Molait Skrevet 9. april 2008 #251 Skrevet 9. april 2008 250! 50 more to go! Må jo fylle opp hver tråd:) tar litt tid å lagre men er da bare å trykke lagre også gå å finne på annet. Er jo først da det står respekt av en tråd! Husker det var så stort å komme til våre første 100. Helt utrolig. Så mye vi skravla da og enda så tid det tok. Nå kan vi jo glatt ta 100 på en 4-5 dager. Kanskje ikke det engang, om vi ivl. Og får hadde vi jo flere gjesteinnlegg. Litt kult å tenke på at så mange fulgte oss...som aldri sa noe. Den såpa vett;) Og så spent mange var da vi skulle treffes! hehehe Prøve sko:) Se når jeg kommer meg av gårde i morra. Om du er hjemme kanskje jeg stopper innom. Må bare se an unge og soving og greier. Orker ikke stresse. Jobber sent i morgen så er ikke på før borti lunch. Nei krype til sengs jeg. Trøtt.Prekes vel på i morgo.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #252 Skrevet 9. april 2008 Ja du får melde på i morgen da, om du kommer innom. Er ikke så tidlig morran her vettu:) Sove godt, skal køye nå jeg også
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #253 Skrevet 10. april 2008 Hatt torsdagsklubben i dag vi;) Får håpe skoene passer da, om enn bare nå i vår! Snart legge barn jeg, bare gi henne litt mer å spise og en flaske melk. Skal rydde og ordne litt mens hun sover, for mamma og mo + begge niesene mine kommer en tur i ettermiddag. Også skal jeg på jobb i kveld og da jobbe fire netter, så er greit å ta en sjau nå til helgen mens jeg har litt ork og ikke er trøtt;)
Molait Skrevet 10. april 2008 #254 Skrevet 10. april 2008 Traske på rampa jeg da. Dagen gikk fort her. Er jo ikke lange tiden man har oppe når en jobber sent. Var da ganske rent og røddig hos deg da.... Jepp, prøve i kveld:)
Molait Skrevet 10. april 2008 #255 Skrevet 10. april 2008 En liten sniktråding fra rampa:)))) Venter på at det skal komme flere fraktbrev jeg skal sortere.... Er vel 10 min til neste pulje.... Jepp. sigglitt da kanskje.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #256 Skrevet 10. april 2008 Hehe joda, var ikke så gæli her, men etter litt snikspising på min frokost, så trengtes det litt støvsuging og disse kattene røyter jo som fyyyy om dagen!! Og siden Mo ikke ha vært her før så regnet jeg jo med at han ville inn på alle rom å titte og da er det greit å ha redd opp sengen og plukket opp våte håndklær + skittentøy fra badegulvet;) Gikk forresten kjempefint med snutt og Mo i dag. Ikke det at hun ville kose eller leke med han, men hun gråt ikke eller noe ting. Gikk jo rundt bordet som vanlig og passerte han jo der han satt i sofaen. Tittet litt mistenksomt opp på han da, men var helt greit så lenge han satt der rolig. Så det er en kjempeforbedring!!!! Var jo akkurat det samme som skjedde når brodern var her på søndag og hun har jo vært litt redd han også, selv om det har vært verst med Mo. Lover jo godt det når vi skal til Køben sammen i mai hele gjengen:) Ja du får kose deg på rampa:) Bare venter på at barn skal sove, så vi kan ta en pulings før jeg skal på nattevakt;)
Molait Skrevet 10. april 2008 #257 Skrevet 10. april 2008 Borte du nå da. Vaska M jeg:) Tok en dusj. I grunn kos å vaske hverandre. Tråda har jeg og. Når du stadig skriver Mo så tenker jeg jo på meg!!! Skriv moh da:) om det er h der da..hehe Rakk ikke prøve sko og genser. Trente etter jobb og M hadde lagt W kl 21?! Trøtt. Sove. Natta.
Molait Skrevet 11. april 2008 #258 Skrevet 11. april 2008 Skoa var faktisk litt store?! Men prøvde ikke ordentlig, for litt dårlig tid på morran. Lite liv både her og der i dag. Må jo fylle opp til 300-her er dagens frste bidrag:
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #259 Skrevet 11. april 2008 Komme med et bidrag jeg også da;) Bedre at de er litt for store enn for små da;) Fest 3. mai avlyst? why? Blir det utsatt, eller bare droppet? Grei natt på jobb, våknet av en eller annen grunn flere ganger i natt. Så var greit trøtt når klokka ringte kl. 6. Men går greit nå da. Vært en tur på ikea i dag. Kjøpte smekker da;) Ble bare litt småhandling ellers, har ikke råd til så mye nå. Men ble en hylle på soverommet og "innmat" til skapet til snutta + litt annet småstæsj. Kan godt skrive moh, for det er en H der ja;) Han har i hvertfall skrevet ut et sånt pakningsvedlegg til den kremen du kjøpte. Det lå vel det i pakken din også, men siden det var noen forsiktighetsregler og sånn og han hørte du skulle bruke den på E så ville han bare være sikker på at du visste om at det var med noen "advarsler" da.
