Gå til innhold

--Molait & Cat's skravletråd nummer 2 --

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn, da var vi på skravlings nummer 2 allerede:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi ja og vi fylte opp 300 og gitt;)

Ser de har to streker forran og bak. Kankjse kjøre ant. streker til ant. nr? Tenk deg på tråd 147 da!!! Kult:D

Ja stemmer det, husker det jo nå. Men de tvillinga har jeg ikke fått med meg noe om.

Må jeg snart få komme på middag da. Neste uke har M fri, så da får jeg vel middag hver dag. Denne uka går fort til over. Uka etter kanskje?

Må jo få titte. Trenger ikke være alt ferdig for at jeg skal titte.

Jobber du til helgen? Regner med at fredag ettermiddag/kveld drar vi til hytta til Tiny. Uten barn. Tar noen pils og sover til lenger enn 7 vaffal! Stikker over grensa og handler og drar rett hjem derfra. Så drar godt utpå på fredag og regner med vi er ganske tidlig hjemme lørdag. Greit å ikke ta av hele helgen og digg med leggesegogståopp uten barn. Spes når det kombineres med noen venner og øl:D Være med? Blir Tiny og meg. Tror ikke MtG blir med. Mulig Ama. Kanskje svanine. Trenger å kjøpe røyk og barnemat. (billig barnemat der btw) Kanskje stikke innom et bolag og:D

Japp jobbe igjen jeg.

(var ikke så stor greie med dk, ble bare så irritert her. Kan ta etterhvert, men vakke noe sånn at du trenger sitte vente spent;) )

Skrevet

Ikke rart du ikke har hørt noe om tvillingene, hadde ikke det før i går jeg heller:))

Jeg jobber ikke i helgen med vi skal kjøpe skap til L på fredag og muligens bestille til oss. Også kommer Å for å hjelpe til med montering og sånn. Har bare ikke spurt han enda. Og T skal jobbe dagen på lørdag.

Hehehe -------------------------------------------------------------------------- da har vi noen skravletråder eller??

Men jeg blir jo bare sååååå spent når du skriver dk da:)

Ja, kan du ikke komme en tur neste-neste uke da? Kommer til å bli en evighet til vi blir ferdig uansett:) Men men. Trenger jo så mye og alt koster pæng, så da får man bare ta litt og litt. Har ikke speil på badet en gang jo!! Meeeen fikk hengt opp gardinstenger og gardiner i stua i går da, hjalp litt på hjemmekos-følelsen:)

Skrevet

haha nei da så:)) (twins)

Gardiner hjelper mye:) Få p åen blomma og noen bilder, det gjør og mye altså. I hverdagen. Hjemmefølelse.

Da ser vi an nestenesteuke da. ¨

Skulle enkli si noe gøy (jeg mener da det var gøy) men husker såklart ikke. Hang på noe maskiner her også..jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

kom på...

Dagens tips: Ikke klø deg i øret med tott på fingern (glemte jeg hadde den der) (sånn gummigreie til å ble med vett) Det er EKKELT!! (var kanskje ikke så moro, men huska det var noe usakelig vaffal)

Skrevet

Uff E er så dårlig. Les tråd:) Nå skravler han med mutter på tlf:) Tasser bortover i huset mens han snakker. Søtt..hehe.

Skrevet

Såå trøtt! skriver med et øye oppe bare. Natta:)

(måtte bare lime inn denne)

Kvinnen lager alltid reglene.

Ingen menn har mulighet til å vite alle reglene.

Dersom kvinnen mistenker mannen for å kunne reglene, må hun forandre dem.

Kvinnen tar aldri feil.

Dersom kvinnen tar feil, er det på grunn av en misforståelse som følge av noe mannen sa eller gjorde galt.

Mannen må øyeblikkelig be om tilgivelse for denne misforståelsen.

Kvinnen kan forandre mening etter forgodtbefinnende.

Mannen må aldri forandre mening uten å ha konferert lenge med kvinnen.

Kvinnen har rett til å være irritabel og forurettet til enhver tid.

Mannen må alltid forholde seg rolig og balansert, hvis han vil unngå kvinnens irritasjon.

Kvinnen må aldri la mannen vite hvordan hun vil at han skal oppføre seg - egentlig.

Mannen må alltid kunne lese tanker.

Kvinnen er klar når hun er klar.

Mannen må alltid være klar.

Under menstruasjon, samt to uker før og etter, kan et annet regelsett gjelde. Dette er opp til kvinnen å finne på, ettersom det måtte passe henne.

Skrevet

Hehehehe, den var artig:)

Hvordan går det med E da? Har ikke vært å lest på tråden enda, så hvis du har oppdatert noe der inne så har ikke jeg fått det med meg:)

Vi skal til fysio i dag vi da. Mamma kommer og henter og kjører oss.

Prøvde å ringe nav i går for å finne ut om jeg har rett på permisjonspenger eller foredrepenger eller hva det nå heter nå, men det var det ingen som kunne svare meg på før på mandag... jeje.

Fikk skrudd om 2 taklamper her i går da. Det går jo bare såååå tregt med denne innflytning altså! Hehe, ja vi har jo flyttet inn, men tar tid å få orden. T er jo bare så sliten da når han kommer fra jobb og skal hvile/sove + dusje også vil han jo gjerne være litt med snuppa før hun skal sove da og det har jeg forståelse for. Hun henger jo som en bukselapp på benet hans fra han kommer inn døra:) Men så får vi jo ikke borret, drillet og bråket all verden etter at hun har sovnet heller, for det er jo ikke så stort her at man ikke hører alt!!

Blir ikea på dagen på lørdag, og da skal mamma være her med lilleL slik at vi slipper å dra med oss henne dit når vi skal kjøpe litt møbler. Hvis vi får kjøpt noe da, vet ikke hva vi vil ha og det vi er enige om, er vi ikke enige om farge:)

Happy valentines day, baby!!

Skrevet

Her var det jammen stille i dag!! Da har du vel hatt en heftig opplæring da, tenker jeg!!

Sulten jeg, begynne på middag snart kanskje?? T er hjemme om en halvtime:)

Skrevet

ja opplæring så det holder!

Smugtråder;)

Kose dere i dag da:)

Skrevet

Hehe, smugtråder:)) Har koset oss masse. E har oppført seg veldig eksemplarisk!! Hihi, også er det såååå moro og gjøre seg til for lilleL for hun ler jo og ser sånn opp til han:)) Og det liker gutta vettu:))

Også var det så stas med L-mormor da!! Bare sitte fanget!! Også danse litt med mormor da. Hehe:)) Også måtte L-mormor ta drittbleia som var massiv!!! Hihi..

Skrevet

ah..nå kommer snellene tytende ja. Ser Tiny har skrevet der ute. Nesten rart å se de nicka her inne. Folk begynner vel bli klare for søsken da:)

Bare ikke du og jeg-hahaha!

Ha et helvete på Ikea i dag, så skravles vi vel. Vaske dass jeg nå.

Skrevet

Næsj, kan jo få unger til jeg er nesten hundre, så føler da ingen hast:)

Ikea er helvete ja, men blir belønnet med øl i kveld:D

Love ya!!

Skrevet

Krangla med M ørten ganger i går. Skulle spise middag og greier, men endte med at jeg la meg 21:30. Våknet 22:30, brukte 10 min på å fikse gourmetmat til meg selv! Så Nynnes dagbok og blæ på ham. Litt rar, men kul film:)

Lurer veeeeldig på å bruke syktbarn i morgen altså. Nå vet de jo liksom at han er syk. Burde fått legeerklæring hadde vi tenkt oss om. Siden vi likevel var hos legen. Er jo begrenset ant. dager pr. år. Han klarer fint bhg i morgen, men hadde vært så digg med en dag fri! Og siden han var syk før helgen kunne man spilt videre på det..humhum.

Lurer på om det er åpent i påsken jeg. Håååper det er stengt, for om jeg jobber dagen før og dagen etter da så får jeg betalt for alle dagene. Tar jeg fri 3 dager i påskeuka så får jeg ikke betalt for alle helligdagene. SYKT! man må jobbe dagen før og dagen etter helligdag, selv om man er i et oppdrag som varer fra før og til etter påske/jul o.l.

Hur ble kvelden din da?

Gutta fikk pakke fra Spania i dag. Hver sin Messi-drakt. Så kult:) E sin er str 4 år da, greit å ha itt å vokse i, men hallooo rekker under knæra..hehe. Vi får snurpe opp og døtte ham ut på banen!

Skrevet

Klart du har sykt barn i morgen, hører helt hit at han er dårlig jeg!!

Hvorfor skulle M være så dum og krangle da???

Skal jobbe helt påsken jeg, altså de røde dagene (ja nettene da) påskehelgen. Men er godt betalt, får 133% i tillegg og da gidder jeg ikke bytte bort når det alikevel er min jobbehelg. Greie penger å få med seg det!

I går ble det ikea som du vet, middag, kamp og pils. J dro vel hjem nærmere halv to i natt tror jeg. Men var ikke min tur til å stå opp tidlig i dag, så var samma for meg:)

I dag har vi være og spist middag + dessert + kaffe/kake hos T sin farmor og det var kjempekoselig. Hjem og legge barn før vi monterte skapet og nattbordet til L. Så da har vi bare en bokhylle, tv-bord og et giiiigaskap til vårt soverom igjen. Skapet vårt gruer vi oss seriøst til!! Hehe, heldigvis har J meldt seg frivillig til å hjelpe til, så med noen øl og siggpauser skal det vel gå:)

Pakke fra spania er kult:D Her var vi alle kledd i united-tøy i går og jammen knuste de ikke arsenal!!! Wohooo!!

Skrevet

var innom tråd, skrev der. skulle nå skrive her, trøtt, les tråd..hehe

Natta:)

Skrevet

Har lest tråd. Krysser fingre og tær for far XXXXXXXX

Hvor ble det av den sola som var meldt i dag??

Sulten jeg, lage litt frokost!!

Skrevet

skrev om far på tråd.

Kjenner det hadde vært fint å kanskje finne seg en bamtråd eller helt annet sted. Dukker jo opp på lista og er ikke helt usylige her. Mye en vil lire ta seg, men ikke til alle, (ikke ment mot deg Tiny, vet du smugleser og deg "driter" jeg i..hehe)

arghogdkblæ

Kjenner jeg blir litt sånn...vel fuck you.

Også har M vært den største dusten ever i dag. Makan å væra så dum. Hadde jo tatt "fri" og vi skulle endelig ha litt tid sammen barnefri og uten at det var seint på kveld. GLEDA MEG!!! Han kjører barn i bhg og drar innom en kompis på kaffe. Ringer 11:45(!!) og sier han skal ut på tur med han kameraten. (greit nok det, men da kunn ahn vel vært hjemme på formiddagen) Så viser det seg at dama hans er med og da! Så er liksom unger og begge foreldra og M hakke engang spurt om jeg ville være med!! Fyfan så lei meg jeg ble. Der satt de med bål og kakkao og jeg satt alene hjemme, og hadde bare vente i flere timer på morran på ham og gjort klart på senga og tenkte vi skulle få knulle lenge og i fred for unger og blææææ for en "fridag":((( Jeg har jo ikke vinterferie eller særlig påskeferie og ikke opparbeidet sommerferie og GLEEEDAAAA meg til en dag med M. ÅÅÅÅ, så lei seg man var. Satt å tuta ut i ensomheten mens de kosa seg på tur. Sjelden jeg tuter sånn altså, men syntes så fryktelig synd på meg selv..hehe Jaja det var den fridagen. Blir vel noen mnd. til neste.

(det måtte ut)

Skrevet

Fy søren, det var dårlig gjordt!!!!!!! Skjønner godt at du ble skuffet da ja!! Hva sa han til sitt forsvar da?? Håper han angert som en skabbete hund og han burde kjøpe fiiiiiiine blomster til deg og beklage på det dypeste!!

Hmmrffffff, kjenner jeg er dødelig fornærmet på dine vegne!! Ja, burde skravlet et annen sted ja... Har jo catlait da..

Leste om far på tråden ja, rart de ombestemte seg sånn i siste liten. Men kanskje du får noe svar når denne personen fra konsulatet har vært der.

Ja hei, Tiny:)) Deg driter vi i, bare så du vet det:P

Skrevet

sikker på at hu leser og nå har a kveppa til to ganger av å brått lese nicket sitt og slik direkte tiltale:D (flira selv nå)

Ikke hørt noe i dag.

skrevet laaangt på tråd. Tok av. JAja sånn kan det gå. Ny tråd og nye muligheter. Det stod det på forrige...synes ikke de muligheten ble så bra men trådstarteren mente det vel godt:P

Nei han unskyklde seg litt da han kom innom før han dro på tur da han skjønte jeg hadde gjort klar seng og ventet på han, men trukke han skjønner hvor mye han føkka opp den fridagen min jeg. Er noe med det at man gleda seg sånn og. Krangla videre på kvelden. Eller ikke krangla da men. Han lå stort sett bare på sofaen for han var jo sliten seff (!!) og dårlig form assa vett og dust. Og når han har sovet eller er skikkelig trøtt så blir han helt atal. Nei i går endte med å bli forholdsmessig den dårligste dagen jeg kan huske på leeeenge. Og tror ikke han er klar over det.

catlait hadde jeg glemt...

Mye å gjøre på jobben. Blir lite trådskriving. Er på gmail da, stort sett. Får ikke chatta så mye, men tar med et par min nå og da.

Natta.

Skrevet

caaaat??!!

Will har bursdag på lørdag. 10 år!! Tenke seg til. Stor da. Hva skal vi gi ham a??

Skrevet

Duste mannfolk!!

Ønsker W seg noe spes da??

Inn og lese på tråden jeg, har ikke gjordt det enda...

Skrevet

Fant en del dill som han får på morran så drar vi heller ut sammen. Greit å se hva han får først og.

Så dumt du ikke kan komme på søndag da! Mor ville sikkert nussebusse på snutt:) Drit i planene og ta bussen!!!

Fin ny plan:)

Stikke på ME og hente en underskrift jeg nå.

Skrevet

Tenk at man har vært mamma i 10 år! For 10 år siden nå lå jeg fortsatt på fødestua. Med varme lille kroppen inntil min:)

Ble koselig dag da.

Skal du i morra a? Mor sa hun kunne hente deg om du ikke hadde bil:) Tiny babla og noe om at vi får deg da hit. Hadde jo vært så kos om dere kom.

T borte hele helgen eller? Er du ensom? Skal jeg trøste deg? ;)

Gå å spise vårrullnattmat jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...