passe. Er jo ikke sikkert du vil ha noe av det heller. Men mamma kaster ikke tøy, for det gjør man bare ikke!!! Hehehehe, så jeg lovte å høre om det var noen som var interessert. Men kremene og parfymen var øremerket deg da:)

Hvor lenge sutrer de når de får jeksler da? Greit hun får alle på en gang + at jeg så den ene hjørnetanna i sta, men finnes det ingen grenser???? Kan jo ikke fôre med paracet hver dag heller da..

Skrevet

Nei men smør på noe! Og jo i en periode kan du gi a det. Helst ikke over en uke da. Prøv dentinox og ellers har jeg to andre varianter her. Den fra England er lokalbedøvende. Ikke lov i Norge men det er jo nesten ingenting! Des. har engelske unger vokst fint opp med sånn i mange år. Og hallooo hvis du vet hvor du har vondt..hvorfor behandle heeele kroppen? (grusom reklame) Men tror noe lokalbedøvende hadde vært bra.

Tips 2. Frys ned isbiter med noen dråper saft i. Putt i feedern. Smatt tygg. Godt og bedøvende og lindrende.

tips 3 Steng a inne på et rom, sett på musikk og drekk tett.

øremerket..hehe så det er DER jeg skal putte det;) Nei men litt søtt og da. Kan sikkert komme innom en tur til uka. Hvordan jobber T da? Ondsag er det rett på svøm. Kunne plukka opp E og tatt en enkel middag (noen som ropte pølser) eller noe? Ellers kan man jo dra på kvelden, men er jo liksom 5 min unna deg. Og om snutt får en å leke med så kanskje hun glemmer litt au.

Skjønner du blir gal. Blir helt smårar i hua når dem er sånn jeg.

Ja han mener det bare er homseklær der...dji...er jo det som er kule klær da;)

Er forresten stort sett logget på på msn om kveldene..men mange jeg ikke orker jabbe med så står som frakoblet.

Drikker sur ekkel vin jeg. Også kom M med pils i glass med stett?! Jeg er litt mer sånn gi meg flaska eller boksen jeg, men var jo søtt da. Mindre søtt er det at han prøver å sjenke meg til sengs. Kan han ikke bare tenne meg/legge an på meg i stedenfor da? Men for all del kan godt drekka om det er det som skal til for at jeg får meg noe;)

Skrevet

Hehe, jeg står også ofte som frakoblet, men er på alikevel;) Men er noen som er bare såååå pjattete med en gang jeg logger på og det kan bli litt slitsomt til tider ;)

T jobber sent til uken, altså han slutter 17. Pølsemiddag fikser jeg vettu:)

Går for forslag nummer 3 jeg, høy musikk og alkohol!! Hehe:)

Men har ikke noe å smøre på. Har forsøkt den derre dentinox tidligere, men synes ikke den ga noe effekt. Hun har ikke fått paracet i dag, men fikk en på onsdag og en på torsdag. Jeg er nok en av de som er kjappe til å gi paracet og etter at jeg gikk på medisinkurs så føler jeg at det er helt greit. Skal store mengder til over laaaang tid før det er "farlig", men alikevel så synes jeg ikke om å proppe i henne i tide og utide når hun liksom ikke kan si meg hvorfor/hvordan hun har vondt. Men hun har kun fått 1 stk pr dag da, så er vel ikke akkuart overmedisinert. Er hun like grinete i morgen, så er det stikkpille pronto!!

Men hun har ikke hatt noe feber og heller ikke noe tannbajs denne gangen, men guuuuu så sutrete!! Vil ha tilbake den skjønne lille snutta mi som bare er blid og go' med mammaen sin jeg!! Men hvor lang tid bruker disse tenne på å komme opp da? Er det snakk om uker eller??

Ja så vidt jeg vet så er det disse homsene som har god smak da;) Men uansett så er det bra han var fornøyd med den nye genseren. Er det liksom skaller han synes er kult nå eller?

Mutter hadde masse mer kler, men hun syntes du så så liten og spe ut, så tenkte at hennes sekke-fasong-klær ikke passet til deg. Men problemet er jo at hun kjøper en del klær uten å prøve -også passer det ikke.. (les: det er for lite). En del står det xl på, men når klærne er små i str. så blir det litt knapt for a mor;) Hun er jo ikke akkurat noen sylfide;)

Sur vin? Har drukket hver vår corona med lime vi og nå sitter T med en pils i hånda og jeg er smirre:)

Skrevet

Skrive tråd men ikke her :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...