Molait Skrevet 11. april 2008 #260 Skrevet 11. april 2008 Utdrikningslag. Må nesten være med. Og ka ikkeelga før eller resten av mai. svanine fåreslo at vi kunne ta samla i juni..noe jeg synes var lurt...til jeg kom på at4 (5) til haR BURSDAG DA. OJ CL svanine og jeg arfest i august...sukk. Jeg som ville ha pakker og!!! Bedre dlit store enn litt små Kult. smekker. takk. Skjønte kklt med den kremen, menhar nå snart rut en tube...og gutten er bedre enn han var, så a. fant ikke i posen jeg. Se en gang tl hjeme. Den igger jo på bordet enda. MØKKATASTATUR!!! bokstavene kommer lenge etterå og så vil ikke alle bokstavene komme med:(
Molait Skrevet 11. april 2008 #261 Skrevet 11. april 2008 lurer på å melde M å be han dra litt før så kan vi finne en avstikker et sted å pule i bilen. Long time ago. I grunn litt knotete, men hmmmm..kan jo bli gøy og. Kan jo kjøre doggy...det skulle gå greit. Kan jeg bare ligge over barnesetet. hmmmm
Molait Skrevet 11. april 2008 #262 Skrevet 11. april 2008 Jeg har "fine" klær på, sminke og høyhæla sko. Kanskje det er derfor jeg føler jeg må ha meg. Kan jo ikke gå rundt å være så fin uten å få seg noe;)
Molait Skrevet 11. april 2008 #263 Skrevet 11. april 2008 joda...mer artig...for DU er jo her...not...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #264 Skrevet 11. april 2008 Hehe, you horndog!!
Molait Skrevet 11. april 2008 #265 Skrevet 11. april 2008 dog...pussy...mannsgris...mus.... Jaggu som dyra for gjennomgå! Pakke meg sammen jeg. Skulle jobbe i helga du el? Jepp, hade
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. april 2008 Forfatter #266 Skrevet 11. april 2008 Jobbehelg ja. Jobbet i natt og skal jobbe 3 netter til. Neste helg er det puletur, bare så synd at jeg forventer mensen dagen før vi drar... Ble så fornøyd når jeg kom på det i går!! Åååååhhhhh hvorfor har disse små problemer med å rett og slett drite ferdig???? Legge ei lita stripe som lukter daue doyser for så å å vente litt med å skifte i tillfelle det skulle komme mer og når de endelig har fått ny bleie så skal vi bombaserer hele bleiefjaset med dritt!! Jepp, hade til deg og!
Molait Skrevet 11. april 2008 #267 Skrevet 11. april 2008 daue doyser..hehe...bleiefjaset-hohohoho puler ratt du nå. Eller ser på tv. 1 av 2. Om en time gjør du deg klar for avreise. hjemme alene i morgen jeg. M joppe på E. Bake kake og greier og sånn. Bakt muffins nå. men jeg blingsa jo såklart!!! tripla dosen. og så 3dl melk...men var jo 3 dl mel... (også en heeel kiiilo pepper!!(hehe)) Hadde riktignok oppi 9dl mel-men da også 9 dl melk...skulle være 3!!!!!!!!!! Så da har vi tatt oppi litt mer av det andre. kunne ikke nible(??) dosen heller. Smaker jo ok, men er det meningen de skal sprette om man slipper dem i gulvet? ah, gidder ikke lage på nytt-er jo bare unger og de trøkker i seg alt med sukker! Kjipe er at jeg lagde ekstra mye for å kunne fryse ned litt. Så da får du sprettballmuffins ved neste kaffebesøk:) Skal sies at E hang over bollen (stod på stol) og hadde grafsa i seg eggedosis i det jeg snudde meg, helt resten av melkeskvettet over seg og benken og klasket med hånden oppi der og puttet eggeskall i tomme muffinsformer. Lett å blingse da gitt... Lite liv på tråd au. Ja ikke her da. Men for all del...vi holder ikke noe liv i tråden vi..naaaai daaaa. hm! Usj må få satt bort E 26/4. tror resten av helgene ordna seg. E skal mest sans sove hos svigermor i morgen. Så passer hun han mens det er bursdag. Spurte om hun kunne legge ham og sitte her et par timer etter det, og da sa hun at han kunne sove der og så kunne vi spise middag der på søndag. Halt greit:) Men nå viser det seg at brutter med 2 barn kanskje kommer da, så vet ikke jeg. Koselig det assa, men han vil jo gjerne se E litt da, også tenkte M og jeg at vi skulle fråtse med kino og babb el no etter bursdagen. Om ikke annet ta en pils ute.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. april 2008 Forfatter #268 Skrevet 12. april 2008 Det er vel litt kaldt å drikke ute nå vel;) Sprettmuffins ble sikkert bra! Vært en tur på triaden i dag og tatt en kaffe med svigers. T skulle klippe seg og jeg trengte litt småtteri til snutta. Greit å lufte seg litt. J kommer på middag og et par pils + fotballkamp klokken 19 og regner med han skal undeholde gubben min når jeg dra på jobb i kveld. Hva hjelper det å få penger inn på konto når de alikevel blir borte med en gang?? Penger skulle være som spysjuka -smittsomt!! Nei, får begynne å gjøre klart til kveldsmat til tuppebæsjeluppa:) Holde liv i tråd nei... ikke vi!
Molait Skrevet 13. april 2008 #269 Skrevet 13. april 2008 også Mambo nr. 5 da.... sukk...men kul takt da;) Var i grunn litt kult..hehe. Men vi måtte forte oss litt, ellers hadde vi tatt en runde på biljardbordet og:D Muffinsa ble nå borte...men har en haug hjemme jeg tror jeg kaster. Fordi pengene hadde lukta så vondt! Skal på middag til svigers i dag. Digg med barnefri morgen. Eller det var nå 3 unger her da, men store. Sov til 10:D Stod opp 11. Sett film og læksa. Rydda fortfort litt i stad og skal straks skifte og sånn. M er helt sausa og jeg har au i halsen også. Håper det blåser forbi, men heler syk nå enn senere-for da har jeg ikke tid:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #270 Skrevet 13. april 2008 Hehehe ja jeg ble i hvertfall underholdt på jobben i går om ikke annet;) Måtte fliiiiire da!! Hadde ikke gjordt meg noe om penga lukta vondt, er da bare å spraye de med glade dass-spray;) Har vært og hentet et lite lass med pappesker og ræl i kjelleren til pappa i dag, henter et nytt lass på tirsdag også tenker jeg. Blir vel resten som vi henter da, unntatt hagemøblene, de skal stå til våren. Om den noen gang kommer da... Siste natt med jobbing nå. Skal bli godt å sove i sin egen seng i morgen natt:)
Molait Skrevet 13. april 2008 #271 Skrevet 13. april 2008 mm tenker det. grei jobb, men er noe med å sove i sin egen seng. Måtte jo gi deg litt underholdning;) Satt å røyka og venta på at M skulle låse oppe serru. Ser du blir ropt på...men du er jo ikke der..du er jo her..hehe. Haha "Ja." og sånn:) Begynner bli grådig syk i hals altså. Smaker sånn syk i munn. Når jeg hoster. Sånn ekkel vet du. med nesten blodsmak. og rasper skikkelig når jeg hoster. Heldigvis går det nogenlunde greit å svelge enda;) men blir det værre så lurer jeg på å bli hjemme. M er og dårlig da... kanskje tatt seg en "fridag" sammen. Hatt E hjemme og sett film mens han sov. Han leker og ordner stort sett selv så ikke så slit å være syk med han hjemme.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. april 2008 Forfatter #272 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde litt sånn småkløing i halsen her om dagen jeg også, men det ga seg, slo liksom ikke ordentlig ut. Høres jo ut som om dere er på vei til å bli dårlige da. I morgen er nok svelget et problem også skal du se. Den som roper i skogen får svar??? Ang. rope på meg:)
Molait Skrevet 13. april 2008 #273 Skrevet 13. april 2008 hmm som man roper i skogen får man svar;) hahahaha jodu artig og haha man er sitt eget livs avgjører vet du..men man må jo se på sin personlige interesse og. dannet skal man være! Om man vil;) begynner bli tett i øra nå. Klarer nå å jobbe da men...får se i morgen tidlig.
Molait Skrevet 13. april 2008 #274 Skrevet 13. april 2008 E sover ikke enda... satt en stund på fanget til far..etter lang tids syning og så gråt. roet seg og ble lagt men hører han jabber litt. stakkarn som da skal tidlig opp. blæ da er han pottesur.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #275 Skrevet 14. april 2008 Jeg roper og roper og får aldri svar i skogen jeg! Hvordan gikk det med E på morran i dag da? Var han trøtt, sliten og sur? Har støvsugd og vasket gulv jeg. Kjeeeeedelig, men deilig når man er ferdig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå