Gå til innhold

**.....Tråden nr 35....**


Petronella♡mor til to

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yes og jeg spyr igjen!!!! Blæ!! Ja er ferdig å spy nå da, men hadde en skikkelig runde i dag morges!! Også så deilig som det er å kaste opp, særlig den delen hvor du kan plukke ut frokosten av tenna på returen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg spyr ikke igjennom nesa jeg. Jækk, det må da være voldsomt ubehagelig!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens om jeg har vært frekk så får dere tilgi meg, men jeg har ikke takket for flotte julekort

 

Til mitt forsvar så har jeg gjort det, men innlegget ble borte og som jeg skrev den gang, jeg orket ikke skrive det hele på nytt.

 

Så tuuuuuusen takk for fine kort med søte småtroll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vel i grunn ikke akkurat dvelet ved:) Husker da ikke hvem som har takket og ikke takket jeg!! Men er fortsatt litt fornærmet for at jeg ikke har fått julekort fra en her, og særlig når hun skrev så masse om dem og alt stæsjet hun hadde kjøpt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, deg fikk jeg kort av. Henger på kjøleskapet enda:)

 

Joda, formen er bedre. Ikke spydd eller driti siden i dag morges. Litt sånn svimmelfølelse i hodet, men ellers føler jeg meg bra! Også er jeg fortsatt litt sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om du skulle levert det, Molle:)) Men det er i leveringsomkretsen din ja!! Er forresten en til jeg ikke har fått av når jeg tenker meg om, men vet ikke om hun sendte ut kort en gang jeg og da er det liksom greit å ikke få. Men den andre vet jeg laget fiiiiine kort:) Ikke det at jeg har sett et av de da... :)

 

Hehe, er ikke så farlig altså, men kom plutselig på det når Herk skrev om julekort i sta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg følte meg plutselig truffet her gitt...

 

Kortene ligger her ferdig påskrevet og det hele... Kanksje dumte det i postkasa di imorgen :)

 

Jeg er hjemme med sykt barn idag også selvom hun ikke ser mye syk ut lenger. Har spydd og skikkelig diare igår. Snakker sånn renner ut av bleia tørke bajs på gulvet bleie.... Æææææsj....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, du kunne bare lagt skylden på posten da:))

 

Usj, for noen drittbleier du har hatt da, Tiny!! Høres skikkelig lækkert ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme med barn som ikke vil noe i dag jeg. De vil stort sett bare være triste, spes. E. Ikke spise, ikke leke, ikke sove, bare være lei seg... :(

 

Lei jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sendt ut julekort til tråd, jeg! Visse privilegier må man da ha som gjestesnelle! ;)

 

Hatt myyyye program i går og i dag, jeg! Litt sliten. Spes morgenen i dag var pes, med veilednings time på treninga og glatt gårdsplass, måtte ringe og si jeg kom senere for jeg sleit stort med å komme meg opp med bilen. Treninga gikk greit, men Linea grein på barnepassen for hun ville ikke leke, bare bli båret! Så jeg ble litt lei meg for det, da. Men men... får trene litt kortere neste gang. Så har vi vært på overraskelses lunsj hos broren min som har bursdag i dag. Julemorgen-broren min! ;) hehe

 

Kontrollen i går gikk supert. Veldig stor forskjell på kontrollene nå og da jeg gikk med Linea. ;) Prater om helt andre ting i stedet. Og lille hjertet banket fint og fort. Husker dere den deilige lyden?? ;) Jeg har ikke syfilis eller hiv og fin blodprosent! ;) Hehe

 

Hvordan går det med faren din, Mol??

Mimmi har fått testet hjertekapasiteten i dag. Vi har ikke fått vite noe mer ennå, men det ser ut til at hun i hvertfall er litt bedre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var denne dagen over. Eller, den delen med barn. Jeg er så sliten! Har ikke gjort noe annet enn å tørke snørr og høre på klaging i hele dag. E hadde litt feber også, og siden han er litt klengete av natur blir det ekstra ille når han er syk. Stakkars lille. Også lure i de mat, ja. Ble noen bokstavkjeks og rosiner mens vi så på Hinkelpinkel og Makkatakka og Ninkenonken osv. . De er jo ikke så veldig glad i tv, men i dag var de slappe nok til å sitte og følge med.

 

Så bra med fin kontroll Sess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg freser fortsatt etter å ha sett på Holmgang debatten i går om den nye perm løsningen. *grøss*

 

Har heldigvis hatt god natt igjen, så sessa er uthvilt (nå ja) og klar for en ny dag! Skal i åpen bhg i dag. Bestisen min skal være med så det blir kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med kontroll ja!

Hva prater dere om på kontroll da? Hos legen eller JM?

 

Så ikke holmgang jeg.

 

Hilsen en ikke uthvilt Herkules

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på snørra igjen. Jeg har vært så og si sammenhengende forkjølt siden i høst så jeg lurer på om jeg bør ta den operasjonen jeg altså (har skeiv nesevegg som gjør at jeg blir lett forkjøla, og bhg-barn hjelper ikke akkurat for å si det sånn).

 

Så også debatten. Er så enig med Nylander jeg altså. Jeg ammet kjempemye til de var 1 år, ja jeg ammer jo fortsatt en gang eller to i løpet av dagen, men ikke så mye som da.

 

Hjemme i dag også. Gutta er bedre, ikke feber! Men fortsatt slitne og grinete. La de kvart over 11 og de var helt kjørt. Spiser litt heldigvis.

 

I morra skal jeg på jobb. Det blir deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amming er jo en av mine argumenter i debatten også.

Om jeg ikke hadde hatt ferie osv så hadde jeg gått ut i jobb 13. juni om T skulle tatt sin del av permen umiddelbart etter min og jeg skulle gått tilbake i jobb.

 

Da var jeg fortsatt på dagamming jeg og morgenen var også ikke så tidlig og om jeg skulle tilpasset meg jobben så hadde det ikke vært optimalt for O.

 

Ammefri hadde vært uaktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...