Sessa ruger igjen... Skrevet 31. januar 2008 #151 Skrevet 31. januar 2008 hehe... Takker for gratulasjoner. Er bare _litt_ glad i å ha bursdag, skjønner dere! Og får jeg ikke bursdagshilsen så sier jeg som regel i fra... Tenkte bare jeg skulle gi dere en sjanse. For selv om jeg er uoff. snelle så synes jeg da at jeg har fortjent såpass! ...og seff jeg går med tiara hver dag, men den er usynelig til vanlig...eller no'... Har hatt folk her på lunsj og kake. Nå er jeg alene med lille sessa. NT jobber sent i dag, så det er litt bæsj, men det var enten sent i dag eller ikke være med på ul i morgen (herregud, skal få se babyen vår!!!!!), så valget var i grunnen ganske lett. Gruer meg seff til legging, men det ordner seg vel. Mol: Drittkjærringer kan gjerne tilbys godteri med nysepulver! Herk: av tenner er det vel 4 fortenner, 4 tenner ved siden av de, 4 hjørne tenner og 4 jeksler... lille sessa har fått alle... så nå er det vel ikke flere før i 6 års alderen - eller???? Lykke til med flytt i dag, Cat! Har sendt deg noen tanker, selvom du kanskje ikke har merket det. Men det er helt sant. Hjernen er infisert av tråden-jabb! Jeppetipepp. Får se barnetv og tenke på legging snart... Så skal jeg lage middag til BARE meg... Blir sånn kylling i form som man hiver i ovnen. Digg og lettvindt!
_svana_ Skrevet 31. januar 2008 #152 Skrevet 31. januar 2008 Grattiss Sessa! *blåseifløyte* Begge mine gutter har vært i barnehagen i dag! De er friske og det er fantastisk. Har liksom fått de gode gutta mine tilbake, begynte å bli mektig lei de der sutreguttene. En uke er lenge... Tenner? A har 11? Tror ikke han har fått 12, ikke sist jeg sjekka. E har bare 6. I morra er det karneval i barnehagen. Jeg skal til Stockholm til uka og til Malaga i april.
Molait Skrevet 31. januar 2008 #153 Skrevet 31. januar 2008 Er litt tidlig å mase på morran da... kobla ikke tiara først jeg. Skjønte det etter jeg kom på du hadde bursdag. Ellers ringer/melder man rundt i halv tolv tiden for å påpeke at folk har glemt deg men at de har en mulighet til å redde skinnet sitt. Hur gikk legging? kooooose deg alene du med birdy nam nam. Edvin a? Lille stakkarn. ish skal betale regninger etterpå. Så mye for lønningsdag. Og lommeboka mi er borte! Enten ble den stjålet på svømminga (men mener da jeg la den i bilen...la jo mobilen igjen i bilen og) Eller så er den bare søkk borte. Hadde den med meg fra jobb og den var borte i går kveld. Var ikke stort med peng i den, men likte boka mi jeg..og kort og alt. *littleiseg* Kanskje stikke inn på synske siden her..hehe E tryna i bhg (på tur) og har verandaleppe og skrubbsår på kinn opp i øyet. Rart å mye han skader seg under Tinys ørneblikk (?) (greit da så var du vel ikke med på turen engang) Så ganske vondt ut. Får liksom ordentlig frem etter en dusj.
♥Tiny Skrevet 31. januar 2008 #154 Skrevet 31. januar 2008 Happi Børshday til Sessa!!!!!!!!!!!!!!!!! Håper dagen din har vært fin! Ja, jeg var vel med på den turen men dannet forttroppen av tilsammen 16 små barn og 4 voksne! Skal sies at han var kjempeflink å gå nesten hele turen selv og var nok dritsliten når han tryna. (var rett utenfor park.plassen der som det er skråning). jeg var innenfor gjerdet med g jeg hehe... Så ihvertfall skikkelig au ut... Nå har jeg jobbet aaaaaltfor mange timer på en uke kjenner jeg.. mandag var vanlig seinvakt (hjemme 17.30), tirsdag jobbet jeg til 15.30 og rett på kurs i blaker fra 16-19. Laaangt ut i gokk og brukte lang tid hjem ja. Igår sluttet jeg egentlig 12, men måtte jobbe til 14.30. og samme leksa idag. Sliiiiiten ja.... + at jeg har en haug med papirarbeid å sette meg inn nå som jeg skal være ped.leder på avdelingen.. Grattis med ny kåk cat! komme på besøk snart vi Ama: vi kommer en tur på søndag vi ST trenger en klipp også om det er mulig... Tenner ja... Her mangler alle 4 hjørnetennene, men de kommer vel snart tenker jeg.. sikler som en annen gris... Fettkjærringer vet jeg alt om... Har ei jeg jobber sammen med som jeg ikke er så veldig glad i, men nå tror jeg det kanskje løser seg med det også Gi hu en skikkelig tupp i ræva du molle! Noen som vil komme på middag og en øl på lørdag da? Lenge siden sist nå...
Molait Skrevet 31. januar 2008 #155 Skrevet 31. januar 2008 å. Trodde bare det var de små jeg. Ja var kanskje de små fra begge avd. Og trodde ikke du skulle på tur. Bortsett fra kurs så er det ikke sååå lange dager det der vel:P Normen er vel å jobbe fra 8-16 og ha mer enn 10-15 min hjem og måtte hente og levere i bhg...ikke bare ta med ungen på jobben;) Nei da men lov å være sliten. Er stort sett ike hjemme før 17 hver dag og drar kl 7. tirsdag og onsdag var jeg hjemme 18-19 tiden. TRener tirsdag og torsdag fra ca 20-21:30 (ja ikke i dag da) Og ellers er det jo sitt med to unger da. Kjenner kroppen vil ha ferie jeg. eeeehhhh for de som har fått inv.... altså dato er lagt ut nå (helt utrolig vi glemte det da!) og komer en infoside til ang mat og sånn (djiiises) kommer sammen med info om fårspill.
Herkules Skrevet 1. februar 2008 #156 Skrevet 1. februar 2008 Hei på dere. Tiny jeg savner jakka mi så jeg må ta meg en tur altså. Ja ellers er det vel ikke noe er å si her Ha det bra God helg Jeg må jobbe NÅ
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. februar 2008 #158 Skrevet 1. februar 2008 Hehe, Mol! Rakk du og legge ut her før jeg kom så langt. Sitter du på fb konstant eller?? Og takk for blomorna! Så da fikk jeg både "båms" og "kake" (Linea lærer myyyye ord nå!). I hvertfall: SESSA HAR VÆRT PÅ UL og i magen har jeg en frisk baby, med *trommevirvel* snopp!!!!! Søte snoppen som stakk opp når vi så kroppen i profil. Helt utrolig å se det så tydlig! Jm vil jo seff ikke si det 100 %, men hvis denne babyen kommer ut som jente så skjønner jeg ingenting. Glad jeg! Hadde vært glad uansett, men gøy med en av hver. Termin er satt til 12/7. Så da blir det vel en Linus, da! Jeg sender en klem til dere som jobber masse. For uansett om man jobber lange dager eller har masse i hodet så tar det jaggu meg på å skulle gjøre det når man skal være mamma i tillegg. Jobba bare 4 mnd, men det var beintøft. Før kunne man i det miste ligge i koma på sofaen fra man kom hjem uten å bli brukt som klatrestativ av den grunn. Jeg er kuuul som har fått invitasjon. Hadde faktisk ikke venta det, så hyggelig overraskelse å få på dagen sin! Så gjenstår det å se om sessa klarer å manne seg opp nok til å tørre å møte dere igjen, da. Takk for alle gratulasjoner. Jeg hadde en super dag, og Lineas gave til mor var å sovne uten tull på 15 min!!! Hun var sutptrøtt så det hjalp veeeldig, satt og gnei seg i øya som bare det! Kunne vel ikke hatt en bedre avslutning på dagen enn det... for freddan orka vi ikke noen av oss. Sovna fra ut i vår hage i senga begge to. Også nyheten i dag, da... DET er bursdagen sin det!
Molait Skrevet 1. februar 2008 #159 Skrevet 1. februar 2008 Nei ikke konstant, men sitter jo med pc forran meg konstant hele dagen, utenom lunch og en røykepause eller to. Chat og private ting er egentlig ikke lov, men sett så mange som er på FB at da tillater jeg meg det. Men var å oppdaterte i det du endret:) Hva SA jeg. Høre på molleboll vett;) des må du kvinne deg opp..ikke manne deg opp. Og du kom da hjem til meg uten å ha møtt noen. nå har du møtt mange og skravla masse siden den tid. Pøøøøtttttt! Linus-så koslig:) Linea og Linus...høres ut som en svensk familiefilm fra 50-tallet-hihi Også sistejenta hete Lotte:D Gleder meg til barselvisitt jeg nå. Tiny og jeg kommer!! VI kommer nok før den tid og klapper deg på magen og. Driter i om du er en av de som ikke liker det, må jo hilse på'n! Fint du hadde slik bra dag. Tiny og jeg har bedt alle vi har blitt kjent med på bim/dib. Litt mer enn bare par tråder da, alle er på msn og fleste har man møtt og noen møter man nesten hver dag! Må etterhvert vite om folk trenger soveplasser og.... Dagen i dag har vært en av de mest slitsomme ever her. Helt sykt kaos og så masse motstridende beskjeder og til slutt ringer man og fikser selv!! Djiiises inkompetente mannfolk som ikke kan intern kommuniksjon (altså intern-på huset) I kveld skal jeg bare slappe av!!!! SIkkert sovne sofa. Gleder meg til å se E jeg nå Han er så søt og god for tiden. I morgen blir det vel muligens pils hos Tiny hørte jeg rykter om. Søndag skal det vel klippes litt. W skal i bursdag etterpå og jeg må rekke hjem til det og gruuuuer meg til å kjøre hjem! Ikke ofte jeg gruer meg til å kjøre (annet enn av latskap da) men nå er det ille ute! Og lurer på hur klare meg borte ved bhg. Der møkes og strøs det lite. Kanskje jeg blir på L-berg i kveld..sukk. Hva skal alle i helgen da? Jo også kommer det mer på dibbor etterhvert assa. Blir link på den "informasjon" Dere får bare kikke inn etterhvert:) Jo også synes jeg det er så fint søskenbilde av E og W på ukens bilde hos meg..dere må titte da:) Simba? Også ukensbilde bytting:) over og ut og alt det der og nå har jeg vaffal brukt masse av min tid på deg sessa:) Jo og bilbelte mitt lukter våt hund!!
Amabolla Skrevet 1. februar 2008 #160 Skrevet 1. februar 2008 Først og fremst: grattis med snopp i magen sessa;) Herreminhatt så mye slaps det er ute- brukte tredobbelt så øang tid borti barneparken i dag og klarte å kjøre vogna fast i en snøfonn. Heldigvis så gikk det forbi 2 karer som fikk løfta vogna ut av den. Leo har fått barnehageplass- Kjeller barnehage. Med blandede følelser takker vi ja til den. Jeg vil helst se mest mulig til Leo,men kan jo prøve ut hvordan hele dette barnehagestyret er. Vi vil gjerne komme på middag i morgen tiny, er det forseint å si ja nå? Når skal vi komme? Og vi kan sikkert klippe sT også- sambo tar klippejobben:) Og Mol: skal du ta etterveksten din kanskje? Gleder meg til dibbord jeg:D Fole fin invitasjon;)
♥Tiny Skrevet 1. februar 2008 #161 Skrevet 1. februar 2008 Jeppers, da blir det middag her imorgen. Og StoreT skal kjøre igang tappetårnet grattis med baby som har snopp i magen sessa! Jeg har sett ul bilde idag!!!! (kjenner eggsstokkene mine hoppet litt her nå ja) Gleder meg også til dibbor!!! Skal legge inn litt info der nå om jeg får litt tid til overs.. Tror gubben trenger litt oppmerksomhet nå og jeg trenger en god klem etter en litt slitsom uke. Misunner deg som kan være hjemme sessa!!! Jeg har jobbet fullt siden mai og vi begge har jobbet fullt siden august. Men nå er jeg så heldig å ha den lille jenta mi sammen med meg hele dagen om jeg vil. Hun går på en annen avdeling men jeg ser henne flere ganger om dagen. Og dessuten må hun liksom inn å hilse på E og G Kan ikke gå hjem uten å ha lekt litt med de! Bare å komme innom herk, men gi en liten lyd først Mulig det blir en tur ut om det ikke er aller værst vær. Og søndag går vel med til klippetreff ser jeg Moro!
_svana_ Skrevet 1. februar 2008 #162 Skrevet 1. februar 2008 Hei og hopp, i dag har det vært karneval i barnehagen. Gutta var katter eller mus, er sannelig ikke helt sikker. Særdeles kreativ mor som kledde på de hvitt ulltøy, festet fingerheklede haler på, og tegnet svart nesetipp og værhår med kajal :-D Søte! Ikke mye igjen av "kostymet" da de ble henta, litt værhår og en hale hadde falt av. E hadde bajsa gjennom alt og hadde på seg noe annet. De hadde jo gitt gutta en hel liten eventyrsjokolade hver og E hadde selvf gnafsa i seg alt og fått aldri så lite diare. A hadde ikke lyst på(!). Jeg må vel gi de mer sjokolade sånn at magen blir vant tydeligvis. (Men seriøst synes jeg at en hel sånn sjokkis er for mye for så små, men det er min mening. Ikke at jeg på noen måte er nazi ift sukker altså.) Takk for invitasjon, tror ikke jeg har noe annet da. Men det var så mange jeg ikke kjente på lista så vet ikke om jeg tør. Så kult med gutt da! Det er gøy å være guttemamma :-D Blir sikkert fint med barnehage Ama. Kan jo variere dagene om man har mulighet til det. I dag leverte jeg og H sammen og de var der mindre enn 6 timer, og når de sover i to av de er det jo egentlig ikke så veldig lenge.
Herkules Skrevet 2. februar 2008 #163 Skrevet 2. februar 2008 Svanine: her har det ikke vært karnevel, men jeg tenkte at om de skulle være så hadde jeg lyst til å gjøre som det fikse noe selv og ikke kjøpe ett ferdig antrekk. Husker jeg var rosapanteren på den måten Rosa strømpebukse og genser med sydd lue med ører mulig med hvit mage også. MÅ fortelle da; Mr Herk hadde henta middag i fryseren og funnet en enslig is på pinne. Han tok den med opp og tilbød O å smake. O tok med seg isen bort til Tilla som spiste hundemat. O la isen pent fra seg på matboksen til Tilla og satte seg ned og goflet hundemat!!! Så hundemat går foran is!!!! Sessa : ja det er gøy å være guttemamma!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. februar 2008 #164 Skrevet 2. februar 2008 To innpust og 15 hjertekompressjoner (?)... er det ikke sånn det gjøres a?
Herkules Skrevet 2. februar 2008 #165 Skrevet 2. februar 2008 Lurte i 0,4 sek på hva du mente hihi Gjenget ligger vel under tappekranen til Store T tenkter jeg . Jeg har hatt en deilig lørdag Ikke noe på programmet. Gikk tur i frossent slaps, dvs at bakken er særs ugjevn og vond å gå og trille på . Så ble jeg invitert til slutt! Takk for invitasjon, jeg kommer desverre ikke. Sessa, var det du som skrev at du spiste freia melkesjokolade og drakk pepis Max? I så fall er du en jente av mitt hjerte. O sov i 4 timer på dagen i dag Jeg vekker egentlig ikke, men etter å ha trillet han opp fra mamma og pappa og han fortsatt ikke våknet så var jeg ikke så stille i dørene og så videre. våknet tilslutt av seg selv.
Molait Skrevet 3. februar 2008 #166 Skrevet 3. februar 2008 Lekt med tårnet til StoreT jeg;) Og har irriterende dusk forran øyan.... Takk for god mat og gildt selskap. Jaggu dukka ikke MtG opp og på vei fra jobb, koselig. Klart du ble inv. Herk?! Til slutt?? Alle ble sendt ut likt..ja ikke alle da, men alle til snellene vaffal. Leit du ikke kommer, hadde det jo koselig i fjor. Hihi..hvem skal sprute ned speilet i år da tro? hihi Jepp, vekka E og kjørte hjem. Gikk greit det, men np er det bare hyl. Not kul:( Jaja, får vel køye. Natta alle sammen.
Herkules Skrevet 3. februar 2008 #167 Skrevet 3. februar 2008 Det med til slutt dreide seg jo om at det lå i posten i går, litt senere enn hos noen så da kom det frem til slutt - liksom- Ja flere som snakket om det her ,men jeg hadde ikke fåt noe Nei jeg er vel en av få kandidater som også i år kune ha spruta ned speilet:) Skal jobbe den dagen jeg så sånn er det med den saken.
Amabolla Skrevet 3. februar 2008 #168 Skrevet 3. februar 2008 God aften berter:) Sliiiiiiiiiten! Da går nok ei helg mot slutten-men ei trivelig helg har det vært:) Var jo ho Timy i går og spiste "onkli" god mat og drakk gode øl og var i godt selskap. Tror jeg fikk i meg noen baylies og kaffe også Tok med meg en sjanglende husbond hjem litt før kl to- trillende på ei sovende lita jente. Ho hadde sove i gangen ho-i vogna si. Veldig greit egentlig-kunne bare trille ho ut-ikke no vekke- inn i bil-ut av bil og så i inn i seng:) Alle må forresten gå inn på tråden siden og se på gode bilder av barna! I dag så har vi hatt hårdag i heimen. Mollefamilie og tinyfamilie fikk orna håret sitt:) Og unga leika seg oppe og så nede. Og jeg har vel kommet halvei i ryddinga tror jeg... Synd du ikke kan komme herk- kanke du ta bare en liten tur da? Si hei og sånt?
Molait Skrevet 3. februar 2008 #169 Skrevet 3. februar 2008 kjempekjempeleimeg!! og tusentusentakk! Prøvde å rydde litt tror jeg..der jeg vasa mellom barn og folk og hår og leker og mat og grin og latter og potte... Føler meg ganske så sliiiiten selv og. Ble jo ikke helt bare slappe av i sofa hjemme helg:) I morgen skal jeg på nok et intervju. Uten ettervekst-så kjekt;) ER egentlig bare en svangerskapsperm. men de ser etter fler folk så kan bli fast der. Samme som "rampeR" svanine;) Vi lyt sjå. Veldik greit plassert, 5-10 min unna bhg. Synes også Herk kan stikke innom og sprute litt på speilet;) (Tror ama kunne fulgt deg opp med et stk pupp..iaf litt utpå..hehe..og svanine hadde nok klart å holde noe tritt og vil jeg tro, ammer mindre men ammer jo en unge mer) hahaha måtte jo teste nå. Det var en slunken sprut får man si. Men tomt var det ikke:) Ammet pittelitt på kveld i romjula og en gang i januar trur eg men ikke siden det. Ikke gæli å fortsat ha noe da. Skjønt hva skal man ha noe for da? Prøvde gi E puppen for par uker siden (for gøy) han så på den-lo-klasket den-gik sin vei. Så dett var dett:)
Amabolla Skrevet 4. februar 2008 #170 Skrevet 4. februar 2008 Heisann sveisann. Da har sv.mor henta Leo og jeg vasker klær (har 4 maskiner på vent...),skal støvsuge (litt kjeks,boller og pizzasmuler fra i går + at Leo helte ut all havregrynen på kjøkkenet i stad;) og så skifte på senger-og tilslutt dusje,kle på meg og så på jobb:)) Og den kg´en jeg hadde gått opp-har jeg gått ned igjen så det tok på den helga her-hehe. Dagens middagsoppskrift: 1 fiskepudding,ca 600 g 1 boks pillede reker 1 boks mais 5 dl melk 8 poteter 1 sitron/ 1 brokkoli hvetemel margarin Kok poteter. Lag hvitsaus av 5 dl melk,2 ss hvetemel og 2 ss margarin. Del fiskepuddingen i skiver og stek de lett i en panne. Ha puddingen i sausen med små buketter av brokkoli. Server med mais,reker og sitronsaft. Jaujau,ha en fole fin dag berter:D
Herkules Skrevet 4. februar 2008 #171 Skrevet 4. februar 2008 Hei og hopp Det lar seg ikke gjøre å komme en tur når festen skal være langt vekk i stan og jeg er i Hovedstaden! Vi skulle ha fiskeboller i dag, men siden vi har så mye salat i igjen fra i går så blir det salat til middag i dag
Molait Skrevet 4. februar 2008 #172 Skrevet 4. februar 2008 Langtvekkistan er jo 15 min jo;) men ama..tror vi får ta en prat på søndag...så man får heile uka:) Fått jobb jeg:) Fikk den jeg var på intervju til-woho
Herkules Skrevet 4. februar 2008 #173 Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer med jobb!!! Langtvekkistan er langt på en lørdagskveld
Molait Skrevet 4. februar 2008 #174 Skrevet 4. februar 2008 Takk:) Håpe det blir fast da, ser lovende ut. Får nå se om man trives og da. Litt skummelt og da! Jo er kanskje langtvekk, iaf om man ikke kjører. Nuvel, skulle det passe seg slik må du gjerne stikke nesen din innom en tur, koselig det:) Ellers går det tog-jaaa:D haha minnes noe om en løpetur til toget i fjor..huff..var vel svanine det kanskje, men dere løp sammen? Du har vel ratt hotell og full middag og fest der du tenker jeg:) Dere andre da? Skal dere på bord?
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. februar 2008 #175 Skrevet 4. februar 2008 Crap... vi er syke og slappe og Linea er turbo, turbo hele tiden!!! NT er sånn "stakkars meg-syk" og jeg er sånn "syk, men noen må jo gjøre det som trengs her i huset". Var å handla mat uten barn i sted. Ble sliten av det også, men tror nok det hadde vært hakket verre med barn, gitt! Grattis med jobb, Molle! JUHU!!!! Håper den er spennende og du trives, og krysser fingre for at det blir fast i løpet av første halvår og så kan du bli gravid. Da rekker du vår 09. Hoho, leste inne på sexdebatten i går for jeg kjeda meg. Det var lurt. Holdt på å sprenge fra kl 13 liksom. Fikk gjort noe med det til slutt da. kl 21..... og 23... jaja... mmmm. Var en stund siden gitt og begge var sjuke, men gikk for det gitt. Cat: Hvordan går det i nye huset? Er fortsatt usikker på bordet, jeg... men jeg kom jo sist så man vet jo aldri... Kom ikke på grøt, da. Men visste jo ikke at jeg var invitert! Typisk at ikke Herk kommer, da! Skal vi aldri møtes eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå