Gå til innhold

**.....Tråden nr 35....**


Petronella♡mor til to

Anbefalte innlegg

Forrige tråd - http://www.dinbaby.com/forum/thread/136391562

 

Grattis med bryllupsdato simba

 

tastaturet mitt har nettopp klikka _ derfor bare merkelige tegn og ikke store bokstaver: vet ikke hva jeg gjorde jeg; men det ble no filter greier. Oj, der funket det igjen - merkelig...

 

Kondolerer Ama

 

Amme... DET er lenge siden det.

 

Hvorfor har du fått aua da Molle?

 

Gratulerer med husmoryrket sessa.

 

Pakking er kjedelig Cat, men det er utrolig moro når du skal pakke ut igjen i nytt hus :o)

 

Var sikkert noe mer jeg burde sagt, men husker ikke... Fikk ikke lest så mye... ;O(

 

Her er det liv i leiren. A er ikke noe flink til å spise middag, alt annet går ned på høykant. Han hyler og skriker som en gris. Djiiizes jeg er lei av at han griner. Griner for ALT han om han ikke får det som han vil - blæææ. Tror han har grini mer det siste året enn C har gjort på 6 år og det er ikke tull en gang. Men er glad i han for det da (tilfelle vi har noen anonyme innom her :o))

 

Selv har jeg begynt på roede og det er kaloritelling på høyt nivå. Var lei av å ikke komme meg ned i vekt. Har ikke hatt motivasjon hverken til å legge bort godterier eller begynne trening. Og da blir det liksom litt sånn - nuvel er så feit allikevel så om jeg putter i meg en pottis pose ekstra i kveld, spiller vel det ingen rolle...

 

Men men, ned 2,2 første uka er i alle fall motivasjon til å fortsette så får vi se hvor vi lander.

 

Håper alt er bra med dere alle :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken au? Den i tå? Nei nesten bra den nå:) La de igjen i gangen da jeg gikk inn på kjøkkenet... syykt vondt.

 

Trent. Flink.

 

gratulerer med 2,2:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må bli venn med Roede også?? Vil ned 5 kilo men klarer ikke!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, pt!!!! Jeg skal bli tynn til høsten! ;) 2,2 kilo???? WOW, grattis!!!! Hehe, høres morro ut med gutt som griner hele tiden, da! Ish!!!!

 

Cat: St.Sunniva spurte deg om du hadde flyttet ennå på skravle. Jeg svarte for deg, jeg... At jeg mente det var neste uke. Håper det er greit! ;) Det som er digg med å flytte er nettopp det å pakke opp, ja. Og kanskje oppdage at en del av dritet fra forrige leilighet ikke trenger å pakkes ut igjen. Har fortsatt esker i loftsetasjen. Det vi gjorde, som jeg vil anbefale hvis dere har plass, er å sette alle esker (som ikke er klær og sånne ting du trenger med en gang) på et rom så man kan pakke ut litt etterhvert. Så kan dere liksom ha det koselig i stua/kjøkkenet/soverommet så og si fra dag en!

 

Vi har hatt en god natt for en gangsskyld. Fyldig referat ligger på augustklubben eller under tråden min på 1-2, hvis dere ønsker å lese det. Saken er i hvertfall den at vi endelig fikk guts til å ta tak i det sammen! Digg å ikke være alene med det... NT er flink pappa altså, men jeg er litt sånn "nå tar vi en runde" uten at han er helt med på hva jeg vil også føler jeg at han ikke backer meg også klarer jeg ikke å gjennomføre det så helhjertet som jeg burde. Med sukessen fra i går skal han i hvertfall få en god kveld i kveld. Skal begynne på huset nå så det er ryddig og rent, ut og handle etterpå så vi har god mat i huset. Så blir det lassagne til middag og sex til kvelds! Jepp!!! I dag skal jeg være verdens beste kone og bare pleie min mann!! (Digg med overskudd, gitt)

 

Ellers så må jeg bare få skryte litt av Linea. Nå har språket virkelig løsna her. Det kommer nye ord hver dag. Kanskje ikke de mest nyttige ("mamma" er fortsatt noe som bare sies av og til og "vann" og "mat" eller "sulten" og "drikke" er ikke så viktige ord å kunne visstnok). Etter bæ, bæ lille lam er det nå klar, ferdig, gå som er blitt en hang-up og det er så søtt å høre på!!!! Jeg er jommen meg forelsket i henne!!!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pt :D Grattis med kilo tapt! Jeg vil også!

 

Digg med bedre natt sess. Skal lese rapport etterpå.

 

Men nå mååå jeg jobbe. Har noen timer før jeg skal hente gutta i bhg og ile på hs.

 

Er det aldri noen som tipper lenger? Hva tipper dere? Jeg tipper 9.5 og 10 omtrent. Tenk om jeg har en gutt på 10 kg. Dji. Det hadde vært kult.

 

Vil også ha barn som prater. Her betyr fortsatt "ha det" "ha det" eller "ta den", "vil ikke ha den", "natta" og det meste som er litt sånn negativt :)

 

Men de er blitt flinke til å spise selv. I alle fall E. A har ikke så mye tålmodighet. Og nå får vi nesten ikke lov til å mate de lenger (doh moll).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se deg pt.

 

Vel etter nok en fest (jobbsest i går) så begynner dette livet å se ganske så spennende ut! Neida, men det er gøy at det skjer noe og at det går bra med O uten mamman der hele tiden.

 

Ble spurt i går, da jeg var inne på mitt hektiske program, hadde ikke du barn? Får han middag nå da? Hallo klarer pappaer kan vel også lage middag.?

 

Vel, O la seg i går uten pupp og sov til kl 07.00 og var glad og fornøyd så da er vi glade og fornøyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo er det noen der?

 

Ja ja sessa hvordan går husmordagen idag? vi skal også kose oss i kveld om mannen holder seg blid!

 

O gutten skal få masse kos etterpå fordi han er så god

 

En her har en gutt på 4 og han skulle være hjemme fra barnehagen i dag så da insisterte han å få ringe å si i fra til bhg.

 

Så sa han: " jeg kommer ikke i barnehagen i dag for jeg skal være hjemme idag og kose meg med mamma." Så søtt da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med hs på gutta, da, svana! Tørr ikke tippe, jeg, men satser på at det i hvertfall er en som har bikket 10.

 

Herk: Fest midt i uka??? Hæ???? hihi! Du er gær'n!!! Har ikke T vært ganske mye hjemme med O? Ville da virkelig tro at han klarer å passe sin egen unge. Herregud, folk er så rare som spørr om sånne ting altså!!! Da jeg var syk og NT stakk til svigers tok jeg meg i å minne han på ting han måtte ta med seg.... Han måtte minne meg på at han faktisk hadde vært hjemme i 4 mnd. Jaja...

 

Da er huset støvsugd, badet vasket og en maskin satt på. Har hengt opp gardin på vaskerom og ryddet kjøkken. Skal vaske gulv når lillesessa sover. Litt lettere når hun ikke tramper oppi det nyvaska gulvet. Så skal jeg spise lunsj mens hun sover. Det er dagens høyde punkt for meg altså! Neida, så, joda, men... i hvertfall dagen er i gang og mye er blitt gjort - så *klappepåhodet* flinke husmoren!!!!

 

Mol: JOBBE???? Har ikke tid til å jobbe når du skal skrive her vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk måtte du minne meg på at svinestien hjemme må vaskes i kveld da;(

 

Vel jobbe litt jeg også, ja og vente på LUNCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til nedpakkingshelvete er ferdig jeg!!

 

Tipper 10080 og 9750 på gutta dine, Svana:)

 

Håper alle har det bra!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakke er kjedelig jeg syns ikke utpakkingen er så morrosam heller jeg da! Enig i at du bør sette alt rotet inn på et rom så du kan hente derifra.

 

Jeg bør kaste og rydde hjemer jeg også Har alt for mye. Var det slik at det var selskap på søndag tiny???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HS er oppskrytt, men nå skal det rives snart så da blir det kanskje bedre?

A var først ute, gråt og var veldig fornærma for stikkinga. Ble bedre med en leke som spilte musikk.

E bare så på sprøyta og sa ikke et ord. En mannemann?

 

Men snakka vel egentlig ikke om noe spesielt. Ikke var det "vår" hs heller, før hun kunne ikke komme. Litt spes for jeg ringte og spurte om vi kunne bytte til neste fredag (planleggingsdag), men da kunne ikke vår hs. Murr murr! Husker ikke helt hva de veide (må sjekke), men alle fikk omtrent riktig på tipp på vekt. Trodde de var lengre jeg, men det var de ikke.

 

Herk: Glemte å si at pedlederen i bhg sa at ulltøflene var så fine :) Kanskje jeg skal oppgi navn så får du bestillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god kveld.

 

Vi kom hjem for ett par timer siden,vært i begravelse. Helt forferdelig og enormt fint på samme tid. Over 200 personer møte opp for å følge søskenbarnet mitt til sin siste hvile og 100 personer var med på samværet etterpå. Er ikke noe vits i å utdype alt det vonde,dere vet nok hvordan det er. Mitt søskenbarn skrev dagbok på sykehuset og den siste dagen hun levde hadde hun skrevet: "ikke gråt fordi jeg er død,men gled dere over at jeg har levd". Hun hadde også bestemt hvordan begravelsen skulle være og jeg vil bare skrive ned teksten på den ene sangen som vi hørte:

 

EG SER DEG ØVEALT

 

Det va nok ei håndfull tid

og nok ein dag forbi.

Nå e resten vind i løvet.

Nå e resten som et sus

av stille bølgebrus

i ein menighet av døve.

 

Ikkje alle tar farvel,

men alle må ta kveld

når ein dag te sist e omme.

Du va halvveis i ein sang

med fleire vers på gang.

Men det komme som det komme.

 

Eg ser deg overalt;

i kvert fotefâr i støvet,

i byttedyr som falt

der jungelloven gjaldt,

og i livet laust på prøve.

 

Nå har sangen din tatt slutt,

for løpet ditt blei brutt.

Der va ingen siste anke.

Men eg ser deg, likavel,

i solefall og kveld

og i bånnen av min tanke.

 

Eg ser deg øvealt;...

 

(Vamp)

 

Så da har jeg sagt farvel og jeg er snart klar for å se framover. Har bare noen tårer til å felle så er jeg klar for å glede meg over at hun har levd.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sliten og glad det endelig er helg!!!

 

Jeg har dum pc som ikke vil noen ting og skal ut å se om jeg finner en ny imorgen.. Orker ikke en ustabil pc som funker bare når den vil selv.. Så nå sitter jeg å tømmer den for bilder...

 

selskap denne søndagen også? Mulig jeg skal scrappe litt med ei på jobben og innom ama og låne saksa litt... Men jeg kommer gjerne på noe selskap snart altså!!

 

Kaloritelling finnes ikke i dette huset, men har vært så flink at jeg "bare" har 1 kilo igjen før jeg har nådd målet mitt!!!!!!!!!!!!!! Flinke meg :)

 

Nå skal jeg drikke litt mer øl og tisse litt jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amami. At..ja..alt sammen. Er ikke så flink med ord jeg. Glad i deg jeg. Gjør meg vondt at du har vondt. Som du sier "Dagene går..." og det gjør de. mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa ama, begravelser til unge mennesker er så forferdelig trist!! Men stort sett så letter ofte tåken litt man kommer over begravelsen og får ting litt på avstand igjen. Og bare sørg du, er viktig å gråte alle tårer. Skulle ønske jeg gjorde det samme. Varme klemmer til deg!

 

 

Takk for flyttetips alle sammen:) Her blir en del ting flyttet til pappa (han bor 2 minutters gange fra nye leilgheten) også henter vi litt og litt av i løpet av våren. Det er ting som ikke trengs sånn med det første. Resten av mer daglige ting kommer vi til å sette på gjesterommet (molle sitt rom..hehe) og ta ut litt og litt. Orker ikke at hele leilgheten skal være full av esker og dritt i flere uker fremover!

 

Dagens tips: Ikke vær fraværende når man åpner en boks med sjokadepålegg som har stått oppned i skapet... blir bare kliss...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt nett siden mandag kveld, derfor så fraværende... Innom broren min nå, for å gjøre det mest nødvendige, får jo seriøst nettabstinenser!

 

LH har begynt i bhg, stor suksess!!

 

Håper å få nett igjen snart, men Telenor har ikke imponert meg de siste dagene, så hvem vet..?

Håper alle har det bra! Og hvis noen vil ha en klem, så vær så god!

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telenor har igrunn aldri imponert meg.

 

Tiny tissa du på pinne eller:) Nei syns jeg leste om kake på søndag jeg bare:)

 

Ama: fryktelig tøff tid for dere godt begravelsen var så fin. Gråter litt jeg nå.

 

 

Svana: hm ja he he kanskje det - selge dyrt da:)

 

 

Må i butikken jeg nå og seriøst gjøre noe fornuftig i dag. Ja jeg har gått tur i vinden da 1,5 time

 

hva mer.

Bra fest på torsdag og det var morro å ta telefonen når en "kolega" fra at annet kontor ringte og lurte på om jeg kunne finne ut hvem sin telefon han hadde og om jeg viste hvor husnøklene hans var.

Han hadde ikke kommet seg hjem ennå.

 

Så kom han som eide telefonen og han hadde da tydligvis nøklene til han andre, men ikke sine og hadde sovet på sofa til en kamerat som han hadde ringt ? å vekket.

 

He he

 

så må jeg gjøre noe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEEEEIIII!!!

 

Vi er på fest vi!!!

 

Fant en pc-woho (vi er nerder ja vet det. Vær glad for det ellers hadde dere ikke kjent oss tenk!!! Tenk for et tap...)

 

ØL!!!!

 

SIGG!!! (ikke T da..)

 

PARTY!!

 

Full? Vetafan. snart så:D WOHO

 

Hilsen Tiny og Molle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen.

 

Eller morgenen er vel gått over til formiddag nå.

 

Var hos svigers i går og spiste middag-koslig.

 

Ser ut til at dere hadde det gøy i går Mol og Tiny:)

 

Mamma er ute og går tur med Leo. Jeg skal dusje. Sambo sover.

 

Kanskje skal vi ut og spise middag etterpå-sambo håper på det:)

 

Ha en finfin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

 

Nå er det rolig søndag her deilig.

 

Ser på borettslaget nå vi.

 

Blir ikke middag i dag her, Spise rester og vafler og boller.

 

Språket er ikke så veldig i farta her, men han er veldig til å gjøre etter og å gjøre ting han da. Biler er det morsomste for tiden Bamser og ting og tang skal kjøres i biler. søtt når bamsene kjører rundt i stua i alt for små biler.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så søtt. Bestefar satt på huk og så på E sklei. Klasket seg på lårene og så oj så flink. E tassa da bort og helt inntil bestefar satte han seg på huk og klasket seg på lårene og tittet opp på bestefaren sin. Vet de har hermet og apet etter en stund, men var så koselig å se. Liksom egen kotakt med blikka og "jeg kan sånn som bestefaren min jeg" (også ble bestefar så rørt at han ble rent blank i øyan..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite å si når man har sånn hjemmehelg.

 

O og jeg sitter her i sofaen, leker med biler og synger lille petter edderkopp. Ja og så skriver jeg litt da :)

 

 

O har det tydelgivis med å sove bedre i ukedagene enn helgene så jeg er litt trøtt. Sto opp tidlig begge dagene.

 

Så i morgen er det jobb og full fart igjen hm ja kunne tenkt meg at det var søndag i morgen også jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...