Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #251 Skrevet 13. februar 2008 Bare 3 dager over??? For en drøm!!!! Å, det hadde vært noe, snille, snille Mol, si at det er helt sant!!!! 15. juli kan jeg like. Var ikke meningen å ødelegge blomsten altså! Har det blitt skrevet noe på tråd som jeg ikke har fått med meg? Jeezzz.
Molait Skrevet 13. februar 2008 #252 Skrevet 13. februar 2008 Jeg gikk over med første og fødte på termin med andre. Huske at det er vanlig å gå kortere for hvert barn:) Var nå det tallet som poppet opp i hodet på meg... Vakke det nei di perverse røy!! Da pakker man seg sammen. I kveld er det UB *gledeseg* E er hjemme i morgen og om jeg glemmer si fra til noen og en av dere leser her:) (så kjekt med tråd altså)
simbamamma Skrevet 13. februar 2008 #253 Skrevet 13. februar 2008 Jeg lever, molle! Hatt litt tekniske problemer her, men tror det er fiksa nå. Klem til alle sammen!
Molait Skrevet 13. februar 2008 #254 Skrevet 13. februar 2008 She's alive! Jo for skal til Skjåk i påsken....long time no see. Hadde vært stas å nusse litt på LH igjen og. Edvard er virkelig dårlig. La ham 19 og han sovnet så og si. Våknet til igjen og plukket ham opp for litt siden. Fikk PIR (38,2) og flutide før han la seg. Fikk ventolin (erre ikke det det heter a?!) nå. Lagde litt velling for han har nesten ikke spist siden lunch. Er så kjipern når de er sånn syke. Han sliter virkelig med pusten. Se om det roer seg nå, ellers får vi kjøre en tur med åpent vindu. Han hoster en del og. Sånn slimhoste. Hostekuler bruker avsluttes med 2xnys (snakker supernys) men er ikke noe snørr. Surkler og hveser på utpusten, ikke noe på inn. Er ikke det sånn ikkebra?? For er man bare tett så er det jo innpusten. Æsj altså. Skal ha opplæring av ei som kommer langveisfra torsdag og fredag. M kunne være hjemme i dag og torsdag, men må på jobb på fredag. Passer jo glimrende å starte første uka med sykt barn+ at det da er opplæring. Nevte i dag da, at han var syk. Så det ikke kommer som en bombe. Nå synger han:)
simbamamma Skrevet 13. februar 2008 #255 Skrevet 13. februar 2008 Ikke moro med sykt barn, høres ikke helt bra ut heller. Når har dere tenkt dere oppover, da, molle? Jeg kan forresten ikke komme den 8., men det var koselig å bli invitert.
Molait Skrevet 13. februar 2008 #256 Skrevet 13. februar 2008 Nei litt usikkert ift jobb og sånn. Startet jo ny nå på mandag. Enten drar vi vel i helgen, eller så drar vi på onsdagen i påsken. Skal dere være hjemme påskeuka da? Nei men er jo så sjelden vi ses, så greit å benytte anl. når en likevel er noen hundre meter fra huset ditt. Så synd da Simba! Vi hadde det jo så gøy i fjor!! Der vi løøøøøp halve LS for å rekke deg..hihi med ballonger og alt:D Må ha vært litt av et syn *nestenflau* Får ikke byttet bort planene dine altså? Kanskje ikke en bror som skylder deg en tjeneste i år, hehe, men ellers kunne du bare kræsja her, så hadde vi satt deg på toget heimat på søndag:)
Molait Skrevet 13. februar 2008 #257 Skrevet 13. februar 2008 Ja blir bare sånn kort innom tur da:) Pause på veien. Times tid el så. Hyggeligere å pause hos dere enn på bensern;) m.m. E sover-da kjøres det!! (gutten hater kjøre bil, 30 min er maksgrensa-sliiitsomt)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. februar 2008 #258 Skrevet 14. februar 2008 Happy valentine alle trådsneller:) Håper noen av dere om ikke alle, får en blomsterkvast eller et koselig kort:) Jeg "minnet" gubben på dagen i går, så da er det bare å vente å se!! Hehe, men valentines day er litt ekstra spesielt hos oss, for i dag har vi vært sammen i 4 år og det er nøyaktig 2 år siden jeg tisset på pinnen og fikk et svaaaaakt kryss jeg måtte sende på mms til molle før jeg løp til bussen og skulle på jobb:) Testen var så svakt positivt at jeg trodde jeg bare inbilte meg det lille krysset, men inspektør molle forstørre bildet på pc'en sin og kunne videre mailen meg på jobben og gratulerer meg med lilleL i magen:)) Kjøpte en ny test på vei hjem fra jobben som jeg tok når jeg kom hjem og den var tydligere, så da kunne jeg gratulerer mr T med skuddsikre svømmere på 2 årsdagen vår:)) Hadde jo egentlig ikke ikm før 2-3 dager da, så var jo litt tidlig ute, men synes jo det var så romlemantisk å teste positiv på 2 årsdagen + valentinesday når vi hadde prøvd i nesten et halvt år å bli gravide:))
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. februar 2008 #259 Skrevet 14. februar 2008 Så mange koselige ting dere kan feire i dag, Cat! Vet ikke hva Nt kommer hjem med i dag, om han kommer hjem med noe i det hele tatt. Vil i grunnen bare ha en klem, jeg!!!! Hormonene er skrudd på for fullt og jeg har i grunnen bare lyst til å grine. FIkk grått litt i sted, men har litt igjen kjenner, jeg. Skal kose oss med sjokoladefondue i dag, vi. Happy Valentine, allihopa!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. februar 2008 #260 Skrevet 15. februar 2008 Ble rose og bamse på meg i går:) Koooooselig:) Er 2-barnsmamma i dag jeg! E er her og gjør stedet utrygt.. Hehe neida, her går alt strålende -i hvertfall foreløpig. Er litt spent på hvordan det går når begge to skal sove, men tar ingen sorger på forskudd. E sover jo ute i vogn og lilleL sover jo inne i sengen sin, så med litt planlegging så skal det vel gå bra:)) De er så søte da, E løper rundt og lilleL hopper etter på rompa og ler:)) Tror E er den store helten i dag, selv om pusen helt sikkert ikke er enig;)
Molait Skrevet 15. februar 2008 #261 Skrevet 15. februar 2008 Søtt:) Busshhh (pus) Finne kameraet da! Duse gakk:)
Herkules Skrevet 15. februar 2008 #262 Skrevet 15. februar 2008 He he Cat syns jeg ser dem. ja og katten er vel litt overrasket ja:) Husker O var hos deg kattemat og pusekatter var stas syns O. Ble blomster masse blomster. Vi hadde forlovelsesdag i går, 6 år siden frieri. Tisset på mange pinner jeg før streken var akseptabel!!! Hvordan er det med E? Har heller ikke fått med meg at Leo har fått barnehageplass Jeg skal på fest i morgen
Amabolla Skrevet 15. februar 2008 #263 Skrevet 15. februar 2008 Heisann:) Fikk du grått ferdig Sessa? Fikk ingenting i går jeg-eller-sambo sa at jeg fikk han og masse kjærleik:) Holder det:) Tror jeg skeiv at Leo har fått bhg plass-ganske så sikker på det, men da veit jeg da at dere ikke leser innlegga mine så da kan jeg bare baaaaaksnakke dere alle sammen og dere finner ikke ut av det:D Jobbe i morgen. Snart påske-men tror det blir vanskelig med påskefri-sukk. Hvilken dato tenkte dere å dra Molle?
-MtG- Skrevet 15. februar 2008 #264 Skrevet 15. februar 2008 Her er jeg. Er Ama-familien friske igjen? Jeg har fått jobb!!!! Deilig! Også så enkelt å jobbe så nerme barnehagen til G. Vikariat da. Fram til 31.07. Begynner så smått på mandag.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2008 #265 Skrevet 16. februar 2008 Du kan ikke baksnakke meg ama, for jeg har nemlig fått med meg på tråden at leo har fått barnehageplass:)) Ingen problemer å være 2 barnsmor -lett som fett!! Gratulerer så masse med ny jobb mtg!! Hva skal du gjøre på den jobben da?? Skal på ikea i dag vi. Jeg, mr T og en kompis av han. Skal se om vi finner noe garderobeskap (har jo ingen skap i den nye leiligheten, så da blir det litt vanskelig å få pakket ut:) Men jeg gruer meg litt, vi er sikkert ikke alene på ikea en lørdag ettermiddag. Også må vi parkere bil med henger og STRESS!!! Hehe, men mamma skal passe lilleL hjemme hos oss da, så slipper å ta med henne. Og nå reiser spaden seg som bare det:)) Så snart så løper hun forbi alle deres håpefulle
-MtG- Skrevet 16. februar 2008 #266 Skrevet 16. februar 2008 Huff! Ikea i dag? Misunner dere ikke, men moro med nye møbler. Trenger noen møbler vi også. Ihvertfall trenger vi er real opprydning overalt. Gidder dere å kjøpe garderobeskap til oss eller? Har ikke noe smart i gangen vi. Også gidder vi ikke bruke penger på det, så om du kjøper med et så hadde det vært fint:D Jeg skal jobbe i barnehagen:) Passe på gabriel og Tiny:) Så Tiny, nå blir du ikke kvitt meg! Blir koselig det da. Jobbe på krem-avdelingen som den visst heter nå Trodde dere skulle pilse i mors hus i går jeg, men nei da. Noe jeg ikke hadde fått med meg!! Wæææææ!! Også hadde jeg heller ikke fått med meg at Leo hadde fått bhg-plass. Hmmmm.. Ble det bare skrevet i en vepse-setning?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2008 #267 Skrevet 16. februar 2008 Åh, så du skal jobbe så nærme G:)) Ja det blir sikkert fint og det er jo et ganske langt vikariat også da. Grattis!! Ser ut til at lilleL har fått 2 tenner i natt. Har akkurat kommet igjennom så er bare to hvite prikker ved siden av de to tennene hun har nede. Så da kan man vel nesten si hun har fått 6 tenner da:) Men ser litt teit ut med 2 oppe og fire nede... Hvis bare denne ungen kunne sovne snart så hadde jeg tenkt til å lage shillingboller:)) De er så gode, med karamellsaus, sukker og kanel:D Ja ikea er fra helvete!! Jeg har et øøøøøøøørlite håp om at mange har reist av gårde på vinterferie slik at det er levbart der, men det håpet er lite altså!! Eller så tenker jeg sånn at noen kanskje skal bruke vinterferien på å fikse hjemme -og da drar de også på ikea i dag!!
♥Tiny Skrevet 16. februar 2008 #268 Skrevet 16. februar 2008 Hihi, jeg skal være sjefen til Mtg jeg Moro! javisst blir det kremavdelingen! Nå vil jo alle jobbe sammen med oss jo Hvorfor fikk jeg så vondt magen nå da tro? mensen onsdag 13 mtg.... *notereopp* var i sverige med Molle igår jeg Dro til charlottenberg i 18 tiden igår og handlet på det nye senteret. Gledet oss masse til å spise mækkær'n mat når vi var ferdige med å handle for vi var sultne. Når vi endelig var kommet oss ut av matbutikken var den jævla restauranten stengt!!!!! Makan.... Vi ble så skuffa.... Ble ingen tur ut igår heller enda vi hadde barnefri... Hadde mange gode unnskyldninger da hehe... Nå skal jeg hente en litt fokjøla jente hos svigers.. hun hadde visst våknet kl 5 idag og var kjempetørst. Og da måtte hun jo bare stå opp... Heldige meg som dro meg opp av senga litt før 10 idag! Også har jeg vært flink å vaske tøy, rydde, støvsuge og brette tøy. Nå mangler bare å vaske over gulvene så er det en stund til neste gang. Skulle vi finne på noe idag? jeg er nå alene hjemme uten bil, så gi et lite pip om noen hadde hatt lyst til å treffes Jeg har fått med meg at leo har fått bhg plass, men lurer på om det kanskje ble annonsert på den store klippedagen? Ikea på en lørdag og bil med henger..... At du tør!!!!!!!!!!!! kanskje sende med en handle liste fra meg også?? hihi..
-MtG- Skrevet 16. februar 2008 #269 Skrevet 16. februar 2008 Mye som skjer med Linea om dagen da! Lenge siden jeg har sett henne nå. Må snart få se hvor stor jente hun har blitt. Karamellsaus i shillingsboller? Det har jeg aldri hørt om før.. Hvor har du den da? Smører på istedet for smør? Jeg tror alle stikker jeg når du viser deg. Ingen tør å være på samme sted som Cat som er irritert fordi det er mye folk på ikea:) Si bø.
-MtG- Skrevet 16. februar 2008 #270 Skrevet 16. februar 2008 Javel, sjef! *Klaskerhælenesammenogholderhåndenimilitærstilling* Skal skrive 13. jeg. Jeg vet hvorfor du har vondt i magen, Tiny. Du har fått rennaræv sånn som meg! Æsj altså. Satt på do hele natta følte jeg. Hadde dritvondt i magen på jobb i går, men ville ikke gå på do der. Så jeg fikk til å vente til jeg kom hjem:) Jeg vil gjerne finne på noe med noen etter halv 5. Med G. Skal levere V til fetter-kompis på Strømmen. De skal ut og sånn.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 16. februar 2008 #271 Skrevet 16. februar 2008 Skal hoppe ut av bilen foran ikea, skrike BØØØ og sleppe en kjempe braker!! Så han i kantina i 2. etg får midtskill og belegg på tenna!! Da får jeg nok gå i fred ja!! Ja, jeg ruller ut deigen, smører på karamellsaus og drysser på litt kanel og sukker før jeg ruller sammen pølsa. Blir uten tvil verdens beste shillingsboller!!! Alle som har smakt de sier det er de beste de noen gang har spist:D Jeg er jo en sånn glimrende husmor vettu, mtg!! Lært av mammaen min:) Må bare få kommet enda litt mer i orden, så skal jeg invitere på te-selskap:) Men kan ta sin tid da med den farten gubben har på seg når det kommer til å montere diverse saker og ting i huset:)) I kveld blir det fotball og pils ) Skal jo ha med en kompis av T på ikea som Tiny kjenner Jo.. Hi.. og som Molle ble kjent med når hun jobbet på ME. Får fankern ikke ha noen venner i fred jeg!! Blir som når Tiny Og Mo traff Ås på triaden og begge to hilste, han hilste tilbake og begge jentene så på hverandre og spurte den andre hvor hun kjente han fra! Hihihi og Mol kan som alltis svare CAT!!! Du lurer deg innpå alt du, tøsa mi:) Joda, en liten avsporing der... J heier jo på arsenal og jeg og T heier på Man united og de møtes til kamp i kveld!! Så vi stiller med middag, øl, og drakt både jeg,ungen og gubben også håper vi at J drar hjemherfra oppløst i tårer siden laget hans har tapt Hihihihihihihi, jeg er så OND!!! And i like it!! Ungen sover btw og deigen står til forheving:) Skal snart rulle den ut også skal jeg vekke krapylet. Hun begynner å få litt lakenskrekk om kvelden nå, så skal prøve å bare la henne sove en times tid på dagen og ikke lenger enn til ett. Så får vi se hva trollungen mener om det:)
Molait Skrevet 16. februar 2008 #272 Skrevet 16. februar 2008 Fint om du gidder se til E også MtG ?!?! Ja lurte litt på det der med mor og pils. Men jeg tenkte ikke at du ikkve visste at vi kom hjem igjen og det visste du først da vi røyka sammen og du var hjemme du? Vet ikke helt hva som skjer i kveld. Leo og A kom brått hit på formiddagen. Unga kosa seg og ble fine og overtrøtte begge to og Leo tissa i teltet til E Også var jeg til og med på utdr.laget til L jeg cat:D Blander meg overalt seh. Men du lar meg nå slippe til og så bare shøssh på deg. Var litt rart det der på Triaden for var ikke før etterpå vi fant ut at den andre kanskje og kjente gutten. Kose dere i kveld. Heia Liverpool!! eh..var feil sted og tid nu kanskje? Jo Edvard: Han har noe luftveisinnfeksjon og mest sans astma. MEn vi har de med. som brukes så uansett ikke annet å gjøre. Og mange små sliter en del med det men vokser det av seg i 2-3årsalderen. Så vi bare ser an. Får jo ikke gjort noe anderledes med diagnose heller. Han hadde 39 i feber på torsdagen og dro til legen i 19 tiden. Han var supertett og hvina og peip. (ikke snørrtett da) og holdt pusten 1-2 sek før han slapp ut og sånn. Skikkelig ekkelt å høre på. Fikk adrenalinopløsning hos legen. Og gått fra (sist gang) 1 puff oransje om dagen til 6(!) og fra opptil 4 pupp blå ved behov til minst 4 og i tillegg ved behov. Om han ikke blir bedre over helga eller om han blir værre måtte se legge ham inn. Stakkars lille poden. Men han ble nå bedre da. Puster fortsatt tungt, men hestekur hjalp gitt. Tror han kosa seg masse hos Tante Cat. Fikk jo være sjefen:D (G er sterkere, Tiril er ledre, Leo..ja Leo kan jo bare sette seg på ham om hun vil..hehe) tror han synes det var godt å slippe å kjempe om alt;) Ikea= helvete og sånn er det med den saken. Hva skal godtfolket i kveld da? Lurte på om man skulle inv. noen på middag kanskje? humhum
-MtG- Skrevet 16. februar 2008 #273 Skrevet 16. februar 2008 Hehe. Sa til Tiny når hun spurte om jeg skulle være med til Sverige: Skulle ønske jeg kunne, men jeg har ikke lyst. Hørtes det kjent ut Molle? Tror det er yndlings-svaret mitt:) Er han litt bedre eller mye bedre? Skal seom jeg gidder å passe på E. Han er vel stor gutt og klarer seg selv? Jeg er som sagt med på nesten hva som helst etter halv 5. Vondt bak øynene jeg...
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. februar 2008 #274 Skrevet 17. februar 2008 Da var det søndag allerede! Herregud! Har stått opp tidlig med L i dag. Hun våkna først kl 5, men fikk henne til å sovne igjen etter 20 min. Tror hun våkna kl 7 eller noe igjen og da hadde hun tissa seg ut noe så salig. Måtte rett i badekaret og ikke noe ligge og kose i senga, nei! Nt sover søtt med ørepropper. Skal få sove til han våkner. Han kom forresten hjem med stor rosebukett på valentine. Mer pga humøret mitt enn pga valentine tror jeg. Jeg fikk grått litt og ble normal utpå kvelden. Sykt når man kjenner at det er hormonelt så til de grader. Var jo i grunnen ingenting å deppe over, sikkert derfor det var vanskelig å grine. hehe.... (Syke gravide kjerring!!) Gratis med spade som klarer både det ene og det andre. Skjedde masse med Linea etter at vi flyttet for det var mye nytt å utforske.. kanskje det samme skjer hos dere. Sprekt med Ikea på en lørdag. Ikke en gang jeg er så dristig! Men så lenge man er forberedt så klarer man seg vel. Bra at dere har kommet litt videre med diagnose på E, Mol. Huff, stakkars lille gutten! Er så vidt jeg har forstått vanskelig å diagnosere astma hos så små, må liksom utelukke andre ting for kan liksom ikke ta noe astmatest sa legen til meg, men høres jo veldig ut som astma da. Satser på at han vokser det av seg! Ama, leser innleggene dine jeg, så ikke baksnakk meg a. Tror bare den bhg mld har gått meg hus forbi, om den i det hele tatt er nevnt på tråd.
Molait Skrevet 17. februar 2008 #275 Skrevet 17. februar 2008 Er det som er, man går til slutt surr i hvor hva blir sagt. Mener nå det ble nevt her. Men trukke noen kommenterte det her. Snek seg forbi i stillhet. Du er ganske så snill Sessa. Hormonell og gravid og opp med barn. E er mye bedre nå. Puster til og fra tungt enda, men feber har gitt seg. Hadde jo infeksjon også. Men han har blitt så dramaqueen at jag blir gal. Hodet bakover, armene ut og kaste seg ned på gulvet i de mest femi bevegelser og gråte ut at verden raser sammen for den miste ting. Også er han så håpløst banan om han ikke vil kle på/i setet e.l. Enda godt han er så søt..hehe I dag skal vi på barselbesøk. 6 uker gammel. (ååå gledesegtilbarseltittognussepåLinus) Egentlig ville jeg kjøpe noe søtt babyete "safe", men var innom exit, og var 3 plagg for 100,- Var lite babyete der nå i grunn. Med mindre det hadde vært Amas baby;) Men kjøpte nå sånn brun og gul stripete genser som E bruker myyye (og Leo også hadde) Er jo litt spes. om man ikke liker sånn, men den er veldig god og jeg har brukt den mye. Også sånn god siklesmekketrekantmedfleecebak. Trenger den kanskje ikke enda, men fin å ha når tenna kommer. Også var det sånn 20,- boks der. Fant kuuule lua:D Kjøpte til E. Og kjøpte lik til Sander (som vi skal til) Passer ham fint neste år da. (født 31/12) Så så mye for sart blå sparkebukse eller noe sånt. jeje pøtt. Tørr jeg holde i noe sånt lealaust a? Ellers digger E å sitte i den singalong vippestolen. Er nå litt stor vel, men storkoser seg. Legge ut et på ukens jeg..hehe store babyn min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå