Molait Skrevet 6. februar 2008 #201 Skrevet 6. februar 2008 caaaaaaaaaaaaaat missyouloveyoukissyougoodtohaveyouback var det der _for_ åpenlyst desperat savn? UB
Amabolla Skrevet 6. februar 2008 #202 Skrevet 6. februar 2008 Heisann Prata med Nina i dag (mor til Emil) og ho har ikke fått invitasjon-men hun har flyttet og har fått nytt tlfnr. Hun fikk mitt og skulle ringe meg slik at jeg fikk hennes,men hun ringte med skjult ID så da har jeg ikke tlfnr hennes likevel. Men hun kunne den 08. hun. (hun er invitert er hun ikke? hmmm) Uansett- jeg har vært på jobb i dag. Før det var vi en tur på åpen bhg. Kjøpte tøfler til leo etterpå siden de hun har er for små. Må jo ha tøfler i bhg! Grattis med jobb Mol, bra med noe positve nyheter i livet ditt. Hei Cat:)
Molait Skrevet 6. februar 2008 #203 Skrevet 6. februar 2008 GRATULERER MED DAGEN SIMBA!!!! Hører ikke stort fra deg for tiden, men tror du du leser nå og da:) Des. må du jo kikke inn i dag da!! Håper også mange harde pakker til deg...eller sånne flate tynne..sånn rispapir vett. Så noen ønsker om det her;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. februar 2008 #204 Skrevet 7. februar 2008 HURRA FOR SIMBA!!!! Grattis med dagen, frøken. (kan jo si det i og med at dere ikke er gift - ennå! hehe) Hei Cat! På plass i nytt hus?? Trives du eller er det foreløpig bare esker over alt? Jeg har en liten guttebass med litt for mye energi i magen. Kjenner han spreller både titt og ofte nå. Litt pes for er dritasliten, har ikke energi (en tur i butikken tapper meg fullstendig), trøtt, mann har vært syk, sliten og hjemme og har turbofrøken og turbopjokk! Åååååå...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. februar 2008 #205 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer med dagen simba:) Sessa: Trives jo, men føles ikke som hjemme helt enda:) Har masse som skal gjøres, men siden T har bodd på jobb den siste uken så har det gått litt smått. Alle eskene står inne på gjesterommet, så slipper jo å bo i alt rotet sånn i stua og sånn. Har kommet litt i orden, men er fortsatt mye igjen!! Trenger jo så masse og alt koster penger, så vi får ta litt og litt:)) Fikk jo en pen sum for den gamle rønna, men når billån, seng, sofa og megler er betalt så var det ikke så mye igjen:) Herk: Leste over her at du spurte om spaden. Vel, hun humper nå rundt her på samle gamle viset:) Men hun er kjapp da of hun er rask til å sette seg opp, opp på knærne også har hun faktisk begynt å bevege føttene når jeg holder hendene hennes og vi er ute og "går". Så bare hun tør å ta siste steget og reise seg helt opp nå så snakker vi:)) Men hun sier ikke et eneste ord da, og det synes fysio var mer merkelig. Men hun skjønner ting jeg sier til henne, som å komme hit, hente fotballen sin eller bytte hånd, så hun kommer seg nok. Drikker og sånn selv, til og med at tutkopp (jobbet lenge med den) men hun vil ikke spise noen ting selv. Driver og jobber litt med den saken nå, for hun fikk en pinneis her i forrige uke og jammen klarte ikke den lille røveren å spise den selv:)
Amabolla Skrevet 7. februar 2008 #206 Skrevet 7. februar 2008 Tar nok litt tid før man føler seg som hjemme i ny leilighet. Spaden er noe for seg selv ja, jeg meiner fortsatt at hun er en funderer og at plutselig så kommer alt. Og da er dere ikke forberedt og leiligheta ser ramponert ut med en gang;) Og første ordet blir vel E=mc2;) Mol: finner ikke den knallrosa str.buksa, men har lagt fram en rosa body og 2 rosa dresser. Hvis de er for lange i beina så brett opp eller pakk de ned i sokker-tror jeg har noen rosa sokker en plass-finne fram:) Salg på englebarn forresten: http://www.englebarn.no/ I dag skal vi ha laks til middag med wokede grønnsaker fra i går:) Og pasta til:) Så da har dere fått vite det. Får vel trille Leo bort til barneparken. Talast.
_svana_ Skrevet 7. februar 2008 #208 Skrevet 7. februar 2008 Grattis simba! Jeg har vært i Stockholm. Fly forsinka hjem og mange timer på flyplass -> mange penger på tax free... Masse å gjøre på jobb... slitsomt. Har ikke sagt at jeg ikke skal den åttende, men ser jo at det er en stund til fristen går ut. Jeg er ikke missunnelig på snoppelinus i magen, men jeg er vel den eneste, hehe. Skulle det være noe måtte det det være snuppelina, men det får bli noen år til. Hei cat!
_svana_ Skrevet 7. februar 2008 #209 Skrevet 7. februar 2008 glemte å si at vi har bestemt oss for bryllupsdato
simbamamma Skrevet 7. februar 2008 #210 Skrevet 7. februar 2008 Takk for gratulasjoner! Har ikke glemt dere, selv om det kanskje virker sånn... Får vi vite datoen, eller? ;-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #211 Skrevet 8. februar 2008 Hei svana:) Ja når blir det bryllup da? Når var det du skulle gifte deg igjen, simba?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #212 Skrevet 8. februar 2008 Også glemte jeg jo helt å fortelle!! Gjett hvem som reiste seg i går I hvertfall sånn halvveis. Rettet ikke ryggen helt opp, men satt på knærne og lente seg mot saccosekken og plutselig satte hun begge bena under seg og reiste seg opp:) Så selv om hun halvveis lente seg mot saccoen med overkroppen så skal hun få godkjent for den, for hun sto nå på føttene sine. Var rett før leggetid i går, så blir spennende å se om hun fortsetter trenden i dag:) Spaden er nå en racer;)
Herkules Skrevet 8. februar 2008 #213 Skrevet 8. februar 2008 SIMBA Grattis sorry sent men selvfølgelig var ikke jeg ine her i går MYE å gjøre. Grattis grattis Ja Svanine hvilken dato????? Cat: gøy med racerspade! Klart godkjent, som du sier hun stelte seg på egne føtter på egenhånd! Molle: Siste dag på jobben!? hvordan føles det? Hva skulle gutta være i dag da? Du er utrolig flink altså. Fast tidlig pån om morgenen, lang vei og levering i bhg. Håper du blir fornøyd i ny jobb også! I går jobbet jeg, trente jeg og gikk så en lang tur med tilla. Ja det er jo ikke uvanlig at jeg går på tur med hunden, men korter kanskje ned litt om jeg har trent i alle fall Ellers har jeg så vondt i ryggen at jeg nesten ikke fungerer. Ja klarer å gå, men å gjøre ting er grusomt Sånn så fikk jeg klaget litt her ha en fin dag da jenter- ikveld skal jeg drikke øl uansett om vi blir alene eller ikke. O skal til farmor så ja
Molait Skrevet 8. februar 2008 #214 Skrevet 8. februar 2008 Litt skuffet over at det ikke kommer noe på g om dette svanine! Skulle ikke vi ha fellesbryllup, evt uten gutta, siden de er så treige? Gratulerer søta mi!!! Trukke jeg blir gift for 2010 jeg... (vil ikke være gravid eller feit) Ama og Tiny er visstnok i god gang med planleggingen så det skal ikke stå på det:) Bra gjort å ha fikset frisør så lang tid i forveien;) Jeg tar meg en kveld bort for vi skal titte og bla og fjase;) RACER!!! Gutta er begge to rosa pantern:D SÅÅÅÅ SØØØTEEE!! Hadde med, men glemte jo seff å tegne på værhår og nese. Jaja de er nå så søte i rosa og med hale og ører..hehe. MTG DU ER SUPER OG KJEMPEFLINK!!!!! (jeg lå hjemme med supervondt i hodet-seriøst supervondt! og MtG sydde drakt til begge gutta) Siste dagen ja...litt vemodig og litt godt. Man vet hva man har men ikke hva man får. Har seriøst vært nær å grine mang en gang av utslitthet, men dagene går...og kommer;) Kjenner den der at 2 barn er mer enn et barn ja. Jo man har hjelp av W, men samtidig er de på så forskjellig stadie og man skal huske på så mye forskjellig. Og man skla nå få gitt begge hver sin kvalitetstid. Blitt lite sånn voksenkvalitetstid i det siste..hehe. oooo freddn i dag! men nei...jeg er jo ikke hjemme.. Skal sove hos Ama i natt, tror jeg. (Skal jeg det Ama?) Hva skal vi spise i kveld og sånn? Film? Pils? Skravlings? Scrap? Crap? WTD? Og når? Når kommer du Tiny? Kommer du tiny? Skal vi til deg kanskje? Æh..jeg drar mot LS rundt 17-17:30 jeg:) Tar ikke med seng, det får en av dere gjøre isåfall:) Tar med noen øl og ja...dett var dett. Ja også E da. Rygg er hat! Kiropraktor? blowyou! E startet dagen kl 5!!!!!!!!!!!!! Hender han våkner da, men får flaske og sovner igjen. Nå har jeg fiksa så jeg kunne begynne litt senere (for har måttet vakke gutten litt før 7 i det siste, og kun nå jeg har hatt mulighet til å starte litt senere) men da skal han seff våkne 6 og 5:( Lå en halvtime i senga vår da. Nekta helt sin egen. Laaaandt fra bolla, men hvem vet når det blir særilg tråd igjen.
Molait Skrevet 8. februar 2008 #215 Skrevet 8. februar 2008 Kommer noen andre forresten? (la jo ut at jeg kjedet meg for noen dager siden og fikk to svar:) )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #216 Skrevet 8. februar 2008 Skal jobbe i natt jeg. Nå har jeg planlagt frisør til ditt bryllup før du ble kjent med ama da, molle... kjolen har jeg hatt i tankene lenge, så ikke kom her og kom her om at noen har planlagt noe som helst i forveien, for jeg har planlagt leeeeeeeeeengst!! (Men du skal få lov å bruke ama altså, var ikke det jeg mente, ville bare ha frem at bryllupsplanleggingen din er gammelt nytt her i gården).
Molait Skrevet 8. februar 2008 #217 Skrevet 8. februar 2008 nei var redd for det. Tror jeg trekker meg pent og stille ut..hehe Gi beskjed om hvor jeg skal stille når da;) Kanskje prøve kjolen din en dag??? Omikke annet så for skoj. Men jeg er jo FET (haha) da. (nei herk...jeg slipper ikke fet så blædablædi:P )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #218 Skrevet 8. februar 2008 Det er bare å prøve kjole, men for øyeblikket henger den hos mamma. Skal få den igjen når jeg får litt skap her (lurer på når det blir jeg...) Ellers synes jeg den idèen om å knyte knuta i varmere strøk til sommeren var en god ide jeg altså
Molait Skrevet 8. februar 2008 #219 Skrevet 8. februar 2008 gifte seg i bikini?? men jeg vil jo gjerne ha med venner og familie og da... Gifte seg to ganger?? Du får skap torsdag 20 februar..sånn litt utpå dagen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 8. februar 2008 #220 Skrevet 8. februar 2008 Hvis jeg forteller at jeg har slarkete bekken, er det fortsatt noen som er misunnelige da?? Ish, as. Kommer og går de dumme smertene, og regner med å få så det holder senere i dag i.o.m at jeg har vasket huset nå og glemt å ta hensyn til kropp! Jeg har planer om å komme meg inn i brudekjolen min når Linus er ute! Nå ligger jeg 12 kilo over hva jeg var da jeg giftet meg... Det lover ikke godt. Har gått opp 5 kilo allerede siden jeg ble gravid og hadde jaggu litt å dra på siden sist.. Må dusje jeg! Har ikke fått gjort det i dag. Linea ligger i gangen og sover. Slipper å rugge på vogn, er en drøm å legge henne på dagen, så bare legger henne og går på vaskerommet før jeg tar en tur å ser om hun har sovna (mye bedre legging på kvelden og nettene stort sett greie). Grattis med stående spade! Nytt sted, nye ting å utforske kanskje?? Grattis med bryllupsdato, Svana! Hvor mange av snellene er ugift nå?
Herkules Skrevet 8. februar 2008 #222 Skrevet 8. februar 2008 He he skukke vært gift med disse bryllupsplanleggerne her som venner:) Når skal du avgårde i ny jobb da frøken(kna jo også brukes om deg) ja på morgenen? Jeg har funnet ut at jeg skal begynne å komme presis ikke gjordt det denne uka, men hadde så skrekkelig lange dager forrige uke så jeg tok meg friheten Ja så kult da at de var Rosa pantere Det er jo det jeg har tenkt på som sagt, spørsmålet er om jeg går til innkjøp av rosa klær for en anledning? Ringe syersken Mtg jeg og få sytips?
Molait Skrevet 8. februar 2008 #223 Skrevet 8. februar 2008 hahahahahha en sjef her føkker en annen sjef. (ja ei anna da..) flere vet om det og de printer ut fraværslogag og jeg ler meg ihjel altså))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #224 Skrevet 8. februar 2008 Venner og familie i bryllup er bare oppskrytt mol Og dessuten så kommer jo jeg!!! Hva mer kan du overhode trenge???? Knullende sjefer er gøy:D Vet de at andre vet da? Jeg er ikke misunnelig sessa, er mer på svana sitt nivå jeg. Men slarkete bekken har jeg nå uansett da.. Sukk.. jeg er såååååå heldig som er hjemme med min lille gulljente altså I dag har vi bare ligget og sjaset på sofaen og jaget katta:) Hun er jo så god når hun ligger på sofaen og ler så hun hikster. Klart det sikkert er deilig å ha litt voksenliv på jobben og sånn, men jeg hadde ikke byttet bort disse herlige dagene med trollungen om jeg så hadde fått betalt millioner!! Så får heller lønningspåsan være litt slunken:))
Herkules Skrevet 8. februar 2008 #225 Skrevet 8. februar 2008 Ja sessa ryggen er fucked uansett så du skremmer ikke meg. Ja cat skjønner du koser deg jeg. Jeg sa til meg selv at jeg ikke ville han skulle bhg før han kunne gå. Nå derimot har han mye igjen for å være i bhg. koser seg og utvikler seg. han var 16 mndr når han beg i bhg og 17 mndr når han var fulle dager. Så ganske fornøyd med det Stor koser meg med ham i fritiden og er nesten litt sorgfull over at svigermor skal ha ham i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå