Gå til innhold

**.....Tråden nr 35....**


Petronella♡mor til to

Anbefalte innlegg

He he vet ikke om den hadde funka sessa om jeg hadde dukket opp med barnevogn og greier:) For hos oss har det vært glatt der!! Ikke uten grunn gubben har forstua fot og jeg har snørra et par ganger.

 

 

Nå har jeg aldri kommet meg i åpenbarnehage selv da siden O alltid har sovet gjennom heleåpningstiden.

 

Gikk med bæremeis på søndag jeg Noen ville nok kalt meg gal. på grunn av føre.

 

 

Sender du litt sovehelenatten støv til meg i kveld cat?

 

KAN noen være så snill å fortelle meg hvorfor O våkner tidlig ALLE dager uten om de dagene jeg MÅ rekke jobben i tide pga møter????????????????????????????

 

Typisk at jeg måtte vekke i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Molait:

Hva jeg gjorde i helgen var ikke så mye, men det var andre ting som gjorde helgen så j.....

 

Gjorde jo litt da Var på møte på lørdag og så i 40 års lag og på søndadg så jobbet jeg 2 timer og gikk tur.

Det var de tingene jeg gjorde utenom rydde spise osv.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knasker jerntabletter og omega 3 for harde livet jeg nå, gjordt det en 3-4 dager så håper på litt virkning snart. Jeg sovnet jo igjen klokken 8.10 da og sov til 8.45 så burde ikke være så inni granskauen trøtt!!

Har ikke mulighet til å legge meg nedpå, for snart kommer mamma og skal vaske litt her:))

Men nå begynner jeg å våkne litt da, selv om jeg fortsatt er svimmel.

 

Sender over en hel søplesekk med sovestøv jeg, Herk! Her har vi hatt helt fantastiske netter den siste uken :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

 

Tar med gutta til legen i dag, skal dit 1230. Greit å få sjekket det opp, om ikke annet for mammahjertet. Synes det er lenge å drive å hangle. De kjentes ikke varme ut i dag, men E har grått og grått. La de halv elleve... VI har vært på to-tre lurer en god stund nå.

 

Pyton! Har ikke vært i barnehagen siden tirsdag, det går hardt ut over sykt barn-dagene dette. Hadde vært kjekt med besteforeldre i nærheten som kunne trø til. Men men.

 

Grattis sess. Her er legging at alle gir nattakoser til hverandre, og så sier vi natta og går ut. Håper dere får det sånn snart! Soving er jo det eneste som funker her, de er jo så trøtte.

 

Håper svimlinga går over Cat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes liksom det er litt solskinn i tråden om dagen!!! ;)

 

Så søte twinsa er, Svana. Gir hverandre nattakos. Blir spennende å se hvor lenge de fortsetter med det, da. ;) Synes jeg ser de 17 år gamle... hehe

 

Cat: bare si til moren din at du skal rydde på soverommet også sover du tilfeldigvis litt!!!!

 

Kjørte bil til bhg, men så fikk jeg faktisk gjort noe lurt når jeg likevel luftet bilen. Dro innom en sånn boks og kastet glass og hermetikk. Hadde 7 poseri garasjen så var på tide med et jafs. Og lille sessa sovna søtt med en gang. Nå har hun sovet et par timer, så på tide å vekke om ikke så altfor lenge. Har fått trøkt i meg nesten en hel 200 g melkesjokolade og pepsi max (prøver være flink) og ser på friends. Greit å gå hjemme gitt. Lurer på hva vi skal gjør når hun våkner for jeg er liksom ikke helt i leke herje modus. (litt sigen av all sjokkisen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mol- hvordan gikk det?

 

Hehe- ta seg en lur på soverommet-rydde litt ja;) God idé sessa!

 

Skal vi se hva var det no jeg skulle si....jo!

 

Søndag er dagen;) Tiny-farge hår? MTG- klippe lugg?- mollefamilie: Klippe hår? Tenkte jeg skulle ta en oppsamling-eller sambo også-for han har jo lovt seg bort til Mollefamilien. Si fra hvis dere kan da.

 

Legge meg ja-tisse først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til meg selv: Ikke gi barnet noe som du ikke har gitt henne før etter en drita god natt. Resultat er promp og skrik hele natten!!! TRØØØØØT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk greit. Usikker på om jeg vil ha den.

 

Regner med vi kan. Mine betaler til sambo. ama får og betalt i vennskap.....og øl:D vi vil da si dem, men jeg skal da ikke sitte alene hjemme mens alle er der. Skli litt på lemmen imens jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo snorker i lenestolen....

 

Og Leo har fått 2 tenner til-så no har ho 16 tenner:D Så i januar så har det poppet opp 6 tenner i januar!

 

Ho har foresten fått vaksine i dag også- gråt ikke i det heile tatt-bare grynta;)

 

urk-spist for mye pottis-liker ikke pottis en gang (ja-hvis vi ser bortifra cheece crunchers eller hva de heter igjen)

 

Har ikke drukket cola i dag da!

 

Jauhau-mye spennende skriving fra meg i dag-kremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drittkjærring!!!! Møkk og ederoggalle og spyogdrit.

 

Skulle jeg jobbet lenger enn til i morgen hadde jeg virkelig sparka fra meg. Hvordan kan et menneske gjennomsyre så mange og alt rundt seg og dårlig stemning og hater det kjærringtrynet!!! Virkelig en av de værste fettkjærringene jeg har møtt.

 

Ikke en spes. episode, hun bare er fra helvete. Måtte gulpe for å ikke bare gå min vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Molait: så du gjør ikke det assa:)? Fortell mer om kjerringpakket da! Litt action!

 

Hvorfor skal alt skje på en gang? Her har jeg hatt en relativt rolig start på året men i dag så skal alt skje hm og så skal jeg ikke ringe for tidlig og så må jeg i møte 16 så alt skjer på 4 timer liksom

 

Ja ja

hur var det med tenna her i huset jo 14 ja og hvilke er de 2 siste ama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆPPI BURSDAG TIL DEG...HÆPPI BURSDAG TIL DEG...HÆPPI BURSDAG TIL SESSAAAAAA....HÆPPI BURSDAG TIL DEG!!!

 

(og det uten å være off. snelle og...hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...