Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #177 Skrevet 2. april 2008 Makaronifitte!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #179 Skrevet 2. april 2008 Og fittadilukteranus!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #181 Skrevet 2. april 2008 Skvulpekuse!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. april 2008 Forfatter #183 Skrevet 2. april 2008 Papparonker!!
Molait Skrevet 3. april 2008 #186 Skrevet 3. april 2008 (kommer ikke med 3 på rapper bare frdi dubruker opp (haha as if!) glosene dine!!) Dåsemikkel!!!! (hahaha)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #187 Skrevet 3. april 2008 Dunstedåse!! What?? Nå hadde jeg gledet meg til en rad av skjellsord fra deg også fikk jeg bare ett!! Skuuuuuffa!!!
Molait Skrevet 3. april 2008 #191 Skrevet 3. april 2008 Synes du MtG og jeg var ufine? Hvorfor skal jeg pakke inn ting a? Bedre å si det man tenker da!! Djiiises.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #193 Skrevet 3. april 2008 Mutterpatter!! Om JEG synes dere var ufine? Hehe, ja det hadde jo i såfall vært den rette rævva som feis! Hoho.. fant ikke et ufint ord i den samtalen jeg!! Hverken mensartikler, promp, saus eller pulings er stygge ord synes jeg..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #195 Skrevet 3. april 2008 Jupp. Her sover ungen, så jeg skal drite!
Molait Skrevet 3. april 2008 #196 Skrevet 3. april 2008 mensPartikler..derfor jeg flira..hehe nei var vel sprutpul...men herregud a...samleie med eukalsjon..se jeg er ikke sikker på hvordan jeg skriver det engang-hahaha om du leser sessa så ja..vi flirer av deg! men her er det tråden i orginal form så slik er det:) Ja hakke pult etter det vi. Var på vei her men så har jo en av oss vært borte hver kveld! Den sigg skrev jeg rett etter det andre..men glemte trykke lagre!! Kan fortelle om teite naboen senere..hehe Jeg ser hva MtG sier..men jeg ville nok ha sagt at DU feis og T spruta. Hvordan er det om gutt tar jente i ræv og spruter i det hu promper? Altså den skal være TYNN om an skal få ut noe promp kanskje...men blir jo mottrykk. Kalles det kålstuing? hahaha enkli burde jeg legge dette avsnittet på tråden;) Men er jo SÅNN vi snakke da!! jaja tråd 2 blir vel back to basic igjen..hehe iaf en stund. Shit håper ikke jeg er gravid ass!! Tror Tiny venter litt. Men er jo noen uker mellom alle nå og...men da prøvde vi iaf likt. Tenk så jevne snuttebolla er nå...og den gang da så var det leeeenge mellom at vi ble gravide..hehe Kan nok ikke komme den onsdagen. Ikke til deg ihf;)) Hadde det vært torsdag kunne jeg kommet på morran med barn. Men pøtt, vi er nå innom av og til vi da.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #197 Skrevet 3. april 2008 Ja du våger ikke å værra på feita nå altså!! Teite gubben din!! Og Tiny har bare å vente, dølle dama:) Ama fikser vi også, skal snakke med A jeg, ellers skal jeg få Å til å besvangre henne mens ingen ser det...(hahahahaha..lurer på hvordan jeg skal få til det da... Sorry ama, men er bare fordi vi vil ha deg med på lasset vettu!! Mtg er en sviiiiiker!!! Ja, hører du!! Veit du smugleser her vettu!! Joda, jeg skjønner den med penga, men det er ikke så ille å leve på luft og kjærlighet heller, skjønner du:P Men nå fiser jeg ikke når jeg har sex da... går faktisk en grense for meg også! Stort sett i hvertfall! Men du vet -ting skjer! Ja høre om teite naboen da!! Jo også er det nemlig det, at hvis noen blir på feita nå også når vi andre da bestemmer oss for å prøve, så kanskje vi må holde på en stund da.. Er ikke alle som preggis bare fordi de ser på en mannetiss!! Da blir det eeeeeenda flere måneder i mellom!! Hehe, men selv om det ikke var noe moro da, så var det jo litt av sjarmen da molsa mi, at vi ikke ble gravide med en gang. Var jo veldig koselig å henge sammen på bli gravid noen måneder og være prøvere liksom:) ja du skjønner sikkert hva jeg mener.
Molait Skrevet 3. april 2008 #198 Skrevet 3. april 2008 jojo, uten det hade det ikke blitt "tråden" eren i stilart eller med en delav ettersleperne. bare oss og Tiny da..hehe. Ja og kanskje Herk. Tenkte mer på at når jeg BLE gravid tok det sååå lang tid før du ble det:) Spise jeg. Snart ned på rampa.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #200 Skrevet 3. april 2008 Ja, men jeg skjønte hva du mente da. Tok kjempelang tid for snutta var på plass ja:) Men var alikevel kos å være på bli gravid selv om det på den tiden var et forum jeg helst ville være på i en veldig kort tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå